Τουρμίνα Garrett T3 ή Τ35 για GT 1600???

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Konstantinos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Τουρμίνα Garrett T3 ή Τ35 για GT 1600???

Δημοσίευση από Konstantinos » Τρί Ιαν 11, 2005 2:38 pm

Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς ποιά τουρμπίνα δουλεύει καλά σε Punto GT 1600 εκ των δύο...
Τ3 ή Τ35?
Ξέρει κανένας πόσο lag περίπου θα έχω με την κάθε μία?
Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η τουρμπίνα να εφαρμόσει (με τις λιγότερες πατέντες) στο GT μου?
Κάτι λένε για μαντέμι κάτι για A/R και διάφορα άλλα που ακόμη δεν έχω εμπεδώσει...


Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...

Άβαταρ μέλους
ngt
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 10:56 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από ngt » Τρί Ιαν 11, 2005 4:17 pm

Αν δεν κανω λαθος μια υβριδικη 2835 θα δουλεψει αψογα για 1600.
28 αρα στο μαντεμι 35 μπροστα.
το A/R δειχνει ποσο ανετο ειναι τα καβουκια (σαλιγκαρια) του τουμρπο. Εχουμε το καβουκι της εισαγωγης (αλουμινιο) αλλα και το καβουκι εξαγωγης (μαντεμι).
Οσο πιο μεγαλο το A/R τοσο πιο πολυ lag εχει αλλα και τοσο πιο πολυ ιπποδυναμη δεχεται

Ασχετο αλλα αν το αμαξι σου ειναι αυτο με τα αυτοκολλητα carevolution το ειχα δει στο Π.Φαληρο σε μια καινουρια πολυκατοικια (κοντα στην πιατσα με τα πρατηρια αθλητικων) Το ακουσα απο το σπιτι μου και βγηκα οξω να δω τι ακουγεται ετσι.
Those who follow money, immitate. Those who follow their passion innovate.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein -
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Konstantinos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Konstantinos » Τρί Ιαν 11, 2005 5:17 pm

Δηλαδή τί χαρακτηριστηκά πρέπει να έχει μια Τ3 και τί μια Τ35 για να κάνει σε εμένα?
Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...

Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Gallatin » Τρί Ιαν 11, 2005 10:26 pm

φιλε πρεπει να μιλισεις με ψιλο στηλε πμ νομιζω για τ35 θελει καλη μοντιφα μεταφορα δυναμο μπρωστα!!
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Άβαταρ μέλους
gvertical
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 01, 2004 2:50 pm
Τοποθεσία: Ξανθη

30 η 35

Δημοσίευση από gvertical » Τετ Ιαν 12, 2005 9:22 am

τι να σου πω ρε Κωστα μια απλη 28αρα δεν σου κανει? εγω με 28αρα εβγαλα 311 αλογα στο 1,6 μπαρ, εσυ ποσα θες? οταν καναμε συγκριση τις δικης μου δυναμομετρησεις με αλλο πουντο με μεγαλυτερη τουρμπινα η διαφορες ηταν οτι το αλλο εβγαλε 10 αλογα παραπανο αλλα φωρτωνε γερα 1000 στροφες αργοτερα απο το δικο μου! ποσο μαλλον εσυ που θελεις να βαλεις και 35αρα! θα εχεις πολυ μεγαλο λαγκ και μικρη οφελιμη περιοχη λειτουργειας του μοτερ. και να μην πουμε και τιποτε για αξιοπιστια! αν το θελεις για βραδυνες εμφανησεις, τα περνω ολλα πισω! :)

Άβαταρ μέλους
Konstantinos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Konstantinos » Τετ Ιαν 12, 2005 10:54 am

Ok για πειτε χαρακτηριστικα για Τ28 και Τ3 για το αυτοκινητάκι μου.
Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...

Άβαταρ μέλους
projexGT
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2004 7:47 pm
Τοποθεσία: Athens, Greece

τουρμποεπιλογες

Δημοσίευση από projexGT » Τετ Ιαν 12, 2005 2:08 pm

χωρις compressor map δε γινεται να βρεισ τη σωστη εκτος εαν στο βελτιωνει ο μιτσος ρεισινγκ.μπεσ στο www.turbobygarrett.com και θα βρεις ολα τα χαρακτηριστικα των τουρμπινων επισης τα μισα μισα ξερεις αλλο compressor housing και αλλο turbine housing δε χρειαζεται να τα σκαλιζεις τωρα. επισης μαθε και volumetric efficiency του κινητηρα δηλ.ποσος αερας χωραει στους κιλυνδρους.
Βελτιωνω το Punto (ξανα)

Άβαταρ μέλους
Konstantinos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Konstantinos » Δευ Ιαν 17, 2005 8:15 pm

Λοιπόν για βοηθήστε λίγο να βρω μια τουρμπίνα σαν την Garrett TB03 (Ford Escort Cosworth 4x4) σε οποιαδήποτε απο τις γνωστές μάρκες.Απλή ή ρουλεμανάτη για να μπεί στο πουντάκι...
Δώστε μου τα φώτα σας βρε παιδιά...
Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...

Άβαταρ μέλους
face
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ Ιουν 18, 2004 3:43 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από face » Τρί Ιαν 18, 2005 3:35 pm

εχω την εντυπωση οτι απο 3αρα και πανω ξεφευγεις απο την οφελημη καμπυλη της τουρμπινας για 16αρι και θα εχεις τρελες θερμοκρασιας στην εισασγωγη-εξαγωγη....

κοινως ειναι 2 much....
punto 75 ELX
stilo 1,6 16vT

Άβαταρ μέλους
Konstantinos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Konstantinos » Τρί Ιαν 18, 2005 4:42 pm

Η Turbonetics T3/T4 BB δουλεύει στο 1.6???
Σαν ποια Garrett είναι βρε παιδιά?
Ποια Garrett GT series κάνει για 1.6 gt???
Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...

Άβαταρ μέλους
Konstantinos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Konstantinos » Παρ Ιαν 21, 2005 9:27 am

Η GT30 Garrett τί λέει για μας?
Κάνει?
Είναι σαν την Τ3 ή σαν την Τ35???
Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...

The OLD
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 26, 2005 5:14 pm

Δημοσίευση από The OLD » Σάβ Φεβ 26, 2005 5:43 pm

Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς ποιά τουρμπίνα δουλεύει καλά σε Punto GT 1600 εκ των δύο...
Τ3 ή Τ35?
Ξέρει κανένας πόσο lag περίπου θα έχω με την κάθε μία?
Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η τουρμπίνα να εφαρμόσει (με τις λιγότερες πατέντες) στο GT μου?
Κάτι λένε για μαντέμι κάτι για A/R και διάφορα άλλα που ακόμη δεν έχω εμπεδώσει...


Φιλε μπορης να δουλεψεις και με 2840 με 64αρι μαντεμι.αρκει να εχεις προσεξει της βαλβιδες εξαγωγης να ειναι οσο γεινετε μαγαλιτερη γιατι αλιως δεν θα γιρναει η φτερωτη απο τα καυσαερια και θα αργει να τυρμπισει.Μεγαλο ρολο παιζει το συστιμα διαχηρισεις.Εν μπορεις αξιζει να δωσεις ευρο για αγραφο και να στο ρυθμισει καποιος καλα(ΑΝΔΡΕΑΝΑΚΙΣ).Εκει θα δεις στροφαρισμα,καλο τουρμπισμα σε καλες στροφες και κουφη αποδοση σε καλο δυναμομετρο.Εκκεντροφορο?Σου προτεινω τον COLOMBO(CORSA)276*με 11 βυθισμα.καλη επυτιχεια.

Άβαταρ μέλους
nick_NOS
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 608
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2004 11:44 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από nick_NOS » Σάβ Φεβ 26, 2005 5:56 pm

The OLD έγραψε:Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς ποιά τουρμπίνα δουλεύει καλά σε Punto GT 1600 εκ των δύο...
Τ3 ή Τ35?
Ξέρει κανένας πόσο lag περίπου θα έχω με την κάθε μία?
Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η τουρμπίνα να εφαρμόσει (με τις λιγότερες πατέντες) στο GT μου?
Κάτι λένε για μαντέμι κάτι για A/R και διάφορα άλλα που ακόμη δεν έχω εμπεδώσει...


Φιλε μπορης να δουλεψεις και με 2840 με 64αρι μαντεμι.αρκει να εχεις προσεξει της βαλβιδες εξαγωγης να ειναι οσο γεινετε μαγαλιτερη γιατι αλιως δεν θα γιρναει η φτερωτη απο τα καυσαερια και θα αργει να τυρμπισει.Μεγαλο ρολο παιζει το συστιμα διαχηρισεις.Εν μπορεις αξιζει να δωσεις ευρο για αγραφο και να στο ρυθμισει καποιος καλα(ΑΝΔΡΕΑΝΑΚΙΣ).Εκει θα δεις στροφαρισμα,καλο τουρμπισμα σε καλες στροφες και κουφη αποδοση σε καλο δυναμομετρο.Εκκεντροφορο?Σου προτεινω τον COLOMBO(CORSA)276*με 11 βυθισμα.καλη
επυτιχεια.

καλως ηλθες φιλε μου!!!
κανε ενα post στη ''γνωριμια μελων'' στο θεμα
''καλως ηλθατε'' κατω απο τους υπολοιπους :wink:
ευχαριστω...Νικος

Άβαταρ μέλους
Konstantinos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Konstantinos » Σάβ Φεβ 26, 2005 10:37 pm

Nick αν σου πω ότι κάτι μου θυμίζει....ο THE OLD...
Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...

Άβαταρ μέλους
nick_NOS
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 608
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2004 11:44 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από nick_NOS » Κυρ Φεβ 27, 2005 12:39 am

Konstantinos έγραψε:Nick αν σου πω ότι κάτι μου θυμίζει....ο THE OLD...

μμμ...κατι εχω στο μυαλο μου...
οπως και να'ναι εχει κανει μονο αυτη την δημοσιευση ως THE OLD :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkI”