Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Εδώ θα μαθαίνουμε πως λειτουργούν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Απρ 26, 2009 2:45 am

Οι ρυθμιστες πιεσης βενζινης εχουν μοναδα μετρησης τα bar.
Ολα τα νορμαλ αυτοκινητα εχουν 3bar ή 3.5bar ρυθμιστες πιεσης βενζινης.

Στα τουρμπο αλλαζουμε τον ρυθμιστη πιεσης βενζινης με μεγαλυτερο για να δωσουμε την καταλληλη βενζινη καθως σηκωνουμε πιεση μεσω βαλβιδας (χωρις αναπρογραμματισμο ECU). Επισης ετσι αυξανουμε την παροχη των μπεκ.

Σε ατμοσφαιρικα εαν τοποθετηθει μεγαλυτερος ρυθμιστης πιεσης βενζινης απλα θα μπουκωσει απο καυσιμο το μοτερ, θα σφιξει ψηλα κ η αποδοση τ θα πεσει σε μαγαλο ποσοστο.

Λιγο πιο αναλυτικα.
Εστω οτι εχουμε 1 Ibiza Fr με το γνωστο μοτερ 1.8 20VT το οποιο φοραει 210cc/m μπεκ με πιεση καυσιμου 3bar. Στα συγκεκριμενα μοτερ για να σηκωσουμε 1.6+ πιεση Turbo αντικαθιστουμε τον 3μπαρο ρυθμιστη πιεσης καυσιμου με 4μπαρο

Τυπος υπολογισμου:
Statflow2 = SQR(SysP2/SysP1) x Statflow1
Στατικη ροη μπεκ = Τετραγωνικη ριζα (ρυθμιστη πιεσης που θα τοποθετησουμε / ρυθμιστη πιεσης μαμα) Χ Στατικη ροη μπεκ μαμα

εχουμε λοιπον
Statflow2 = SQR(4/3) x 210cc/m
Statflow2 = SQR1.33 x 210cc/m
Statflow2 = 1.155 x 210cc/m = 242cc/m
Παρατηρουμε λοιπον μια αυξηση της ταξης 15.5% στην ροη των μπεκ με μια απλη αυξηση της πιεσης στο κυκλωμα καυσιμου μεσω ενος ρυθμιστη πιεσης καυσιμου.

Δηλαδη εαν τα μπεκ μας ψεκαζουν για 15ms στις 3000στρ (37.5% duty cycle) τοτε εχουμε:
στα 3bar κ 210cc/m --> 210cc/60sec = 3.5cc/sec = 3.5cc/100ms = 0.035cc/ms
0.035cc/ms *15ms = 0.525cc ανα κυκλο καυσης.
Ετσι λοιπον το καθε μπεκ ψεκαζει 0.525 κυβικα εκατοστα καυσιμου σε καθε κυλινδρο οταν η πιεση στο κυκλωμα ειναι 3bar.
Αλλαζοντας με 4μπαρο αυξανουμε τον ψεκασμο κατα 15.5% οπως αποδειξαμε κ παραπανω κ ετσι εχουμε 0.525cc * 15.5% = 0.606cc ανα κυκλο καυσης.
Ετσι βλεπουμε οτι εχουμε περισσοτερο καυσιμο στην ιδια μοναδα του χρονου.

Η αυξηση της ταξης 15.5% στο καυσιμο ειναι απιστευτα μεγαλη σε ενα ατμοσφαιρικο. Εχοντας υποψη οτι με αναπρογραμματισμο της ECU αυξανουμε 2% σε χαμηλες στροφες κ 4% σε υψηλες στροφες (πολλες φορες το 4% ειναι υπερβολικο κ το ριχνουμε στο 3%).

Στα τουρμπο αλλαζουν τα πραγματα καθως πιεση τουρμπο = ΚΑΥΣΙΜΟ....

Ελπιζω να εγινα κατανοητος....
Αυριο θα σας γραψω κ για το τι ειναι το duty cycle των μπεκ....
Εικόνα


Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από skinboy » Κυρ Απρ 26, 2009 3:32 am

σε ολα αυτα ομως πρεπει να υπολογιστουνε και αλλοι δυο βασικοι παραγοντες πριν απο ολα αυτα.
διατομη σωληνωσεις καυσιμου, μεγεθος κ παροχη αντλιας κ να συνδιαστει το ρυθμισμα σε αυτα με την αποσταση (και αναλογα αν εχεις η οχι επιστροφη κ πως...) ωστε αυτο που σου δινουνε οι παραπανω τυποι (δεν τους εψαξα αν ειναι οι σωστοι , απλα τους δεχομαι σαν σωστους δεν αμφιβαλω) να το εχεις τελικος στο αποτελεσμα σου...

:-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Απρ 26, 2009 8:12 am

Πετρο μπορεις να το εξηγησεις λιγο παραπανω?Εστω οτι εμεις εργοστασιακα εχουμε 3,5 bar και θελουμε να ανεβουμε στα 4 αλλαζοντας τον ρυθμιστη της πιεσης βενζινης.Απο την στιγμη που θα μετρησουμε 4 bar στην εξοδο του δεν ειμαστε καλυμμενοι οτι θα εχουμε αυτη την θεωρητικη(βαση των προηγουμενων τυπων) αυξηση στην ποσοτητα της βενζινης?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από Orange » Κυρ Απρ 26, 2009 11:27 am

Φωτακο τωρα καταλαβες πως βγαζουν καποια τουρμπατα 170~180 αλογα??
Οχι μονο μ' ενα φιλτρο ρε φιλε!
Προσθετο οτι καλο θα ηταν, μετα απο οποιαδηποτε αυξηση πιεσης στο κυκλωμα καυσιμου, να διπλοτσεκαρονται οποιες ενωσεις παροχης.
Καλοκαιρι ερχετε και οι πεταγμενοι μαστοι καραδοκουν.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από skinboy » Κυρ Απρ 26, 2009 12:43 pm

κων/νε ,αυτο που ρωτας ειναι σωστο , αλλα διαφερει αναλογα με τον τυπο κυκλωματος βενζινης
ως γνωστον υπαρχουνε τα κυκλωματα οπου υπαρχει επιστροφη απο την μπεκιερα στο ρεζερβουαρ (πχ GT) k μετα την μπεκιερα ειναι ο ρυθμιστης, ναι εκει μετρας κ οτι βλεπεις εχεις στην μπεκιερα σου.
Υπαρχουνε ομως κ τα μετεπειτα συστηματα σχεδιαστηκα, οπου δεν εχουνε επιστροφη απο την μπεκιερα στο ρεζερβουαρ (βλεπε any MK2 + px βλεπε το HGT Μου)

Σε αυτο το αμαξι ο ρυθμιστης ειναι στο πισω μερος μεσα στο καπακι πανω απο το ρεζερβουαρ μαζι με αντλιες κτλ...
εκει δεν σε καλυπτει να 'σεταρεις" ενα ρυθμιστη στα πχ 4 Bar , prepei να μετρησεις στην ταπα της μπεκιερας την πιεση σου για να δεις τι εχεις τελικα μπροστα.
Τα κυκλωματα αυτα σε οσα αμαξια ειναι ετσι καλο ειναι να μενουνε κ ετσι , η αν κανετε ρυζικες αλλαγες να τα κανετε ετσι.
ο λογος ειναι οτι η βενζινη βολταρει στις σωληνωσεις πολυ ποιο κρυα απο τα κυκλωμα με επιστροφη.
συγκεκριμενα η αντλια αν πιασετε με τα χερια την μια κ την αλλη στα αναλογα κυκλωματα η μια καιει (εντονα στο χερι) κ η αλλη ειναι χλυαρη.
Οσο ποιο κρυα σχετικα η βενζινη τοσο καλυτερα
επισης ενα δευτερο καλο ειναι το θεμα αασφαλειας.
ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα αυτη
επισης μετα τα 3.5 βαρ βενζινης χοντρικα καλο ειναι να μην εχετε σωληνακια αλλα Hardlines η aeroquip type Κυκλωμα για ασφαλεια.

επισης σε δικο μου παραδειγμα, ενω εργοστασιακα ειμαστε στα 3.5 , τωρα δουλευω ποιο χαμηλα λιγο, κ εχω πολυτ παραπανω παροχη κααυσιμου , κ σε αυτο οφειλεται η αντλια + διαμετρος σωληνωσεων κ ολος ο σχεδιασμος.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Απρ 26, 2009 12:46 pm

Mαλιστα.Ευχαριστω για την διευκρινηση :-)!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Απρ 26, 2009 3:51 pm

Το θεμα σε αυτο το τοπικ ειναι να δειξουμε τον λογο που επιλεγεται 1 ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ το τι γινεται πραγματικα στο κυκλωμα καυσιμου κ οχι τα σωληνακια κ οι αντλιες.

για την αλλαγη ενος ρυθμιστη πιεσης βενζινης δεν χρειαζεται να αλλαχτει τιποτα στο συστημα καυσιμου καθω η αυξηση ειναι απιστευτα μικρη στην παροχη. μονο σε Extreme καταστασεις με πολυ μεγαλυτερα μπεκ θα ελενχθουν αυτα.

Οντως ο ρυθμιστης πιεσης στο μκ2β ειναι στο ρεζερβουαρ αλλα με μια πατεντουλα αυξανεις την πιεση. Συγκεκριμενα το Sporting δουλευει στα 3bar στο κυκλωμα καυσιμου.

Οι τυποι ειναι ολοσωστοι καθως αυτους χρησιμοποιω κ πολλους αλλους για να επιλεξω μπεκ σε καθε αμαξι που ρυθμιζω. οπως πχ σε ενα Punto GT που ρυθμιζω αυτες τις μερες κ ειναι γυρω στα 280 στροφαλο ειμαστε αρκετα safe σε 70% duty cycle στις 7500στρ κ εχουμε ακομη περιθωρια χωρις να εχουμε επιλεξει γομαρια μπεκ κ να κατουρανε μεσα στο μοτερ....

Φιλε Orange ξερω πολυ καλα πως βγαινουν τα αλογα σε 1 μοτερ. Ειναι η δουλεια μ πλεον να ρυθμιζω αμαξια...
Ενα Fr ΦΠΕ ειναι 225 ενω 1 Fr με ολοκληρωμενο πρωτο σταδιο δηλαδη μπεκ, μαφ ς3, ιντερκουλερ εξατμηση φιλτρο,αγελαδα, σφιξιμο westgate 4μπαρο κ καποια αλλα ειναι 250 με πολυ πολυ ροπη.

Συνηθως πολυ λενε "Πας για 350 αλογα? βαλε 550 μωρε να εισαι καλυμενος" Τεραστιο λαθος.... Ειναι μια πολυ μεγαλη διαδικασια στο να επιλεξεις μπεκ, αντλια κ στο πιεση θα δουλευουν.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από skinboy » Κυρ Απρ 26, 2009 6:02 pm

αυτο ακριβως σου εννοω κ εγω ποιο πανω, οτι δεν βαζεις με την σεσουλα αλλα με μετρημα οτι θες κ οτι πρεπει.
τωρα οσον αφορα τις αλλαγες σε σωληνωσεις κτλ. σε αμαξι δρομισιο δεν τιθεται κανενα θεμα αλλαγης, σε αμαξι αλλης χρησης τιθεται θεμα αλλαγης των παντων, μιας κ η ανθεκτικοτητα κ η αξιοπιστια κατω απο τις ποιο σκληρες συντθηκες καλυτε να υπαρχει .

επισης για να καταλαβεις τι εννοω , παρε το μκ2 σου, κανε μια διαδρομη συνεχομενα τερμα γκαζι εναλλαγες κ γενικα να ζητας το 100% απο το μοτερ σου για 10-15 λεπτα συνεχομενα, σταματα επιτοπου ακαριαια δεξια κ πηγαινε ανοιξε την ταπα του ρεζερβουαρ σου , κ πες μου αν σου βγαζει αερα...πιεση, αυτο συμβαινει σε 8 - 10 αμαξια παραγωγης κ ο λογος ειναι συγκεκριμενος.
αν ψαξεις θα δεις οτι αυτο γινεται γιατι υπαρχει αυξημενη πιεση στο ρεζερβουαρ την παρουσα φαση.
το μειωνεις / σωζεις με αρκετα γεματα ρεζερβουαρ ωστε να εχει ποιο πολυ υγρο μεσα (βενζινη) παρα αερα,
αλλα σε καποια "αλλα" αμαξια, αυτο ειναι προβλημα να συμβαινει κ εχει κ πτωση αποδοσης.
υπαρει κ αλλη λυση για να το σωσεις λιγο αλλα ποτε δεν το μειωνεις 100%. (μονο με πληρη αντικατασταση κ μελετημενα πραγματα που δυστηχως ελλαδα λιγοι τα ξερουνε καλα αυτα (πρεπει να εχουνε πολυ ετη εμπλοκη σε αγωνες ωστε να ξερουνε τα υπερ-κατα προβληματα πλεονεκτηματα μειωνεκτηματα κ πως αυτα μεταφραζονται σε κατασκευη - συστημα προς λειτουργια

η κουβεντα που ανοιγεις ειναι καλη , ειναι ενα ωραιο κεφαλαιο απο ενα μεγαλο βιβλιο
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Απρ 26, 2009 8:05 pm

αυτο δεν το ηξερα.... θα το κανω αυτο κ μετα θα ανοιξω την ταπα να δω. Πρεπει να πατησω κ την ταπα του ρεζερβουαρ με κατι?

Ναι ολα αυτα ειναι απο ενα βιβλιο που κατα την γνωμη ο συγγραφεας τ πρεπει να εχει ανοιξει τα ματια σε πολλους. Το βιβλιο ειναι How to Tune and Modify Engine Management Systems...
To εχω προτεινει σε πολλα παιδια οπως κ στον φιλο tsagasdog απο το κλαμπ μας... Εμενα προσωπικα με εχει βοηθησει πολυ κ πολυ πολυ συχνα το κοιταω ξανα κ ξανα.....
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από L.R.C. » Δευ Απρ 27, 2009 12:16 pm

Για σας και απο εμενα...

Λοιπον εχουμε και λεμε,

1ον) σε κανενα μοτερ η πιεση της βενζινης δεν ειναι σταθερη!!!

Οταν ο ρυθμιστης ειναι πχ. 3bar σημαινει οτι χωρις την υποπιεση επανω του και σε συνθηκες ρελαντι η πιεση στο κυκλωμα θα ειναι σχεδον 3bar. Με την υποπιεση πανω του, η πιεση σε συνθηκες ρελαντι (πολυ υποπιεση - μικρο ανοιγμα injector) θα πεσει ενω στο τερμα γκαζι θα πλησιασει τα 3bar

οποτε εχουμε ({Ν/Α} ονομαστικη πιεση ρυθμιστη - υποπιεση = πραγματικη πιεση) ή [{Turbo/Compressor} ονομαστικη πιεση ρυθμιστη -/+ (υπο)πιεση = πραγματικη πιεση)

2ον) εχουμε 2 ειδη ρυθμιστων τους απλους (με ονομαστικη πιεση και δυνατοτητα μονο να μειωνεται αυτο το νουμερο) που χρησιμοποιουνται στα ατμοσφαιρικα και τους rising rate (με δυνατοτητα αυξησης της ονομαστικης τους πιεσης μεσω της πιεσης του κυκλωματος εισαγωγης) που χρησιμοποιουνται σε ολα τα turbo αμαξια.

3ον) το να αλλαξεις ρυθμιστη βενζινης ειναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ γιατι πρεπει να βρεις τον χαρτη αποδοσης της τρομπας βενζινης (L/Hr @ ?bar) καθως μπορει σε μεγαλη διαρκεια των μπεκ να μην επαρκει ή απλα με εναν μεγαλο ρυθμιστη να την χαλασεις (πιεση κυκλωματος μεγαλυτερη απο την ονομαστικη της τρομπας) η ακομα και να στεγνωσει το αμαξι αφου οι κατασκευαστες δινουν ονομαστικες παροχες των τρομπων σε κατασταση free flow (δλδ. χωρις καθολου πιεση βενζινης) ενω αμα δειτε αποδοση κοντα στο οριο η παροχη σχεδον μηδενιζει.

Stock Punto GT Fuel Pump = 190L/hr - Maximum Pressure ~5bar

Τα 190 L/Hr θεωρητικα ειναι παροχη για 280hp αλλα τι γινεται οταν δουλευουμε σε πραγματικο μοτερ και με τερμα γκαζι? 3bar (ρυθμιστης) + 1.5bar (πιεση) = 4.5bar δλδ πολυ πιο κατω απο τα 140L/Hr ενω με 3.5bar ρυθμιστη θα ειχαμε 50L/hr και με 3.7bar ρυθμιστη σχεδον 0!!!

Οποτε υπαρχει περιπτωση με μεγαλο ρυθμιστη να στεγνωνει ενα αμαξι...

Δεν το συζηταω τι γινεται αν η τρομπα εχει πολλα χιλιομετρα ή αμα η παροχη ρευματος προς αυτην ειναι μικροτερη απο την ονομαστικη...

Και κατι τελευταιο (για ψιλοακραιες καταστασεις) εστω οτι εχουμε τρομπα Bosch 044 (10bar πιεση!!!) και ρυθμιστη 5bar (απο καποιο vag 1.8T) και δουλευουμε 1.5bar παλι (δλδ 6.5ar πιεσης) ποιος σας λέει οτι τα μπεκ σας (μαμα ή οχι) αντεχουν αυτην την πιεση??? Η πλαστικη μπεκιερα τι θα κανει???

και μια φωτο απο τρομπα παρομοια με HGT
Εικόνα
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Απρ 27, 2009 2:59 pm

Σωστοτατος φιλε LRC, δεν ηθελα να το αναλυσω τοσο πολυ το θεμα. Εννοειται πως δεν κοτσαρεις ενα ρυθμιστη πιεσης βενζινης επειδη ετσι σ ηρθε... Οσο για την πλαστικη μπεκερια, σε μεγαλες διαφορες πιεσης τοτε εχουμε προβλημα, μεχρι τα 4μπαρ δεν υπαρχει προβλημα...
Σιγουρα με την αλλαγη με οτιδηποτε στο συστημα καυσιμου θελουν μετα προσαρμογη ολοι οι χαρτες, Τρομπας, μπεκ, close loop, open loop κ αρκετοι αλλοι ακομη.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από Kozanitis » Πέμ Ιούλ 23, 2009 8:43 am

Κατσε γιατι βραχυκύκλωσα δηλαδη αν δεν αλλαχτει η αντλια βενζινης σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο δεν γινεται να αυξηθει η πιεση της βενζινης προς τα μπεκ παρα μονο να μειωθει (αν καταλαβα καλα) και με τον αισθητηρα λ τι γίνεται αν διαβασει πολυ πλουσιο μειγμα δε θα επεμβει μεσω ECU στις βαλβιδες για να μειωθει η παροχη του εξτρα καυσιμου ?

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Ιούλ 23, 2009 9:07 am

Se εμενα η πιεση βενζινης ειναι σταθερη απο το ρελαντι εως τον κοφτη δηλαδη απο 1300 εως 7600rpm.
βεβαια ειναι ολα αλλαγμενα κ μελετημενα να ειναι ετσι.
εργοστασιακα σε ενα HGT η πιεση επαιζε απο 3.4 εως 3.6bar κατα την λειτουργια του μοτερ.

τα παραπανω διαφοροποιουνται λιγο σε κυκλωματα ανεπιστροφα , αλλα κατα τα αλλα ο ακης ειναι σωστοτατος σε οσα λεει (κ η αξιοπιστια αντοχη καποιον συστηματων εργοστασιακων σε πιεσεις ειναι κατι που πρεπει να εξεταζεται).
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Kozanitis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:37 pm

Re: Ρυθμιστης πιεσης βενζινης κ Αυξηση στατικης ροης μπεκ

Δημοσίευση από Kozanitis » Πέμ Ιούλ 23, 2009 9:39 am

Οκ δεν αντιλεγω συμφωνω απολυτα απλα μπερδευτικα λιγακι γιατι το punto ειναι το πρωτο μου injection στα carb ανοιγαμε σιγα σιγα το ''καρφακι'' του carb για να μπαινει περισσοτερο καυσιμο μαζι μετο τον αερα και καναμε δοκιμες τωρα ΥΠΟΘΕΤΩ πως η ECU αναλαμβανει αυτη τη ρυθμιση μεσω των καυσαεριων μεσω του αισθητηρα λ.Εχω την εντυπωση πως η ECU επεμβαινει στη τροφοδοσια αν το μειγμα ειναι πολυ πλουσιο ή φτωχο και κανει μικροδιορθωσεις αναλογα με την περιπτωση.
Απο παλαιοτερες carb επειριες μου κανω μια υποθεση οτι με ελαφρως μεγαλυτερο ρυθμιστη πιεσης (πχ απο 3 σε 3.2 ) ΙΣΩΣ η συμβατική ECU να ειναι σε θεση να κανει τις απαραιτητες μικροδιορθωσεις ωστε ο κινητηρας να δουλευει αρμονικα και με ΙΣΩΣ ενα μικρο κερδος σε επιδόσεις αλλα και θεωρητικα μια μικρη αυξηση στην καταναλωση.


Ολα τα παραπανω ειναι μια υποθεση που εκανα πραγματικα δε ξερω αν εχει θετικα ή αρνητικα αποτελεσματα η αλλαγη του ρυθμιστη καθως δεν ξερω καν που ειναι.... :P
Εσεις τι λετε ειπα κοτσανα ?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μάθε πως λειτουργεί”