MK2b Trofeo 60ps - Εισαγωγή και πρόγραμμα;;

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 08, 2007 5:33 pm

Δεν ξερω τι φρενα εχεις εσυ,αλλα το 1.4 εχει αρκετα δυνατα..Οσο για το τιμονι σιγουρα εχεις υπεροχη γιατι δεν εχεις προβληματα!Αλλα το esp σωζει,ειδικα στα πολλα,βροχη κτλ!ΓΙα τροπετο μαλλον το 1.2 16v ειναι το πιο ευκολο να βρεθει!


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
8valvido
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Ιαν 09, 2007 8:14 pm

Δημοσίευση από 8valvido » Κυρ Ιαν 21, 2007 6:59 pm

εχω και εγω 8 βαλβιδο 1240!το εχω με μια χοανη simota και ενα τελικο.το δικο μου στα χαμηλα κατι κανη αλλα ψηλα τιποτα.το μονο που καταφερα ειναι να μου κεει παραπανω βεζινεσ!Μου ειπε ενασ μηχανικοσ με περιπου 3000 ευρω μου το φτανη στα 120 αλογα ατμοσφαιρα!

Άβαταρ μέλους
racerTrofeo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Δευ Φεβ 21, 2005 7:13 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι

Δημοσίευση από racerTrofeo » Δευ Φεβ 19, 2007 10:48 pm

Λοιπόν... Οπότε καταλήξαμε στο ότι είναι καλύτερο να βάλω ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στον παπά... Έχει κάποιος να μου προτείνει κάποιο φίλτρο συγκεκριμένα, το οποίο είναι απεδειγμένο ότι δουλεύει σωστά και θα βελτιώσει λίγο τη λειτουργία του κινητήρα; Μην πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι...

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Δημοσίευση από vdsracing » Τρί Φεβ 20, 2007 1:33 am

racerTrofeo έγραψε:Λοιπόν... Οπότε καταλήξαμε στο ότι είναι καλύτερο να βάλω ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στον παπά... Έχει κάποιος να μου προτείνει κάποιο φίλτρο συγκεκριμένα, το οποίο είναι απεδειγμένο ότι δουλεύει σωστά και θα βελτιώσει λίγο τη λειτουργία του κινητήρα; Μην πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι...
Λίγο πολύ όλα ίδια είναι...εγω φοραω kn και ειμαι ευχαριστημενος,κοίτα επίσης bmc και itg.

Σε περίπτωση που δεν ξέρεις,το φίλτρο πριν το τοποθετήσεις στον παπα πρέπει να το λαδώσεις με ειδικό λάδι που θα βρεις σε μαγαζια με βελτιωτικά είδη.
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Τρί Φεβ 20, 2007 2:44 am

εγω θα σου προτεινα να μην το πειραξεις!γιατι θα του χαλασεις πιαθανον ενα πλεονεκτηματα την οικονομια καυσιμου που εχει και δεν θα παρεις σχεδον τιποτα και θα πληρωσεις ενα φιλτρο που κοστιζει οσο 5 φιλτρα της fiat!ασε που θα ειναι πιο θορυβοδες απο οτι τωρα χωρις ουσιαστικο λογο!φιλικα στο λεω!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Φεβ 20, 2007 10:45 am

θορυβοδες απο οτι τωρα χωρις ουσιαστικο
θορυβωδες δεν θα ειναι!

Φιλε racerTrofeo το καλυτερο φιλτρο ειναι αυτο που εχει την μικροτερη αντισταση..Νομιζω οτι τα πολυουρεθανης ειναι πιο ελευθερας ροης..Παρολα αυτα τα περισσοτερα στα 60-70 ευρω ειναι απο βαμβακερη γαζα και εχουν σχεδον την ιδια αποδοση..Λυπαμαι που σου το λες αλλα και με τα 60 αλογα σου δεν θα δεις καμμια τεραστια διαφορα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από arpas » Τρί Φεβ 20, 2007 11:21 am

εγω στο ιδιο αυτοκινητο εχω βαλει 'βαρελακι' σιμοτα αν ψαξεις καπου στο φορουμ ειχα βαλει και φωτο...Φανταζομαι δεν περιμενεις θαυματα με φιλτρο, κατα τα αλλα με λιγα χρηματα ενα φιλτρακι σου δινει κατι λιγο (ισως να ναι ψυχολογικο, ισως οχι, παντως σε μια μεγαλη κατηφορα στο Δερβενι ειδα 190 στο αμαξι μου..)

Άβαταρ μέλους
racerTrofeo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Δευ Φεβ 21, 2005 7:13 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι

Δημοσίευση από racerTrofeo » Τρί Φεβ 20, 2007 12:37 pm

Το ξέρω ρε παιδιά πως δεν έχω Sporting και HGΤ, αλλά μην το κάνουμε και τόσο θέμα... Έχω 60 ψωροαλογάκια, τα οποία δε φτουράνε μπροστά στα δικά σας άλογα, και δε ζητάω θαύματα! Το να θέλω με απλά πράγματα να βελτιώσω τη λειτουργία του κινητήρα δε σημαίνει πως θέλω να κατέβω και σε dragster...

Καμία ενδεικτική τιμή για φίλτρο και από πού θα μπορούσα να το προμηθευτώ έχετε να μου πείτε(δε θα το τοποθετήσω εγώ, εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα μου το κάνει).

Άβαταρ μέλους
sotiris 14
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 3:37 pm
Τοποθεσία: peiraias

Δημοσίευση από sotiris 14 » Τρί Φεβ 20, 2007 12:40 pm

κοντα στα 60-70 Ευρω και θα το βρεις σχεδον σε ολα τα μαγαζια που πουλανε ειδη βελτιωσεων κλπ. καλο θα ειναι να παρεις μαζι και τα καθαριστικα.
sotiris 14

Πωλειται punto sporting mk2b 8/04!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Φεβ 20, 2007 1:21 pm

racerTrofeo μην το παιρνεις αποκαρδιωτικα..δεν νομιζω κανενας απο εμας ολους τους ατμοσφαιρικους να σε κοιταει με περιφρονηση επειδη εχεις 60 αλογα!

Παντως την τοποθετηση την κανεις και μονος σου!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Fireball
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 7:06 pm

Δημοσίευση από Fireball » Τρί Φεβ 20, 2007 4:37 pm

Αν δεν κάνω λάθος το δικό σου είναι το 1242 8v spi. Οπότε κοίταξε αν μπορείς να βρείς την κεφαλή απο το 75άρη και πάρεις 15 αλογάκια. Δεν ξέρω αν θες και εγκέφαλο όμως μετά ή μπορεί με αλλαγή στο πρόγραμμα να δουλέψει.

Άβαταρ μέλους
Fireball
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 7:06 pm

Δημοσίευση από Fireball » Τρί Φεβ 20, 2007 5:08 pm

Δες και εδώ μια συζήτηση για αυτό το θέμα http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?t=5193&highlight=

Άβαταρ μέλους
racerTrofeo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Δευ Φεβ 21, 2005 7:13 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι

Δημοσίευση από racerTrofeo » Τρί Φεβ 20, 2007 5:43 pm

Δε σκέφτομαι με την καμία κάτι τέτοιο...

Ευχαριστώ πάντως!


Υ.Γ. Έχω την εντύπωση πως το δικό μου είναι πολλαπλού ψεκασμού...

Άβαταρ μέλους
Fireball
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 7:06 pm

Δημοσίευση από Fireball » Τρί Φεβ 20, 2007 5:47 pm

Πάντως δεν είναι κάτι δύσκολο και σε κόστος θα σου βγεί το ίδιο πάνω κάτω. Αν βάλεις 300 το πρόγραμμα και 100 η χοάνη που σκέφτεσαι, βάζεις άλλα 100 και έχει 15 αλογάκια σίγουρα. Αν είσαι τότε mpi ψάξε τι έχει ο αντίστοιχος 75 για να τα πάρεις.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Φεβ 20, 2007 5:48 pm

Υ.Γ. Έχω την εντύπωση πως το δικό μου είναι πολλαπλού ψεκασμού...
Oπως τα λες ειναι :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”