Βελτιώσεις για Punto 55, mod. '99
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- panosb
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 119
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 12, 2004 7:35 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ- Ampelogardens
Βελτιώσεις για Punto 55, mod. '99
Χαιρετώ την puntoπαρέα.
Αρκετά νέος στο forum -μόλις ολίγων ημερών- παρατήρησα ότι οι βελτιώσεις αναφέρονται κατά κύριο λόγο στο GT.
Ως παλαιός ιδιοκτήτης ενός από τα πρώτα καταλυτικά Uno Turbo i.e. 1.4 (το 1990 με την απόσυρση ) το καταλαβαίνω απόλυτα.
Επειδή όμως -πλέον- στα χέρια μου βρίσκεται -ενίοτε- ένα Punto 55, μοντέλο 99, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος από το forum την ύπαρξη ατμοσφαιρικών βελτιώσεων για το ταπεινό μοτεράκι των 1108 κυβικών, τι περιλαμβάνουν, το κόστος αυτών των βελτιώσεων -προσεγγιστικά-, και φυσικά το αναμενόμενο όφελος σε ιπποδύναμη και ροπή.
Θέλω να ευχαριστήσω προκαταβολικά όλους τους φίλους που θα μοιραστούν τις γνώσεις τους.
Φιλικά,
Πάνος.
Αρκετά νέος στο forum -μόλις ολίγων ημερών- παρατήρησα ότι οι βελτιώσεις αναφέρονται κατά κύριο λόγο στο GT.
Ως παλαιός ιδιοκτήτης ενός από τα πρώτα καταλυτικά Uno Turbo i.e. 1.4 (το 1990 με την απόσυρση ) το καταλαβαίνω απόλυτα.
Επειδή όμως -πλέον- στα χέρια μου βρίσκεται -ενίοτε- ένα Punto 55, μοντέλο 99, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος από το forum την ύπαρξη ατμοσφαιρικών βελτιώσεων για το ταπεινό μοτεράκι των 1108 κυβικών, τι περιλαμβάνουν, το κόστος αυτών των βελτιώσεων -προσεγγιστικά-, και φυσικά το αναμενόμενο όφελος σε ιπποδύναμη και ροπή.
Θέλω να ευχαριστήσω προκαταβολικά όλους τους φίλους που θα μοιραστούν τις γνώσεις τους.
Φιλικά,
Πάνος.
- Mikelos
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 73
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 12, 2004 9:27 pm
- Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ
γεια σου φιλε.Κοιτα να δεις σε αυτο το μοτερ δεν αξιζει να χαλασεις λεφτα γιατι δεν θα βγαλεις πανω απο 120 αλογα και με το τιμημα των 4000ευρω.
ενω με 3000-3500 το πολυ βαζεις ενα GT μοτερ μαζι με τα φρενα του και εχεις μαμα 136 αλογα στα οποια στο μελλον με 600ευρω επιπλεον τα φτανεις ανετα 160 αλογα.
ενω με 3000-3500 το πολυ βαζεις ενα GT μοτερ μαζι με τα φρενα του και εχεις μαμα 136 αλογα στα οποια στο μελλον με 600ευρω επιπλεον τα φτανεις ανετα 160 αλογα.
- panosb
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 119
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 12, 2004 7:35 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ- Ampelogardens
Φίλε Mikelos,
Σε ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη απάντηση.
Θα ήθελα να διευκρινήσω κάτι -το οποίο κακώς δεν το έκανα νωρίτερα-. Είναι το 5θυρο. Δεν νομίζω λοιπόν πως θα ήταν καλή ιδέα να ανέβουν τα άλογα τόσο πολύ -εγώ τουλάχιστον, δεν θα το εμπιστευόμουν-.
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, σκεφτόμουνα για τον 1,2 16V τον κινητήρα και πίσω τους δίσκους από το GT. Πιστεύω πως θα είναι αξιοπρεπείς οι επιδόσεις του μετά, χωρίς να καταπονείται ιδιαίτερα το αμάξωμα.
Μήπως γνωρίζεις κάτι για αυτό και καποιες τιμές -κατά προσέγγιση;
Έχεις και κάποια άλλη ιδέα με τα "πρόσθετα" δεδομένα;
Φιλικά,
Πάνος.
Σε ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη απάντηση.
Θα ήθελα να διευκρινήσω κάτι -το οποίο κακώς δεν το έκανα νωρίτερα-. Είναι το 5θυρο. Δεν νομίζω λοιπόν πως θα ήταν καλή ιδέα να ανέβουν τα άλογα τόσο πολύ -εγώ τουλάχιστον, δεν θα το εμπιστευόμουν-.
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, σκεφτόμουνα για τον 1,2 16V τον κινητήρα και πίσω τους δίσκους από το GT. Πιστεύω πως θα είναι αξιοπρεπείς οι επιδόσεις του μετά, χωρίς να καταπονείται ιδιαίτερα το αμάξωμα.
Μήπως γνωρίζεις κάτι για αυτό και καποιες τιμές -κατά προσέγγιση;
Έχεις και κάποια άλλη ιδέα με τα "πρόσθετα" δεδομένα;
Φιλικά,
Πάνος.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2004 12:06 pm
Αν και έχω δει τουρμπάτο μοτέρ ακόμα και σε Πούντο κάμπριο (κόκκινο πουντο κάμπριο από CAR EVOLUTION) η γνώμη μου είναι ότι αν αφήσεις απείραχτο τον 1400αρη του GT τότε και δύναμη θα έχεις και δεν θα ξεφύγεις πολύ από θέμα ασφάλειας (μπάρα θόλων - αλλαγή πίσω άξονα και προαιρετικά μπάρα ψαλιδιών και θα είσαι εντάξει!). Διαφορετικά αν η διαφορά στην τιμή με τον 1,2 16V είναι αρκετή και νομίζεις ότι σε συμφέρει τότε προχώρα προς τα εκεί που με 1ο στάδιο φτάνεις άνετα τα 90+ άλογα (αρκετά καλύτερα σε σχέση με τα 55 ).panosb έγραψε:Φίλε Mikelos,
Σε ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη απάντηση.
Θα ήθελα να διευκρινήσω κάτι -το οποίο κακώς δεν το έκανα νωρίτερα-. Είναι το 5θυρο. Δεν νομίζω λοιπόν πως θα ήταν καλή ιδέα να ανέβουν τα άλογα τόσο πολύ -εγώ τουλάχιστον, δεν θα το εμπιστευόμουν-.
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, σκεφτόμουνα για τον 1,2 16V τον κινητήρα και πίσω τους δίσκους από το GT. Πιστεύω πως θα είναι αξιοπρεπείς οι επιδόσεις του μετά, χωρίς να καταπονείται ιδιαίτερα το αμάξωμα.
Μήπως γνωρίζεις κάτι για αυτό και καποιες τιμές -κατά προσέγγιση;
Έχεις και κάποια άλλη ιδέα με τα "πρόσθετα" δεδομένα;
Φιλικά,
Πάνος.
It's up to you my friend.
- panosb
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 119
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 12, 2004 7:35 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ- Ampelogardens
Φίλε Boubis,
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Απ'ότι φαίνεται, η καλύτερη λύση είναι η αλλαγή κινητήρα είτε με τον 1.2 16V, είτε με αυτόν του GT. Ο καταλύτης και ο αισθητήρας λ πάνε "πακέτο" με τον κινητήρα;
Και στις δύο περιπτώσεις, η αλλαγή κινητήρα σημαίνει και δήλωση του νέου στην Υπηρεσία Συγκοινωνιών. Υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσω πρόβλημα με αυτή τη διαδικασία, είτε με τον 1.2, είτε με τον 1.4;
Φιλικά,
Πάνος.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Απ'ότι φαίνεται, η καλύτερη λύση είναι η αλλαγή κινητήρα είτε με τον 1.2 16V, είτε με αυτόν του GT. Ο καταλύτης και ο αισθητήρας λ πάνε "πακέτο" με τον κινητήρα;
Και στις δύο περιπτώσεις, η αλλαγή κινητήρα σημαίνει και δήλωση του νέου στην Υπηρεσία Συγκοινωνιών. Υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσω πρόβλημα με αυτή τη διαδικασία, είτε με τον 1.2, είτε με τον 1.4;
Φιλικά,
Πάνος.
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
ο Λ και ο καταλυτης πανε πακετο μονο στην περιπτοση του τροπετου.. προβλημα δεν θα εχεις σε περιπτωση δηλωσης της αλλαγης του μοτερ σε κανενα απο τα 2 τα οποια υπηρχαν με αυτα τα μοτερ
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- Abarth
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 234
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 17, 2004 9:22 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
εγω ειμαι τις αποψης οτι εαν ειναι να μπεις στην διαδικασια αλλαγης κινητηρα τοτε καλυτερο ειναι να να βαλεις του GT πανω,αφου θα εχεις τρεξιμο για την αλλαγη του κινητηρα και θα διαθεσεις $$$ καλυτερα να εχεις και δυναμη γιατι πιστευω με τον 1200αρη παλι μετα απο λιγο θα ζητησεις δυναμη, η διαδικασια της δηλωσης στο συγκοιν. δεν ειναι πολυ χρονοβορα,την εκανε ενας φιλος μου στο Glanza,απλως χρειαζοταν καποια χαρτια απο τον μηχανικο και ο αλλος βαριοταν και τα ειχε παρει στο κρανιο ο φιλος μουpanosb έγραψε:Φίλε Boubis,
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Απ'ότι φαίνεται, η καλύτερη λύση είναι η αλλαγή κινητήρα είτε με τον 1.2 16V, είτε με αυτόν του GT. Ο καταλύτης και ο αισθητήρας λ πάνε "πακέτο" με τον κινητήρα;
Και στις δύο περιπτώσεις, η αλλαγή κινητήρα σημαίνει και δήλωση του νέου στην Υπηρεσία Συγκοινωνιών. Υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσω πρόβλημα με αυτή τη διαδικασία, είτε με τον 1.2, είτε με τον 1.4;
Φιλικά,
Πάνος.
- kostas x 69
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2628
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
- Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
- Επικοινωνία:
file pano kalimera kai kale ebdomada...lipon eimai kai egw katoxos tou sigekrimenou moter apo to 97 kai ola afta ta xronia to psaxnw anelipos kai fisika mesa sto puntoclub brika tis aparetites apadisis....vale ena filtro mia exsatmisi gia thoribo tipota parapanw...kai mazepse fraga gia tropeto gt!!!!egw psaxtika gia karbiraterato gia turbisma gia blok apo megalitero moter gia polaples apo to sporting den axsizi tipota!!!!i lisi einai gt gt gt!!!!
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69
- panosb
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 119
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 12, 2004 7:35 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ- Ampelogardens
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση παιδιά.
Λέτε να μην θέλω να ξανανιώσω την αίσθηση που είχα και με το Uno (αν και πιο ραφιναρισμένη στο GT από το Uno);
Ανασταλτικός -ή αν θέλετε, περιοριστικός- παράγοντας για τον κινητήρα του GT είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο το οδηγεί κυρίως ο πατέρας μου.
Απλά, θέλω να μπορώ να κάνω το αυτοκίνητο να κινείται αξιοπρεπώς -όταν το οδηγώ- και να ξεχάσω τα προβλήματα με τη φλάτζα κεφαλής που είχα με το μοτέρ που φοράω τώρα, χωρίς να κάνω καρδιακό και τον πατέρα μου.
Και πάλι σας ευχαριστώ,
Πάνος.
