ti kanei i toyrbina
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ti kanei i toyrbina
Είναι και ανάλογα τη χρήση βέβαια. Ο τρόπος που οδηγώ εγώ ας πούμε δεν απαιτεί ψυγείο λαδιού, δεν απαιτεί καν turbo timer. Δεν το "ανάβω" το μοτέρ.
Βέβαια και 30.000 χλμ για λάδια (όπως μου λέει το πρόγραμμα συντήρησης του δεύτερου EVO μου) είναι υπερβολή. Δεν είναι και τίποτα να κάνεις μία αλλαγή, έστω μόνο λαδάκι, ανά 10.000 χλμ. Και τις λιπαντικές του ιδιότητες να διατηρεί στα τόσα χλμ, σίγουρα έχει πολλά κατάλοιπα καύσης μέσα.
Βέβαια και 30.000 χλμ για λάδια (όπως μου λέει το πρόγραμμα συντήρησης του δεύτερου EVO μου) είναι υπερβολή. Δεν είναι και τίποτα να κάνεις μία αλλαγή, έστω μόνο λαδάκι, ανά 10.000 χλμ. Και τις λιπαντικές του ιδιότητες να διατηρεί στα τόσα χλμ, σίγουρα έχει πολλά κατάλοιπα καύσης μέσα.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: ti kanei i toyrbina
εγω λαδια και φιλτρο λαδιου (να αλλαζετε και φιλτρο παντα μαζι κοστος 4ευρω εχει!!!!) αλλαζω καθε 7500!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
Σαφέστατα. Αλλά όταν βαφτίζεις ένα αυτοκίνητο ως sport ή racing, τι χρήση περιμένεις ???Pani_EVO έγραψε:Είναι και ανάλογα τη χρήση βέβαια. Ο τρόπος που οδηγώ εγώ ας πούμε δεν απαιτεί ψυγείο λαδιού, δεν απαιτεί καν turbo timer. Δεν το "ανάβω" το μοτέρ.
Βέβαια και 30.000 χλμ για λάδια (όπως μου λέει το πρόγραμμα συντήρησης του δεύτερου EVO μου) είναι υπερβολή. Δεν είναι και τίποτα να κάνεις μία αλλαγή, έστω μόνο λαδάκι, ανά 10.000 χλμ. Και τις λιπαντικές του ιδιότητες να διατηρεί στα τόσα χλμ, σίγουρα έχει πολλά κατάλοιπα καύσης μέσα.
Δηλαδή να λες racing και να προτείνεις λάδια κάθε 30.000, είναι λίγο άκυρο!
Παρ'όλ'αυτά όμως, αν κολλήσεις σε κίνηση στην Αθήνα, καλοκαίρι, aircondition ανοιχτό κλπ., τότε είναι που έχεις το maximum θερμικό φορτίο στον κινητήρα = ταλαιπωρείς τουρμπίνα, λάδια κλπ. Δηλαδή και 1η μέχρι τις 3000 να πας, είναι ταλαιπωρία για το αυτοκίνητο (που δεν το λες και σκίσιμο!!!).
Εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση σε αυτοκίνητα φίλου (όχι fiat) ίδια, ίδιο μοντέλο ίδιο μοτέρ που το ένα είχε ψυγείο λαδιού και το άλλο όχι (με διαφορά 1 χρόνο περίπου στη σειρά παραγωγής). Δηλαδή ξαφνικά το ίδιο μοτέρ έγινε καλύτερο / πιο δροσερό, ή μήπως κλέψαν παραπάνω???
Το άλλο που προσωπικά με χαλάει (σε τέτοια αυτοκίνητα) είναι η έλλειψη δεικτών. Βάλε ρε κακομοίρη ένα δεικτάκι θερμοκρασία λαδιού και άλλο ένα πίεση, τσάμπα είναι, θα σου στοιχίζει 10 ευρώ παραπάνω / αμάξι! Έστω και ψηφιακό! Και 20% απόκλιση να έχει, από το τίποτα, καλύτερο είναι. Γενικά με χαλάει η νοοτροπία δίνω εγγύηση για 30.000 km / 2 χρόνια (μέχρι τα πρώτα λάδια) και μετά πληρώνεις (όλα αυτά που έχει ... ξεχάσει να βάλει ο κατασκευαστής), ειδικά για καθημερινά αυτοκίνητα.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
Εμεις παλι σε ενα uno που ειχαμε τα αλλαζαμε καθε 2.500 .Χρυσα μπαινανε,χρυσα βγαινανε
Το ψυγειο λαδιου δεν ειναι απαραιτητο .Μην κρινεις απο τα punto GT που ηταν αλλης εποχης.Σημερα τα υλικα που χρησιμοποιουνται ειναι σαφως ανωτερα (αποδειξη οι πιεσεις που δουλευουν ειτε εξ'εργοστασιου ,ειτε και οταν τις πιεσεις) ,και επιπλεον στην πλειοψηφια τους ειναι υγροψυκτες .
Βεβαιως το πλανο των 30.000 ειναι ουτοπια ,αλλα ποιος ειναι αυτος που θα κανει 30.000 χλμ/ετος με βενζινοκινητο ?Και επιπλεον ,στο εγχειριδιο το γραφει ξεκαθαρα ,μια φορα τον χρονο(ή συγκεκριμμενα χλμ) λαδια .
Θα συμφωνησω με τον Pani_EVO :
"Και τις λιπαντικές του ιδιότητες να διατηρεί στα τόσα χλμ, σίγουρα έχει πολλά κατάλοιπα καύσης μέσα." - δοκιμαστε αναμεσα στα δαχτυλα σας να δειτε τι νιωθετε...
Το θερμικο φορτιο ειναι στο πατα και οχι στην κινηση.Για αυτο οποιος εχει θερμοκρασια λαδιου βλεπει τα νουμερα να ανεβαινουν οταν δουλευει ψηλα ο κινητηρας και εκει ειναι που χρειαζεται το ψυγειο λαδιου.
Το ψυγειο λαδιου δεν ειναι απαραιτητο .Μην κρινεις απο τα punto GT που ηταν αλλης εποχης.Σημερα τα υλικα που χρησιμοποιουνται ειναι σαφως ανωτερα (αποδειξη οι πιεσεις που δουλευουν ειτε εξ'εργοστασιου ,ειτε και οταν τις πιεσεις) ,και επιπλεον στην πλειοψηφια τους ειναι υγροψυκτες .
Βεβαιως το πλανο των 30.000 ειναι ουτοπια ,αλλα ποιος ειναι αυτος που θα κανει 30.000 χλμ/ετος με βενζινοκινητο ?Και επιπλεον ,στο εγχειριδιο το γραφει ξεκαθαρα ,μια φορα τον χρονο(ή συγκεκριμμενα χλμ) λαδια .
Θα συμφωνησω με τον Pani_EVO :
"Και τις λιπαντικές του ιδιότητες να διατηρεί στα τόσα χλμ, σίγουρα έχει πολλά κατάλοιπα καύσης μέσα." - δοκιμαστε αναμεσα στα δαχτυλα σας να δειτε τι νιωθετε...
Το θερμικο φορτιο ειναι στο πατα και οχι στην κινηση.Για αυτο οποιος εχει θερμοκρασια λαδιου βλεπει τα νουμερα να ανεβαινουν οταν δουλευει ψηλα ο κινητηρας και εκει ειναι που χρειαζεται το ψυγειο λαδιου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: ti kanei i toyrbina
Αν εννοείς υγρόψυκτα Intercoolers, δεν έχω υπόψη μου ποιο μικρό υπετροφοδοτούμενο μοτέρ πλην του 1.4 TSI του VAG ψύχει με νερό την τουρμπίνα.
Το Multiair turbo πάντως είναι αερόψυκτο.
Το Multiair turbo πάντως είναι αερόψυκτο.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ti kanei i toyrbina
Oχι ,γραφω και εννοω υγροψυκτες τουρμπινες.Μαζι με την παροχη για το λαδι εχουν και παροχη για να περναει παραφλου .
Γραμμη την οποια καταργεις αν βαλεις κλασσικη ρουλεμανατη ή δεν ξερω τι αλλο γομαρι
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ti kanei i toyrbina
Υδρόψυκτες είναι όλες οι τουρμπίνες που προορίζονται για βενζίνη,άσχετα αν μερικοί βάζουν ελαιόψυκτες.Με λάδι ψύχονται οι τουρμπίνες που προορίζονται κυρίως για diesel αφού λειτουργούν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες.
Όσο αφορά τo ψυγείο λαδιού,κι εγώ το θεωρώ ανούσιο ειδικά στα tjet/multiair αφού δεν υπάρχει θέμα με τις θερμοκρασίες.Πάραυτα τα συγκεκριμένα μοτέρ είναι εφοδιασμένα με ένα υποτυπώδες oil cooler το οποίο βρίσκεται κάτω απ΄ το φίλτρο λαδιού.
Όσο αφορά τo ψυγείο λαδιού,κι εγώ το θεωρώ ανούσιο ειδικά στα tjet/multiair αφού δεν υπάρχει θέμα με τις θερμοκρασίες.Πάραυτα τα συγκεκριμένα μοτέρ είναι εφοδιασμένα με ένα υποτυπώδες oil cooler το οποίο βρίσκεται κάτω απ΄ το φίλτρο λαδιού.
- Giorgis_thess
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 232
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am
Re: ti kanei i toyrbina
O Θεός να το κάνει βέβαια oil cooler...ReaperX έγραψε:...Πάραυτα τα συγκεκριμένα μοτέρ είναι εφοδιασμένα με ένα υποτυπώδες oil cooler το οποίο βρίσκεται κάτω απ΄ το φίλτρο λαδιού.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: ti kanei i toyrbina
πως ειναι αυτα των t jet?
σε μκ2α εχουμε τσιγκο στο καρτερ και βλεπω αρκετες θερμοκρασιες....
μηπως αξιζει ενα τετοιο μικρο απο t jet
σε μκ2α εχουμε τσιγκο στο καρτερ και βλεπω αρκετες θερμοκρασιες....
μηπως αξιζει ενα τετοιο μικρο απο t jet
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: ti kanei i toyrbina
α νομιζα οτι ειναι σαν τα κλασσικα ψυγεια λαδιου οπως στα gt
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........