ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Καλησπερα παιδια ειπα να ξεθαψω στην κυριολεξια το θεμα με τα μκ1.Εδω και καιρο σκευτομαι τι μπορω να κανω ωστε να βελτιωσω το μοτερ του.Βεβαια ο μηχανικος μου μου εχει πει οτι κ ενα τελικο να βαλεις θα εχεις προβλημα.εγω αυτο δεν το πολυ πυστευω.Εχω ψαξει στο ιντερνετ μπας και βρω τιποτα αλλα δεν βρηκα εσεις με την σειρα σας τι πυστευε οτι μπορω να κανω? ειμαι σε ψηλο αδιεξοδο..
Πικατσου διαλεγω εσενα
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Καλησπερα φιλε,
Περιθωρια βελτιωσης εχεις πολλα
1) βελτιωση εισαγωγης με φιλτρο αερα
2) βελτιωση εξαγωγης με εξατμιση
3) Αναπρογραμματισμο οπου στην περιπτωση σ εαν δουλευεις ΜΟΝΟ υγραεριο και καθολου βενζινη η αποδοση θα ειναι τριπλασια λογω των υψηλων οκτανιων που εχει το υγραεριο
Αυτα ειναι αρκετα θεωρω
Περιθωρια βελτιωσης εχεις πολλα
1) βελτιωση εισαγωγης με φιλτρο αερα
2) βελτιωση εξαγωγης με εξατμιση
3) Αναπρογραμματισμο οπου στην περιπτωση σ εαν δουλευεις ΜΟΝΟ υγραεριο και καθολου βενζινη η αποδοση θα ειναι τριπλασια λογω των υψηλων οκτανιων που εχει το υγραεριο
Αυτα ειναι αρκετα θεωρω
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
το 1 κ το 2 δεν συμενει οτι πρεπει να κανω κ αναπρογραμματισμο οπωσδηποτε? στη ουσια ναι μονο υγραεριο δουλευω εκτος του οταν μπενει μπροστα η μηχανη μεχρι να ζεσταθει κ μετα τις 4,5 χιλιαδες στροφες που μπενει μονο του σε βενζινη που εχει πυστευω ειναι λαθος του προγραμματιστη
Πικατσου διαλεγω εσενα
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
το υγραεριο ειναι με κονσερβα προγραμμα απο το εξωτερικο και εχει πολυ safe ρυθμισεις.
μετα τις 4,5 ειναι λογικο να κοβει γιατι υπαρχουν μεγαλα φορτια και ζορια για τον κινητηρα τα οποια ειναι λιγο ρισκο να τα δουλευεις με το υγραεριο.
κυκλοφορουν και καποια κιτ που επεμβαινουν οι μηχανικοι αλλα ειναι της ταξης των 1300 ευρω περιπου.
οπως και να εχει οτι γενιας υγρεριο και να εχεις αν θες τη γνωμη μου μην ασχοληθεις με το αμαξι αν το δουλευεις με υγραεριο κατα βαση.το υγρεριο θελει χαλαρη οδηγηση και προσοχη.
μια εξατμιση και ενα φιλτρο αερα δεν χρειαζονται επαναπρογραμματισμο και δεν θα επηρεασουν σε τιποτα την υπαρχουσα κατασταση
μετα τις 4,5 ειναι λογικο να κοβει γιατι υπαρχουν μεγαλα φορτια και ζορια για τον κινητηρα τα οποια ειναι λιγο ρισκο να τα δουλευεις με το υγραεριο.
κυκλοφορουν και καποια κιτ που επεμβαινουν οι μηχανικοι αλλα ειναι της ταξης των 1300 ευρω περιπου.
οπως και να εχει οτι γενιας υγρεριο και να εχεις αν θες τη γνωμη μου μην ασχοληθεις με το αμαξι αν το δουλευεις με υγραεριο κατα βαση.το υγρεριο θελει χαλαρη οδηγηση και προσοχη.
μια εξατμιση και ενα φιλτρο αερα δεν χρειαζονται επαναπρογραμματισμο και δεν θα επηρεασουν σε τιποτα την υπαρχουσα κατασταση
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
οταν μιλαμε για εξατμιση μιλαμε για ολοσωμη ετσι? εγω πυστευω πως αμα βαλω εξατμιηση κ φιλτρο θα εχω προβλημα χωρις προγραμμα.τουλαχιστον η λογικη αυτο λεει..
Πικατσου διαλεγω εσενα
- GusAbarth86
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
απλά πράγματα ρε....ξηλώνεις το υγραέριο κατεβάζεις μοτέρ το πουλάς σαν μετατροπή και κάνεις τα εξής... βάζεις μετατροπή από GT και ξαναβάζεις υγραέριο χαχαχαχα έχω δει υγραέριο και σε impreza 400 άλογα
When in Doubt........Flat Out
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
κωστα θα μου δωσεις τα λεφτα να το κανω ολο αυτο? κ εγω κατι τετοια εβλεπα "φτιαγμενα" και λεω δεν γινεται να μην μπορω να "φτιαξω το δικο μου"
Πικατσου διαλεγω εσενα
- GusAbarth86
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
αχαχαχαχα έχω 100 ευρώ καβάτζα άμα σου φτάνουν
When in Doubt........Flat Out
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
οχι απλα φτανουν πυστευω και περισεβουν..χαχαχαχα
Πικατσου διαλεγω εσενα
- GusAbarth86
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
αχαχαχαχαχα
When in Doubt........Flat Out
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
η αυξηση σε αερα που θα εχεις στην εισαγωγη ειναι σε πλαισια που δεν επηρεαζει σε τιποτα αρνητικαmixalis έγραψε:οταν μιλαμε για εξατμιση μιλαμε για ολοσωμη ετσι? εγω πυστευω πως αμα βαλω εξατμιηση κ φιλτρο θα εχω προβλημα χωρις προγραμμα.τουλαχιστον η λογικη αυτο λεει..
το να κανεις πιο ελευθερη την εξατμιση θα σου προσθεσει αποδοση και θορυβο και μια ανεπαισθητη αυξηση στην καταναλωση..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Aπο την στιγμη που θα του βαλεις περισσοτερο αερα και πιο ελευθερη εξατμιση πρεπει να σου ξαναπρογραμματισουν το υγραεριο γιατι φτωχαινει το μιγμα.Απο αυτα που ακουω δυστυχως δν γνωριζουν ολοι .Επιπλεον μην ξεχνας πως τα υγραερια οταν ρυθμιζονται για οικονομια .Διαφορετικα θα εκαιγαν παραπανω απ'οτι η βενζινη..Και μετα πως θα στο πουλουσαν για πιο οικονομικη λυση..?
Οσο για το subaru ,εγω γνωριζω μαμα forester το οποιο δν βρισκει ολα τα ανταλλακτικα απο την επισημη αντιπροσωπεια(εκλεισε ο εισαγωγεας?) για να επισκευασθει μετα την τοποθετηση του υγραεριου .Και η ζημια ειναι εκτος απο βαλβιδες(οπως στα mazda) ειναι και στα πιστονακια .
Οσο για το subaru ,εγω γνωριζω μαμα forester το οποιο δν βρισκει ολα τα ανταλλακτικα απο την επισημη αντιπροσωπεια(εκλεισε ο εισαγωγεας?) για να επισκευασθει μετα την τοποθετηση του υγραεριου .Και η ζημια ειναι εκτος απο βαλβιδες(οπως στα mazda) ειναι και στα πιστονακια .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Στα ατμοσφαιρικά η ελεύθερη εξάτμιση μπορεί να κάνει και κακό, αν ξεπεράσεις κάποια όρια και χάσεις back pressure. Μπορεί ο ήχος να σε κάνει να νομίζεις ότι κάτι έκανες, αλλά στην πραγματικότητα μπορεί και να χάσεις.
Ομοίως, υπερβολικός αέρας στην εισαγωγή στεγνώνει το μείγμα.
Αντιθέτως στα turbo, όσο πιο ελεύθερη, τόσο καλύτερα.
Ομοίως, υπερβολικός αέρας στην εισαγωγή στεγνώνει το μείγμα.
Αντιθέτως στα turbo, όσο πιο ελεύθερη, τόσο καλύτερα.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
ετυχε σημερα και επεσαι μια χοανη στα χερια μου θα την δοκιμασω αυριο και αν δεν μου κανει η δω οτι κανει ζημια στο αμαξι απλα την ξαναβγαζω
Πικατσου διαλεγω εσενα
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Mα η οποια ζημια δν βγαινει κατευθειαν.
Επιπλεον πρεπει να ασχοληθεις λιγο με την τοποθετηση της για να εχεις το μεγιστο (αν μπορουμε να το χαρακτηρισουμε ετσι) αποτελεσμα.
Επιπλεον πρεπει να ασχοληθεις λιγο με την τοποθετηση της για να εχεις το μεγιστο (αν μπορουμε να το χαρακτηρισουμε ετσι) αποτελεσμα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)