Τουρμίνα Garrett T3 ή Τ35 για GT 1600???
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Konstantinos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Τουρμίνα Garrett T3 ή Τ35 για GT 1600???
Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς ποιά τουρμπίνα δουλεύει καλά σε Punto GT 1600 εκ των δύο...
Τ3 ή Τ35?
Ξέρει κανένας πόσο lag περίπου θα έχω με την κάθε μία?
Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η τουρμπίνα να εφαρμόσει (με τις λιγότερες πατέντες) στο GT μου?
Κάτι λένε για μαντέμι κάτι για A/R και διάφορα άλλα που ακόμη δεν έχω εμπεδώσει...
Τ3 ή Τ35?
Ξέρει κανένας πόσο lag περίπου θα έχω με την κάθε μία?
Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η τουρμπίνα να εφαρμόσει (με τις λιγότερες πατέντες) στο GT μου?
Κάτι λένε για μαντέμι κάτι για A/R και διάφορα άλλα που ακόμη δεν έχω εμπεδώσει...
Μαγκιές με τα δικά σας οχήματα...
Ball Bearing Powered...
Ball Bearing Powered...
- ngt
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 421
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 10:56 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Αν δεν κανω λαθος μια υβριδικη 2835 θα δουλεψει αψογα για 1600.
28 αρα στο μαντεμι 35 μπροστα.
το A/R δειχνει ποσο ανετο ειναι τα καβουκια (σαλιγκαρια) του τουμρπο. Εχουμε το καβουκι της εισαγωγης (αλουμινιο) αλλα και το καβουκι εξαγωγης (μαντεμι).
Οσο πιο μεγαλο το A/R τοσο πιο πολυ lag εχει αλλα και τοσο πιο πολυ ιπποδυναμη δεχεται
Ασχετο αλλα αν το αμαξι σου ειναι αυτο με τα αυτοκολλητα carevolution το ειχα δει στο Π.Φαληρο σε μια καινουρια πολυκατοικια (κοντα στην πιατσα με τα πρατηρια αθλητικων) Το ακουσα απο το σπιτι μου και βγηκα οξω να δω τι ακουγεται ετσι.
28 αρα στο μαντεμι 35 μπροστα.
το A/R δειχνει ποσο ανετο ειναι τα καβουκια (σαλιγκαρια) του τουμρπο. Εχουμε το καβουκι της εισαγωγης (αλουμινιο) αλλα και το καβουκι εξαγωγης (μαντεμι).
Οσο πιο μεγαλο το A/R τοσο πιο πολυ lag εχει αλλα και τοσο πιο πολυ ιπποδυναμη δεχεται
Ασχετο αλλα αν το αμαξι σου ειναι αυτο με τα αυτοκολλητα carevolution το ειχα δει στο Π.Φαληρο σε μια καινουρια πολυκατοικια (κοντα στην πιατσα με τα πρατηρια αθλητικων) Το ακουσα απο το σπιτι μου και βγηκα οξω να δω τι ακουγεται ετσι.
Those who follow money, immitate. Those who follow their passion innovate.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein -
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein -
- Konstantinos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
φιλε πρεπει να μιλισεις με ψιλο στηλε πμ νομιζω για τ35 θελει καλη μοντιφα μεταφορα δυναμο μπρωστα!!
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- gvertical
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 01, 2004 2:50 pm
- Τοποθεσία: Ξανθη
30 η 35
τι να σου πω ρε Κωστα μια απλη 28αρα δεν σου κανει? εγω με 28αρα εβγαλα 311 αλογα στο 1,6 μπαρ, εσυ ποσα θες? οταν καναμε συγκριση τις δικης μου δυναμομετρησεις με αλλο πουντο με μεγαλυτερη τουρμπινα η διαφορες ηταν οτι το αλλο εβγαλε 10 αλογα παραπανο αλλα φωρτωνε γερα 1000 στροφες αργοτερα απο το δικο μου! ποσο μαλλον εσυ που θελεις να βαλεις και 35αρα! θα εχεις πολυ μεγαλο λαγκ και μικρη οφελιμη περιοχη λειτουργειας του μοτερ. και να μην πουμε και τιποτε για αξιοπιστια! αν το θελεις για βραδυνες εμφανησεις, τα περνω ολλα πισω!
- Konstantinos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
- projexGT
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 46
- Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2004 7:47 pm
- Τοποθεσία: Athens, Greece
τουρμποεπιλογες
χωρις compressor map δε γινεται να βρεισ τη σωστη εκτος εαν στο βελτιωνει ο μιτσος ρεισινγκ.μπεσ στο www.turbobygarrett.com και θα βρεις ολα τα χαρακτηριστικα των τουρμπινων επισης τα μισα μισα ξερεις αλλο compressor housing και αλλο turbine housing δε χρειαζεται να τα σκαλιζεις τωρα. επισης μαθε και volumetric efficiency του κινητηρα δηλ.ποσος αερας χωραει στους κιλυνδρους.
Βελτιωνω το Punto (ξανα)
- Konstantinos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
- face
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 18, 2004 3:43 pm
- Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
- Επικοινωνία:
- Konstantinos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
- Konstantinos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 26, 2005 5:14 pm
Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς ποιά τουρμπίνα δουλεύει καλά σε Punto GT 1600 εκ των δύο...
Τ3 ή Τ35?
Ξέρει κανένας πόσο lag περίπου θα έχω με την κάθε μία?
Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η τουρμπίνα να εφαρμόσει (με τις λιγότερες πατέντες) στο GT μου?
Κάτι λένε για μαντέμι κάτι για A/R και διάφορα άλλα που ακόμη δεν έχω εμπεδώσει...
Φιλε μπορης να δουλεψεις και με 2840 με 64αρι μαντεμι.αρκει να εχεις προσεξει της βαλβιδες εξαγωγης να ειναι οσο γεινετε μαγαλιτερη γιατι αλιως δεν θα γιρναει η φτερωτη απο τα καυσαερια και θα αργει να τυρμπισει.Μεγαλο ρολο παιζει το συστιμα διαχηρισεις.Εν μπορεις αξιζει να δωσεις ευρο για αγραφο και να στο ρυθμισει καποιος καλα(ΑΝΔΡΕΑΝΑΚΙΣ).Εκει θα δεις στροφαρισμα,καλο τουρμπισμα σε καλες στροφες και κουφη αποδοση σε καλο δυναμομετρο.Εκκεντροφορο?Σου προτεινω τον COLOMBO(CORSA)276*με 11 βυθισμα.καλη επυτιχεια.
Τ3 ή Τ35?
Ξέρει κανένας πόσο lag περίπου θα έχω με την κάθε μία?
Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η τουρμπίνα να εφαρμόσει (με τις λιγότερες πατέντες) στο GT μου?
Κάτι λένε για μαντέμι κάτι για A/R και διάφορα άλλα που ακόμη δεν έχω εμπεδώσει...
Φιλε μπορης να δουλεψεις και με 2840 με 64αρι μαντεμι.αρκει να εχεις προσεξει της βαλβιδες εξαγωγης να ειναι οσο γεινετε μαγαλιτερη γιατι αλιως δεν θα γιρναει η φτερωτη απο τα καυσαερια και θα αργει να τυρμπισει.Μεγαλο ρολο παιζει το συστιμα διαχηρισεις.Εν μπορεις αξιζει να δωσεις ευρο για αγραφο και να στο ρυθμισει καποιος καλα(ΑΝΔΡΕΑΝΑΚΙΣ).Εκει θα δεις στροφαρισμα,καλο τουρμπισμα σε καλες στροφες και κουφη αποδοση σε καλο δυναμομετρο.Εκκεντροφορο?Σου προτεινω τον COLOMBO(CORSA)276*με 11 βυθισμα.καλη επυτιχεια.
- nick_NOS
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 608
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2004 11:44 pm
- Τοποθεσία: Athens
The OLD έγραψε:Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς ποιά τουρμπίνα δουλεύει καλά σε Punto GT 1600 εκ των δύο...
Τ3 ή Τ35?
Ξέρει κανένας πόσο lag περίπου θα έχω με την κάθε μία?
Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η τουρμπίνα να εφαρμόσει (με τις λιγότερες πατέντες) στο GT μου?
Κάτι λένε για μαντέμι κάτι για A/R και διάφορα άλλα που ακόμη δεν έχω εμπεδώσει...
Φιλε μπορης να δουλεψεις και με 2840 με 64αρι μαντεμι.αρκει να εχεις προσεξει της βαλβιδες εξαγωγης να ειναι οσο γεινετε μαγαλιτερη γιατι αλιως δεν θα γιρναει η φτερωτη απο τα καυσαερια και θα αργει να τυρμπισει.Μεγαλο ρολο παιζει το συστιμα διαχηρισεις.Εν μπορεις αξιζει να δωσεις ευρο για αγραφο και να στο ρυθμισει καποιος καλα(ΑΝΔΡΕΑΝΑΚΙΣ).Εκει θα δεις στροφαρισμα,καλο τουρμπισμα σε καλες στροφες και κουφη αποδοση σε καλο δυναμομετρο.Εκκεντροφορο?Σου προτεινω τον COLOMBO(CORSA)276*με 11 βυθισμα.καλη
επυτιχεια.
καλως ηλθες φιλε μου!!!
κανε ενα post στη ''γνωριμια μελων'' στο θεμα
''καλως ηλθατε'' κατω απο τους υπολοιπους
ευχαριστω...Νικος
- Konstantinos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 5:48 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία: