βελτιωση sporting mk1 1250 86 16v

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
stratos77
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Δευ Αύγ 01, 2005 7:30 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

βελτιωση sporting mk1 1250 86 16v

Δημοσίευση από stratos77 » Παρ Φεβ 03, 2006 2:54 pm

φιλοι μου καλησπερα.μολις απεκτησα το spοrting και θα ηθελα να μου πειτε τι μπορω να κανω για να τα παει τα 100 μουλαρακια....απο που να αρχισω και να ειναι σωστο χωρις προβληματα?



Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Φεβ 03, 2006 3:21 pm

Programma
filtro - skoupa
ejatmisi olokliri me allo kataluti free-flow...kai 2 kazanakia (mesaio teliko ypologismeni gia 110hp se diatomes)
petalouda apo Bravo 1600

me auta eisai sta 100+ (xontrika kai panta sto moter)
To programma mpainei TELEUTAIO gia na ru8mistei swsta me ta nea pragmata...

Meta apo ekei :
ekkentroforous roiki kulindrokefalis me anoigma se aulous kai edres...kai aujisi elafros tis sympiesis me alli flatza...
Neo programmatismo META tin topo8etisi ton parapanw (dioti 8es parapawn kausimo twra...)
me auta eisai aisios sta 115hp (kai lew aisios dioti paizei rolo to vima ton ekkentroforon pou 8a foreseis toso stin apodosi tis ippodunamis alla kai tis ropis xamilotera - psilotera..)

meta apo ekei:
analoga ti ekkentroforous foreses kratas autous ,perneis allous poio agrious h kaneis reprofile autous pou exeis eidi panw...
antikatastasi pi8anon ton wstirion sou apo udraulika se mixanika kai ola ta peretero...
Pistonia High Compression.
Aujisi tis sympiesis ki allo.
zugisma elafroma kai enisxisi strofalou , me allagi ton kouzineton tou se trimetallika.
Elafroma volan.
Enisxusi mpielon kata 99%.
Diskos plato enisximena opwsdipote...

NEO programma opwsdipote Teleutaio panta....
Me ola ta parapanw k sto teleutaio stadio mporeis na pas sta 125-130hp alla to moter sou 8a einai pleon "agwnistiko" me ola ta yper kai kata stin ka8imerini xrisi...

paizei allajeis k sazman (an kai den jerw kata poso mporei na einai ajiopisto tou 1100 to 6taxuto me dynami 100 ippous) opou einai kontotero k gemizei poio grigora...

Se kourasa.....auta...
Yparxoune kai alla pou mporeis na kaneis alla jefuges para polu meta..
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
kostas x 69
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2628
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas x 69 » Παρ Φεβ 03, 2006 4:32 pm

pezi k i lisi filtraki eksatmisi k nitraki....
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Φεβ 03, 2006 4:44 pm

;-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Παρ Φεβ 03, 2006 5:45 pm

Λοιπον καποτε ειχα μπει σε ενα τετοιο Sporting το οποιο εβγαζε 132 ιππους στο στροφαλο με 300 μοιρες εκκεντροφορους,καπακια,εγκεφαλο αλλο κλπ.Το παλλικαρι ειχε ριξει πολυ χρημα αλλα το αμαξι πηγαινε τον κωλο του!Εριχνε σε μαμα Gt απο σταση 1 καροτσα και το Gt περναγε μπροστα στα γεμισματα 4ης!Εντυπωσιακος ηχος,αγωνιστικη αισθηση αλλα...7000ευρω σχεδον του χε παει.Με ενα σαλιγκαρακι και πιο φθηνα θα την εβγαζε και ισως να πηγαινε και καλυτερα.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Φεβ 03, 2006 8:31 pm

Νομιζω πως ο skinboy δεν αφησε και πολλα περιθωρια για περαιτερω αναπτυξη του θεματος με βαση την ερωτηση σου.. :) ειδικα οι πρωτες 12 σειρες ειναι αυτο που ψαχνεις!Αντε και με ενα καλο μαστορα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
stratos77
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Δευ Αύγ 01, 2005 7:30 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stratos77 » Παρ Φεβ 03, 2006 11:09 pm

για τοσο ψηλα οχι μεχρι τα 100 αλογα πιστευω οτι ειναι και προσιτη η τιμη του φτιαξιματος!!δεν θα ξεφυγω περα απο κει!!!παντος σας ευχαριστω ολους σας!!!

Άβαταρ μέλους
stratos77
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Δευ Αύγ 01, 2005 7:30 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stratos77 » Δευ Μαρ 27, 2006 12:12 pm

παιδια πειτε μου κατι.ποια η διαφορα εαν εχουμε νιτρο η το HEX που μπορει να σου δωσει σε μαμα μοτερ μεχρι και 40 50 αλογα απο το να κανουμε ολα αυτα στο μοτερ και να δωσουμε ενα καρο λεφτα?φυσικα καταλαβαινω οτι η δυναμη θα ειναι σε ορισμενη κλιμακα στροφων αλλα αν υπολογισεις ολα τα ολα γιατι να συμβει?ασε που βαζεις χερι στο μοτερ βρες ενα καλο μηχανικο και παει λεγοντας?συμφερει τελικα φιλτρο εξατμηση και hex?ακουσα οτι ειναι καλυτερο γιατι δεν κανεις τιποτα με το χερι.ολα τα κανει ο εγκεφαλος που εχει και ρυθμιζει αναλογα ποτε θα ψεκασει!!τι λετε?το εχει κανει κανεις?ευχαριστω παιδια για την ζαλουρα

Άβαταρ μέλους
stratos77
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Δευ Αύγ 01, 2005 7:30 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stratos77 » Δευ Μαρ 27, 2006 12:15 pm

και κατι αλλο.λετε ποιο πανω πεταλουδα απο bravo.πηρα μια απο ενα φιλο αλλα παιδια δεν εχει καμμια σχεση με το δικο μου.εγω εχω δυο ποντεσιομετρα ενω εκει εχει ενα.ασε που δεν ταιριαζει ουτε το καρε στις βιδες!!μηπως θελει απο καποιο μοντελο που δεν ξερω?το εχει κανει κανεις να μας πει?

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Μαρ 27, 2006 12:16 pm

Για μένα μην βάλεις τπτ που έχει να κάνει με νίτρο... το πιο πιθανό είναι να το πάρεις στο χέρι...(πάντα μιλάμε με τα εργοστασιακά μέταλλα)

Φιλικά
Άγγελος
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
stratos77
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Δευ Αύγ 01, 2005 7:30 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stratos77 » Δευ Μαρ 27, 2006 4:32 pm

φιλε αγγελε ετσι λεει ολος ο κοσμος αλλα καταλαβαινεις οτι υπαρχουν γνωμες πολλες και προσπαθω να δω ποια ειναι η ποιο αξιοπιστη!!

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Μαρ 27, 2006 4:40 pm

Γι'αυτό έγραψα το "Για μένα".. Στο λέω επειδή στο συνεργείο του μηχανικού μου έχω δει πολλά αμάξια να έχουν κλατάρει απ'αυτό το λόγο...
Ας δούμε τι θα πούνε και άλλοι και κρίνεις ανάλογα!!!

Πάντα φιλικά
Άγγελος
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Δευ Μαρ 27, 2006 5:17 pm

Μακρυα απο τα νιτρα!!

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Τρί Μαρ 28, 2006 12:16 am

hauntedpunto έγραψε:Γι'αυτό έγραψα το "Για μένα".. Στο λέω επειδή στο συνεργείο του μηχανικού μου έχω δει πολλά αμάξια να έχουν κλατάρει απ'αυτό το λόγο...
Ας δούμε τι θα πούνε και άλλοι και κρίνεις ανάλογα!!!

Πάντα φιλικά
Άγγελος

ενα το οποιο ειχε κλαταρει ειναι και το δικο μου.Για μενα προσωπικα μην βαλεις....δεν πεζει τοσο ρολο το θεμα νιτρο οσο παιζει ρολο η τοποθετηση του.Για μενα προσωπικα για το συγκεκριμενο μην βαλεις νιτρο.

Άβαταρ μέλους
#KAR
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2004 6:09 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευση από #KAR » Τρί Μαρ 28, 2006 12:27 am

μακρια απο νιτρα γιαυτο το κινητηρα..........κανε μια βελτιωση σωστη!!αν δεν σκεφτεσαι για αλλαγη κινητηρα σε Gt κανε κατι light .εγω φοραω μπουζι διακιδα,φιλτρο, τελικο καζανακι και ειμαι οκ.μην ζητας πολλα απο αυτο το μοτερ.πολλα λεφτα και λιγο αποτελεσμα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkI”