WV..........Das Auto

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Φεβ 21, 2013 12:13 am

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Αυτο ειναι το καμαρι της Γερμανικης τεχνολογιας.
Υπενθυμιζω.Το αμαξι εχει λιγοτερα απο 30.000χλμ,ειναι 3 ετων (αρα 12 μηνες εκτος εγγυησης),οδηγειτε απο ζευγαρι 50 ετων,ειναι απολυτα εργοστασιακο,δεν εχει εκτελεσει χρεει "εκπαιδευτικου" στην οικογενια,η καθημερινη του διαδρομη ειναι κατι ελαχιστα χλμ,φουλαρει ΜΟΝΟ σε συγκεκριμενο πρατηριο (το πλεον αξιοπιστο και αξιολογο του Νομου Καστοριας) δεν θεωριτε απιθανο να μην εχει παει ποτε πανω απο 4000 στροφες,εχει κανει 2 αλλαγες λαδιων και το μονο που παρουσιασε ειναι "check engine" με διαγνωση "missfire cylinder 3 .
To αμαξι εσπασε λογο θεμαtoς στον ψεκασμο και διαβαστε το καλυτερο.
Επισημα (περιμενω και το σχετικο mail μιας και ειχα μονο τηλ επαφη με την Kosmocar) ΥΠΑΡΧΕΙ ανακληση για το συγκεκριμενο πλαισιο το οποιο αφορα επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου ψεκασμου.Δεν εγινε ομως ποτε.Ο λογος?ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενοι να ενημερωσουν τον πελατη-κατοχο μιας και δεν προκυτε για θεμα ασφαλειας (αεροσακοι-φρενα κλπ) για την ανακληση και περιμενουν απλα να ερθει το αμαξι στην αντ/πεια για service ωστε να προχωρησουν στην ολη διαδικασια.Το συγκεκριμενο ομως αμαξι ΟΥΔΕΠΟΤΕ πηγε αντ/πεια αλλα συντηρηθηκε με βαση την ευρωπαικη οδηγια που προβλεπει οτι ειναι μεσα στην εγγυηση αν συντηρητε με γνησια αντ/κα σε νομιμο συνεργειο.
Δλδ απλα κανουν τουμπεκι και σου λεει οσα δεν ηρθαν..........θα σπασουν οποτε θα κονομισουμε απο ανταλλακτικα και πιθανον απο την ιδια την επισκευη.(κανονικο κοστος 2500ε)Ποσοι εχουν "πνευμονια" και "ψυχολογια" να κανουν επισκευη εναν κινητηρα που η ιδια η αντ/πεια τον αντικαθιστα κομπλε?
Ειπαμε..........WV Das auto.

Θα ανεβουν και οι φωτο με το κεφαλαρι πριν και μετα την περιποιηση + το αμαξι οταν πλεον θα ξαναπατησει και ξαναπαρει μπρος με το καλο.


AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
GusAbarth86
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από GusAbarth86 » Πέμ Φεβ 21, 2013 12:28 am

Αυτά να τα βλέπουν οι "πιστοί" των VW που νομίζουν ότι αγοράζουν χρυσάφι ... FIAT και πάλι FIAT απλά πραγματάκια !!! Ρωτάω μια φορά ένα γνωστό που είχε πάρει σχετικά φρέσκο το Golf5 1.4 tsi για 20 παρά κάτι χιλιάρικα γιατί πήρες αυτό ρε και όχι τίποτα άλλο πιο sportiviko για την ηλικία σου(το είχε πάρει και 5πορτο) σαν τι μου λέει, ε κλασικός και εγώ του λέω για το abarth το GP και με κοίταξε ο τύπος μιλάμε σαν να του είπα να γιατί δεν πήρε 2cv, και είναι μάπα μου λέει και κάνουν και δείχνουν κλπ κλπ και του λέω με ποιο σκεπτικό πήρες το Golf ε μου λέει γιατί κρατάει τιμή αρχικά αν θέλω να το πουλήσω και επειδή μου άρεσε σαν αμάξι, σαν βάση είμαι σίγουρος την μεταπώληση έχει στο μυαλό του επειδή είναι golf ξέρει ότι κρατάνε τιμή αλλά όταν θα κλάσει το σαλιγκάρι θα βρίζει χαχαχαχα
When in Doubt........Flat Out

Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Φεβ 21, 2013 12:42 am

PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Φεβ 21, 2013 12:46 am

ανοιγουμε παλι κουβεντα πολεμου..κανεις δεν πηρε vw γιατι ειναι πιο αξιοπιστο απο fiat.
πληρωνεις φιρμα και ποιοτητα.
τα χουμε πει αυτα.
σε καμια περιπτωση δε δικαιολογω αυτο που εγινε
αλλα μιλαμε για το νουμερο ενα σε πωλησεις.αναλογικα με το ποσα εχουν βγει στην αγορα ειναι το θεμα...μην το ξεχνατε αυτο.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Φεβ 21, 2013 1:00 am

Πανο..............ΟΛΑ ριμαξανε.Απο τα πρωτα GΤ με τα 170 αλογα (για να μην παμε πιο πισω στα FSI που ειχαν τα μοιρια οσα αλλα τουλαχιστον δεν σπαγανε).Τα 122αρια μονο ειναι λιγο πιο αξιοπιστα.Απο κει και πετα.Καδενες,πιστονια,τουρμπινες............ειναι το καθημερινο μενου.
Εδω εσπασε πιστονι golf 6 με 8000χλμ.......DSG και οδηγο μεγαλης ηλικιας.Παππους φιλου που ειναι και μελος εδω.Ειχαν εκεινο τον 1.8 20VT ΑΘΑΝΑΤΟ και βγαλαν τα Tsi χαρτινα και made in china....... :x
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από Pani_EVO » Πέμ Φεβ 21, 2013 5:57 am

Εντάξει, ωραία τα λέμε εδώ, αλλά μήπως το gruppo έχει κάτι αντίστοιχο του tiguan στη γκάμα του; Δηλαδή όποιος θέλει αμάξι, το punto είναι μονόδρομος; Και αναφορικά με τις τιμές, το punto evo sport 5θ είχε τιμή καταλόγου το 2010 που το πηρα leasing 17800, δηλαδή με μεταλλικό, πινακίδες κλπ 18500. Αυτό σας κάνει value for money για αμάξι με μηχανικά πϊσω παράθυρα, χωρίς cruise control ή άλλες λεπτομέρειες που έχουν αμάξια ίδιας τιμής στην κατηγορία;
Οσο αφορά την αξιοπιστία, όντως οι turbo compressor ειδικα στην αρχή είχαν θέματα, όπως και οι πρώτοι 2.0 tsi με λάδια. Ομως καμία σχέση golf με punto, εκτός του ότι είναι άλλη κατηγορία.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από arpas » Πέμ Φεβ 21, 2013 7:01 am

