ti kanei i toyrbina
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
120 πιανουν ανετα και τα κακομοιρα 1.2 8v των 60 ιππων ,οποτε θα πρεπει να κανεις κατι καλυτερο .. Βεβαια με την τουρμπινα σου μπορεις να επιχειρησεις να του ρουφηξεις ολον τον αερα και να μην μπορει να πιασει ουτε τοσο..!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- xrisomilia
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 25, 2011 10:51 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ti kanei i toyrbina
Χαχαχαχα ΣΥΓΝΩΜΗ mod!!!!! Είμαι υπέρευχαριστημένος από την ασθενική μου μαζόχα αλλά όντως είναι offtopic . Το θέμα μας είναι το τούρμπο που κάνει πορωτικό και ψαρωτικό ήχο
Red Devil's Machine!!
Υ.Γ.
Δεν ειμαι γυναικα πεφτουλες του κλαμπ.....Κυριάκος λεγομαι !!!!!
Υ.Γ.
Δεν ειμαι γυναικα πεφτουλες του κλαμπ.....Κυριάκος λεγομαι !!!!!
- pati
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 30, 2012 9:29 pm
- Τοποθεσία: θεσ/νικη -Σερρες
Re: ti kanei i toyrbina
καληνυχτα
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: ti kanei i toyrbina
AKIS P έγραψε:pati έγραψε:καληνυχτα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ti kanei i toyrbina
Ξεχάσατε να πείτε στην κοπέλα ότι καίει και τη βενζίνη η τουρμπίνα.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
Μαλλον το εχασες αναμεσα στα οφφ-τοπικPani_EVO έγραψε:Ξεχάσατε να πείτε στην κοπέλα ότι καίει και τη βενζίνη η τουρμπίνα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ti kanei i toyrbina
Ε, και μιας και πιάσαμε την κουβέντα για τουρμπίνες, να πω ότι τα σύγχρονα downsized turbo μοτέρ δεν κάνουν ψαρωτικούς και πορωτικούς ήχους, αφού φοράνε τουρμπίνες κλειστού τύπου και αν το προσέξεις ακούγεται ένα ανεπαίσθητο μόνο σφύριγμα. Καμία σχέση με τα ξεφυσίματα των παλαιότερων turbo με τις (aftermarket συχνά) ανοιχτού τύπου σκάστρες.
Ανοιχτή σκάστρα στα περισσότερα σύγχρονα μικρά turbo σημαίνει λαμπάκια και check engine ή θέματα με τα ελατήρια τους.
Επίσης, για όποιον δεν έχει οδηγήσει τέτοιο μοτέρ μαμά να του πω ότι ας μην περιμένει επιδόσεις που σε κολλάνε στο κάθισμα, ούτε επιταχύνσεις από Punto GT. Αυτό που μπορεί να περιμένει είναι ελαστικότητα από πολύ χαμηλές στροφές, δηλαδή να μην απαιτεί το αμάξι συχνά κατεβάσματα, ακόμη και σε ανηφορικά κομμάτια και να μην αισθάνεσαι το αμάξι να "πέφτει" πολύ όταν το φορτώνεις.
Εκτός αν τα έχω συνηθίσει εγώ τόσα χρόνια (από το 2008 με το LEON TSI) αυτά τα μοτέρ και δε μου κάνoυν εντύπωση οι επιδόσεις τους.
Ανοιχτή σκάστρα στα περισσότερα σύγχρονα μικρά turbo σημαίνει λαμπάκια και check engine ή θέματα με τα ελατήρια τους.
Επίσης, για όποιον δεν έχει οδηγήσει τέτοιο μοτέρ μαμά να του πω ότι ας μην περιμένει επιδόσεις που σε κολλάνε στο κάθισμα, ούτε επιταχύνσεις από Punto GT. Αυτό που μπορεί να περιμένει είναι ελαστικότητα από πολύ χαμηλές στροφές, δηλαδή να μην απαιτεί το αμάξι συχνά κατεβάσματα, ακόμη και σε ανηφορικά κομμάτια και να μην αισθάνεσαι το αμάξι να "πέφτει" πολύ όταν το φορτώνεις.
Εκτός αν τα έχω συνηθίσει εγώ τόσα χρόνια (από το 2008 με το LEON TSI) αυτά τα μοτέρ και δε μου κάνoυν εντύπωση οι επιδόσεις τους.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- xrisomilia
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 25, 2011 10:51 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ti kanei i toyrbina
Οπως και να το κανεις....Ειναι τελειως διαφορετικο και σε θεμα "ψυχολογιας" για τον εαυτο σου.....Αισθανεσαι διαφορετικα οταν εχεις τουρμπο κι ακου εστω και αυτο το ανεπαισθητο σφυριγμα και τελειως διαφορετικα οταν ακους αυτο το κελαηδισμα του κινητηρα σε καθε αλλαγη ταχυτητας ή αφηματος του γκαζιου.....Μαυλωνεις ρε φιλε!!!! ( Ελπιζω να μη λογοκριθω ) και νομιζω πως αν οχι ολοι,οι περισοτεροι θα συμφωνησετε μαζι μου
Red Devil's Machine!!
Υ.Γ.
Δεν ειμαι γυναικα πεφτουλες του κλαμπ.....Κυριάκος λεγομαι !!!!!
Υ.Γ.
Δεν ειμαι γυναικα πεφτουλες του κλαμπ.....Κυριάκος λεγομαι !!!!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
Στο ξαναειπα και νωριτερα.Ο καθαρος ηχος ερχεται απο εναν ατμοσφαρικο κινητηρα .Ολα τα αλλα ειναι παρασιτικος θορυβος ,ασχετος επιδοσεων ...Βαλε στο youtube να δεις κανενα βελτιωμενο Ferrari ή Lamborghini να κατεβαζει 9000 και μετα βαλε τους βλακογιαπωνεζους με τα driftαμαξα(GT-R κτλ)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ti kanei i toyrbina
Μα δεν ακούς τίποτα σε αλλαγές ή άφημα του γκαζιού.
Έχεις ακούσει σύγχρονο turbo που έχει κλειστού τύπου τουρμπίνα; Λίγο σφύριγμα στην επιτάχυνση ακούς αλλά μόνο μέσα στην καμπίνα ή αν είσαι δίπλα στο καπό.
Έχεις ακούσει σύγχρονο turbo που έχει κλειστού τύπου τουρμπίνα; Λίγο σφύριγμα στην επιτάχυνση ακούς αλλά μόνο μέσα στην καμπίνα ή αν είσαι δίπλα στο καπό.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
Μαλλον ο φιλος εννοει απο την στιγμη που ολοι οι πιτσιρικοι καταργουν το φιλτροκουτι για να ακουγεται και η σκαστρα και η τουρμπινα
Το μονο που βρισκω καλο στα turbo πλεον ειναι το scavenging ή αλλιως twin scroll τεχνοτομια
Το μονο που βρισκω καλο στα turbo πλεον ειναι το scavenging ή αλλιως twin scroll τεχνοτομια
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ti kanei i toyrbina
Διαφωνώ κάθετα μαζί σου. Αντίδοτο στο turbo είναι μόνο τα κυβικά και μάλιστα τα πολλά κυβικά.
Είχα το Leon 1.4 TSI, αυτό με τα 125 ονομομαστικά άλογα και τα 20,5 Nm ροπής στις 1700 στροφές. Υπήρχε και ατμοσφαιρικό FSI 2.0 lt με 150 ίππους και ίδια ροπή, αλλά κάπου στις 4000 στροφές.
Το 2λιτρο ήταν ελάχιστα πιο γρήγορο στο 0-100 και είχε μεγαλύτερη τελική. Από εκεί και πέρα, η ενδιαφέρουσα παράμετρος στην καθημερινή οδήγηση είναι οι ρεπρίζ. Σε αυτές λοιπόν το κατά 600 κυβικά μικρότερο υπερτροφοδοτούμενο ήταν πιο γρήγορο, ενώ και αρκετά πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Τα περί ασφαλειών και τελών δεν τα αναφέρω, γιατί δεν αφορούν την τεχνολογία.
Όπως βλέπεις η τεχνολογία πάει προς το downsizing και την υπετροφοδότηση. Ακόμη και η νέες γενιές M της BMW φέρουν σαλίγκαρο, ενώ ακόμη και τέρατα όπως η BMW M5 ή η Mercedes E 55 AMG έχουν εκτός από 4,5 και 5,5 λίτρων μοτέρ, και διπλό turbo.
Και επειδή δε βλέπω να αποκτώ τη δυνατότητα για 3λιτρα και 4λιτρα μοτέρ, που μπορούν να είναι και ατμοσφαιρικά, διατηρώ το moto μου: Once turbo, forever turbo.
ΥΓ: Σήμερα διάβαζα ένα άρθρο που σύγκρινε το Punto 1.3 JTD των 85 ίππων με το Punto 1.4 Multiair 105 ίππων. Παρά τη διαφορά των 20 ίππων και τη ραθυμία των πετρελαιοκινητήρων, οι επιδόσεις τελικά από στάση είναι όμοιες και σε ρεπρίζ βγαίνει μπροστά το JTD.
Είχα το Leon 1.4 TSI, αυτό με τα 125 ονομομαστικά άλογα και τα 20,5 Nm ροπής στις 1700 στροφές. Υπήρχε και ατμοσφαιρικό FSI 2.0 lt με 150 ίππους και ίδια ροπή, αλλά κάπου στις 4000 στροφές.
Το 2λιτρο ήταν ελάχιστα πιο γρήγορο στο 0-100 και είχε μεγαλύτερη τελική. Από εκεί και πέρα, η ενδιαφέρουσα παράμετρος στην καθημερινή οδήγηση είναι οι ρεπρίζ. Σε αυτές λοιπόν το κατά 600 κυβικά μικρότερο υπερτροφοδοτούμενο ήταν πιο γρήγορο, ενώ και αρκετά πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Τα περί ασφαλειών και τελών δεν τα αναφέρω, γιατί δεν αφορούν την τεχνολογία.
Όπως βλέπεις η τεχνολογία πάει προς το downsizing και την υπετροφοδότηση. Ακόμη και η νέες γενιές M της BMW φέρουν σαλίγκαρο, ενώ ακόμη και τέρατα όπως η BMW M5 ή η Mercedes E 55 AMG έχουν εκτός από 4,5 και 5,5 λίτρων μοτέρ, και διπλό turbo.
Και επειδή δε βλέπω να αποκτώ τη δυνατότητα για 3λιτρα και 4λιτρα μοτέρ, που μπορούν να είναι και ατμοσφαιρικά, διατηρώ το moto μου: Once turbo, forever turbo.
ΥΓ: Σήμερα διάβαζα ένα άρθρο που σύγκρινε το Punto 1.3 JTD των 85 ίππων με το Punto 1.4 Multiair 105 ίππων. Παρά τη διαφορά των 20 ίππων και τη ραθυμία των πετρελαιοκινητήρων, οι επιδόσεις τελικά από στάση είναι όμοιες και σε ρεπρίζ βγαίνει μπροστά το JTD.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
Διαφορετικα πραγματα λεμε αλλα δεν πειραζει
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
Το κακο με τα καινούρια υπερτροφοδοτουμενα παιχνίδια ειναι οτι για λόγους κόστους πολλες φορες ξεχνάνε μερικά εξαρτηματακια π.χ. Ψυγείο λαδιού, με τις ανάλογες συνέπειες στην αξιοπιστια.
Επισης σίγουρα οι επιδόσεις ειναι καλύτερες, αλλα τι γίνεται με το θέμα συντήρηση;
Αυτο το λεω γιατι μέχρι πρότινος το turbo ήταν παιχνίδι για λιγους με την ανάλογη συντήρηση. Τώρα που πλεον ολα σχεδόν τα αυτοκίνητα εχουν turbo, δεν εχω δει καμια μελέτη να λεει για τα λάδια και την extra καταπόνηση, παλι τα πιο πολλα λενε service κάθε 30.000 και λάδια 15.000.
Επισης σίγουρα οι επιδόσεις ειναι καλύτερες, αλλα τι γίνεται με το θέμα συντήρηση;
Αυτο το λεω γιατι μέχρι πρότινος το turbo ήταν παιχνίδι για λιγους με την ανάλογη συντήρηση. Τώρα που πλεον ολα σχεδόν τα αυτοκίνητα εχουν turbo, δεν εχω δει καμια μελέτη να λεει για τα λάδια και την extra καταπόνηση, παλι τα πιο πολλα λενε service κάθε 30.000 και λάδια 15.000.