..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Εδώ θα μαθαίνουμε πως λειτουργούν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Δημοσίευση από vdsracing » Σάβ Οκτ 09, 2004 12:06 pm

gtp0wer έγραψε:gnwrizei kaneis poso einai to κάμπερ pou pairnoun oi anarthseis Group N bilstein se punto ... evala lastixa kai ekana euthigrammish kai apla exw twra 4 moires arnitiko κάμπερ kai den kserw ean einai swsto. Gnwrizw oti pairnei apo monh ths h anarthsh me to elathrio auto pou prepei logw tou oti exei axona pisw kai rithmizei me tous pisw oti sfalma yparxei .... alla einai 4 moires i parapanw?
Δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτησή σου αλλά 4μοίρες camber πιστεύω είναι υπερβολικά πολύ..κοίταξέ το σοβαρά γιατί θα εχεις πρόβλημα στην φθορά των ελαστικών και στην οδική συμπεριφορά...


-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
punto95sporting
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 10:05 pm
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ

Δημοσίευση από punto95sporting » Κυρ Νοέμ 14, 2004 5:46 am

Stin periptosi xamilomatos toy autokinitoy kata 3cm , xriazonta ipoxreotika peretero rithmiseis , stis kaster kai kamber ????

Euxaristo.!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Νοέμ 21, 2013 6:35 pm

Με γωνιες καμπερ στους πισω τροχους εχει παιξει κανεις; για εμας στα μκ2 με τον ημιακαμπτο εχω ακουσει για καμπεροφυλλα... παντως τα 1.2 και 1.4 παιζουν στη μιση μοιρα αρνητικη καμπερ και τα 1.8 μιαμιση αρνητικη απο το εργοστασιο...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Νοέμ 21, 2013 8:45 pm

Δεν ξερω ποια ειναι η εργοστασιακη τιμη μιας και δεν ειναι ανακοινωσιμη στο elearn αλλα το δικο μου εχει 1.5 σιγουρα απο καινουργιο.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Νοέμ 21, 2013 9:18 pm

1.4 σπορτινγκ εισαι; συμφωνα με το μηχανημα του ευθυγραμισα μου στο 1.2 στη μιση αρνητικη ειμαι εντςλως στη μεση στην ευθυγραμιση... ειναι σωστο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Νοέμ 21, 2013 9:49 pm

kostas013 έγραψε: ειναι σωστο
?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Νοέμ 21, 2013 9:54 pm

λαθος διατυπωση γτ ημουν απο κινητο
εννοω στη μιση αρνητικη για 1,2 ειναι το σωστο απο το εργοστασιο και ειχα την εντυπωση και στα 1,4 (αλλα μαλλον δεν ισχυει)

στα 1,8 ομως ειναι σιγουρα μιαμιση αρνητικη η τιμη απο το εργοστασιο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Νοέμ 21, 2013 9:59 pm

Και εγω σου ξαναλεω πως δεν γνωριζω την κανονικη τιμη.Το δικο μου παντως εβγαινε στα κοκκινα προ 6-7ετιας που το ειχαμε μετρησει και ο φιλος μου(που κανει τις ευθυγραμμισεις) μου ειπε "καλυτερα" για να στριβεις ;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Νοέμ 21, 2013 10:03 pm

αν εχεις το χαρτι της ευθυγραμμισης θα μας λυθουν οι αποριες
αν το εκανε ευθυγραμμιση βαση του 1,2 λογικο να ειναι στα κοκκινα
αν το εκανε ευθυγραμμιση βαση 1,4 και εισαι στα κοκκινα, καλυτερα για να στριβεις :D
με ευθυγραμμιση για 1,8 εισαι ενταξει
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Νοέμ 21, 2013 10:08 pm

