Βελτιώσεις για Punto 55, mod. '99

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
tbk
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2005 3:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από tbk » Δευ Ιαν 30, 2006 3:33 am

Γιας σας και απο εμενα.
Εδω και ενα εξαμηνο ειμαι κατοχος ενος ΜΚ1 55αρι 3θυρο.
Το "τσιμπησα" απο ενα ξαδερφακι 2000euro και ειναι αψογο μηχανικα.
Ενδιαφερομαι λοιπον να του βαλω μηχανη απο GT.
Kαθοτι πολυ ασχετος εχω μερικες αποριες.
(Γι'αυτο οπου κανω λαθος η πεταω ακυρα διορθωστε με)

-Κατα ποσο ειναι πιθανο να βρω εναν καλοσυντηρημενο 1400;
-Ειναι το αμαξωμα του 1100 αξιοπιστο να δεχθει τον 1400-136ps;
-Mε το κρατημα τι γινεται;
O Boubis μιλησε για αλλαγη πισω αξονα, τι ακριβως ειναι και
τι κοστος εχει μια τετοια αλλαγη;
-Ρωτω κυριως οσους εχουν ηδη GT.Ειναι αξιοπιστος ο κινητηρας η βγαζει
προβληματα (οσο πιο μαμα τοσο καλυτερα διοτι τα 136ps για μενα ειναι
υπεραρκετα προς το παρων, ακομα νεοπας ειμαι)
-Και αν τυχον μπει ο κινητηρας, εκτος απο αναρτηση, φρενα, οργανα τι
αλλο ισως χρειαζεται για να ειναι κομλπε οδηγητικα το Puntaki


Kαι για να αναφερθουμε λιγο και σε νουμερα (προσεγγιστικα παντα) :

-Σε τι τιμη κυμενεται ενας 1400 με τα 136 αλογα
(απο GT1 προερχεται αν δεν κανω λαθος ετσι;)
-Mηπως συμφερει η λυση του τροπετου; Γνωριζετε τιμες; Τι περιλαμβανει
συνηθως;


Συγχωρηστε με για τον κατακλυσμο ερωτησεων
Eυχαριστω προκαταβολικα.



Άβαταρ μέλους
Banned
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 13, 2004 6:35 pm

Δημοσίευση από Banned » Δευ Ιαν 30, 2006 4:12 pm

Καλως ηρθες. Τα ακρως απαραιτητα για την περιπτωση σου ειναι : μοτερ, σασμαν, πλεξουδα, εγκεφαλος, αναρτηση, φρενα. Δηλαδα μισο αυτοκινητο αν εξαιρεσεις τις λαμαρινες και κατι ψιλα. Υπαρχουν τρεις γενιες GT με διαφορες μεταξυ τους. Στις ερωτησεις σου τωρα :
- Λιγο πιθανο.
- Ειναι το ιδιο σασι.
- Αν αλλαξεις αναρτηση ολα οκ.
- Ο πισω αξονας πρεπει να αλλαχθει (τουλαχιστον τα ακρα) για να μπουν δισκοφρενα. Ειναι το κομματι που ενωνει τις δυο σου ροδες. Για μεταχειρισμενο μαζι με φρενα ενα 300αρι καλα ειναι.
- Ολα τα αυτοκινητα ειναι αξιοπιστα οσο τα φροντιζεις και ξερεις τι θελεις απο αυτα.
- Τιποτα. Οτι παραπανω βαλεις βεβαια καλο ειναι.
- Για σκετο μοτερ τα 500 ευρα μου φαινονται καλα. (δεν κανεις λαθος :wink: )
- Εννοειται οτι συμφερει το τροπετο απο το οποιο μπορεις να παρεις τα παντα (οργανα, καθισματα, πλαστικα, λαμαρινες) εκτος απο ο,τι εχει "πεταξει".

Σκεψου και το ενδεχομενο να το εδινες και να επαιρνες GT.

Άβαταρ μέλους
tbk
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2005 3:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από tbk » Δευ Ιαν 30, 2006 9:50 pm

Ευχαριστω πολυ φιλε μου για τις απαντησεις σου.
Ησουν αρκετα κατατοπιστικος.
Να πω την αληθεια την περιπτωση για αγορα GT δεν την ειχα σκεφτει
και πρεπει να την εξετασω.
Θα αρχισω το ψαξιμο για τιμες, για τι κυκλοφορει στην αγορα και
θα επανελθω με περισσοτερες τιμες και πληροφοριες για να μου πειτε και
εσεις αν αξιζει να προβω σε οποιαδηποτε μετατροπη.
Και παλι ευχαριστω.

Άβαταρ μέλους
Banned
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 13, 2004 6:35 pm

Δημοσίευση από Banned » Δευ Ιαν 30, 2006 11:08 pm

Οτι χρειαστεις εδω ειμαστε.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkI”