Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

Εδώ θα μαθαίνουμε πως λειτουργούν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
perros
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί Απρ 22, 2008 1:08 pm

Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

Δημοσίευση από perros » Τρί Μάιος 20, 2008 8:37 am

Καλημέρα παιδιά. Έχω ένα Grande Punto T-jet και χάζευα για ακόμα μία φορά το manual. Είδα ότι υπάρχει ένα σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών που στο δείχνει στην οθόνη αλλά δεν εξηγεί καθόλου πως δουλεύει και πως μπορείς να το δεις. Ξέρει κανένας πως λειτουργεί και τι μπορώ να κάνω για να δω αν έχω το σύστημα αυτό???



Άβαταρ μέλους
perros
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί Απρ 22, 2008 1:08 pm

Δημοσίευση από perros » Τρί Μάιος 20, 2008 12:19 pm

κανεις δεν ξέρει?????

Άβαταρ μέλους
TaRaNTuLa
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1439
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2004 1:38 am
Τοποθεσία: Πολύ πιο μπροστά...!!

Δημοσίευση από TaRaNTuLa » Τρί Μάιος 20, 2008 1:32 pm

Μην είστε ανυπόμονοι, όταν ρωτάτε κάτι... Αν είναι να απαντήσει κάποιος που ξέρει, απλά θα απαντήσει! :)
Αντίο Γιάννη...Θα ζεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ μέσα στις καρδιές μας...

Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!

Ν&Ν

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Τρί Μάιος 20, 2008 1:59 pm

ειναι εξτρα και αν δεν το εχεις παραγγειλεις τοτε δεν το εχεις!κανει περιπου 350 ευρω

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Δημοσίευση από staikos » Τρί Μάιος 20, 2008 2:22 pm

Αν το έχεις, το σύστημα συτό δουλεύει ως εξής:

Φουσκώνεις με την συνιστώμενη πίεση τα λάστιχά σου, και κάνεις reset στο
σύστημα. Την απώλεια της πίεσης την καταλαβαίνει ως εξής. Όταν έκανες
reset το ελαστικό είχε μια συγκεκρυμένη διάμετρο, σε περίπτωση που το
ελαστικό χάσει αέρα η διάμετρος του τροχού μικραίνει. Έτσι λοιπόν με την
βοήθεια των αισθητήρων του abs, οι οποίοι μετράνε την γωνιακή ταχύτητα
των τροχών, καταλαβαίνει ότι κάποιος τροχός έχει διαφορετική γωνιακή ταχύτητα
από τους υπόλοιπους. Επειδη σε περίπτωση απώλειας πίεσης -> μείωση της
διαμέτρου, ο κλαταρισμένος τροχός αναγκάζετε να γυρνάει πιο
γρήγορα για να προλάβει τους άλλους. Τότε λοιπόν σε ειδοποιεί!

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.... PDT_Armataz_01_05
ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Τρί Μάιος 20, 2008 9:02 pm

Ωραία,η εύλογη απόρία είναι η εξής...Βάζει πίεση 30 με ζεστα τα λάστιχα...Όταν τα λάστιχα παγώσουν θα πέσει η πίεση άρα και η συνολική διάμετρος του τροχού.Οπότε θα του βγάλει ένδειξη ότι έχει κάποιο πρόβλημα?Αν ισχύει αυτό που ρωτάω περί αλλαγής της διαμέτρου με το ζεστο-κρύο τότε τί αποκλίσεις στη πίεση μετράει το όλο σύστημα?

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Δημοσίευση από staikos » Τρί Μάιος 20, 2008 11:43 pm

Δεν είναι τόσο ευαίσθητο. ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο και με 20psi πηγαίνει οκ. Δεν ξέρω πάντως την ανοχη που έχουν δώσει.
ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
perros
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί Απρ 22, 2008 1:08 pm

Δημοσίευση από perros » Τετ Μάιος 21, 2008 12:44 pm

παιδιά σας ευχαριστώ πολύ. θα το ψάξω.

Άβαταρ μέλους
fwtaras88
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Δευ Σεπ 01, 2008 5:48 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη!!!

Δημοσίευση από fwtaras88 » Δευ Οκτ 27, 2008 5:08 pm

σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
ισχιει και το συστηματακι με τις βαλβιδες που ελεωχεις την ππιεση...ειναι πιο φθηνο...150 αν δεν κανω λαθος
Πετρούπολη Rulez ...



Puntoγειτονες come to burn the streets

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μάθε πως λειτουργεί”