Fuel Injectors Duty Cycle

Εδώ θα μαθαίνουμε πως λειτουργούν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Fuel Injectors Duty Cycle

Δημοσίευση από iceman_n » Παρ Μάιος 01, 2009 11:59 am

Orange έγραψε:Δηλαδη "iceman_n" ολα εχουν τον ιδιο πιεζοηλεκτρικο μηχανισμο και αναλογος κωδικου, αλλαζουν η ποσοστητα και ο τροπος που ψεκαζουν?
Δηλαδη διαφοροποιουνται μονο στην οπη τους μπροστα?(Μεγεθος και σχημα οπης, αναλογος τροπου ψεκασμου)
Κατι τετοιο καταλαβα, στα γραφομενα σου.
Καλα καταλαβα?

(Ευχαριστω για την απαντηση)
υποθετω πως ναι δεν αναφερει κατι αλλο η εταιρεια, υποθετω οτι διαφοροποιουνται στα πραγματα που ειπα...αν αλλαζα μπεκ στο hgt θα εψαχνα για κατι με ιδια γωνια ψεκασμου και ιδιο τροπο ψεκασμου εκτος και αν δεν υπαρχει προβλημα να τα αλλαξεις και αυτα αλλα ειναι αναλογα το τι πας να κανεις/φτιαξεις στο αμαξι οποτε υπολογιζεις αναλογα....

οι τροποι ψεκασμου ειναι η εξης :

Bent stream
Pencil stream
Split stream
Single stream
Twin jet
Helliptical cone
12 hole cone
Wide cone
Narrow cone

και η γωνια αλλαζει απο 15 εως 20 μοιρες



Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Fuel Injectors Duty Cycle

Δημοσίευση από Orange » Παρ Μάιος 01, 2009 12:07 pm

Ευχαριστω και παλι "iceman_n". :)
Νομιζα οτι διαφοροποιουνταν και στον μηχανισμο τους εσωτερικα.Μεγαλυτερος-μικροτερος πιεζοηλεκτρικος μηχανισμος.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fuel Injectors Duty Cycle

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Νοέμ 16, 2010 5:00 pm

Επειδη ασχολουμαι και εγω με κατι αυτο τον καιρο ,μηπως εχετε καμμια καλη βαση δεδομενων .Ρωταω γιατι στην Bosch δεν βρισκω ολες τις πληροφοριες ,ειδικα με το ψεκασμα που αναφερεις Διονυση..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Fuel Injectors Duty Cycle

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Νοέμ 17, 2010 2:40 am

Κωσταντινε πες μου τι ψαχνεις να σε βοηθησω!

Εχω πολλα στοιχεια για πολλα μπεκ ακομη και ορια DC
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fuel Injectors Duty Cycle

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Νοέμ 17, 2010 10:14 am

Επειδη ετοιμαζομαι για επανω (θεσσαλονικη) και δεν εχω μπροστα μου τα μπεκ που κοιταζαμε ,θα σε ενημερωσω απο βδομαδα :-) Ευχαριστω Φωτη ,και πολυ ενδιαφερον το αρθρο σου :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Fuel Injectors Duty Cycle

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Νοέμ 17, 2010 4:31 pm

Τιποτα κωνσταντινε... Πες μου τα μπεκ να βοηθησω!

:)
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μάθε πως λειτουργεί”