Εκκεντροφοροι απο 16V κεφαλαρι
Αυτος που εχει το μεγαλο γραναζι ειναι εξαγωγης.
Η ζευξη μεταξυ τον 2 εκκεντροφορων.
Και κατοπιν συζητησεις με τον P.A.D.R.C. μου εδωσε και σας παραθετω το link το οποιο εξηγει γιατι το ενα γραναζι ειναι χωρισμενο σε 1/4 και 3/4 με διαφορα στην θεση των δοντιων του.
Το δευτερο γραναζι ειναι τυπου "anti-backlash
Περιλιπτικα ειναι ενα συστηματακι το οποιο μειωνει τον κραδασμο που δημιουργειτε κατα την μεταβολη φορτιου του μοτερ στο κομματι των εκκεντροφορων.Πιθανον χωρις αυτο σε καποιο κατεβασμα η αποτομο ανοιγμα τα γραναζια θα κουρευαν το ενα το αλλο.
Η μεταφραση του Anti-backlash ειναι "αντισπασμωδικη κινηση" αν αυτο βοηθαει στην κατανοηση του τροπου λειτουργειας του.
Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες