Λιγα λογια για τα μπουζι!
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- COOLIS
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Ηθελα να ρωτησω εχω το mk2 1,2 8V ποια μπουζι να προτιμησω ? φορουσα κατι Denso πριν και τωρα εβαλα NGK καμια αλλη επιλογη καλυτερη ? Η μηπως ειναι καλα αυτα ...
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Δευ Απρ 06, 2009 10:31 pm
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Η τεχνολογία HCCI (αυτανάφλεξη όπως στους diesel) θα σημάνει το τέλος των σπινθηριστών...
Όπως έγινε με τα καρμπυρατέρ (με ηλεκτρονικό εξοπλισμό), την ντίζα (ηλεκτρικό γκάζι), την υδραυλική υποβοήθηση (με ηλεκτρική) κ.α.
Όπως έγινε με τα καρμπυρατέρ (με ηλεκτρονικό εξοπλισμό), την ντίζα (ηλεκτρικό γκάζι), την υδραυλική υποβοήθηση (με ηλεκτρική) κ.α.
Υπογραφή αφαιρέθηκε ελέω προσωπικής εμπλοκής...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
θα αργησει παρα πολυ να ερθει το τελος..Ειναι παρα πολλοι οι κινητηρες που διαθετουν σπινθηριστες ωστε να σταματησει η χρηση τους ακομα και σταδιακα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Δευ Απρ 06, 2009 10:31 pm
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Ναι, εντάξει, ήθελα να ελαφρύνω λίγο την συζήτηση...P.A.D.R.C έγραψε:θα αργησει παρα πολυ να ερθει το τελος..Ειναι παρα πολλοι οι κινητηρες που διαθετουν σπινθηριστες ωστε να σταματησει η χρηση τους ακομα και σταδιακα!
Ούτως ή άλλως μέχρι τότε (π.χ. στην επόμενη δεκαετία) τα EV (electric vehicle) θα έχουν πάρει για τα καλά τα πάνω τους...
Υπογραφή αφαιρέθηκε ελέω προσωπικής εμπλοκής...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Προσωπικα σκοπευω να αναπαλαιωσω ενα καρμπιρατερατο 45 ετων που εχω και να κυκλοφορω
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- VeRDe
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1124
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
σκοπευεις η προτιμας?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Σκοπευω και προτιμω .Τι το κραταω τοσα χρονια ?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
σΤΟ δικο σου αμαξι τί θα εβαζες Κων/νε???Εννοώ θα κατέφευγες στη λύση του ιριδίου χωρίς να εχεις πειραξει το αμαξι σου?
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Oxι δεν θα εβαζα μπουζι ιριδιου.Μαλλον θα ηταν το κερασακι στην τουρτα του 1ου σταδιου αφου πρωτα ψαχνομουνα και λιγο με τα ρευματα(γειωσεις).Βεβαιως στην δικη σου περιπτωση πρεπει να φροντισεις και για τα μπουζοκαλωδια ,ελεω 1.2
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Εχω ακουσει πως βαζοντας πιο ψυχρα μπουζι σε σχεδον απειραχτο μοτερ,αντε 1ο σταδιο αναβει λαμπακι check engine.Ισχυει αυτο?
Τα μπουζοκαλώδια γιατι να τα αλλαξω?Τα μαμα σε πληροφορω ειναι μια χαρα,αρκετα καλα,τώρα με τους πειραματισμούς μαλλον θα χασω το χρονο μου.
Τα μπουζοκαλώδια γιατι να τα αλλαξω?Τα μαμα σε πληροφορω ειναι μια χαρα,αρκετα καλα,τώρα με τους πειραματισμούς μαλλον θα χασω το χρονο μου.
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Οπως ειδες ειπα μαλλον .Τry and error θα ηταν το πιθανοτερο. *Ομως αλλο ψυχρο ως προς την επαγωγη της θερμοτητας και αλλο ιριδιου(ή ο,τι αλλο) ως προς το υλικο της ακιδας/ων.Επισης οποιος θελει τα μεγιστα θα πρεπει να δει και το σχημα της κεφαλης του σπινθηριστη -υπαρχουν 3-4 τυποι και βεβαια δεν ταιριαζουν ολοι σε ολους τους κινητηρες.
Για τα μπουζοκαλωδια ,απλως θα εψαχνα αυτα με την μικροτερη ωμικη αντισταση(θεωρω δεδομενη την μαγνητικη θωρακιση)!Δυστυχως η ευτυχως στο 1.4 δεν εχει τετοια τερτιπια οποτε δεν μπορω να σου δωσω πιο συγκεκριμμενη προταση(εχω γραψει για τα beru αν θυμαμαι καλα σε παλιοτερο πιο εξειδικευμενο θεμα).
*απο το αρθρο..
"Τα μπουζί πλατίνας υπερέχουν των απλών, αφού παρουσιάζουν μικρότερη φθορά και δημιουργούν καλύτερη καύση, μέσω του ισχυρότερου σπινθήρα που παράγουν. Αυτά τα μπουζί διαρκούν για περισσότερα χλμ. από τα απλά, ενώ εξασφαλίζουν καλύτερη απόδοση και πιο οικονομικό χαρακτήρα.
Τα μπουζί ιριδίου είναι κατάλληλα για αυτοκίνητα με αυξημένες ιπποδυνάμεις και φθείρονται λιγότερο από τα υπόλοιπα, ενώ αντέχουν σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Τα μπουζί χωρίζονται σε θερμά ή ψυχρά, ανάλογα με τη δυνατότητά τους να απαγάγουν τη θερμότητα που δέχονται από την καύση. Το ψυχρότερο μπουζί μπορεί και απάγει μεγαλύτερο ποσοστό θερμότητας της κυλινδροκεφαλής και ενδείκνυται για βελτιωμένα αυτοκίνητα.
Τα θερμότερα μπουζί έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια μονωτικού υλικού, με την απαγωγή της θερμότητας να γίνεται σε μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτά τα μπουζί δεν είναι κατάλληλα για πολύστροφους κινητήρες, αφού είναι επιρρεπείς στην παρουσία φαινομένων προανάφλεξης (πυράκια). Τέλος, το μήκος του μπουζί (μήκος σπειρώματος) δεν πρέπει να ξεφεύγει από εκείνο που ορίζει ο κατασκευαστής."
Για τα μπουζοκαλωδια ,απλως θα εψαχνα αυτα με την μικροτερη ωμικη αντισταση(θεωρω δεδομενη την μαγνητικη θωρακιση)!Δυστυχως η ευτυχως στο 1.4 δεν εχει τετοια τερτιπια οποτε δεν μπορω να σου δωσω πιο συγκεκριμμενη προταση(εχω γραψει για τα beru αν θυμαμαι καλα σε παλιοτερο πιο εξειδικευμενο θεμα).
*απο το αρθρο..
"Τα μπουζί πλατίνας υπερέχουν των απλών, αφού παρουσιάζουν μικρότερη φθορά και δημιουργούν καλύτερη καύση, μέσω του ισχυρότερου σπινθήρα που παράγουν. Αυτά τα μπουζί διαρκούν για περισσότερα χλμ. από τα απλά, ενώ εξασφαλίζουν καλύτερη απόδοση και πιο οικονομικό χαρακτήρα.
Τα μπουζί ιριδίου είναι κατάλληλα για αυτοκίνητα με αυξημένες ιπποδυνάμεις και φθείρονται λιγότερο από τα υπόλοιπα, ενώ αντέχουν σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Τα μπουζί χωρίζονται σε θερμά ή ψυχρά, ανάλογα με τη δυνατότητά τους να απαγάγουν τη θερμότητα που δέχονται από την καύση. Το ψυχρότερο μπουζί μπορεί και απάγει μεγαλύτερο ποσοστό θερμότητας της κυλινδροκεφαλής και ενδείκνυται για βελτιωμένα αυτοκίνητα.
Τα θερμότερα μπουζί έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια μονωτικού υλικού, με την απαγωγή της θερμότητας να γίνεται σε μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτά τα μπουζί δεν είναι κατάλληλα για πολύστροφους κινητήρες, αφού είναι επιρρεπείς στην παρουσία φαινομένων προανάφλεξης (πυράκια). Τέλος, το μήκος του μπουζί (μήκος σπειρώματος) δεν πρέπει να ξεφεύγει από εκείνο που ορίζει ο κατασκευαστής."
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
Η Denso εχει τον εξης κατάλογο
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... cc=&FF=100
Σε παλαιότερο που ειχα βρει,για το 1,2 16v τυπος οτερ 188Α5 που ειναι το δικο μου(γενικα 188 ειναι ολα τα μκ2β εκτος του hgt) εδινε 3 διαφορετικα μπουζι ιριδιου και πλατινας.Το θεμα ειναι πιο κανει για το αμαξι και εαν αξιζει να μπει σε σχεση με τα μαμα ngk.
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... cc=&FF=100
Σε παλαιότερο που ειχα βρει,για το 1,2 16v τυπος οτερ 188Α5 που ειναι το δικο μου(γενικα 188 ειναι ολα τα μκ2β εκτος του hgt) εδινε 3 διαφορετικα μπουζι ιριδιου και πλατινας.Το θεμα ειναι πιο κανει για το αμαξι και εαν αξιζει να μπει σε σχεση με τα μαμα ngk.
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Λιγα λογια για τα μπουζι!
LITER 1.2 (188)
TYPE i 16V (80)
kW 59
ENGINE 188A.5 (DOHC)
NOTE
YEAR 01/'03->
DENSO XU22EPR-U
STOCKNUMBER 3179
4 Pack -
IRIDIUM POWER IXU22
IRIDIUM POWER 4 Pack I08
IRIDIUM TOUGH VXU22
Gap 0,9
Aυτο αναζητας εσυ συμγωνα με τον πινακα.Αλλα οπως σου ειπα και νωριτερα ,δεν θα εκανα αυτη την κινηση χωρις τουλαχιστον φ.π.ε .Εκτος και αν σε ενδιαφερει η μεγαλυτερη διαρκεια ζωης!
Σχετικα με το check engine ,αν θυμαμαι καλα ,ο skinboy ,πριν προχωρησει στις εκτεταμενες αλλαγες του παροντος,χρησιμοποιουσε ιριδιου χωρις προβλημα.Οποτε δεν ειναι σιγουρο το λαμπακι!Αν διαβαζει το θεμα και θελει, μπορει να το επιβεβαιωσει ή να με διορθωσει αν κανω λαθος.
Απο την αλλη πλευρα η πλατινα ισως να ειναι η μεση λυση παντως.
TYPE i 16V (80)
kW 59
ENGINE 188A.5 (DOHC)
NOTE
YEAR 01/'03->
DENSO XU22EPR-U
STOCKNUMBER 3179
4 Pack -
IRIDIUM POWER IXU22
IRIDIUM POWER 4 Pack I08
IRIDIUM TOUGH VXU22
Gap 0,9
Aυτο αναζητας εσυ συμγωνα με τον πινακα.Αλλα οπως σου ειπα και νωριτερα ,δεν θα εκανα αυτη την κινηση χωρις τουλαχιστον φ.π.ε .Εκτος και αν σε ενδιαφερει η μεγαλυτερη διαρκεια ζωης!
Σχετικα με το check engine ,αν θυμαμαι καλα ,ο skinboy ,πριν προχωρησει στις εκτεταμενες αλλαγες του παροντος,χρησιμοποιουσε ιριδιου χωρις προβλημα.Οποτε δεν ειναι σιγουρο το λαμπακι!Αν διαβαζει το θεμα και θελει, μπορει να το επιβεβαιωσει ή να με διορθωσει αν κανω λαθος.
Απο την αλλη πλευρα η πλατινα ισως να ειναι η μεση λυση παντως.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)