καρτα καυσαεριων
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- christos300
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 164
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2013 7:36 pm
καρτα καυσαεριων
Πηγα κτεο πριν μια εβδομαδα και ολα κομπλε.Μου ειπαν στους ρυπους μονο οτι σε ελεγχο εξω ισως εχω θεμα,καλα λεω και κοιταζω μονοξειδιο co υψηλες=0 ρελαντι=0 υδρογονανθρακες hc υψηλες=18 ρελαντι=24 λ=1,02 (με 217.126χλμ). Βρισκω και παλαιοτερα κτεο εντυπα και ειχα co =0.11 και co=0.13 και hc=38 και hc=35 με λ=1.017(με 195.307 χλμ).Το προηγουμενο που εβγαλα με 209.075 χλμ οπου και περασα το υγραεριο ειχε co=0.14 και 0.14 και hc=56 και 57 (λ=1.027).Μονοξειδιο 0 δηλ και υδρογονανθρακες στα μισα απο οτι ειχα παντα(εχω και 200cpsi καταλυτη).Δηλ τι νουμερα πρεπει να εχει ενα αμαξι 0 σε ολα?
- cmosfxx
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
- Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη
Re: καρτα καυσαεριων
Αν εχεις την καρτα γιατι να σου κανουν ελεγχο και τι θεμα να εχεις οταν τα ορια ειναιchristos300 έγραψε:Πηγα κτεο πριν μια εβδομαδα και ολα κομπλε.Μου ειπαν στους ρυπους μονο οτι σε ελεγχο εξω ισως εχω θεμα,καλα λεω και κοιταζω μονοξειδιο co υψηλες=0 ρελαντι=0 υδρογονανθρακες hc υψηλες=18 ρελαντι=24 λ=1,02 (με 217.126χλμ). Βρισκω και παλαιοτερα κτεο εντυπα και ειχα co =0.11 και co=0.13 και hc=38 και hc=35 με λ=1.017(με 195.307 χλμ).Το προηγουμενο που εβγαλα με 209.075 χλμ οπου και περασα το υγραεριο ειχε co=0.14 και 0.14 και hc=56 και 57 (λ=1.027).Μονοξειδιο 0 δηλ και υδρογονανθρακες στα μισα απο οτι ειχα παντα(εχω και 200cpsi καταλυτη).Δηλ τι νουμερα πρεπει να εχει ενα αμαξι 0 σε ολα?
Για co 0.3% (0.2% στις 2500)
co2 >11% (12%)
hc 120ppm (100)
o2 2% (1.5%)
Μηπως σου προτειναν και κανα εξατμισα καλου κακου μετα? ασε να λενε...
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: καρτα καυσαεριων
Μια χαρα ειναι τα νουμερα που εχεις σε καυσαερια.Εκτος ΑΝ η εκτυπωση δεν ειναι η δικια σου μετρηση (δεν θελω να μπω σε συζητηση για αυτο το θεμα κυριοι απλα παρτε το ως δεδομενο οτι συμβαινει)
.Για παν ενδεχομενο πανε στο συνεργειο σου με ζεστο αμαξι και καντο εναν ελεγχο καυσαεριων.Ετσι για να δεις την αληθεια 100% και να εισαι σιγουρος.
Επισης το οτι εχει ΚΕΚ (ειτε απο το εντυπο του ΚΤΕΟ ειτε την κλασσικη που θα βγαλεις μετα τον 1ο χρονο) δεν σημαινει οτι δεν μπορουν να σε "μετρησουν" στον δρομο.Αν εχεις προσεξει στην ΚΕΚ στην πισω πλευρα εχει "Αποτελεσμα Ελεγχου Πεδιου" και επισης θεση για "Ακυρωση ΚΕΚ".
Αυτα ειναι για περιπτωση ελεγχου στον δρομο με μηχανημα.Το "παραθυρο" ειναι οτι μετα απο 24ωρες της εκδοσης,ο εκδοτης ΔΕΝ φερει ευθυνη σε πιθανο ελεγχο και ευρεση καυσαεριων ανω του οριου.
.Για παν ενδεχομενο πανε στο συνεργειο σου με ζεστο αμαξι και καντο εναν ελεγχο καυσαεριων.Ετσι για να δεις την αληθεια 100% και να εισαι σιγουρος.
Επισης το οτι εχει ΚΕΚ (ειτε απο το εντυπο του ΚΤΕΟ ειτε την κλασσικη που θα βγαλεις μετα τον 1ο χρονο) δεν σημαινει οτι δεν μπορουν να σε "μετρησουν" στον δρομο.Αν εχεις προσεξει στην ΚΕΚ στην πισω πλευρα εχει "Αποτελεσμα Ελεγχου Πεδιου" και επισης θεση για "Ακυρωση ΚΕΚ".
Αυτα ειναι για περιπτωση ελεγχου στον δρομο με μηχανημα.Το "παραθυρο" ειναι οτι μετα απο 24ωρες της εκδοσης,ο εκδοτης ΔΕΝ φερει ευθυνη σε πιθανο ελεγχο και ευρεση καυσαεριων ανω του οριου.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες