Δημοσίευση
από puntogtman » Τετ Απρ 14, 2004 5:44 pm
μαγκες επειδη εχω φαει τη ζωη μου στο εργαλειο,και τα κανω ολα μονοσ μου,σας λεω οτι αν εμφανιστουν προβληματα οπως με του βαγγελη παραπανω,τσεκαρετε τα πισω φωτα,γιατι οι φισες που κανουν επαφη στα φαναρια,βαρανε στου καραγκιοζη το γαμο.σας το λεω γιατι κι εμενα μου μπερδευε την οπισθεν με τα φλας και τα στοπ,και ειχαν παει μερικοι να μου χωθουν απο πισω!!το δικο μου ειναι gt2 και μεχρι τωρα εχει βγαλει το air flow meter,αισθητηρα λ,τσιμουχες κτλ.να σας πω επισης κατι που δεν ειναι ευρεως γνωστο,οτι αν βλεπετε στο δεικτη των λαδιων τα λαδια να τα καιει, σε ελαχιστα χλμ,ενω το αμαξι δε καπνιζει στα τσιτωματα,υπαρχει μια εξοδος κατω απο το 2ο μπουζι,(ειναι ο χοντρος σωληνας που ειναι κατω απο απο το σωληνα της μαμα σκαστρας)απο την οποια περναει το παλιο λαδι,φιλτραρεται,και ξαναμπαινει στη μηχανη.αυτος ο σωληνας στο τελος του εχει ενα σπιροειδες φιλτρακι,το οποιο βουλωνει οπως ολα και θελει καθαρισμα.εμενα μου εχανε 1 κιλο λαδι στα 1000 χλμ. χωρις ιχνος λαδιου, και τυχαια μου το ειπε ενας ατσιδας,και μολις εβγαλα το σωληνα,δε θα το πιστεψετε,αλλα ειχε 2 κιλα λαδι αποξειραμενο.ο σωληνας ειναι μηκους 1 μετρο περιπου,και δε περναγε ουτε μονό συρμα απο αυτα που ειχε! προσοχη λοιπον γιατι στη καλυτερη καιει φλατζες και στη χειροτερτη σπαει μοτερ!αυτα