Μετατροπή μονού ψεκασμού σε πολλαπλού - Mk1

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
gyubrush
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
Τοποθεσία: Πειραιας

Δημοσίευση από gyubrush » Πέμ Ιαν 26, 2006 8:51 am

Θα μπορεις ομως να το φτιαξεις..Τωρα μην συγκρινουμε το 75αρι με το μοτερ του Gt



Άβαταρ μέλους
bravonick
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1169
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 08, 2005 3:53 pm
Τοποθεσία: Στον Κόσμο Μου!!!

Δημοσίευση από bravonick » Πέμ Ιαν 26, 2006 9:55 am

Αυτό είπα... θα το βαρεθείς αλλά τουλάχιστον έχει μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης....
Ventivalvola Potenza!

giorgis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 3:58 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από giorgis » Πέμ Ιαν 26, 2006 10:12 am

gyubrush έγραψε:
giorgis έγραψε:Οκ δεν διαφωνώ ως προς την βελτίωση αλλά από τα παραπάνω φαίνεται σαν να θέλει κάποιος να βάλει κεφαλή από Ιάπωνα σε Ιταλό με γερμανικό εγκέφαλο,

τώρα εάν αξίζει η όχι άλλο καπέλο αλλά παραπάνω δεν είδα να αναφέρετε τίποτα περί κόστους αλλά περί αξιοπιστίας και η επικεφαλίδα είναι 'μετατροπή από spi σε mpi' και όχι 'αξίζει η μετατροπή από spi σε mpi'

Ακόμα και σαν λεφτά να δώσεις 500αρου δεν είναι πάρα πολλά για 10 αλογάκια και ροπή αφού μονό για τσιπακη πολλοί δίνουν 300-400 εύρω για λιγότερα άλογα.
Ρε φιλαρακι τι θελεις να ακουσεις?Οτι γαμαει σαν μετατροπη και μπραβο βαλτα επανω κλπ κλπ?Αφου δεν ειναι ετσι!Σε 10 μερες θα εχεις βαρεθει τα 10 αλογα που θα παρεις παραπανω και στην ουσια θα εχεις πεταξει τα λεφτα σου!Δηλαδη πια η διαφορα απο τα 60 αλογα στα 75 νομιζεις?Στα sei το κανουν αυτο γιατι οπως και να το κανουμε ειναι κατα πολυ ελαφρυτερα των πουντο η εστω των Lancia y,και τα 10-15 αλογα φαινονται,και στην τελικη αν μπορουσαν οι κατοχοι sei να χωρεσουν το μοτερ του gt μεσα(γινεται και αυτο αλλα πετσοκοβεις το αμαξι) οι περισσοτεροι θα το ειχαν κανει.Μαζεψε μερικα χρηματα παραπανω,βρες ενα καλο μηχανικο και οχι κανα μπετατζη και προχωρα το.Απ οτι φαινεται ομως εχεις ηδη αποφασισει πριν καν γραψεις εδω το τι θες να κανεις,οποτε καλη επιτυχια.
-----------------------------------------------------------------
Άντε πάλι από την αρχή, λοιπών κοιτάμε την ερώτηση:

lanciaypsilon έγραψε:
ξερει κανεις αν γινεται μετατροπη του συστηματος μονου ψεκασμου ενος punto60 mk1 σε πολλαπλου οπως στο punto 75?τι διαφορες εχουν στην εισαγωγη?η πολλαπλη ειναι ιδια αλλα εχει τεσσερα μπεκ?αν δεν γινεται η μετατροπη καμια βελτιωση του μονου ψεκασμου να αποδιδει καλυτερα?


και την απάντηση:

Μην ασχοληθεις καν με αυτην την πατεντα γιατι περι πατεντας προκειται με αμφιβολου ποιοτητας αποτελεσματα σε αξιοπιστια και σε αποδοση.Για μενα βρες ενα τροπετο Gt και ριχτο πανω.Χωραει ανετα και ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη value for money.

