Σελίδα 2 από 4

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 29, 2013 11:24 pm
από mixalis
οταν λεω ζημια εννοω να κοβει η να μπερδεβει..εχει βγει αμεσως!!ναι το ξερω οτι θελει μελετη και σιγουρα θα γινει.(η κανεις κατι σωστα η δεν το κανεις καθολου)

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 12:13 am
από arpas
Σχετικά με την εξάτμιση... Αν μιλάμε μόνο για τελικό, τότε νομίζω πως πέραν του όποιου ψυχολογικού εξαιτίας του θορύβου, δεν έχει νόημα. Το μεσαίο είναι ακόμα περισσότερο χαμένα λεφτά, μιας και το μαμά δεν έχει ούτε διαφράγματα ούτε κάτι που να σε κάνει να θεωρείς το μαμά μεσαίο "πνιγμένο". Αν άλλαζες καταλύτη, σίγουρα θα απελευθέρωνες αποτελεσματικά την εξαγωγή σου, αλλά και πάλι αυτό χρειάζεται μέτρο και μελέτη (όπως και η αλλαγή διαμέτρου των σωληνώσεων) καθώς όπως αναφέρθηκε και πριν, μπορεί να βγεις χαμένος αντί για κερδισμένος. Το κακό είναι ότι αυτή τη μελέτη δε νομίζω ότι μπορεί να στην κάνει ΚΑΝΕΙΣ εξατμισάς γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έχει το θεωρητικό backround να την κάνει. Για να προλάβω τυχόν ενστάσεις σε αυτό, είμαι απόλυτος γιατί ανέφερα τον όρο "μελέτη", ο οποίος διαφέρει πολύ από τον όρο "εμπειρία" βασισμένη στο ότι ο "Τάκης ο Πεταλούδας και ο Μπάμπης ο Σουγιάς" κάναν εξάτμιση στον χ και έμειναν ευχαριστημένοι γιατί κέρδισαν θόρυβο και 0.1 άλογα δυναμομετρημένα.
Από εκεί και πέρα, αν ήμουν στη θέση σου και είχα επενδύσει ένα χ ποσό στο υγραέριο για οικνομία και μόνο, δε θα έψαχνα τρόπο να κερδίσω 5-6 άλογα, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο θορυβώδες και πιο βενζινοβόρο... Το πολύ πολύ να έμενα στη φτηνή και "άκακη" λύση μιας χοάνης.

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 12:48 am
από mixalis
προς το παρον εκει μενω.αυριο θα την δοκιμασω και θα κοιταξω τι παιζει με τον ζεστο αερα..

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 1:04 am
από kostas013
υι να παιζει ρε μιχαλακη; στα εξηγησα... ζεστος αερας σημαινει χαμηλη πυκνοτητα αερα αλλα λιγοτερο οξυγονο που χρειαζεσαι για τη καυση... γι αυτο υπαρχουν σκουπες βαρελακια κλπ κλπ κλπ βαλτη να κανεις λιγο θορυβο να χαρεις και ελα απο εβδομαδα σπιτι μου να φυιαξουμε ενα κουτι ραμ εαρ

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 1:10 am
από arpas
Νομίζω ότι στην περίπτωσή σου δουλεύει καλά και ελευθέρας φίλτρο με στρόγγυλες τρύπες (με ποτηροτρύπανο) στο μπροστά τμήμα του παπά. ;)

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 1:13 am
από kostas013
ναι η καλυτερη πατεντα σε gt ηταν που κανανε το μαμα φιλτροκουτι μετατροπη σε σκουπα... απλα θα πρεπει να πληρωσει κανα 60ατι για φιλτρο... ενω η χοανη του εκατσε τσαμπα... ram air και θα ειναι κουκλος... οσο για εξατμιση ενα τελικο για να κανει τον θορυβο που του αρεσει και τελος

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 1:15 am
από P.A.D.R.C
arpas έγραψε:Νομίζω ότι στην περίπτωσή σου δουλεύει καλά και ελευθέρας φίλτρο με στρόγγυλες τρύπες (με ποτηροτρύπανο) στο μπροστά τμήμα του παπά. ;)
Οπως ακριβως στα GT PDT_Armataz_01_01

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 1:19 am
από kostas013
αυτο ειπα ενα ποστ πιο πανω :-P οτι καλυτερο για μκ1.. καπου εχω και σχετικη φωτο στο pc

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 2:38 am
από polatov
συμπληρωματικα να πω μονο οτι ολα τα υγραερια καινε παραπανω απο οτι πριν λογω μιγματος.αλλιως το μοτερ θα εσπαγε..
καιει λιγο παραπανω εστω και ελαχιστα εχει χειροτερη αποδοση αλλα ειναι στη μιση τιμη.
με τα προκατ προγραμματα του αεριου το να βαλεις μια χοανη δεν παιζει κανενα απολυτως ρολο.

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 9:24 am
από mixalis
το οτι αποδιδει χειροτερα αυτο δεν εισχυει το ιδιο ειναι ακριβος η τουλαχιστον ετσι μου φενετε εμενα..κωστα νομιζω πως βρηκα ram air αλλα δεν ξερω αν ειναι φτηνο η ακριβο..

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 10:14 am
από arpas
Όταν μιλάει για χειρότερη απόδοση ο polatov, εννοεί χειρότερη απόδοση καύσης. Δηλαδή χρειάζεται να καεί περισσότερη ποσότητα αερίου σε σχέση με τη βενζίνη για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα σε παραγόμενη από την καύση ενέργεια. ;)

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 10:24 am
από mixalis
σε αυτο ναι συμφωνω..εκει που ειναι πιο οικονομικο το LPG ειναι στο οτι η τιμη του ειναι κατω τις μισης απο την βενζινη αλλα σε περιπτωση που ακριβινει κατα πολυ π.χ. παει στο 1ευρω το λιτρο τοτε δεν συμφερει το υγραεριο.αλλα αυτη τη στιγμη συμφερει κατα πολυ..

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 10:31 am
από arpas
Γί' αυτό πιστέυω ότι καλύτερα να μην επιμηκύνεις το χρόνο αποπληρωμής της επένδυσης που έκανες με την τοποθέτηση του αερίου.

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 10:45 am
από mixalis
εχω κανει αποσβεση εδω και πολυ καιρο το εχω το υγραεριο 2-3 χρονια τωρα..πριν καν βγαλω το διπλωμα πριν καν το παρω το αμαξι στα χερια μου ο πατερασ μου του ειχε βαλει αεριο.και καλα εκανε κ οπιος πει το κλασικο και ποτε θα σου καει το μοτερ.σημενει οτι δεν εχει ιδεα για την υγραεριοκινηση :D :D

Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 30, 2013 10:53 am
από arpas
mixalis έγραψε:εχω κανει αποσβεση εδω και πολυ καιρο το εχω το υγραεριο 2-3 χρονια τωρα..πριν καν βγαλω το διπλωμα πριν καν το παρω το αμαξι στα χερια μου ο πατερασ μου του ειχε βαλει αεριο.και καλα εκανε κ οπιος πει το κλασικο και ποτε θα σου καει το μοτερ.σημενει οτι δεν εχει ιδεα για την υγραεριοκινηση :D :D
Όχι ότι δεν έχει γίνει και αυτό, αλλά αιτία ήταν μάλλον μηχανικοί που δεν είχαν ιδέα πως να τοποθετήσουν υγραεριοκίνηση.