Σχετικά με την έλλειψη ανάκλησης και σχετικής ενημέρωσης στους ιδιοκτήτες που δεν ξαναπάτησαν στην αντιπροσωπεία μετά την αγορά του αυτοκινήτου, είναι προφανές ότι για να το κάνουν είναι 5000% καλυμμένοι νομικά. Το νόμιμο όμως είναι πάντα ηθικό; Στη συγκεκριμένη περίπτωση εγώ πιστεύω πως ναι, αν σκεφτούμε ότι στην αντιπροσωπεία 1) σου δίνουν εγγύηση για εργασία και ανταλλακτικά, 2) (συνήθως) είναι πιο προσεκτικοί από το συνεργείο του μαστρο-Γιάννη (κλασική περίπτωση βλάβης :Ρ) γιατί ρισκάρουν πολύ περισσότερο να χαλάσουν τη φήμη τους σε σχέση με ένα μικρό συνεργείο, 3) ΣΙΓΟΥΡΑ οι μηχανικοί εντός αντιπροσωπείας έχουν πιο εξειδικευμένες γνώσεις σε σχέση με έναν οποιονδήποτε μάστορα εκτός αντιπροσωπείας, 4) μη συγκρίνεις το κόστος επισκευής (2500) στην αντιπροσωπεία με έξω (500) γιατί συμφωνα με τα λεγόμενά σου αν το αμάξι έμπαινε αντιπροσωπεία, θα ενημερωνόταν για το πρόβημα και πιθανότατα δε θα πάθαινε ζημιά. 5) Αν το αμάξι πάθαινε ζημιά έχοντας κάνει ΟΛΑ τα σέρβις εντός αντιπροσωπείας τότε πιθανόν να υπήρχε περίπτωση δικαίωσης του πελάτη, η οποία σίγουρα εκλείπει στην περίπτωση του μαστρο-Γιάννη (γενικά αναφέρομαι στα εκτός αντιπροσωπείας συνεργεία) που θεώρησε τα όποια συμπτώματα πριν το σπάσιμο σαν κλασική περίπτωση βλάβης.
Πάμε λίγο στα της Fiat. Πότε η Fiat έβγαλε ανάκληση για το ηλεκτρικό τιμόνι σε μκ2, μκ2β; Ή μήπως έβγαλε για το λαμπάκι στους αερόσακους στα ίδια μοντέλα (παρόλο που έχει βγει κιτάκι επιδιόρθωσης με ένα συγκεκριμένο καλώδιο, το οποίο φυσικά ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ κανονικά). Στα πρώτα grande πόσος καιρός πέρασε μέχρι να βγει ανάκληση (μπορεί και να μη θυμάμαι καλά και να μη βγήκε ποτέ) για την κρεμαγιέρα, όταν 8/10 ήταν ελαττωματικά; Μήπως έβγαλε ανακληση για τον εγκέφαλο των πρώτων μκ2 8β; Ή μήπως εξήγησε ποτέ γιατί ο 1.2 8β καίει φλάτζα για πλάκα;
Δεν μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω golf με punto γιατί κάτι τέτοιο στερείται νοήματος μιας και μιλάμε για διαφορετικές κατηγορίες, αλλά είναι γενικά παραδεκτό ότι την ποιότητα υλικών των vw, δυστυχώς δεν την έχει όχι μόνο η fiat που είναι και η πιο οικονομική φίρμα του gruppo, αλλά καμιά εταιρία που ανήκει στο gruppo fiat.
Τέλος, το αντίπαλο δέος στην αξιοπιστία απέναντι στη VW- (group VAG) νομίζω ότι σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να είναι η fiat, αλλά μάλλον εταιρίες όπως ΚΙΑ, HUNDAI, NISSAN, HONDA κτλ.
Προσωπικά βέβαια, δύσκολα θα αγόραζα οτιδήποτε εκτός gruppo fiat, αλλά πλέον γνωρίζω ότι η επιλογή θα στηρίζεται περισσότερο στην καρδιά παρά στη λογική :)

ΥΓ 1. Διόρθωσε βρε ανάποδε τον τίτλο σε VW από WV :mrgreen:
ΥΓ 2. Στα 30000 χμ, το μόνο σέρβις είναι 2 αλλαγές λαδιών; :shock: Αυτό προβλέπεται βάση του εγχειριδίου συντήρησης του κατασκευαστή;

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Φεβ 21, 2013 10:02 am

Το golf συγκρινεται με το Bravo και την Juiletta.
Τελικα απο τι προεκυψε η ζημια ,μιας και δν βλεπω ζημια στην επιφανεια καυσης του πιστονιου?

Οσο για το ποσο καλο ειναι τα VW ,αφηστε την ποιοτητα και "δευτερα" μαραφετια που στολιζουν ενα οχημα.Φιλος μου ειχε ιδιο μκ2β με το δικο (και κιτρινο :-P).Λοιπον στα 2&1/2 ετη εκανε 115.000 χλμ .Το αμαξι ουτε κρεμαγιερα εβγαλε ουτε σασμαν ουτε τιποτα.Μονο λαδια που συμπληρωνε απο αλλαγη σε αλλαγη,τακακια και αμορτισερ ειχε αλλαξει οταν κλαταραν τα μαμα.Μαζι καναμε κοντρες και αναβασεις ολο τον καιρο..
Οταν το εδωσε ειπε "εεε παλιοφιατ,εκαιγε και λαδια.." αφου αγορασε το FSI 1.6 ΑUDI.Σημερα μετα απο 5 χρονια εφτασε τα ιδια χλμ και εχει 1 σασμαν χαλασμενο μεσα στην εγγυηση που αντικατασταθηκε με τα 1000 ζορια και παρακαλητα ,ενα δευτερο που του αρνηθηκαν να του καλυψουν μολις 1 &1/2 χρονο μετα το πρωτο και το οποιο επισκευασε και σημερα πλεον κυκλοφορει με check engine και ρεταρισματα γιατι ειτε φταιει ο αμεσος ψεκασμος και μαλλον αφηνει καποια βαλβιδα ανοιχτη ειτε ειναι πολλαπλη εισαγωγης.Βεβαιως σταματησε να λεει "Εεε Fiat " τωρα ασχετως αν δν θα ξαναγορασει ουτε το ενα ουτε το αλλο.

Kαι επειδη ειπαμε αν εχει το grouppo αντιστοιχο μοντελο ,ναι δν εχει .Omvw για μενα αυτοκινητο σαν τα "suv" που δν πανε στο χωμα (λογοι πολυ) ,καινε ενα σκασμο βενζινη και δν πανε και γρηγορα στον δρομο δν αξιζουν τιποτα..εκτος απο 30.000 ευρω αρχικη τιμη :-P
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Φεβ 21, 2013 10:47 am

Pani_EVO έγραψε:Εντάξει, ωραία τα λέμε εδώ, αλλά μήπως το gruppo έχει κάτι αντίστοιχο του tiguan στη γκάμα του; Δηλαδή όποιος θέλει αμάξι, το punto είναι μονόδρομος; Και αναφορικά με τις τιμές, το punto evo sport 5θ είχε τιμή καταλόγου το 2010 που το πηρα leasing 17800, δηλαδή με μεταλλικό, πινακίδες κλπ 18500. Αυτό σας κάνει value for money για αμάξι με μηχανικά πϊσω παράθυρα, χωρίς cruise control ή άλλες λεπτομέρειες που έχουν αμάξια ίδιας τιμής στην κατηγορία;
Οσο αφορά την αξιοπιστία, όντως οι turbo compressor ειδικα στην αρχή είχαν θέματα, όπως και οι πρώτοι 2.0 tsi με λάδια. Ομως καμία σχέση golf με punto, εκτός του ότι είναι άλλη κατηγορία.
Πανο το Punto ΔΕΝ ειναι ουτε "οικομομικη" λυση (εδω και πολλα χρονια) ουτε value for money.Πιο καλη σχεση τιμης εχει μια MITO με βασει ολα αυτα που λες κια εχει δικιο για το Ιταλικο γκρουπ.Συν τις αλλης εχουν πανακριβα αντ/κα πλεον.
Κανενα ομως εργοστασιακο δεν εχει σκορπισει σε τοσα λιγα χλμ και με τετοια χρηση.Για μενα αυτην την στιγμη η καλυτερη προταση στην αγορα.............ειναι τα KIA.7 χρονια εργοστασιακη εγγυηση ,ουτε επεκτασεις υπο ορους ουτε τπτ.Και ο χρονος εδειξε οτι ειναι και αξιοπιστα.Και μην πει κανενας οτι ειναι κουβαδες,δεν πανε δεν κανουν δεν το ενα δεν το αλλο.27% πιο ακαμπτο απο το Focus το 1ο CEED και εξ αλλου δεν ειναι ολοι κοντρακιδες και να πανε ταπα στον δρομο.Υπαρχουν (και μαλιστα ειναι περισσοτεροι απο μας) ανθρωποι που οδηγανε κανονικα και ειναι υπερ καλυμμενοι απο αυτα που τους προσφερει το αμαξι.
Οσο για τα λαδια που καινε το προβλημα παραμενει σε ολα τα Tsi.Και μαλιστα η επισημη καταναλωση που δινει το εργοστασιο ειναι το εφιαλτικο νουμερο του 1 λιτρου καθε 3000χλμ. :!:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Φεβ 21, 2013 11:29 am

arpas έγραψε:Σχετικά με την έλλειψη ανάκλησης και σχετικής ενημέρωσης στους ιδιοκτήτες που δεν ξαναπάτησαν στην αντιπροσωπεία μετά την αγορά του αυτοκινήτου, είναι προφανές ότι για να το κάνουν είναι 5000% καλυμμένοι νομικά. Το νόμιμο όμως είναι πάντα ηθικό;Ακριβως.ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να ψαξω για δικαιωση επ ουδενι λογο.Ειναι μονο θεμα ηθικης και σεβασμου.Σε αντιστοιχη καμπανια για το 1.2 Tsi ο εδω αντ/πος της Skoda πηρε τηλ ΟΛΟΥΣ τους πελατες που ειχε πουλησει αμαξι με τετοιο μοτερ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση εγώ πιστεύω πως ναι, αν σκεφτούμε ότι στην αντιπροσωπεία 1) σου δίνουν εγγύηση για εργασία και ανταλλακτικά, 1 χρονο ακομα και αν ειναι για Ιμαντα χρονισμου που κανονικα πρεπει να ξαναπαρει 4 χρονια η 60.000χλμ εγγυηση.Αν κοπει στα 40.000 δεν φερουν ευθυνη 2) (συνήθως) είναι πιο προσεκτικοί από το συνεργείο του μαστρο-Γιάννη (κλασική περίπτωση βλάβης :Ρ) γιατί ρισκάρουν πολύ περισσότερο να χαλάσουν τη φήμη τους σε σχέση με ένα μικρό συνεργείο,Υπαρχουν παντου ανευθυνοι και μη σωστοι επαγγελματιες στο υπογραφω εκ πειρας 3) ΣΙΓΟΥΡΑ οι μηχανικοί εντός αντιπροσωπείας έχουν πιο εξειδικευμένες γνώσεις σε σχέση με έναν οποιονδήποτε μάστορα εκτός αντιπροσωπείας, Το συνεργειο που πηγε το αμαξι ειναι εξουσιοδοτημενο SEAT και το προτημησε μιας και ηταν εκει πελατης πολλα χρονια λογο κατοχης ενος Toledo.Ευχαριστημενος και απο τιμη και απο εξυπηρετιση.4) μη συγκρίνεις το κόστος επισκευής (2500) στην αντιπροσωπεία με έξω (500) γιατί συμφωνα με τα λεγόμενά σου αν το αμάξι έμπαινε αντιπροσωπεία, θα ενημερωνόταν για το πρόβημα και πιθανότατα δε θα πάθαινε ζημιά.Δυστιχος ακομα και αμαξια που περασαν απο αντ/πεια και σπασαν ο ιδιοκτητης κληθηκε να πληρωσει ενα πολυ μεγαλο ποσοστο για αντ/ση κινητηρα (και οχι επισκευη) και μαλιστα ως ενδειξη καλης θελησης και οχι απο ολες τις αντ/πειες.(Θεσσαλονικη μονο 1 εκανε "εξυπηρετηση" στους πελατες της) 5) Αν το αμάξι πάθαινε ζημιά έχοντας κάνει ΟΛΑ τα σέρβις εντός αντιπροσωπείας τότε πιθανόν να υπήρχε περίπτωση δικαίωσης του πελάτη, η οποία σίγουρα εκλείπει στην περίπτωση του μαστρο-Γιάννη (γενικά αναφέρομαι στα εκτός αντιπροσωπείας συνεργεία) που θεώρησε τα όποια συμπτώματα πριν το σπάσιμο σαν κλασική περίπτωση βλάβης. Δυστιχος κανενα και ουτε το συγκεκριμενο δεν εκανε τπτ πριν σπασει.Μια και εξω αναψε ενα check και η διαγνωση ηταν missfire.Kαι επειδη τα ξερω το ριμαδια ειναι το 1ο που του ειπα ειναι σβηστο και ερχομαι.
Πάμε λίγο στα της Fiat. Πότε η Fiat έβγαλε ανάκληση για το ηλεκτρικό τιμόνι σε μκ2, μκ2β; Ή μήπως έβγαλε για το λαμπάκι στους αερόσακους στα ίδια μοντέλα (παρόλο που έχει βγει κιτάκι επιδιόρθωσης με ένα συγκεκριμένο καλώδιο, το οποίο φυσικά ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ κανονικά). Στα πρώτα grande πόσος καιρός πέρασε μέχρι να βγει ανάκληση (μπορεί και να μη θυμάμαι καλά και να μη βγήκε ποτέ) για την κρεμαγιέρα, όταν 8/10 ήταν ελαττωματικά; Μήπως έβγαλε ανακληση για τον εγκέφαλο των πρώτων μκ2 8β; Ή μήπως εξήγησε ποτέ γιατί ο 1.2 8β καίει φλάτζα για πλάκα;Αλλο το να μην εχεις βγαλει καθολου ανακληση οπου εκει θεωρισε απαραδεκτος ως κατασκευαστης και αλλο να ξερεις το προβλημα και να το αποκρυπτεις καλυμμενος νομικα.
Δεν μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω golf με punto γιατί κάτι τέτοιο στερείται νοήματος μιας και μιλάμε για διαφορετικές κατηγορίες, αλλά είναι γενικά παραδεκτό ότι την ποιότητα υλικών των vw, δυστυχώς δεν την έχει όχι μόνο η fiat που είναι και η πιο οικονομική φίρμα του gruppo, αλλά καμιά εταιρία που ανήκει στο gruppo fiat.Αμα δεις την νεα γενια VAG θα βαλεις τα κλαμματα.Τους εχει πιασει η κριση απο το μαλλι και τους κοπαναει.Για να ριξουν το κοστος ωστε να ειναι μεσα στον ανταγωνισμο εχουν ριξει την ποιοτητα τους αρκετα.Τριγμοι,φθορες σε χειριστηρια κλπ ειναι πλεον ιδαιτερα εντονα φαινομενα (οχι οτι η Fiat παει καλυτερα)
Τέλος, το αντίπαλο δέος στην αξιοπιστία απέναντι στη VW- (group VAG) νομίζω ότι σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να είναι η fiat, αλλά μάλλον εταιρίες όπως ΚΙΑ, HUNDAI, NISSAN, HONDA κτλ.
Προσωπικά βέβαια, δύσκολα θα αγόραζα οτιδήποτε εκτός gruppo fiat, αλλά πλέον γνωρίζω ότι η επιλογή θα στηρίζεται περισσότερο στην καρδιά παρά στη λογική :)

ΥΓ 1. Διόρθωσε βρε ανάποδε τον τίτλο σε VW από WV :mrgreen: Και ομως ειναι σωστο.Ακομα και το πλαισιο του αυτοκινητου ξεκιναει με WVgzzz......... :mrgreen:
ΥΓ 2. Στα 30000 χμ, το μόνο σέρβις είναι 2 αλλαγές λαδιών; :shock: Αυτό προβλέπεται βάση του εγχειριδίου συντήρησης του κατασκευαστή;O κατασκευαστης προβλαπει συντηρηση ανα 30.000 ή 24 μηνες.Ουτε καν την ενδιαμεση αλλαγη στα 15.000 η 12 μηνες.Long Life λαδια κλπ.Φαντασου μπουζι λεει 60.000ελεγχος και μετα αντ/ση
Aργυρη συγνωμη αλλα σου απανταω ΜΕΣΑ στο ιδιο σου το ποστ για να ειναι πιο ευκολο στην αναγνωση.Ολες οι απαντησεις ειναι με κοκκινη γραμματοσειρα.
Και για οσους δεν γνωριζουν με τον Αργυρη γνωριζομαστε και προσωπικα οποτε ΔΕΝ υπαρχει θεμα αντιδικιας παρα μονο ανταλαγης αποψεων.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Πέμ Φεβ 21, 2013 12:14 pm

arpas έγραψε:... αλλά είναι γενικά παραδεκτό ότι την ποιότητα υλικών των vw, δυστυχώς δεν την έχει όχι μόνο η fiat που είναι και η πιο οικονομική φίρμα του gruppo, αλλά καμιά εταιρία που ανήκει στο gruppo fiat.
Τέλος, το αντίπαλο δέος στην αξιοπιστία απέναντι στη VW- (group VAG) νομίζω ότι σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να είναι η fiat, αλλά μάλλον εταιρίες όπως ΚΙΑ, HUNDAI, NISSAN, HONDA κτλ.
Προσωπικά βέβαια, δύσκολα θα αγόραζα οτιδήποτε εκτός gruppo fiat, αλλά πλέον γνωρίζω ότι η επιλογή θα στηρίζεται περισσότερο στην καρδιά παρά στη λογική :)
1) διαφωνω... η lancia delta εχει πολυ ανωτερη ποιοτητα πλαστικων απο το golf... και γενικα αν δεις ολες οι lancia στις κατηγοριες που ειναι εχουν παντα ανταγωνιστικη ποιοτητα!
ακομα και τα ypsilon με τα alcantara και τις πανοραμικες οροφες δειχνουν μικρες λιμουζινες! :wink:


οσο για την αξιοπιστια της fiat... ναι την θεωρω πιο αξιοπιστη απο την vw... και απο πολλες αλλες εταιριες!

αυτο αλλωστε εδειξε και η προσφατη ερευνα της Warranty Direct για τους πιο αξιοπιστους και πιο αναξιοπιστους κινητηρες!

Οι 10 χειρότεροι κατασκευαστές


Manufacturer Failure Rate (%) Failure Rate (1 in x)
1 MG Rover 7.88% 1 in 13
2 Audi 3.71% 1 in 27
3 MINI 2.51% 1 in 40
4 Saab 2.49% 1 in 40
5 Vauxhall 2.46% 1 in 41
6 Peugeot 2.26% 1 in 44
7 BMW 2.20% 1 in 45
8 Renault 2.13% 1 in 46
9 Volkswagen 1.91% 1 in 52
10 Mitsubishi 1.70% 1 in 59

Οι 10 καλύτεροι κατασκευαστές


Manufacturer Failure Rate (%) Failure Rate (1 in x)
1 Honda 0.29% 1 in 344
2 Toyota 0.58% 1 in 171
3 Mercedes-Benz 0.84% 1 in 119
4 Volvo 0.90% 1 in 111
5 Jaguar 0.98% 1 in 103
6 Lexus 0.99% 1 in 101
7 Fiat 1.17% 1 in 85
8 Ford 1.25% 1 in 80
9 Nissan 1.32% 1 in 76
10 Land Rover 1.38% 1 in 72
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από arpas » Πέμ Φεβ 21, 2013 4:26 pm

Ο καθένας έχει τη δική του άποψη περί ποιότητας. Μπορεί η εικόνα να είναι όμορφη, αλλά η ποιότητα των υλικών φαίνεται διαχρονικά, για να μην αναφέρω περί ποιότητα συναρμογής, τριγμούς κτλ. Όσο για τους δείκτες που αναφέρεις, τους έχω υπόψη, αλλά μπορεί να γίνει πολλή συζήτηση σχετικά με το πώς βγαίνουν αυτές οι αξιολογήσεις και αν η στατιστική που υπάρχει πίσω από αυτές στέκεται λογικά και επιστημονικά.
Βλέπω όμως ότι κανείς δε στάθηκε στην ουσία του προηγούμενου ποστ που αφορά το κατά πόσο η fiat μπορεί να θεωρηθεί ως μια εταιρία που σέβεται τους πελάτες της όταν δεν έκανε την παραμικρή νύξη για ανάκληση στις περιπτώσεις που προανέφερα, οι οποίες και σοβαρές είναι και κοστοβόρες.
Καταλήγοντας, πιστεύω πως σίγουρα το group VAG δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο νομίζει η κοινή γνώμη, όπως σίγουρα το gruppo fiat δεν είναι τόσο αναξιόπιστο όσο νομίζει η κοινή γνώμη. Όλα τα υπόλοιπα προσωπικά τα θεωρώ υπερβολές.

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Φεβ 21, 2013 4:30 pm

συμφωνο με τον arpa σε αυτα που ειπε.
απλα να διευκρινησω οτι πλεον δεν υπαρχει καλο αυτοκινητο.υπαρχει αυτοκινητο για ολα τα γουστα.υπαρχουν απλα οι Ιαπωνες που δεν τους αγγιζει κανεις στην αξιοπιστια,ειδικα τη honda.
επισης σαν ατμοσφαιρικοι σε καταναλωση παλι δεν τους ακουμπαει κανεις.
οσο για τη fiat το ξαναλεω,θα ξαναεπαιρνα μονο μεταχειρισμενο.ειναι τιμιο αυτοκινητο για τα λεφτα που θα δωσεις για μεταχειρισμενο.σαν καινουργιο ειναι απαραδεκτα ακριβο.
αρα εχουμε και λεμε.vw μπορει να μην ειναι αξιοπιστη οσο Ιαπωνια,παντως απο τη fiat σα συνολο ειναι σιγουρα τουλαχιστον στην Ελλαδα.
για θεμα ανακλησης νομιζω η fiat θα πρεπε να να παρει καραβι να φυγει.πρωτα με το ηλεκτρικο τιμονι στα punto, με τους καμμενους εγκεφαλους σε panda και sei,και την ανακληση...(μετα απο καιρο) για το bravo τοτε με τα φρενα που ειχαμε φαγωθει εδω μεσα για το τι εγινε.(βγηκε εκτος δρομου)το marea με την σιλικονη πολυορεθανη(δεν θυμαμαι τι σκατα ειχαν βαλει για να μην τριζει κατα την παρουσιαση σε περιοδικο)
οσα προβληματα και να βγαλει ενα Α3 1.6 fsi ειναι αυτο που ειναι και επαιζε μπαλα μον του κατα τη γνωμη μου το 2003.
συνεπως θεωρω το να διαφωνουμε για το πιο ειναι πιο προβληματικο μεταξυ vw fiat ειναι λιγο ανουσιο.Αν βγαλει προβλημα η giullieta με τα 25000 και βγαλει και ενα golf με 25000 ευρω το θεωρω τσχεδον το ιδιο τραγικο και οταν ενα hundai νεας γενιας με 10.000 να μην καιει ουτε λαδι.
οπως επισης ποιος μπορει να συναγωνιστει toyota kia mitsubishi honda σε εγγυηση??ειδικα Kia και Toyota βρισκονται πολυ μπροστα.
Αρα ξεκινας και βλεπεις που θα κανεις υποχωρησεις..οποιος αγοραστης και να σαι.δεν υπαρχει το καλυτερο.αντε να βρεις κατι που θα εχει ιδανικη αναλογια τιμης αξιας το οποια θα ναι κακασχημο ή θα πασχει φοβερα απο θεμα αιγλης εταιρειας.
παντως στην Ελλαδα η golf-ποιηση του ελληναρα ηταν ειναι και θα ειναι γεγονος.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
AKIS P
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3527
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: WV...........Das Auto

Δημοσίευση από AKIS P » Πέμ Φεβ 21, 2013 5:26 pm

polatov έγραψε:ανοιγουμε παλι κουβεντα πολεμου..κανεις δεν πηρε vw γιατι ειναι πιο αξιοπιστο απο fiat.
πληρωνεις φιρμα και ποιοτητα.
τα χουμε πει αυτα.
σε καμια περιπτωση δε δικαιολογω αυτο που εγινε
αλλα μιλαμε για το νουμερο ενα σε πωλησεις.αναλογικα με το ποσα εχουν βγει στην αγορα ειναι το θεμα...μην το ξεχνατε αυτο.
πληρωνεις φιρμα και "ποιοτητα" και στο τελος δεν παιρνεις ουτε ποιοτητα ουτε τιποτα :wink:
οσο για τα περι αξιοπιστιας και ειδικα στα γιαπωνεζικα ενα θα πω...οταν οι ιταλοι τρεχανε σε ραλλυ οι ιαπωνες ακομα παλευαν με τις αρχες μηχανικης θεωριας :wink:
WE RIDE TILL WE DIE!!!!

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Pani_EVO » Πέμ Φεβ 21, 2013 8:57 pm

Ή έχετε ορκιστεί στην αντρική σας τιμή ότι σε όλη σας τη ζωή θα έχετε μόνο Fiat, ή κάποια στιγμή θα κάνετε κωλοτούμπα και θα υπερασπίζεστε άλλες μάρκες.
Μόνο να σας δω τί Fiat θα πάρετε αν θελήσετε μικρομεσαίο (Bravo; Υπέροχα, θα σας δείχνουν με το δάχτυλο αφού κυκλοφορούν πολύ λίγα) μεσαίο (Linea; Να μάθετε και Τούρκικα να του μιλάτε), κάτι πολυτελέστερο (μην ψάχνετε, δεν υπάρχει).

Άκη, και όταν οι Έλληνες έκαναν το ένα και το άλλο, όπως μας αρέσει να λέμε, οι άλλοι κρέμονταν στα δέντρα. Όμως εμείς διαλυθήκαμε σαν κράτος, όχι οι κατελθόντες από τα δέντρα. Λέει τίποτα το παρελθόν; Τί σχέση έχει η αξιοπιστία του gruppo με τους δείκτες που επιτυγχάνουν Honda, Toyota, Kia και άλλοι Ασιάτες;
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”