----------------

Και το εάν γαμάει η μετατροπή που κολλάει ; δηλαδή οποίος έχει 2 φράγκα στην άκρη και θέλει καμιά φιλτροχωανη η κανα προγραμματάκι πετάει τα λεφτά του αφού μπορεί να μαζέψει 5 φορές το ποσό και να βάλει μοτέρ από GT ;;;

Ακόμα και σαν τρέλα έτσι και κάποιος γουστάρει να βάλει 4 μπεκ και ρωτάει το puntoclub εάν είναι τεχνικά δυνατό, εσύ χωρίς να τεκμηριώσεις το ότι 'θα βαρεθείς τα άλογα και τσάμπα λεφτά' απλά λες περί αμφιβόλου ποιότητας πατέντα.

Εγώ στο σεντο φοράω 2ο στάδιο 1242 με 97 άλογα (οπότε έχει και κάποιο μικρό περιθώριο για παραπάνω εξέλιξη και δεν κάθεσαι στα 75) και δεν σκέφτομαι για τίποτα παραπάνω αλλά απλά απάντησα στο παλικάρι που ρώταγε εάν γίνετε.

Άβαταρ μέλους
Asteris
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 2:35 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Asteris » Πέμ Ιαν 26, 2006 4:24 pm

Απο 60 στα 75 είναι 25% αύξηση παιδιά, δεν είναι λίγο. Και ειδικά όταν πρόκειται για εργοστασιακή μετατροπή, δεν πατεντιάζεις, άρα δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα αξιοπιστίας. Ειδικά δε αν συνδυαστεί με το κάψιμο πχ φλάντζας της παλιάς κεφαλής, συμφέρει η μετατροπή με τα χίλια.

Μπορείς να επισκευτείς 2-3 συνεργεία ή μάντρες που κόβουν τρακαρισμένα και να τους αφήσεις τηλέφωνο για την περίπτωση που βρεθεί μοτέρ από τράκα με σπασμένο κορμό, ή να βρεις κάποιο μοτέρ που χτύπησε μπιέλα, ή κόλλησε πιστόνια και να το αγοράσεις τζάμπα, οπότε παίρνεις την κεφαλή και πετάς τον κορμό.

Εγώ έτσι από τρακαρισμένο που έσπασε την κεφαλή στο σημείο που πιάνει η βάση της μηχανής,τσίμπησα κορμό 1242 άθικτο, με 30.000 χλμ, μόνο ένα κατοσταρικάκι. Είχα και την κεφαλή του 75 από πριν, από αντίστοιχη περίπτωση, τα έδεσα μαζί και έτοιμος ο Frankie Sei (Frankie από το Frankenstein...)
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από arpas » Τετ Φεβ 22, 2006 11:44 pm

δηλαδη δεν υπαρχει προβλημα με αξιοπιστία??Παιδια όντως για 500 ευρω 15 αλογα ειναι σουπερ!!!!!

giorgis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 3:58 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από giorgis » Πέμ Φεβ 23, 2006 9:53 am

Από την στιγμή που η κατασκευάστρια εταιρία -Φίατ- κάνει τα ίδια, δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις και την παραμικρή αμφιβολία στο θέμα αξιοπιστίας.

Απλά φρόντισε ο άνθρωπος που θα ασχοληθεί με την μετατροπή να ξέρει αυτά τα μοτέρ.

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από arpas » Παρ Φεβ 24, 2006 2:30 am

οκ τελευταια ερωτηση: ο κορμός και το σασμαν στα 1242 8v ειναι λογικά ίδια στα μκ1 και μκ2, έτσι δεν είναι?

Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Gallatin » Παρ Φεβ 24, 2006 7:42 am

ο κορμος και το σασμαν ειναι..... τα ηλεκτρικα δεν νομιζω να ειναι. η μετατροπη αυτη ειναι για μκ1.
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkI”