Σελίδα 3 από 3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 12:49 pm
από hammersword@Revlimit
νατος ο κοντρακιας.... Σωστος joykiller.... εδω στην πατρα η ευθεια ειναι 800μ κ γιαυτο σεταρα το αμαξι ετσι.....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 1:11 pm
από P.A.D.R.C
Δλδ εχεις φτιαξει και γραναζωμα για 800 μετρα..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 8:56 pm
από hammersword@Revlimit
κοντα ειναι κ αυτο.... 1η 2ρα 3τη θα μεινουν ετσι
4τη 5τη 6τη αλλαζουν.... θελω η 4τη να βγαζει 150 η 5τη 180 κ η 6τη 210
στις 6500 ετσι.... ασχετα το που θα στροφαρει το αμαξι....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2007 9:14 pm
από iceman_n
επειδη ο τιτλος του topic λεει προγραμμα για sporting και πιθανος για HGT μηπως εχουμε κανενα νεο για HGT ?? οχι τιποτε αλλο ειμαι περιεργος να δω τι σκεφτηκαν παλι ωστε να πουλησουν.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 13, 2007 3:32 pm
από andrew
hammersword έγραψε:παιδια εγω λεω απλως τι μου ειπαν....
κ εγω τους κοροιδευω,αλλα ηθελα κ δικα σας σχολια....

Οσο για το προγραμμα του Tuning Faster που εβαλα στο αμαξι μου ειναι πολυ καλο.... Το εχω κανει να στροφαρει το αμαξι μεχρι τις 7500rpm, αν κ δεν εχει νοημα διοτι το αμαξι αδρανει μετα 6700 διοτι ο εκκεντροφορος δεν εχει αρκετη διαρκεια....

το αμαξι εχει κερδισιε παντου κ ειδικα απο τις 3000 - 5500 rpm...

τα αξιζει τα λεφτα του.... Βεβαια το εχω ρυθμισει αποκλειστικα για 800αρια κ μονο 100αρα βενζινη....

Το αξιολογο με αριστα, κ τα 250 ευρω ειναι τσαμπα... αλλοι ζητουν 350 - 400Ε

ξερω οτι η ευθεια στην πατρα που ανοιγετε ειναι 800μ..

αυτοπ που δεν καταλαβαινω ειναι πως εχεις ρυθμισει το προγραμμα για 800αρια???

να πω πως ειναι σασμαν να πεις ενταξει......στο προγραμμα δλδ τιο ρυθμιση εχεις κανει για να σε βολευει στο 800αρι...??

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 13, 2007 3:37 pm
από skinboy
δεν ξερω αμα εχει κανει αυτο η αμα μπορει να γινει στον εγκεφαλο αυτο (βασικα ειναι θεμα προσβασης προς αυτον..)
αλλα το προγραμμα μπορει να ρυθμιστει και βαση φορτιου κινητηρα.
το φορτιο κινητηρα δεν ειναι ιδιο στην πρωτη και στην πεμπτη ταχυτητα
συνηθως με ποιο πλουσιο λιγο καυσιμο εχεις καλυτερες επιδοσεις με μικρο φορτιο κινητηρα (1-2-3 ταχυτητα) ενω μετα το καυσιμο πρεπει να ειναι οσο πρεπει γιατι υπερβολη , η φτωχεια κανονουνε ζημια η μια στις επιδοσεις και η αλλη στο μοτερ και την τσεπη σου...

τωρα αυτο ειναι καπως γενικο , τι εχει κανει το παλικαρι ειναι αλλο θεμα που δεν εχω ιδεα..

Re:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 15, 2010 2:56 am
από billy7
joykiller έγραψε:και αυτο με την αυτοματη χαρτογραφηση μου ακουγεται λιγο κουλο...μηπως ενοουν οτι καλυπτουν ολες τις αναβαθμισεις που θα χρειαστει μετα το προγραμμα σε οτι αλλαξεις?γιατι αν ας πουμε αναγνωρισει 4πεταλουδο σωμα απο εκει που οταν το βαλανε στο αμαξι ηταν σκουπα-τελικο (σαξοραλλο δηλαδη) τοτε μαλλον μιλαμε για τεχνιτη νοημοσυνη αλλα επειδη η φυσικη ηλιθιοτητα ολων αυτων δεν ξεπερνιεται με τπτ θελω εξαιρετικα περισσοτερες λεπτομερειες για να το ενταξω στα σοβαρα.φιλε hammer μπραβο για το ψαξιμο!διευκρινησε αυτο που γραφω πιο πανω.εκτος βεβαια αν τον σκιζουν τον εγκεφαλο τοσο πολυ που δεν εχει ορια μετα στην μετατοπιση των χαρτων...πως ας πουμε ο μαμα εχει μια ανοχη στην μετατοπιση (σκεφτειτε καρτεσιανο με συντεταγμενες) των χαρτων σε ενα μικρουλι ποσοστο για να μπορει να ανταπεξελθει σε διαφορετικες κλιματολογικες κυριως συνθηκες (δεν θα βαζανε ποτε αλλο προγραμμα για διαφορετικες χωρες) και σε κανα ελευθερο φιλτρο,ε αυτοι ισως το κανουν ετσι ωστε να δινει να δινει να δινει οσο ζηταει το μοτερ,σαν να βαζεις κωδικους στο playstasion για επειρα πυρομαχικα ενα πραγμα...δν ξερω ακομα εχει ομιχλη το τοπιο...
Μαλλον εννοουν δωρεαν αναβαθμιση για καθε επομενο σταδιο (δυσκολο το κοβω) η εννοει οτι μετα τον προγραμματισμο ο εγκεφαλος θα μπορει να κανει Adaption για αλλαγες σε ποσοτητα αερα,οκτανια βενζινης,βαρομετρικη πιεση (αυτα μεχρι ενα σημειο παντα) δηλαδη ο εγκεφαλος θα εχει την δυνατοτητα να κανει διωρθωσεις σε μειγμα και αβανς.
Αυτη τη δυνατοτητα την εχουν οι πολυ συγχρονοι εγκεφαλοι MED17 που χρησιμοποιει το Group VAG στα νεα του μοντελα ΤSI-TFSI και οι εγκεφαλοι στα BMW-MERCEDES κ.λπ. Στο Punto το κοβω πολυ δυσκολο να γινεται αυτο μιας και ειναι πιο παλιας τεχνολογιας.

Re: Νεο προγραμμα για Sporting κ πιθανος για HGT!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 15, 2010 4:06 am
από hammersword@Revlimit
Που το ξεθαψες αυτο βρε?

Το Punto mk2b Sporting φοραει Bosch Motronic γενιας ΜΕ7. Ιδια γενιας εγκεφαλους φοραγανε και τα 20VT οπως και τα T-Jet.
Εχουν ιδιο injection model με τους ME17 και ΜΕ9, και κανουν το ιδιο ακριβως adaption

;)

Re: Νεο προγραμμα για Sporting κ πιθανος για HGT!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 15, 2010 1:46 pm
από billy7
hammersword έγραψε:Που το ξεθαψες αυτο βρε?
Εψαχνα χθες το βραδυ διαφορα θεματα και επεσε στα ματια μου,ετσι ειπα να πω κι'εγω τη γνωμη μου :grin:

Re: Νεο προγραμμα για Sporting κ πιθανος για HGT!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 15, 2010 4:46 pm
από hammersword@Revlimit
και καλα εκανες
;)

Re: Νεο προγραμμα για Sporting κ πιθανος για HGT!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 15, 2010 4:55 pm
από billy7
Ερωτηση για το προγραμμα, τα αυτοκινητο αυτη τι στιγμη εχει μονο ενα τελικο και ενα ελευθερο φιλτρο στον παπα. Τι να περιμενω απο ενα προγραμμα ? Με ενδιαφερει κυριος η καταναλωση μιας και το αμαξι κινειται σε καθημερινη βαση και κανει πολλα χλμ. Ξερω οτι ως απολυτο νουμερο το +7 η +8 ακουγεται πολυ λιγο αλλα δεν εχω ψευδαισθησεις μιας και ειναι ενα απλο 14αρη ατμοσφαιρικο. Εχει διαφορα στις μεσαιες,και ποια ειναι αυτη,βελτιωση στις καμπυλες ?

Re: Νεο προγραμμα για Sporting κ πιθανος για HGT!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 15, 2010 5:37 pm
από P.A.D.R.C