Λέτε να μην θέλω να ξανανιώσω την αίσθηση που είχα και με το Uno (αν και πιο ραφιναρισμένη στο GT από το Uno);
Ανασταλτικός -ή αν θέλετε, περιοριστικός- παράγοντας για τον κινητήρα του GT είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο το οδηγεί κυρίως ο πατέρας μου.
Απλά, θέλω να μπορώ να κάνω το αυτοκίνητο να κινείται αξιοπρεπώς -όταν το οδηγώ- και να ξεχάσω τα προβλήματα με τη φλάτζα κεφαλής που είχα με το μοτέρ που φοράω τώρα, χωρίς να κάνω καρδιακό και τον πατέρα μου.
Και πάλι σας ευχαριστώ,
Πάνος.
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
τοτε φιλε το 16v ειναι μονοδρομος
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- icedeyes
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 24, 2004 11:28 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Sart
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am
Πάνο και εγώ έχω το ίδιο μοντέλο ακριβώς. Αλλά άλλαξα μηχανή το καλοκαίρι,επειδή μου την έδωσε απο το 85αρι 16V ο θείος μου,και δεν μπορούσα να του πω όχι!!! Το κόστος απο οτι ρώτησα είναι γύρω στα 1200 ευρώ (αν θυμάμαι καλά),άσχετα που εγώ είχα ήδη την μηχανή και πλήρωσα μόνο την τοποθέτηση (καμια 350).
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
καλημερα και απο μενα
η λυση οσο αφορα για αλλαγη μηχανης ειναι σωστη,αλλα ρωτησατε τον ανθρωπο εαν θελει να αλλαξει μηχανη η οχι??.η μηχανη του μπορει να ειναι ``χαρτι`` γιατι να την αλλαξει??.ποσα αλογα θελει ο φιλοσ μας??.μια μηχανη απο punto gt αντε να την βρει 2000euro και σχετικα καλη.αντε μετα να δωσει σε μηχανικουσ,ηλεκτρολογουσ και αλλα.εσεισ οι κυριοι που εχετε την ιδια μηχανη γιατι δεν την αλλαζετε και σεισ πρωτα???.εαν ειναι ετσι τοτε γιατι να παρουμε τρομπετο,και δεν αλλαζουμε αυτοκινητα καλυτερα χωρισ να μπουμε σε αυτην την διαδικασια.με ενα φιλτρο,χταποδι καταλυτη και εξατμιση θα δει διαφορα.αμα γουσταρει να αλλαξει στην τελικη μηχανη βαζει και ενα nos +50αλογα,το σπαει το μοτερ διοτι το παει στουσ κοφτεσ,το ευχαριστιετε....και μετα λεει ασ αλλαξω και μηχανη...
η λυση οσο αφορα για αλλαγη μηχανης ειναι σωστη,αλλα ρωτησατε τον ανθρωπο εαν θελει να αλλαξει μηχανη η οχι??.η μηχανη του μπορει να ειναι ``χαρτι`` γιατι να την αλλαξει??.ποσα αλογα θελει ο φιλοσ μας??.μια μηχανη απο punto gt αντε να την βρει 2000euro και σχετικα καλη.αντε μετα να δωσει σε μηχανικουσ,ηλεκτρολογουσ και αλλα.εσεισ οι κυριοι που εχετε την ιδια μηχανη γιατι δεν την αλλαζετε και σεισ πρωτα???.εαν ειναι ετσι τοτε γιατι να παρουμε τρομπετο,και δεν αλλαζουμε αυτοκινητα καλυτερα χωρισ να μπουμε σε αυτην την διαδικασια.με ενα φιλτρο,χταποδι καταλυτη και εξατμιση θα δει διαφορα.αμα γουσταρει να αλλαξει στην τελικη μηχανη βαζει και ενα nos +50αλογα,το σπαει το μοτερ διοτι το παει στουσ κοφτεσ,το ευχαριστιετε....και μετα λεει ασ αλλαξω και μηχανη...