Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Τρί Αύγ 21, 2012 10:51 pm

kostaselx έγραψε:γειά σας παιδιά ....καλώς σας βρήκα , έστω και μετά από 220.000χιλ. χιλιόμετρα και 18 χρόνια....
σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος....
χμχμ προβλήματα εεε
έχουμε και λέμε....
1. δίσκο πλατό στα 18.000 και δεν μου τον δικαιολόγησαν στην εγγύηση...χαλασμένο ρουλεμάν με αποτέλεσμα να χαλάσει το χτένι....ο επόμενος δίσκος αλλάχτηκε στα 130.000 και έχω ακόμα αυτόν (220.000) οπότε δεν παίζει την 1η φορά μακακία μου...
ενας συγγενης μου ειχε αλλαξει σε carina στα 8.000χμ! αλλα ειχαν θεμα τοτε τα toyota...

μηπως και με την fiat συνεβαινε το ιδιο?


ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
mendeleev
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 07, 2012 2:40 pm

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από mendeleev » Τετ Αύγ 22, 2012 12:33 am

Μια ερώτηση παιδια: Εχω ενα punto 2012 diesel. Εχω κανει τα πρωτα 1000km και παρατηρησα το εξης.....με 5η ταχυτητα και μεταξυ 110-115km/h ακουω ενα θορυβο απο τον λεβιε. Οταν τον σπρωξω λιγο πανω ή τον ακουμπησω σταματαει. Μαλλον ειναι συντονισμος. Συμβαινει κατι παρομοιο και σε σας;;;;;;;

kostaselx
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 3:45 pm

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από kostaselx » Τετ Αύγ 22, 2012 7:01 am

Γιωργος punto έγραψε:
kostaselx έγραψε:γειά σας παιδιά ....καλώς σας βρήκα , έστω και μετά από 220.000χιλ. χιλιόμετρα και 18 χρόνια....
σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος....
χμχμ προβλήματα εεε
έχουμε και λέμε....
1. δίσκο πλατό στα 18.000 και δεν μου τον δικαιολόγησαν στην εγγύηση...χαλασμένο ρουλεμάν με αποτέλεσμα να χαλάσει το χτένι....ο επόμενος δίσκος αλλάχτηκε στα 130.000 και έχω ακόμα αυτόν (220.000) οπότε δεν παίζει την 1η φορά μακακία μου...
ενας συγγενης μου ειχε αλλαξει σε carina στα 8.000χμ! αλλα ειχαν θεμα τοτε τα toyota...

μηπως και με την fiat συνεβαινε το ιδιο?
ο τότε δίσκος ήταν της πλάκας...το χτένι το ίδιο....αλλάχτηκε με βαλέο και έκανα την 1 φορά 110χιλιάδες χιλ και την δεύτερη ακόμα κάνω (είμαι στα +90 χιλ χιλιόμετρα)
καθαρά θέμα κόστους κατασκευής....
καταραμένη φτώχεια....

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Πέμ Αύγ 23, 2012 12:55 am

mendeleev έγραψε:Μια ερώτηση παιδια: Εχω ενα punto 2012 diesel. Εχω κανει τα πρωτα 1000km και παρατηρησα το εξης.....με 5η ταχυτητα και μεταξυ 110-115km/h ακουω ενα θορυβο απο τον λεβιε. Οταν τον σπρωξω λιγο πανω ή τον ακουμπησω σταματαει. Μαλλον ειναι συντονισμος. Συμβαινει κατι παρομοιο και σε σας;;;;;;;
μιας και εχουμε το ιδιο μοντελο, στο βενζινοκινητο το δικο μου δεν εχει παρατηρηθει κατι τετοιο... ολες ειναι μια χαρα!
αφου εισαι εντος εγγυησης, περνα μια βολτα απο μια αντιπροσωπεια fiat να το φτιαξουν...
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Φεβ 24, 2013 12:35 pm

Eπεκτεινοντας την λιστα των βλαβων της δικης μου Ιταλιδας ,προσθετουμε και το σπασιμο ενος εκ των δυο αυτιων απο το λαμακι του αυτορυθμιζομενου ρεγουλατορου των οπισθιων σιαγονων ..
Εικόνα

Κριμα γιατι ειχα υπεροχο φρενο απο την αλλαγη των σιαγονων μεχρι σημερα PDT_Armataz_01_02
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Φεβ 24, 2013 4:26 pm

πως το καταφερες αυτο κωνσταντινε?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Φεβ 24, 2013 4:54 pm

Αστοχια υλικου?Λαθος στην τοποθετηση-αποκλειεται?Βαρυποδαρος κατα το καλιμπραρισμα-ισως αλλα δν το νομιζω PDT_Armataz_01_03
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Φεβ 24, 2013 9:43 pm

Αυτο γινετε συνηθως οταν ρυθμιζουμε σιαγωνες απροσεκτα.Δλδ.Βαζεις κατσαβιδι για την ρεγουλα αλλα θες και 2ο κατσαβιδι για να σηκωνεις την ασφαλεια αν θες να λασκαρεις τις διαγωνες.Καπου εκει αν εισαι λιγο απροσεκτος λιγο το πληγωνεις,λιγο το βγαζεις απο την θεση του και μετα σπαει.Επισης συμβαινει οταν εχεις αρκετα σφυχτα πισω φρενα,πας να ανοιξεις ταμπουρα και δεν εχεις λασκαρει το χειροφρενο απο μεσα οποτε βαρας σαν κανιβαλος το ταμπουρο να ξεκολησει.Εχει κανει ομως ενα μικροοοοοοο δοντακι που ειναι πισω απο την σιαγωνα και οσο εσυ το ζοριζεις τοσο αυτο βγαινει αλλα τραβαει προς τα εξω ΚΑΙ τις σιαγωνες.Αυτες βεβαια εχουν δικες τους ασφαλειες και τερματιζουν κατα εμπρος.Ο υπολοιπος μηχανισμος που απλα παταει πανω στις σιαγωνες την ακουει στερεοφωνικα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Φεβ 24, 2013 10:11 pm

PDT_Armataz_01_03 τι να σου πω.Αριστερα-δεξια ακολουθηκε η ιδια η μεθοδος (διοτι οταν δν ξερεις οτι κανεις κατι λαθος συνεχιζεις να επαναλαμβανεις λαθος την ιδια διαδικασια) ,και αφου δν ειναι τα πρωτα ταμπουρα που αλλαζουμε χωρις χτυπημα.Οσο για το δοντι μετα απο 120Κ χλμ δν το λες και μικρο PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Φεβ 24, 2013 11:17 pm

Εκει εγινε η ζημια. :wink: Θυμησου μονο οτι κανονικα θελει να εχεις τερμα λασκα την ντιζα χεοροφρενου,να το βγαλεις με εξολκεα (βιδωνει στης τρυπες απο τα μπουλωνια και εχει μια βιδα στην μεση οποτε το τραβαει μονοκομματα και ισια) και αν ξαναβαλεις τα ιδια ταμπουρα να βας το δοντι ειτε με τροχακι ειτε στον τορνο (το καλυτερο),να ρυθμισεις φρενα και μετα να μαζεψεις τα κενα απο το χειροφρενο.
Κατι ειπες οτι δεν εχεις και το ιδιο καλο φρενο με πριν.Θεμα ρυθμισεις ειναι και να πατησουν οι σιαγωνες στα ταμπουρα. :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Φεβ 24, 2013 11:22 pm

Με τον τροχο τα εφαγα.Εξωλκεα ειδικο για ταμπουρα δν εχω.
Το πριν ειχε να κανει με το φρενο απο που εχω απο σημερα αφου αναγκαστικα τωρα που τα ξανανοιξα και αφαιρεσα το λαμακι δν ηρθαν στο 100% οι ρεγουλατοροι .Και για την ιστορια τις σιαγονες τις αλλαξα γιατι με τα χρονια εχασαν την αποδοση τους.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
stamevo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2010 2:48 pm

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από stamevo » Τρί Απρ 16, 2013 10:28 am

Καλησπέρα παίδες,
Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να σας στείλω τα προβλήματα τα οποία έχω αντιμετωπίσει με το δικό μου punto. Από τον Απρίλη του 2010 έχω ένα punto evo 1,4 sport 135 αλογάκια. Από την αγορά και κατά την διάρκεια της χρήσης του αυτοκινήτου πραγματοποιούσα όλα τα service του πριν την συμπλήρωση των χιλιομέτρων και όλα αυτά στην αντιπροσωπία που το είχα αγοράσει. Στο ετήσιο service είχα αναφέρει ορισμένα προβλήματα τα οποία αντιμετώπιζα. Συγκεκριμένα :
• Αρκετές φορές κατά την χρήση και κατά την στάθμευση του αυτοκινήτου, το δεξί προβολάκι έμενε αναμμένο και για να σβήσει χρειαζόταν να στρίβω το τιμόνι αρκετές φορές και από τις δυο κατευθύνσεις καθώς παράλληλα χρησιμοποιούσα τα φλας.
• Η αντίσταση στο πίσω τσάμι δεν λειτουργούσε και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην ξεθαμπώνει.
• Ορισμένες φορές μου εμφάνιζε στο καντράν ότι η πόρτα του οδηγού δεν είναι κλειστεί, κάτι το οποίο δεν ίσχυε. Όταν έσβηνα το αμάξι και το άναβα η ένδειξη έσβηνε.
• Στο τιμόνι άκουγα έναν θόρυβο κατά την κίνηση του όταν το αυτοκίνητο ήταν σταθμευμένο.

Κατά την επίσκεψη στο service το πρόβλημα με το προβολάκι δεν λύθηκε- εντοπίστηκε, όσο αφορά το πρόβλημα με το πίσω τζάμι με ενημέρωσαν ότι δεν έκανε επαφή ένα καλώδιο πάνω στην αντίσταση του τζαμιού, για το πρόβλημα του τιμονιού με ενημέρωσε ένας μηχανικός ότι είναι φυσιολογικό σε θέση στάθμευσης να ακούγετε αυτός ο θόρυβος, τέλος για το error της πόρτας δεν εντόπισαν κάτι.
Στο προγραμματισμένο service που πραγματοποιήθηκε το 2011 αναφέρθηκαν τα παραπάνω προβλήματα χωρίς να υπάρξει λύσει αυτών.
Στο προγραμματισμένο service των δυο ετών τους ενημέρωσα εκ νέου για τα παραπάνω προβλήματα καθώς και για τα παρακάτω :
• Παρατηρούσα έναν θόρυβο από την τουρμπίνα του αυτοκινήτου. Με ενημέρωσαν ότι είχε πρόβλημα στην απελευθέρωση της πίεσης της τουρμπίνας και πως θα επικοινωνούσαν με την εταιρία για την αντικατάσταση της.
• Κατά την διάρκεια του service και συγκεκριμένα στην αλλαγή των μπουζί είδα λάδια στο πάτωμα ,στην μηχανή, στα μπουζί και στους πολλαπλασιαστές. Ο μηχανικός μου έλεγε ότι του έπεσαν από την αλλαγή των λαδιών. Για να μην μακρηγορώ υπήρξε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αρκετές επισκέψεις στην αντιπροσωπία για αυτό το πρόβλημα. Εν τέλει μετά από ένα χρόνο και αφού είχε λήξει η εγγύηση μου αλλάξαν φλάτζες στην μηχανή (τις οποίες και πλήρωσα). Σε λίγο καιρό θα επισκεφτώ την αντιπροσωπία για να ελέγξουμε αν η διαρροή συνεχίζεται ή όχι.
• Ο κλιματισμός δεν λειτουργούσε, για αυτό τον λόγω τοποθετήθηκε φρεον με χρωματική ουσία χωρίς να εντοπιστεί το σημείο διαρροής του (πιθανότατα να συμβεί και στο μέλλον).
Τον Αύγουστο του 2011 πραγματοποιήθηκε επιπλέων έλεγχος στο αυτοκίνητο. Αντικαταστήθηκε η τουρμπίνα, αγόρασα τον άξονα του τιμονιού όσο αφορά το πρόβλημα με τον θόρυβο στο τιμόνι, αντικαταστάθηκε ένα σωληνάκι κοντά στο ψυγείο του αυτοκινήτου το οποίο με ενημέρωσαν ότι είχε μια μικρή διαρροή.
Τον 11 του 2012 επισκέφτηκα ξανά το συνεργείο, το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο για περεταίρω έλεγχο. Με ενημέρωσαν ότι :
• Στο πρόβλημα του τιμονιού με ενημέρωσαν ότι θα μου αντικαταστήσουν τον άξονα του τιμονιού τον οποίο είχα ήδη αγοράσει σε προηγούμενο service. Επίσης με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να αλλάξω όλο το τιμόνι γιατί μου εμφάνιζε ένα error “ hill holder” το οποίο θα πρέπει να το πληρώσω.
• Το πρόβλημα με το προβολάκι δεν έχει εντοπιστεί-λυθεί ακόμα.
Στα τέλη του 2012 άλλαξα το τιμόνι λόγω του error «hill holder», αλλάξαν ξανά τον άξονα του τιμονιού καθώς και την κρεμαργιέρα λόγω κακής διάγνωσης του παρελθόντος.
Συνολικά το αυτοκίνητο έχει μείνει στο συνεργείο πάνω από ενάμιση μήνα χωρίς να υπάρχουν λύσεις στα προβλήματα.
Εν τέλει στο αμάξι έχω αλλάξει :
1. το τιμόνι
2. την τουρμπίνα
3. τον άξονα τιμονιού
4. την κρεμαργίερα
5. τις φλάτζες της μηχανής
6. και δεν ξέρουν ακόμα σε τι οφείλετε η διαρροή του φρέου καθώς και για πιο λόγο μένει αναμμένο το αριστερό φως ομίχλης…
Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι άλλο θα χρειαστεί να αλλάξω……
Αλήθεια σας έχει εμφανίσει τόσα προβλήματα το δικό σας punto; Επικοινώνησα και με την fiat Hellas για όλα αυτά τα προβλήματα και η απάντηση τους ήταν αρνητική. Δεν μπόρεσα να μιλήσω με κανέναν υπεύθυνο παρά μόνο με ένα τηλεφωνικό κέντρο όπως είναι τα τηλεφωνικά κέντρα που σου τηλεφωνούν για να τους πληρώσεις τα δάνεια των τραπεζών που έχεις πάρει…….
Αυτά σε συντομογραφία είναι όλα όσα έχω τραβήξει με το punto μου……

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Απρ 16, 2013 10:40 am

Θλιβερα ολα αυτα ,αλλα "μεγαλη" εγγυηση γιατι δν εχεις?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
stamevo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2010 2:48 pm

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από stamevo » Τρί Απρ 16, 2013 11:19 am

η αλήθεια είναι ότι όταν το αγόρασα το αμάξι δεν με ενημέρωσε ο πωλητής για την επιπλέον εγγύηση. εννοείται ότι θα την έκανα... αλλά..... το κακό είναι ότι σε ένα αυτοκίνητο το οποίο βγάζει τόσα προβλήματα καλό θα ήταν να πάρει θέση η fiat Hellas

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Τι προβλήματα έβγαλε το δικό σας car !!!

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Απρ 16, 2013 11:22 am

Η οποια αδιαφορησε..Οποτε δοκιμασε να επικοινωνησεις με Ιταλια τηλεφωνικως η με e-mail.
PDT_Armataz_01_04
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”