Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
Καλημέρα σε όλους
Ανοίγω αυτό το θέμα ,ώστε να με την δική σας συμβολή να μπορέσουμε να συγκεντρώσουμε φωτογραφίες από τα διάφορα μέρη που απαρτίζουν ενα Punto (αποκλειστικά) .Σκοπός είναι να μπορέσουμε να γνωρίσουμε καλύτερα τα μέρη από τα οποία αποτελέιται και να μπορούμε να τα αναγνωρίσουμε εαν χρειασθεί .
Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να βάλουμε 3 κανόνες/προϋποθέσεις:
1ον :Σε κάθε ποστ/καταχώρηση θα πρέπει να υπαρχει οπωσδήποτε σύντομη περιγραφή με ακριβή ονομασία του ανταλλακτικού(κατα προτίμηση με "έντονα" γράμματα -χρήση κωδικοποίησης Β) ,του αυτοκινήτου στο οποίο είναι φορεμένο καθώς και της τοποθεσίας του επί αυτό!Επιπλέον τεχνικές πληροφορίες δεκτές αλλά όχι υποχρεωτικά απαραίτητες!
2ον :Αυστηρά απαιτείται τουλάχιστον μία καθαρή έγχρωμη φωτογραφία του καλής ανάλυσης* του εν'λόγω ανταλλακτικού .Θεωρώ ιδανικό αν δώσετε μία στον πάγκο μόνο του και άλλη μια φορεμένο επι του αυτοκινήτου(δεκτή κάθε υπόδειξη με βέλη).
Επιπλέον δικαιολογείται και επιτρέπεται η χρησιμοποιήση φωτογραφιών που δεν μας ανήκουν και προέρχονται απο 3ους χώρους(π.χ. διαδίκτυο).
3ον : Μιας και μιλάμε για εγκυκλοπαιδικό/ενημερωτικό θέμα και οχι γενική συζήτηση ,να αποφεύγονται τα σχόλια ,οφφ-τόπικ κτλ .Για να διατηρηθεί ευανάγνωστο το θέμα θα υπαρχει αυστηρή επιτήρηση "σκούπας".
Παρόλα αυτά ,οποιαδήποτε απορία μπορεί να επιλύετε μέσα από ένα νέο θέμα στις "Ερωτήσεις-Απαντήσεις" με τίτλο το όνομα του ανταλλακτικού και περιεχόμενο την παράθεση του συγκεκριμμένου ποστ που σας "προβληματίζει".
*Θεωρώ πως φωτογραφίες με ανάλυση 800χ600 ή 1024χ768 σηκωμένες σε καποιον image host -σε ατομικό λογαριασμό για να μην σβύνονται μετά απο λίγο καιρό - ειναι το ιδανικό.Παρόλα αυτά εάν κάποιος επιχειρήσει να τις επισυνάψει,θα δει πως το layout της σελιδας θα χαλάσει ,οπότε τότε θα επέμβει το moderation group..
Ελπίζω να βρείτε χρήσιμο & ενδιαφέρον αυτό το θέμα..Επιπλέον να σας ευχαριστήσω εκ των προτέρων για την όποια συμμετοχή σας σε αυτή την ενέργεια!
Ανοίγω αυτό το θέμα ,ώστε να με την δική σας συμβολή να μπορέσουμε να συγκεντρώσουμε φωτογραφίες από τα διάφορα μέρη που απαρτίζουν ενα Punto (αποκλειστικά) .Σκοπός είναι να μπορέσουμε να γνωρίσουμε καλύτερα τα μέρη από τα οποία αποτελέιται και να μπορούμε να τα αναγνωρίσουμε εαν χρειασθεί .
Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να βάλουμε 3 κανόνες/προϋποθέσεις:
1ον :Σε κάθε ποστ/καταχώρηση θα πρέπει να υπαρχει οπωσδήποτε σύντομη περιγραφή με ακριβή ονομασία του ανταλλακτικού(κατα προτίμηση με "έντονα" γράμματα -χρήση κωδικοποίησης Β) ,του αυτοκινήτου στο οποίο είναι φορεμένο καθώς και της τοποθεσίας του επί αυτό!Επιπλέον τεχνικές πληροφορίες δεκτές αλλά όχι υποχρεωτικά απαραίτητες!
2ον :Αυστηρά απαιτείται τουλάχιστον μία καθαρή έγχρωμη φωτογραφία του καλής ανάλυσης* του εν'λόγω ανταλλακτικού .Θεωρώ ιδανικό αν δώσετε μία στον πάγκο μόνο του και άλλη μια φορεμένο επι του αυτοκινήτου(δεκτή κάθε υπόδειξη με βέλη).
Επιπλέον δικαιολογείται και επιτρέπεται η χρησιμοποιήση φωτογραφιών που δεν μας ανήκουν και προέρχονται απο 3ους χώρους(π.χ. διαδίκτυο).
3ον : Μιας και μιλάμε για εγκυκλοπαιδικό/ενημερωτικό θέμα και οχι γενική συζήτηση ,να αποφεύγονται τα σχόλια ,οφφ-τόπικ κτλ .Για να διατηρηθεί ευανάγνωστο το θέμα θα υπαρχει αυστηρή επιτήρηση "σκούπας".
Παρόλα αυτά ,οποιαδήποτε απορία μπορεί να επιλύετε μέσα από ένα νέο θέμα στις "Ερωτήσεις-Απαντήσεις" με τίτλο το όνομα του ανταλλακτικού και περιεχόμενο την παράθεση του συγκεκριμμένου ποστ που σας "προβληματίζει".
*Θεωρώ πως φωτογραφίες με ανάλυση 800χ600 ή 1024χ768 σηκωμένες σε καποιον image host -σε ατομικό λογαριασμό για να μην σβύνονται μετά απο λίγο καιρό - ειναι το ιδανικό.Παρόλα αυτά εάν κάποιος επιχειρήσει να τις επισυνάψει,θα δει πως το layout της σελιδας θα χαλάσει ,οπότε τότε θα επέμβει το moderation group..
Ελπίζω να βρείτε χρήσιμο & ενδιαφέρον αυτό το θέμα..Επιπλέον να σας ευχαριστήσω εκ των προτέρων για την όποια συμμετοχή σας σε αυτή την ενέργεια!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
Ωραιο θεμα, αν και νομιζω οτι μαλλον πρεπει να "χωριστει" με τη δημιουργια κι αλλων θεματων, ανα μοντελο καθως και ανα κατηγορια ανταλακτικου.
Δηλαδη το βλεπω μπερδεμενο, να ποσταρει καποιος φωτο για τον αξονα πισω του MkI και στο επομενο post, υπαρχουν φωτο απο την εισαγωγη του MultiAir....
Το σκεπτεστε και αναλογος κανουμε.
Μπραβο παντως στον Κωνσταντινο, για την εξυπνη προτοβουλια.
Δηλαδη το βλεπω μπερδεμενο, να ποσταρει καποιος φωτο για τον αξονα πισω του MkI και στο επομενο post, υπαρχουν φωτο απο την εισαγωγη του MultiAir....
Το σκεπτεστε και αναλογος κανουμε.
Μπραβο παντως στον Κωνσταντινο, για την εξυπνη προτοβουλια.
- georgejim
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 406
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 14, 2010 12:01 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα-Αθήνα
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
Μπράβο Κωνσταντίνε
grande punto amore mio
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
Οχι σχολια εδω στο παρον θεμα..Οτιδηποτε θελετε πειτε εδω:
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=18397
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=18397
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΒΑΣΗ ΣΑΣΜΑΝ
μκ2 & μκ2Β (συγκεκριμμενα απο 1.4 - ιδια με των 1.2)
Χωροταξικα θα την βρειτε κατω απο το "δισκο" της μπαταριας .
Οταν κοβεται μερικως ,ο οδηγος αντιμετωπιζει επιπλεον κραδασμους κατα την απελευθερωση του πενταλ του συμπλεκτη με 1η ταχυτητα
Ακολουθουν 3 φωτογραφιες (καθ'οτι τριγωνη )
Μια δανεικη αλλα κατατοπιστικοτατη φωτογραφια:
μκ2 & μκ2Β (συγκεκριμμενα απο 1.4 - ιδια με των 1.2)
Χωροταξικα θα την βρειτε κατω απο το "δισκο" της μπαταριας .
Οταν κοβεται μερικως ,ο οδηγος αντιμετωπιζει επιπλεον κραδασμους κατα την απελευθερωση του πενταλ του συμπλεκτη με 1η ταχυτητα
Ακολουθουν 3 φωτογραφιες (καθ'οτι τριγωνη )
Μια δανεικη αλλα κατατοπιστικοτατη φωτογραφια:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Μπρουτζινα δαχτυλιδια που συνοδευουν το γραναζι καθε ταχυτητας και ειναι αυτα που "διαμαρτυρονται" πρωτα οταν γινεται κακη χρηση του κιβωτιου των ταχυτητων.
Δυστυχως η φωτογραφια που ακολουθει ειναι μετρια (αλλα ειναι FIAT)
Μπρουτζινα δαχτυλιδια που συνοδευουν το γραναζι καθε ταχυτητας και ειναι αυτα που "διαμαρτυρονται" πρωτα οταν γινεται κακη χρηση του κιβωτιου των ταχυτητων.
Δυστυχως η φωτογραφια που ακολουθει ειναι μετρια (αλλα ειναι FIAT)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
Και για να παμε στα λιγο πιο βαθεια...............
AΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
Διαβαζει μαγνητικα στην στεφανη που εχει η τροχαλια του στροφαλου ή αλλιως θα την ακουσετε με το ονομα "λυκος" και ειναι αυτη
AΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
Διαβαζει μαγνητικα στην στεφανη που εχει η τροχαλια του στροφαλου ή αλλιως θα την ακουσετε με το ονομα "λυκος" και ειναι αυτη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gazofonix την Σάβ Ιούλ 10, 2010 12:53 am, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
Λόγος: Διαχωρισμος θεματων
Λόγος: Διαχωρισμος θεματων
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ
Εξωτερικα μοιαζει με αυτον του στροφαλου αλλα τεχνικα δεν εχουν καμεια απολυτος σχεση Βρησκετε πανω πανω στο καπακι απο τον ιμαντα του χρονισμου.Αυτος διαβαζει μαγνητικα την θεση του εκκεντροφορου.
Εξωτερικα μοιαζει με αυτον του στροφαλου αλλα τεχνικα δεν εχουν καμεια απολυτος σχεση Βρησκετε πανω πανω στο καπακι απο τον ιμαντα του χρονισμου.Αυτος διαβαζει μαγνητικα την θεση του εκκεντροφορου.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΠΛΗΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟΥ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
Ξεκιναμε απο πανω και παμε δεξιοστροφα.Το γραναζι του εκκεντροφορου (στο πισω μερος εκει που κανει δοντι κοιταει ο αισθητηρας εκκεντοφορου) .Το γραναζι της ανλιας νερου ,Το γραναζι του στροφαλου και τελος ο τεντοτηρας του ιμαντα χρονισμου.
Ξεκιναμε απο πανω και παμε δεξιοστροφα.Το γραναζι του εκκεντροφορου (στο πισω μερος εκει που κανει δοντι κοιταει ο αισθητηρας εκκεντοφορου) .Το γραναζι της ανλιας νερου ,Το γραναζι του στροφαλου και τελος ο τεντοτηρας του ιμαντα χρονισμου.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Ο εγκεφαλος του αυτοκινητου στο τμημα του κινητηρα.Αυτο εινα που "μαζευει" ολες τις πληροφοριες απο τους αισθητηρες και αποφασιζει που θα ψεκασει,που θα σπινθιρισει κλπ κλπ.
σ.σ. Υπαρχουν και αλλα "εγκεφαλακια" οπως πχ του ABS,Body control,Aεροσακων κλπ τα οποιοα βρησκοντε σε αλλο μερος του αυτοκινητου.
Ο εγκεφαλος του αυτοκινητου στο τμημα του κινητηρα.Αυτο εινα που "μαζευει" ολες τις πληροφοριες απο τους αισθητηρες και αποφασιζει που θα ψεκασει,που θα σπινθιρισει κλπ κλπ.
σ.σ. Υπαρχουν και αλλα "εγκεφαλακια" οπως πχ του ABS,Body control,Aεροσακων κλπ τα οποιοα βρησκοντε σε αλλο μερος του αυτοκινητου.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
T-Jet engine
πιστονι
ωστηριο - ελατηριο - ριτεινερς
μπιελα
Μαμα καπακοβιδα η ΔΕΞΙΑ, η αριστερη ειναι αυτη που τοποθετησα
καπακι
μπεκ 267cc/min @ 3bar
πιστονι
ωστηριο - ελατηριο - ριτεινερς
μπιελα
Μαμα καπακοβιδα η ΔΕΞΙΑ, η αριστερη ειναι αυτη που τοποθετησα
καπακι
μπεκ 267cc/min @ 3bar
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΑΙ ΒΑΛΒΙΔΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΗΛΕΚΡΙΚΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΓΚΑΖΙΟΥ ΚΟΜΠΛΕ
Το αριστερο και το εμπρος κομματι ειναι τα ηλεκρικα-ηλεκρονικα μερη του "σωματος" της πεταλουδας γκαζιου.
Η πεταλουδα ειναι το στρογγυλο κομματι που φενετε στο πανω μερος της φωτογραφιας.Αυτο ειναι το εξαρτημα το οποιο ανοιγει ή κλεινει αναλογα με το τι εντολη δινουμε εμεις απο το πενταλ του γκαζιου.Στα "ντιζατα"¨απλα υπαρχει θεση για την ντιζα και εξωτερικα ελατηρια για την επαναφορα της στην αρχικη θεση οταν αφηνουμε το γκαζι.
Να θυμησουμε οτι στα βενζινοκινητα αυτοκινητα οταν παραμε γκαζι ουσιαστικα δινουμε ΑΕΡΑ και την ποσοτητα της βενζινης την καθοριζει ο εγκεφαλος αναλογα με της απαιτησεις του φορτιου που ζηταμε.
Το αριστερο και το εμπρος κομματι ειναι τα ηλεκρικα-ηλεκρονικα μερη του "σωματος" της πεταλουδας γκαζιου.
Η πεταλουδα ειναι το στρογγυλο κομματι που φενετε στο πανω μερος της φωτογραφιας.Αυτο ειναι το εξαρτημα το οποιο ανοιγει ή κλεινει αναλογα με το τι εντολη δινουμε εμεις απο το πενταλ του γκαζιου.Στα "ντιζατα"¨απλα υπαρχει θεση για την ντιζα και εξωτερικα ελατηρια για την επαναφορα της στην αρχικη θεση οταν αφηνουμε το γκαζι.
Να θυμησουμε οτι στα βενζινοκινητα αυτοκινητα οταν παραμε γκαζι ουσιαστικα δινουμε ΑΕΡΑ και την ποσοτητα της βενζινης την καθοριζει ο εγκεφαλος αναλογα με της απαιτησεις του φορτιου που ζηταμε.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΜΠΕΚΙΕΡΑ M.P.I.
Η γνωστη 4αδα παροχης καυσιμου σε 4κυλυδρους κινητηρες οπου ο καθε κυλινδρος περνει καυσιμο απο το δικο του μπεκ (Multi Possition Ingection-Ψεκασμος Πολλαπλων Σημειων)
Η γνωστη 4αδα παροχης καυσιμου σε 4κυλυδρους κινητηρες οπου ο καθε κυλινδρος περνει καυσιμο απο το δικο του μπεκ (Multi Possition Ingection-Ψεκασμος Πολλαπλων Σημειων)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Φωτογραφική εγκυκλοπαίδεια μερών που απαρτίζουν ενα Punto.
ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Μπλοκ μηχανης μαζι με τα πιστινια ( σε θεση χρονισμου)
Κεφαλη-Καπακι κινητηρα
Οι τρυπες που φενονται ειναι αγωγοι νερου και λαδιου.Η τρυπα στο κεντρο καθε θαλαμου ειναι η θεση που ερχετε το μπουζι
Αυλοι εισαγωγης.Με λιγο προσοχη φαινετε το στελεχος-καλαμι των βαλβιδων.Απο εδω ερχετε το μειγμα προς τον θαλαμο καυσης.
Μπλοκ μηχανης μαζι με τα πιστινια ( σε θεση χρονισμου)
Κεφαλη-Καπακι κινητηρα
Οι τρυπες που φενονται ειναι αγωγοι νερου και λαδιου.Η τρυπα στο κεντρο καθε θαλαμου ειναι η θεση που ερχετε το μπουζι
Αυλοι εισαγωγης.Με λιγο προσοχη φαινετε το στελεχος-καλαμι των βαλβιδων.Απο εδω ερχετε το μειγμα προς τον θαλαμο καυσης.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες