MK2b Trofeo 60ps - Εισαγωγή και πρόγραμμα;;

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
racerTrofeo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Δευ Φεβ 21, 2005 7:13 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι

Δημοσίευση από racerTrofeo » Τρί Φεβ 20, 2007 6:17 pm

Fireball έγραψε:Πάντως δεν είναι κάτι δύσκολο και σε κόστος θα σου βγεί το ίδιο πάνω κάτω. Αν βάλεις 300 το πρόγραμμα και 100 η χοάνη που σκέφτεσαι, βάζεις άλλα 100 και έχει 15 αλογάκια σίγουρα. Αν είσαι τότε mpi ψάξε τι έχει ο αντίστοιχος 75 για να τα πάρεις.
Μα, το θέμα είναι πως άφησα το σκεπτικό του να βάλω φιλτροχοάνη και πρόγραμμα...



Άβαταρ μέλους
Fireball
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 7:06 pm

Δημοσίευση από Fireball » Τρί Φεβ 20, 2007 6:19 pm

Και τι σκέφτεσαι να κάνεις; Για πες να πάρουμε καμιά ιδέα. Εγώ έχω seicento 1100/spi 55hp.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Φεβ 20, 2007 6:22 pm

Μοτερ 1.2 16V στο sporting σου ειναι οτι πρεπει!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
siiiii
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 20, 2005 7:39 am

Δημοσίευση από siiiii » Τρί Φεβ 20, 2007 7:50 pm

λοιπον παιδια εγω οπως ξερετε εχω το 8v εγω εβαλα το dia της bmg βεβαια με κατια αλλα πραματακια επανω να μην τα ξαναλεω.αυτο το μου στοιχισε 172ευρω.ειδα καποια διαφορα αλλα θελει και προγραμμα
εχω και punto παμε μια βολτα?

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Τρί Φεβ 20, 2007 8:16 pm

15 αλογα απο προγραμμα και φιλτρο???μακαρι αν και δεν το βλεπω ρεαλιστικο!πιστευω γυρρω στα 5 αλογα θα εχεις πανω κατω!

Άβαταρ μέλους
racerTrofeo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Δευ Φεβ 21, 2005 7:13 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι

Δημοσίευση από racerTrofeo » Τρί Φεβ 20, 2007 8:22 pm

Προς το παρόν θα πάω σε κάποιο πιο ελεύθερο φίλτρο... Για περαιτέρω αλλαγές δεν έχω κάτι στο πρόγραμμα. Λύσεις υπάρχουν, αλλά το θέμα είναι αν αξίζουν το budget... Πχ μπορείς να αλλάξεις κυλινδροκεφαλή(από 8v σε 16v), να βάλεις άλλους εκκεντροφόρους με μεγαλύτερο βύθισμα, άλλη εισαγωγή (σκούπα,χοάνη,μανιτάρι whatever) και ένα πρόγραμμα, το οποίο θα τα "δέσει" όλα αυτά...

Επίσης, η διαφορά του 1242 60ps με το 1242 75ps βρίσκεται στο διαφορετικό εκκεντροφόρο και στο διαφορετικό πρόγραμμα (μπαίνει λίγο βεβαία και το θέμα της εισαγωγής). Είχα σκεφτεί παλιότερα να έπαιρνα ένα καλύτερο εκκεντροφόρο και μια καλή φιλτροχοάνη, και αυτά σε συνδυασμό με πιο ελεύθερο φίλτρο και πρόγραμμα θα απέδιδαν κάπου στα 80+κάτι ψιλά ps...

Λύσεις πολλές, αλλά πρέπει να σταθμίσεις το κόστος με το gain...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Φεβ 21, 2007 12:38 am

Kαι μια αλλη αποψη ..:-)
http://www.fiatforum.com/punto-technica ... 2b-8v.html

Edit 2010.. Δειτε και αυτο http://www.fiatforum.com/members-motors ... o-mk2.html
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”