WV..........Das Auto
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: WV..........Das Auto
και να προσθεσω και κατι αλλο!
το εχω ξαναπει! οταν παλια ειχα την delta και πηγαινα στην αντιπροσωπεια, τα fiat δεν ηθελα ουτε να τα βλεπω! οταν πηγαινα στην εκθεση πηγαινα μονο στα lancia/alfa romeo! και μιλαω για εποχες πριν το 2004 που αρχισαν να βγαινουν απο την fiat πιο καλα αυτοκινητα οπως το g punto! οπως και το mk2 το sporting/hgt δεν κρυβω οτι το λατρευω!
θυμαμαι το ενδιαφερον γυρω στο 2002 μου ειχε τραβηξει στην εκθεση η 3θυρη εκδοση του stilo που ηταν ενα σχετικα αρκετα ποιοτικο αυτοκινητο απο την fiat! μετα το 2004 ειδα τεραστια διαφορα με το grande punto και το panda που για την πολυ ηταν ενα πολυ καλο αμαξι, αλλα μονο για πολη, μετα το 2007 με bravo, 500 κλπ!
τοτε αρχισα να βλεπω την fiat με αλλο ματι! φανηκε η εταιρια οτι εκανε πολλα βηματα προς την βελτιωση της! με αυτοκινητα που ειναι ποιοτικα το ιδιο με τον ανταγωνισμο στις ιδιες κατηγοριες!
το 500 ειδικα ειναι πολυ προσεγμενο αμαξι! για αυτο και (κακως για εμενα) εχει την τιμη που εχει...
επισης εξελιξε πολυ καλα μοτερ! στο πετρελαιο τα multijet να ειναι στην κορυφη, οι t-jet που μεχρι στιγμης δεν εχουν κανενα θεμα εκτος βεβαια απο ορισμενες περιπτωσεις που σιγουρα θα υπαρχουν καποιες αστοχιες, τα multiair/twinair που θα δειξουν στο μελλον τι κανουν, αλλα με πολυ ωραιες επιδοσεις!
τοτε ναι, αρχισα να βλεπω αλλιως την fiat! για αυτο και πριν 10 μηνες αποφασισα να αγορασω κιολας!
στο παρελθον σε καμια περιπτωση η fiat δεν ηταν και οτι καλυτερο, αν και κατι uno, punto (οχι gt που τρωγανε και ξεσκισμα, κακα τα ψεματα), κ.α. βγηκαν σκυλια!
δεν ημουν κολλημενος fiatακιας θελω να πω με λιγα λογια, ισα ισα εστριβα το κεφαλι μου οταν τα εβλεπα, αλλα η πλεον εχω να πω οτι εχει κανει πολλα βηματα παρακατω!
και αν μου πειτε γιατι ειχα lancia, συγνωμη, αλλα οι εταιριες ποιοτικα κυριως δεν εχουν καμια μα καμια σχεση!
ειμαι λιγο και συγνωμη αν κουρασα, αλλα θελω να πω αν ορισμενες φορες δειχνω καπως καθετος με τα fiat και τα vw ειναι γιατι εχω την παραπανω αποψη και στην οικογενεια ειμαστε 2 φορες παθων απο αμαξια του vw group... οποτε το λαθος εγω δεν το ξανακανω! οπως και το fiat στο μελλον αν θα ειμαι καθε μηνα στο συνεργειο οπως με το skoda, ή οπως ο πατερας μου παλια με το golf, θα παρει ποδι και δεν θα ξαναγορασω!
το εχω ξαναπει! οταν παλια ειχα την delta και πηγαινα στην αντιπροσωπεια, τα fiat δεν ηθελα ουτε να τα βλεπω! οταν πηγαινα στην εκθεση πηγαινα μονο στα lancia/alfa romeo! και μιλαω για εποχες πριν το 2004 που αρχισαν να βγαινουν απο την fiat πιο καλα αυτοκινητα οπως το g punto! οπως και το mk2 το sporting/hgt δεν κρυβω οτι το λατρευω!
θυμαμαι το ενδιαφερον γυρω στο 2002 μου ειχε τραβηξει στην εκθεση η 3θυρη εκδοση του stilo που ηταν ενα σχετικα αρκετα ποιοτικο αυτοκινητο απο την fiat! μετα το 2004 ειδα τεραστια διαφορα με το grande punto και το panda που για την πολυ ηταν ενα πολυ καλο αμαξι, αλλα μονο για πολη, μετα το 2007 με bravo, 500 κλπ!