Χαρτι δεν εχω αλλα η ευθυγραμμιση εννοειται και εγινε βαση του 1.4 .Καθε 3 μηνες ενημερωση το κανει το μηχανημα και καθε 6 καλιμπραρισμα ;-) .
Παρολα αυτα το αμαξι κωλιαζει ευκολα ενω δεν θα επρεπε :-P
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Νοέμ 21, 2013 10:20 pm

kostas013 έγραψε:αν εχεις το χαρτι της ευθυγραμμισης θα μας λυθουν οι αποριες
αν το εκανε ευθυγραμμιση βαση του 1,2 λογικο να ειναι στα κοκκινα
αν το εκανε ευθυγραμμιση βαση 1,4 και εισαι στα κοκκινα, καλυτερα για να στριβεις :D
με ευθυγραμμιση για 1,8 εισαι ενταξει
ΟΛΑ αυτα ομως ειναι στοιχεια για μπροστα.Πισω ΔΕΝ ρυθμιζει τουλαχιστον επισημα.Τωρα να πρεσαρεις αξονα,αν βαλεις καμπεροφιλα,αν κανεις καποια αλλη πατεντα παει αλλου.Εκει μιλαμε για custom καταστασεις που δεν ειναι κατι που κανουν ολοι.Στο προγραμμα λοιπον βαζεις το αμαξι που εχεις και οχι αυτο που θελεις να κανεις και μετα παιζεις με τις μοιρες για να δεις και ποσο συν η πλην πρεπει να πας. (και ας ειναι κοκκινα στην οθονη)Δεν βαζεις αλλο αμαξι για να σε ξεγελαει στο ματι οτι ειναι απλα το σωστο χρωμα στην οθονη.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Νοέμ 21, 2013 10:31 pm

εγω στην ευθυγραμμιση πριν 2 μηνες πισω να χα 0.7 το πολυυυ
δεν δουλευει παντως με τοσο καμπερ που λετε.στην πιστα οταν το αδειαζουμε το εξωτερικο στην ευθεια δεν παταει κατω ακομα και με 26 πιεση..
εγω ηδη εχω απωλεια στο φρεναρισμα πισω με τους δισκους..αν ειχα και καμπερ με πολιτικο θα εκανα τσουλιθρα πισω και στην πιστα αρκετα μετρα σουρσιμο
κωστα κοιτα τη φθορα των ελαστικων σου για να δεις τι γινεται
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Νοέμ 21, 2013 10:42 pm

μπαμπη βγαζει τιμες καμπερ και πισω
γινεται ο χαμος απο βροχη αλλιως θα κατεβαινα στο αμαξι και θα ανεβαζα φωτο...
αν ειναι ετσι ρε πανο τα HGT στη πιστα δε θα ειχανε θεμα? με μιαμιση? γιατι ποσο πιο βαρυ να ειναι ενα 1,8 πισω απο εμας?

πανο εχεις δικιο
αυτη ειναι φωτο μετα απο 70 χλμ στριψιμο μεσα στα μεγαρα

Εικόνα

ειναι εμφανες οτι η εσωτερικη μερια λιωνει αρκετα περισσοτερο...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από polatov » Παρ Νοέμ 22, 2013 1:12 am

εγω το καταλαβα οταν τα εβαλα καινουργια τα semi αλλα και τα πολιτικα ακομα και με τα καθισματα πατανε οριακα σωστα.με τα semi ομως και αδειο οταν ηταν καινουργια φαινεται παρα πολυ
αν πατησεις στη μεσαια φωτο της υπογραφης μου και κοιταξεις το αριστερο λαστιχο θα δεις οτι φαινεται οτι 2 δαχτυλα ειναι καταμαυρο και απατητο το λαστιχο.ηταν πρωτος αγωνα και τα λαστιχα καινουργια
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: ..: Η γεωμετρία των τροχών του αυτοκινήτου :..

Δημοσίευση από Gazofonix » Παρ Νοέμ 22, 2013 9:08 am

Κωστα δεν σου ειπα οτι δεν βγαζει καμπερ πισω.Εννοειτε πως θα βγαζει δεδομενα μιας και με καποιον τροπο πρεπει να το ελεγχεις πχ μετα απο χτυπημα ή αν τραβαει ενω μπροστα εισαι οκ.Αυτο που σου ειπα ειναι οτι επισημα ΔΕΝ ρυθμιζει.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μάθε πως λειτουργεί”