λιγα λογια για το νιτρο...

Εδώ θα μαθαίνουμε πως λειτουργούν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nick_NOS
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 608
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2004 11:44 pm
Τοποθεσία: Athens

λιγα λογια για το νιτρο...

Δημοσίευση από nick_NOS » Κυρ Ιούλ 24, 2005 5:20 pm

Όπως είναι γνωστό η 'άγνοια είναι που σκοτώνει'. Έτσι και στον χώρο της βελτίωσης και ειδικά στην χρήση Νίτρου η άγνοια και τα παραμύθια που κυκλοφορούν από άσχετους είναι αυτά ευθύνονται για τα τάχα σπασμένα μοτέρ και τα ανατιναγμένα αυτοκίνητα.
Γενικές συμβουλές για την χρήση του Νίτρο.
1.Δεν έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι Injection ή καρμπυρατέρ.
2.Βασική προϋπόθεση να είναι πάνω από 1300 κυβ.εκ. Για εφαρμογές 50 – 60 HP πρέπει να είναι τουλάχιστον 1600 κυβ.εκ.
3.Ανάλογα με το αυτοκίνητο υπάρχει και η κατάλληλη εφαρμογή από τον οποία εξαρτάται και η αύξηση της ιπποδύναμης.
4.Το Νίτρο μπορεί να εφαρμοστεί ακόμα και σε τελείως νορμάλ μηχανές, αλλά για εφαρμογές υψηλής ιπποδύναμης πρέπει να υπάρχουν σφυρήλατα έμβολα, ατσάλινες μπιέλες και στρόφαλος.
5.Ιδιαίτερη σημασία για εφαρμογές μεγάλης ιπποδύναμης έχει η μεγαλύτερη αντλίας βενζίνης αλλά και ενός συστήματος διαχείρισης ανάφλεξης με ικανότητες μείωσης του avance.
6.Ακόμα και για μικρές εφαρμογές προτείνεται η χρήση καλής βενζίνης (98+ οκτάνια) και η χρησιμοποίηση πιο ψυχρών μπουζί (1 με 2 νούμερα)
7.Πάντα η εφαρμογή του Νίτρο να συμβαδίζει με μια ελεύθερη εξάτμιση αλλά και ένα σύστημα εισαγωγής αέρα.
8.Η τοποθέτηση μπορεί να γίνει σε λίγο χρόνο από κάποιον με εμπειρία σε μηχανολογικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις.
9.Όλα τα κιτ είναι πλήρη, συμπεριλαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα για σωστή και πλήρη τοποθέτηση (όλα είναι με άδεια φιάλη, χωρίς αέριο). Υπάρχουν αναλυτικότατα ηλεκτρολογικά και μηχανολογικά σχέδια.

Tύποι Νίτρο: ΞΗΡΟΥ ΤΥΠΟΥ : Η μοναδική πατέντα της NOS όπου η επιπλέον βενζίνη που χρειάζεται για την επιπλέον ιπποδύναμη ψεκάζεται από τα μπεκ του αυτοκινήτου. ΠΡΟΣΟΧΗ η επιπλέον βενζίνη είναι αυτή που παράγει την δύναμη ενώ το Νίτρο απλώς μας επιτρέπει την καύση της. Έτσι η πολλαπλή μας δεν έχει επιπλέον καύσιμο ώστε να υπάρχει ο φόβος μιας ατελής καύσης. Υπάρχει μια ειδική βαλβίδα που αναγκάζει το σύστημα να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση βενζίνης και μόνο τότε ενεργοποιείτε και η βαλβίδα του Νίτρου για να ψεκάσει.
Θεωρείται το ιδανικό σύστημα για αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά, με πλαστικές πολλαπλές τα οποία έχουν όμως επιστροφή καυσίμου στο ντεπόζιτο. Ιδανικό σύστημα για τα SAXO VTS και όλα τα RALLYE με άριστα αποτελέσματα ακόμα και πολλά άλογα.
ΥΓΡΟΥ ΤΥΠΟΥ : Είναι τα κιτ που χρησιμοποιούνται και για τα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ αλλά κυρίως στα αυτοκίνητα που κάνουν χρήση τούρμπο ή κομπρέσορα και δεν έχουν πρόβλημα με το να είναι η πολλαπλή γεμάτη βενζίνη. Το ειδικό μπέκ τοποθετείται τουλάχιστον 10 πόντους από την εισαγωγή ενώ και το νίτρο και η βενζίνη ψεκάζονται από αυτό.
ΤΥΠΟΣ ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ : Με αυτό το σύστημα η βενζίνη και το Νίτρο ψεκάζονται απευθείας σε κάθε εισαγωγή του κυλίνδρου. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν είτε τα κλασικά μπέκ FOGGER είτε η νέα γενιά NOSzle™ που περικλείουν τα εργοστάσιακα μπέκ και τοποθετούνται στην θέση τους. Τα συστήματα απευθείας ψεκασμού εξασφαλίζουν πιο σωστή διανομή της βενζίνης και του νίτρου ενώ παράλληλα επιτυγχάνουν και μεγαλύτερες αποδόσεις. Είναι όμως αρκετά πιο απαιτητικά στην τοποθέτηση καθώς απαιτείται η διάτρηση της εισαγωγής ενώ δεν υπάρχουν σωληνάκια αλλά μεταλλικοί αγωγοί για την μεταφορά της βενζίνης και του νίτρου. Υπάρχουν ειδικά κιτ για 4, 6 αλλά και 8 κυλίνδρους με αύξηση ιπποδύναμης από τα 120 HP μέχρι και τα 600 HP. Τα κιτ αυτά συνήθως χρησιμοποιούνται για αγωνιστικές εφαρμογές ή αγώνες DRAGSTER λόγω των μεγάλων αποδόσεών τους.
Το μοναδικό σύστημα NOSzle™ όπου μέσα στην ειδική θήκη τοποθετείται το μπέκ του αυτοκινήτου. Η ειδική θήκη διαθέτει ειδικές οπές από όπου ψεκάζεται και το νίτρο και η επιπλέον βενζίνη. Το σύστημα εφαρμόζει στην υπάρχουσα μπεκιέρα του αυτοκινήτου.

Πώς ρυθμίζεται ένα σύστημα NOS;

Έχοντας σαν αρχή ότι έχει γίνει σωστή τοποθέτηση του συστήματος στο αυτοκίνητο, μπορούμε να προχωρήσουμε στην ρύθμιση του συστήματος. Το σωστό είναι να ακούσετε την πρόταση του εξειδικευμένου αντιπροσώπου της NOS, ο οποίος έχει την γνώση και την εμπειρία να σας προτείνει την σωστή ρύθμιση του συστήματός σας.
Ο σωστός αλλά και ιδανικός ως προς την ασφάλεια του κινητήρα τρόπος ρύθμισης είναι σε κάποιο δυναμόμετρο με χρήση ενός επαγγελματικού αισθητήρα ‘λ’ να γίνει λεπτομερής καταγραφή (Data Logging) της χρήσης Νίτρου. Έτσι θα δείτε την αναλογία αέρα/βενζίνη κατά την χρήση Νίτρου και στην συνέχεια θα κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις.
Αν δεν υπάρχει η παραπάνω δυνατότητα τότε το καλύτερο είναι να συμβουλευτείτε τους εξειδικευμένους τεχνικούς της NOS. Όμως υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες που θα πρέπει να γνωρίζετε για την σωστή λειτουργία του συστήματος:
Αν κατά την δοκιμή ακούσετε πυράκια ή δείτε ότι το μίγμα είναι πολύ φτωχό τότε αμέσως διακόψτε την δοκιμή και μειώστε την ροή του Νίτρου. Μην αυξήσετε την βενζίνη γιατί θα κάνετε τα πράγματα πιο πολύπλοκα.
Πάντα να ελέγχετε τα μπουζί για την καύση. Όχι μόνο το πιο εύκολο και κοντινό αλλά όλα ώστε να είστε σίγουροι για την καύση. Τα μπουζί είναι ο καθρέπτης της καύσης ειδικά κατά την χρήση του Νίτρου. Για χρήση μέχρι και 50 HP προτείνουμε μπουζί ιριδίου ένα (1) νούμερο πιο ψυχρά από τα εργοστασιακά ενώ για πάνω από 50 HP δύο (2) νούμερα.
Για λόγους αξιοπιστίας προτείνετε η χρήση βενζίνης καλής ποιότητας με μεγάλο αριθμό οκτανίων (98+) ή ακόμα και η χρήση ενισχυτικών οκτανίων για την βενζίνη.
Οι εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί της NOS έχουν την εμπειρία και την γνώση να γνωρίζουν τις σωστές ρυθμίσεις για το αυτοκίνητό σας, λαμβάνοντας υπόψη πάντα την αξιοπιστία του κινητήρα σας

Γιατί αυξάνεται η ιπποδύναμη από το Νίτρο;

Μία μηχανή λειτουργεί καίγοντας καύσιμο το οποίο αναγκάζει τα πιστόνια να κινηθούν προς τα κάτω. Αν την αναγκάσουμε να κάψει περισσότερο καύσιμο τότε θα κινηθούν τα πιστόνια πιο γρήγορα προς τα κάτω παράγοντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Ακούγεται απλό αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι καθώς υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που επηρεάζουν αυτή την διαδικασία παραγωγής ιπποδύναμης από την χρήση Νίτρου.
Πρώτα από όλα, όλα τα καύσιμα απαιτούν οξυγόνο για να καούν. Για να κάψεις το επιπλέον καύσιμο χρειάζεται και επιπλέον οξυγόνο. Όλες οι μετατροπές που γίνονται αποσκοπούν στην αύξηση της ροής οξυγόνου και βενζίνης. Ο ψεκασμός Νίτρου είναι ίσως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την αύξηση της ροής βενζίνης και οξυγόνου και για αυτό επιτυγχάνεται τόσο μεγάλη αύξηση της ιπποδύναμης.
Ένας ακόμα παράγοντας είναι ο βαθμός ατμοποίησης της βενζίνης. Όσο πιο εύκολα και γρήγορα γίνεται αυτή η διαδικασία τόσο πιο αποτελεσματική είναι η καύση άρα και μεγαλύτερη η ιπποδύναμη που παράγεται. Ένα σωστά ρυθμισμένο σύστημα NOS παράγει πολύ μικρά σταγονίδια από το επιπλέον καύσιμο που ψεκάζεται και αυτό με την σειρά του συντελεί στην αύξηση της ιπποδύναμης.
Ο τρίτος παράγοντας έχει να κάνει με την αναλογία αέρα/βενζίνης. Είναι γνωστό ότι όσο πιο κρύος είναι ο αέρας, τόσο πιο πυκνός είναι άρα και πιο πλούσιος σε οξυγόνο έχοντας σαν αποτέλεσμα την καλύτερη καύση άρα και την αύξηση της ιπποδύναμης. Κατά τον ψεκασμό του Νίτρου, αυτό μετατρέπεται από υγρό σε αέριο πολύ γρήγορα με πτώση της θερμοκρασίας. Το παγωμένο Νίτρο ψύχει όλη την εισαγωγή μέχρι και 35ο C. Έτσι το πυκνότερο μίγμα βοηθά την μηχανή να παράγει ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Τι ακριβώς είναι το ΝΙΤΡΟ;

Το Νίτρο (Μονοξείδιο του Αζώτου) είναι για την μηχανή σας απλώς μια μεγάλη πηγή οξυγόνου. Το Νίτρο δεν είναι καύσιμο απλά βοηθάει το καύσιμο να κάνει πιο πλήρη καύση. Η δύναμη απελευθερώνεται από την βενζίνη που ψεκάζεται μαζί με το Νίτρο. Αν ψεκάσουμε σκέτο Νίτρο στον κινητήρα απλά επιταχύνουμε την διαδικασία καύσης του κινητήρα το οποίο τις περισσότερες φορές οδηγεί σε καταστροφική για τον κινητήρα έκρηξη. Το Νίτρο απλά επιτρέπει την καύση μεγαλύτερης ποσότητας βενζίνης στην ίδια χρονική περίοδο αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την δύναμη και επιτάχυνση του αυτοκινήτου σας

Εικόνα



Άβαταρ μέλους
bravonick
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1169
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 08, 2005 3:53 pm
Τοποθεσία: Στον Κόσμο Μου!!!

Δημοσίευση από bravonick » Δευ Ιούλ 25, 2005 8:39 am

ωραίος nick....
Ventivalvola Potenza!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιούλ 25, 2005 9:03 am

τα καημενα τα ημιαξονια δεν μας ειπατε ποσο αντεχουν.. :!:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
sun_night
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Παρ Ιουν 04, 2004 4:11 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από sun_night » Δευ Ιούλ 25, 2005 5:32 pm

βασικα δε θα εχεις προβλημα με ιμιαξονια τα ιμιαγονια σπανε τις ποιο πολλες φορες κατα την εκκινιση αν δουλευεις νος ε ε θα ξεκινας και με πρωτη + νος..
μετα απο 3
I HAVE THE RIGHT TO GAIN THESE FUCKING 400 METRES...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nick_NOS
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 608
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2004 11:44 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από nick_NOS » Τρί Ιούλ 26, 2005 12:19 am

ναι και μετα απο τις 3,500 - 4,000 στροφες!

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Σάβ Οκτ 01, 2005 4:52 pm

ποτέ με πρωτη και ποτέ μεχρι κοφτές.επισης μετα απο 3,800 στροφες διοτι εκεινη την στιγμη η μέση κυλινδρική πιεση δεν ειναι τόσο μεγαλη σε συγκριση με τησ χαμηλες στροφες.

Άβαταρ μέλους
fwtaras88
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Δευ Σεπ 01, 2008 5:48 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη!!!

Δημοσίευση από fwtaras88 » Σάβ Οκτ 25, 2008 5:07 am

μειωνει η συχνη του χρηση την ζωη του μοτερ???η ειναι μια φαση ατμοσφαιρα κ turbo?στην συντηρηση εστω
Πετρούπολη Rulez ...



Puntoγειτονες come to burn the streets

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Κυρ Οκτ 26, 2008 9:15 am

fwtaras88 έγραψε:μειωνει η συχνη του χρηση την ζωη του μοτερ???η ειναι μια φαση ατμοσφαιρα κ turbo?στην συντηρηση εστω
Συνήθως τα ατμοσφαιρικά φοράνε νίτρα πάνω.Η συχνή χρήση δεν είναι ότι καλύτερο.Σημαντικό ρόλλο παίζει ο τοποθέτηση του,για το πόσο θα ψεκάσει το μπεκάκι που θα είναι σωστα τοποθετημένη στην εισαγωγή,τα μέταλλα του αυτοκινήτου..κ.α
Σε turbo κινητήρες έχω δεί να φοράνε και νίτρα,αλλά είναι πολύ λίγα, σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά και δεν σου το προτείνω να το κάνεις στο gt σου.

Άβαταρ μέλους
fwtaras88
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Δευ Σεπ 01, 2008 5:48 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη!!!

Δημοσίευση από fwtaras88 » Κυρ Οκτ 26, 2008 8:23 pm

ευχαριστω θερμα man,αν και δεν θα το κανα ποτε μαλλον....το προτυμω στο playstation
Πετρούπολη Rulez ...



Puntoγειτονες come to burn the streets

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Δευ Οκτ 27, 2008 6:13 pm

δλδ συγνωμη. εχω ενα απλο σπορτινγκ μκ2β με τα 95,με αλλη εισαγωγη, μεσαιο, τελικο. με κανα 1000ευρω και καλη τοτποθετηση αμα ψεκαζω κανα 30 μαξιμουμ μια στο τοσο δε καταπονω τον κινητηρα μου εχει 80000χλμ;;; αν ειναι δλδ να μην εχει προβλημα το μοτορι να μη σκεφτομαστε καν τα β σταδια. για πειτε μου λιγο, ειναι συνετη η επιλογη του νιτρου, που δε το στηνω το αμαξι αλλα που κ που κανα παιχνιδακι στο δρομο κανουμε;;

ευχαριστω.

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Δευ Οκτ 27, 2008 7:08 pm

g έγραψε:δλδ συγνωμη. εχω ενα απλο σπορτινγκ μκ2β με τα 95,με αλλη εισαγωγη, μεσαιο, τελικο. με κανα 1000ευρω και καλη τοτποθετηση αμα ψεκαζω κανα 30 μαξιμουμ μια στο τοσο δε καταπονω τον κινητηρα μου εχει 80000χλμ;;; αν ειναι δλδ να μην εχει προβλημα το μοτορι να μη σκεφτομαστε καν τα β σταδια. για πειτε μου λιγο, ειναι συνετη η επιλογη του νιτρου, που δε το στηνω το αμαξι αλλα που κ που κανα παιχνιδακι στο δρομο κανουμε;;

ευχαριστω.
Εαν γίνει σωστή τοποθέτηση και ψεκάζεις το μάξιμουμ κανένα 30άρι,με σύνεση πάντα,θεωρώ πως δεν θα χεις κάποιο πρόβλημα.

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Τρί Οκτ 28, 2008 11:18 am

xmmmmm ευχαριστω φιλε... απλα το προβλημα ειναι πως αμα γλυκαθεις μετα.,..μπορει να γινει κ καμια στραβη. ευχαριστω παντως.

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Τρί Οκτ 28, 2008 5:37 pm

g έγραψε:xmmmmm ευχαριστω φιλε... απλα το προβλημα ειναι πως αμα γλυκαθεις μετα.,..μπορει να γινει κ καμια στραβη. ευχαριστω παντως.
όπως το είπες φίλε μου.Εαν γλυκαθείς...εκείνη την στιγμή λόγω της αδρεναλίνης.....,δύσκολα πατάς φρένο...
Μου θύμισες μια συνέντευξη του ''καταραμένου'',που έλεγε:
''Οταν σας κολήσει κάποιο όχημα,εμείς αυτό που κάνουμε, είναι στο να χουμε το πόδι μας,τέρμα στο δεξί πετάλι....'' :grin: :grin:

kefalonitis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 8:51 pm

Δημοσίευση από kefalonitis » Τρί Οκτ 28, 2008 7:21 pm

Να είσαι καλα φιλε μοθ, πραγματικα μοθ ελυσες αρκετες απο τισ αποριες μου σχετικα με το νιτρο! Ευχαριστω πολυ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μάθε πως λειτουργεί”