τοτε αρχισα να βλεπω την fiat με αλλο ματι! φανηκε η εταιρια οτι εκανε πολλα βηματα προς την βελτιωση της! με αυτοκινητα που ειναι ποιοτικα το ιδιο με τον ανταγωνισμο στις ιδιες κατηγοριες!
το 500 ειδικα ειναι πολυ προσεγμενο αμαξι! για αυτο και (κακως για εμενα) εχει την τιμη που εχει...
επισης εξελιξε πολυ καλα μοτερ! στο πετρελαιο τα multijet να ειναι στην κορυφη, οι t-jet που μεχρι στιγμης δεν εχουν κανενα θεμα εκτος βεβαια απο ορισμενες περιπτωσεις που σιγουρα θα υπαρχουν καποιες αστοχιες, τα multiair/twinair που θα δειξουν στο μελλον τι κανουν, αλλα με πολυ ωραιες επιδοσεις!
τοτε ναι, αρχισα να βλεπω αλλιως την fiat! για αυτο και πριν 10 μηνες αποφασισα να αγορασω κιολας!
στο παρελθον σε καμια περιπτωση η fiat δεν ηταν και οτι καλυτερο, αν και κατι uno, punto (οχι gt που τρωγανε και ξεσκισμα, κακα τα ψεματα), κ.α. βγηκαν σκυλια!
δεν ημουν κολλημενος fiatακιας θελω να πω με λιγα λογια, ισα ισα εστριβα το κεφαλι μου οταν τα εβλεπα, αλλα η πλεον εχω να πω οτι εχει κανει πολλα βηματα παρακατω!
και αν μου πειτε γιατι ειχα lancia, συγνωμη, αλλα οι εταιριες ποιοτικα κυριως δεν εχουν καμια μα καμια σχεση!
ειμαι λιγο και συγνωμη αν κουρασα, αλλα θελω να πω αν ορισμενες φορες δειχνω καπως καθετος με τα fiat και τα vw ειναι γιατι εχω την παραπανω αποψη και στην οικογενεια ειμαστε 2 φορες παθων απο αμαξια του vw group... οποτε το λαθος εγω δεν το ξανακανω! οπως και το fiat στο μελλον αν θα ειμαι καθε μηνα στο συνεργειο οπως με το skoda, ή οπως ο πατερας μου παλια με το golf, θα παρει ποδι και δεν θα ξαναγορασω!
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: WV..........Das Auto
μα Κωσταντινε τονισα οτι προκειται απλα για μια προβληματικη παρτιδα και δεν γενικευσα για το bravo ουτε για ολα τα bravo.ουτε το autotriti το εκανε.οπως και να χει αφου βγηκε εκεινη την περιοδο ανακληση μονο για αυτο το θεμα οι δημοσιογραφοι δεν το εβγαλαν απο μυαλο τους οπως υποστηριξαν καποιοι.P.A.D.R.C έγραψε:Επειδη η ιστορια του bravo γινεται κουραστικη ,ποσα bravo κατασκευης 7-14/11/07 πουληθηκαν στην Ελλαδα?
http://www.yme.gr/index.php?tid=1267&aid=1277
Ποσα punto που υπεφεραν απο το ιδιο γνωριζεις?
Απλως καποιες φορες καλυτερα να κανεις τον @λ@κ@ και να φαινεσαι καλος παρα να ασχολεισαι με τον τυπο..
και το οτι ειχε μικροτερα φρενα και δυσαναλογα για το βαρος του ηταν πραγματικοτητα.
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: WV..........Das Auto
φιλε μου δεν τιθεται θεμα παρεξηγησης απλα δεν βλεπω να μιλαμε για ιδια πραγματα.το punto ειναι στην κατηγορια του POLO.ειτε αυτο που ηταν 20vt επι grande abarth ειτε το σημερινο dsg 180 αντιστοιχα...ξαναδες τις τιμες να δεις οτι μονο σου πεφτεις σε αντιφαση σε αυτα που λες(οτι ειναι πιο ακριβα τα vw)Γιωργος punto έγραψε:αναφερομουν στην δοκιμη που ειχε κανει το autoΤσικνοπεμπτη! δεν το διατυπωσα σωστα! οπου η δοκιμη δεν ειχε γινει απο αυτους, αλλα εβγαλαν αρθρο τοτε! με τις φωτο στο λοφακι και με φωτο απο φρενα αυτοκινητου που ουτε στην delta μου που ηταν 17 χρονων δεν ηταν ετσι!polatov έγραψε:η αποψη του power ειναι μια χαρα και ειχαν δικιο μεχρι που βγηκε η ανακληση.
μπορει η φωτο να ηταν τραβηγμενη δεν λεω.το αμαξι εμεινε απο φρενα και το παραδεχτηκε και η αντιπροσωπια.το γιατι το ψαχναμε.
μετα βγηκε η ανακληση.το power δεν ξερω αν το εχει σχολιασει.
οτι και να λεει το power ..ειναι το Νο1 περιοδικο εδω και χρονια και ακομα υπαρχει.
ισα ισα ειναι το μονο περιοδικο που ηταν και ειναι αντικειμενικο κσι δεν θεοποιει το golf οπως εκαναν ολοι οι αλλοι..
φιλε γιωργος μαλλον δεν διαβασες παραπανω οτι μετα βγηκε ανακληση για το προβλημα.πως ηταν μπαρουφα??
ενω Φιλε Γιωργο τα 23.000 για το essese τα δινεις???
τωρα σχετικα με το αν θα εδινα για το essese 23.000€ γενικα ναι ισως τα εδινα, απο την στιγμη που δεν εχει τοσα προβληματα οσο το golf, για το evo abarth δεν εχω ακουσει προβληματα, ουτε για το grande abarth!!
βεβαια θα προτιμουσα να τα δωσω για giulietta ή για delta...
παντως σε μεταχειρισμενο essese που το βρισκεις πλεον στη μιση τιμη, αφου τα πραγματα στην αγορα του αυτοκινητου δεν πανε και τοσο καλα, θα το επαιρνα ανετα αν δεν ηθελα αμαξι οικονομικο!
τωρα ΞΑΝΑΛΕΩ οτι πως να ακουσεις για προβληματα απο ενα αμαξι που δεν πουλαει????ποσα evo abarth πουληθηκαν?ποσα essese?ακομη και τα abarth τα προηγουμενα ηταν πολυ λιγα.δεν τα βλεπεις παντου και δεν ακους για αυτα γιατι δεν πουλησαν.
το panda πουλαει σαν τρελλο ακομα ας πουμε.ειναι το μονο που παιζει πολυ ενεργα στην αγορα μαζι με το 500ρακι.
και δε λεω μπορει να ναι και μπαχαλα τα vw τα καινουργια αλλα στο συνολο υπερεχουν απο παρα πολλα θεματα.αυτο ειναι το κακο.η fiat επρεπε να χει λιγο πιο χαμηλο κοστος αποκτησης.ΤΙΠΟΤΕ αλλο.τα αυτοκινητα ειναι μια χαρα.δεν εχω απαιτηση toyota αλλα θελω να το πληρωνω σαν fiat γιατι αυτο ειναι(και θα μεινει)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: WV..........Das Auto
αυτα ειναι πιπες και το ξερεις.οπως και οι 18αρες ζαντες στα 1.4 ...polatov έγραψε: και το οτι ειχε μικροτερα φρενα και δυσαναλογα για το βαρος του ηταν πραγματικοτητα.
Και σε ξαναρωταω,ποσα grande απο εδω μεσα ανακληθηκαν?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: WV..........Das Auto
το Punto ειναι στην κατηγορια του Polo (μκ1 και μκ2) και εβγαζε στο Stilo προσπαθωντας να χτυπησει το Golf
οταν το μκ2β εγινε Grande Punto (Punto evo, Punto 2012, MY κλπ) πιστευω ανεβηκε στην κατηγορια του Golf και στην κατηγορια του Polo παιζει το 500
οταν το μκ2β εγινε Grande Punto (Punto evo, Punto 2012, MY κλπ) πιστευω ανεβηκε στην κατηγορια του Golf και στην κατηγορια του Polo παιζει το 500
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: WV..........Das Auto
To 500 παίζει στην κατηγορία του Up αλλά είναι premium. Μην ανακαλύπτουμε τον τροχό τώρα. Το Panda είναι κατηγορία μόνο του, δεν υπάρχει αντιστοιχία.
Το πιο λυπηρό όμως είναι ότι το αντίστοιχο του Jetta είναι το Linea...
Για να τα δούμε σε νούμερα.
Δεδομένα VW Polo:
Διαστάσεις: 3970 X 1.682
Χώρος αποσκευών: 280lt
Μεταξόνιο: 2470
Δεδομένα Fiat Punto:
Διαστάσεις: 4065 X 1687
Μεταξόνιο: 2510
Χώρος αποσκευών: 275lt
Δεδομένα VW Golf:
Διαστάσεις: 4.255 X 1.79
Χώρος αποσκευών: 380lt
Μεταξόνιο: 2637
Δεδομένα Fiat Bravo:
Διαστάσεις: 4336 X 1792
Μεταξόνιο: 2600
Χώρος αποσκευών: 400lt
Νομίζω ότι οι κατηγορίες είναι ξεκάθαρες. Μη συνεχίζουμε αυτή την άτοπη συζήτηση για να αναδείξουμε την υπεροχή των Punto. Είναι άχαρο.
Το πιο λυπηρό όμως είναι ότι το αντίστοιχο του Jetta είναι το Linea...
Για να τα δούμε σε νούμερα.
Δεδομένα VW Polo:
Διαστάσεις: 3970 X 1.682
Χώρος αποσκευών: 280lt
Μεταξόνιο: 2470
Δεδομένα Fiat Punto:
Διαστάσεις: 4065 X 1687
Μεταξόνιο: 2510
Χώρος αποσκευών: 275lt
Δεδομένα VW Golf:
Διαστάσεις: 4.255 X 1.79
Χώρος αποσκευών: 380lt
Μεταξόνιο: 2637
Δεδομένα Fiat Bravo:
Διαστάσεις: 4336 X 1792
Μεταξόνιο: 2600
Χώρος αποσκευών: 400lt
Νομίζω ότι οι κατηγορίες είναι ξεκάθαρες. Μη συνεχίζουμε αυτή την άτοπη συζήτηση για να αναδείξουμε την υπεροχή των Punto. Είναι άχαρο.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: WV..........Das Auto
μην κολλαμε ομως σε πραγματα που ισχυαν το '80 και το '90!!polatov έγραψε:...δεν εχω απαιτηση toyota αλλα θελω να το πληρωνω σαν fiat γιατι αυτο ειναι(και θα μεινει)
και η toyota πλεον δεν ειναι η toyota που ξεραμε με τα παλια σκυλια starlet, τα corrola κλπ!
οπως μην κολλαμε και ταμπελες στα fiat που εχουν πολλα μοντελα που βγηκαν σκυλια!
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: WV..........Das Auto
ναι ειναι αληθεια η toyοta που ξεραμε δεν ειναι η ιδια ειναι πολυ καλυτερη.παλια εβγαζε αξιοπιστους τενεκεδες και τιποτε αλλο.τωρα βγαζει ποιοτικα και αφαλη αυτοκινητα με την ιδια αξιοπιστια την ιδια εγγυηση και ενα πολυ καλυτερο aftersales με χαμηλο κοστος συντηρησης.Γιωργος punto έγραψε:μην κολλαμε ομως σε πραγματα που ισχυαν το '80 και το '90!!polatov έγραψε:...δεν εχω απαιτηση toyota αλλα θελω να το πληρωνω σαν fiat γιατι αυτο ειναι(και θα μεινει)
και η toyota πλεον δεν ειναι η toyota που ξεραμε με τα παλια σκυλια starlet, τα corrola κλπ!
οπως μην κολλαμε και ταμπελες στα fiat που εχουν πολλα μοντελα που βγηκαν σκυλια!
μαλλον καποιοι δεν βλεπετε οτι οι αλλοι εξελισσονται και η fiat μενει πισω.οι κορεατες ηταν χρονια πισω απο τη fiat τωρα την προσπερασαν και παιζουν μπαλα στην κορυφη.
τωρα αν θελετε να υποβαθμιζουμε συνεχεια μια εταιρια κορυφη στον κοσμο που εμπλεκεται με κορυφαια αυτοκινητα στον κοσμο ειναι θεμα αντιληψης ακριβως για το κολλημα στα Ιταλικα.η κατ'αλλους τα γαλλικα.
επειδη λοιπον το αρχικο μας θεμα ειναι η αξιοπιστια και χανουμε την ουσια.παραπανω υπαρχουν καποιοι πινακες τοσο ευρωπαικοι οσο και ελληνικοι (πελατων) για την αξιοπιστια των εταιριων.κανε ενα κοπο και ριξτους μια ματια.
ξαναλεω τα vw δεν ειναι αξιοπιστα.αλλα το να συγκρινουμε fiat vw για αξιπιστια ειναι αστειο.ειναι τοσο κοντα σε προβληματα αλλα ταυτοχρονα τοσο μπροστα η vw σε αυτο που προσφερει σα συνολο.
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: WV..........Das Auto
τα grande που κολλανε?για τις ανακλησεις εννοεις?P.A.D.R.C έγραψε:αυτα ειναι πιπες και το ξερεις.οπως και οι 18αρες ζαντες στα 1.4 ...polatov έγραψε: και το οτι ειχε μικροτερα φρενα και δυσαναλογα για το βαρος του ηταν πραγματικοτητα.
Και σε ξαναρωταω,ποσα grande απο εδω μεσα ανακληθηκαν?
μα για τα φρενα ειναι η μοναδικη εκδοση που φοραγε 257 εμπρος.
αν ηταν ετσι το grande το 1,2 με το sporting επρεπε να φορανε αλλα φρενα..Αυτα δεν παιζουν μονο η fiat τα κανει.οπως στο δικο μου που ειναι μοντελο του 2002 και εχει μονη δισκοπλακα μπροστα και ταμπουρα πισω.
οι δημοσιογραφοι δεν ειναι τρελλοι ουτε κουλοι.δεν μπορω την ιδια περιοδο να εγραφαν καλα λογια για τα αλλα 2 bravo και να το εκαναν επιτηδες.δεν εχουν λογο.
η fiat εχει λογο να απολογηθει που εδωσε μετα αυτοκινητο σε επιλεγμενα περιοδικα.
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: WV..........Das Auto
πλακα κανεις ετσι??polatov έγραψε: μαλλον καποιοι δεν βλεπετε οτι οι αλλοι εξελισσονται και η fiat μενει πισω.
η fiat ειναι μπροστα εκει που δεν ειναι κανενας: ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ και φαινεται να αναπτυσσεται και στο υγραεριο! αυτο τα λεει ολα για εμενα! οπως και οι twinair και οι multiair κτλ ειναι μπροστα!
και σε αξιοπιστια ναι, εγω εχω την αποψη οτι ενα καινουργιο fiat ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο ενα vw!
για τα παλιοτερα μοντελα θα σου πω το αντιθετο, για τα νεα ομως για εμενα αυτο ισχυει!
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: WV..........Das Auto
Ναι, όντως, πολύ μεγάλη γκάμα σε πετρελαιοκινητήρες. Το VAG δεν έχει και πολλούς. Για ρίξε μια ματιά.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... el_engines
Ελπίζω να προσέξεις και τον 6.0L V12 TDI με τα 500ps!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... el_engines
Ελπίζω να προσέξεις και τον 6.0L V12 TDI με τα 500ps!!!
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: WV..........Das Auto
και σε τιμη ειναι πισω και σε καινοτομιες και σε αποδοση.συγκρινε τα και θα δεις.ουτε οι multiair εχουν να δωσουν κατι.μονο το 500ρακι και το panda κρατανε αυτη τη στιγμη
το punto το diesel το 1,3 μπορει να ειναι καλο αλλα ειναι ακριβοτερο απο τον ανταγωνισμο κατα πολυ.
το υγραεριο δεν προσφερει κατι σε καμια εταιρια.απο την στιγμη που νομιμοποιηθηκε το diesel στα καινουργια.
Ενα πετρελαιοκινητηρα εχει.οι αλλοι ειναι εκτος συναγωνισμου...
εχει πλεον τις μισες εκδοσεις(καταργηθηκαν τοσες) ενος punto face lift ουσιαστικα. ενα bravo που εχει σταματησει να πουλαει και αυτοκινητα αλλων εταιριων...
που ειναι μπροστα ρε Γιωργο??πραγματικα αν θες fiat μονο μεταχειρισμενο...
πες μου συγκεκριμενη εκδοση που θεωρεις οτι ειναι πιο αξιοπιστη αυτη τη στιγμη με τα δεδομενα που ξερουμε αναμεσα στις 2 εταιριες.
το punto το diesel το 1,3 μπορει να ειναι καλο αλλα ειναι ακριβοτερο απο τον ανταγωνισμο κατα πολυ.
το υγραεριο δεν προσφερει κατι σε καμια εταιρια.απο την στιγμη που νομιμοποιηθηκε το diesel στα καινουργια.
Ενα πετρελαιοκινητηρα εχει.οι αλλοι ειναι εκτος συναγωνισμου...
εχει πλεον τις μισες εκδοσεις(καταργηθηκαν τοσες) ενος punto face lift ουσιαστικα. ενα bravo που εχει σταματησει να πουλαει και αυτοκινητα αλλων εταιριων...
που ειναι μπροστα ρε Γιωργο??πραγματικα αν θες fiat μονο μεταχειρισμενο...
πες μου συγκεκριμενη εκδοση που θεωρεις οτι ειναι πιο αξιοπιστη αυτη τη στιγμη με τα δεδομενα που ξερουμε αναμεσα στις 2 εταιριες.
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: WV..........Das Auto
Μα είναι δυνατόν να σταμάτησε την έκδοση Multiair Turbo στο Punto, εκτός του ειδικού και πανάκριβου Abarth; Όλες οι σοβαρές μάρκες στην κατηγορία supermini έχουν και turbo εκδόσεις στα 1400 κυβικά οι περισσότερες, και η Fiat το σταμάτησε. Δηλαδή αν κάποιος δε θέλει diesel, τί θα πάρει; Υποχρεωτικά ή ατμοσφαιρικό 105ps ή twinair 85ps;
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: WV..........Das Auto
βρε παιδια δεν μιλησα καταρχην για γκαμα μοτερ... και η fiat ειναι αυτη που εχει πολυβραβευθει στα diesel μοτερ...
η fiat εχει το 1300αρι multijet με τα 95ps και η vw εχει το 1200 3κυλινδρο 12βαλβιδο... που να παει αυτο το μοτερ?? το εχετε οδηγησει να δειτε τι ταφος ειναι??
δεν με νοιαζει το 6.0L γιατι αυτο δεν θα το αγορασω ποτε... με νοιαζει να συγκρινω μοτερ σε κυβικα που θα εχω... οχι σε dream cars...
θα μου πειτε δηλαδη οτι η fiat που ειναι απο τις πρωτοπορες εταιριες σε diesel οτι οχι δεν ισχυει??
στο 1600αρι παλι, η delta ειχε τον multijet με τα 120 αλογα και οι γερμανοι με τα 105... και με αρκετες διαφορες σε καταναλωσεις, δυνατοτητες κλπ!
και εχω ξαναπει, για εμενα το καλυτερο diesel μοτερ σε επιδοσεις μεχρι τα 2000κυβικα ειναι το multijet 1900cc 190ps...
δεν ειναι τυχαιο οτι πολλες εταιριες επιλεγουν diesel μοτερ της fiat... σε κξαμια περιπτωση δεν θεωρω οτι η vw εχει καλυτερα diesel μοτερ απο την fiat σε αυτα τα κυβικα!
η fiat εχει το 1300αρι multijet με τα 95ps και η vw εχει το 1200 3κυλινδρο 12βαλβιδο... που να παει αυτο το μοτερ?? το εχετε οδηγησει να δειτε τι ταφος ειναι??
δεν με νοιαζει το 6.0L γιατι αυτο δεν θα το αγορασω ποτε... με νοιαζει να συγκρινω μοτερ σε κυβικα που θα εχω... οχι σε dream cars...
θα μου πειτε δηλαδη οτι η fiat που ειναι απο τις πρωτοπορες εταιριες σε diesel οτι οχι δεν ισχυει??
στο 1600αρι παλι, η delta ειχε τον multijet με τα 120 αλογα και οι γερμανοι με τα 105... και με αρκετες διαφορες σε καταναλωσεις, δυνατοτητες κλπ!
και εχω ξαναπει, για εμενα το καλυτερο diesel μοτερ σε επιδοσεις μεχρι τα 2000κυβικα ειναι το multijet 1900cc 190ps...
δεν ειναι τυχαιο οτι πολλες εταιριες επιλεγουν diesel μοτερ της fiat... σε κξαμια περιπτωση δεν θεωρω οτι η vw εχει καλυτερα diesel μοτερ απο την fiat σε αυτα τα κυβικα!
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: WV..........Das Auto
γι αυτο και ολα τα μινι βαν τα επαγγελαμτικα αντιγραφουν το ντομπλο κλπ
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........