Το ecodrive κοστίζει...
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Αφου τα μπεκ ειναι διαφορετικης παροχης (λογικα ειναι) εαν και εφοσον δεν σου εχει αλλαξει τις παραμετρους του προγραμματος πεικονισης καταναλωσης ο προγραμματιστης ,τοτε ειναι λαθος αυτο που σου βλεπειςι.Ισως επειδη τα μπεκ εχουν "σχετικα" μικρη διαφορα να μην ειναι τοσο εμφανες ,αλλα σιγουρα ειναι διαφορετικη η πραγματικη καταναλωση απο την εικονιζομενη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Και με τα μπεκ απο το 1.2 που ειχα παλι την ιδια καταναλωση εβλεπα.Η διαφορα παροχης ειναι πολυ μικρη.Μαλιστα οταν το κοιτουσαμε με τον Φωτη...........ο πινακας που εβλεπε τα εδινε ιδια!!!!!Το μονο που αλλαζε ηταν η γωνια ψεκασμου.
Εκκρεμει φυσικα ενας επανελεγχος του προγραμματος μιας και μετα το προγραμμα αλλαχτηκαν καποια δεδομενα.
Εκκρεμει φυσικα ενας επανελεγχος του προγραμματος μιας και μετα το προγραμμα αλλαχτηκαν καποια δεδομενα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Οπως εγραψα και πιο πανω μονο αν αλλαζει η παροχη εχει σημασια.Οι γωνιες ψεκασμου ειναι ασχετες
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Ναι βρε.Απλα το ανεφερα γιατι και εμας μας εκανε εντυπωση.Ειναι αλλο χρωμα,αλλος κωδικος,απο πιο μεγαλο μοτερ οποτε η λογικη λεει οτι εχουν πιο μεγαλη παροχη.Τελικα ομως μονο η γωνια ψεκασμου διαφερει αν ειναι σωστα τα δεδομενα που κοιταξαμε.Και οσο για το θεμα παροχης μαλλον θα επαιζε ρολο μονο στο ανω οριο.Δλδ οτι στο ποσο % θα πρεπει να δουλεψει για να ψεκασει την επιθυμητη ποσοτητα καυσιμου.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Ρε παιδιά, πραγματικά δεν ξέρω τί να πω. Είμαι 20 χρόνια οδηγός που κάνω και πάρα πολλά χιλιόμετρα για επαγγελματικούς λόγους.
Διαβάζω/ ακούω καταναλώσεις που ποτέ μου δεν έχω δει στα 2 Punto μου, που ναι μεν είναι turbo, αλλά είναι μοτέρ με κάποια προηγμένη τεχνολογία σε σχέση με τα mk2, ακόμη και από τα t-jet.
Πραγματικά οδηγώ πολύ στρωτά, δε ζορίζω τα αμάξια, κάνω αλλαγές χαμηλά κλπ σε σημείο που να θεωρώ ως μόνη αξιοποίηση της τουρμπίνας το τράβηγμα της χαμηλά και όχι η δύναμη που προσφέρει.
Είστε σίγουροι για τις καταναλώσεις που βλέπετε ειδικά σε βελτιωμένα μοτέρ;
Διαβάζω/ ακούω καταναλώσεις που ποτέ μου δεν έχω δει στα 2 Punto μου, που ναι μεν είναι turbo, αλλά είναι μοτέρ με κάποια προηγμένη τεχνολογία σε σχέση με τα mk2, ακόμη και από τα t-jet.
Πραγματικά οδηγώ πολύ στρωτά, δε ζορίζω τα αμάξια, κάνω αλλαγές χαμηλά κλπ σε σημείο που να θεωρώ ως μόνη αξιοποίηση της τουρμπίνας το τράβηγμα της χαμηλά και όχι η δύναμη που προσφέρει.
Είστε σίγουροι για τις καταναλώσεις που βλέπετε ειδικά σε βελτιωμένα μοτέρ;
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Πωλητε μκ2α 1.2 σπορτιγκ μετατροπη σε 1.4 full 2o σταδιο............που δεν κανει οικονομια.Κανει διαιτα(οπως ελεγε και η διαφημιση του spark).
Πανο περα απο την πλακα τωρα.Αν αφησουμε εξω την ενδειξη στον καντρα που πες οτι λεει οτι θελει βλεπω πως κατεβενει ο δεικτης και τι βαζω στο πρατηριο.Παραδειγμα.Καστορια-Θεσσαλονικη ειναι 400χλμ.Εγνατια οδος ολο το ταξιδι.Μεση ταχυτητα 140.Με μισο ρεζερβουαρ μπορω να κανω αυτα τα χλμ.Καιω και αλλο 1/4 μεσα στην Θεσσαλονικη.Αλλα 120 ισως και 150 χλμ.Με λιγο κινηση,περιφεριακο,πατηματα,βολτες δεξια αριστερα.Χαβαλε χλμ δλδ.Οταν γυριζω Καστορια εχω ακομα 1.4 ρεζερβουαρ.(χωριτηκοτητα αν θυμαμε καλα 45 λιτρα γιατι εβαλα προχτες απο βαθυ λαμπακι -σε εμας αναβει πολυ νωρις αρκετα πριν το κοκκινο- κοντα στο min και πηρε 40 λιτρα.Αντε να ειχε αλλα 5 μεσα.
Θες αλλο παραδειγμα.To νεο clio που εχουμε στο μαγαζι ειναι 1.5 dci 75 αλογα.Καιει περιπου στα 6-6.5 λιτρα.
3ο.Ανεβηκε ο Giorgis Thess απο Θεσσαλονικη με Corsa 1.3 diesel 95ari εππαγελματικο (αρα πιο ελαφρυ) με πολυυυυυ στρωτη οδηγιση (120-130) και εκαψε 6.5 λιτρα.
Μηπως τελικα τα 7 λιτρα που καιω εγω δεν ειναι πολλα?Μηπως καποιος καπου εχει χαθει στην μεταφραση?Θυμαμε ενα accent 1.3 2000 μοντελο που αν πηγαινες με 110-120 επιανες απο Θεσσαλονικη-Αθηνα-και βενζινη ξανα καπου στην Λαμια.!!!!!!!!
Ο Dionioann με μκ2 σπορτιγκ (μαμα) Θεσσαλονικη Καστορια με 90-110 εκαιγε κανα 5 λιτρα αν θυμαμε καλα.
Το Fabiaκι που εχω που η 5η ειναι πιο κοντη και απο 1η σε ταξιδι με 140-150 που εχει περιπου 5000στροφες θελει 8 με 8.2 λιτρα.Και ο υπολογιστης του οπως σε ολα τα VW ειναι αρκετα ακριβεις στα δεδομενα του.
Πανο περα απο την πλακα τωρα.Αν αφησουμε εξω την ενδειξη στον καντρα που πες οτι λεει οτι θελει βλεπω πως κατεβενει ο δεικτης και τι βαζω στο πρατηριο.Παραδειγμα.Καστορια-Θεσσαλονικη ειναι 400χλμ.Εγνατια οδος ολο το ταξιδι.Μεση ταχυτητα 140.Με μισο ρεζερβουαρ μπορω να κανω αυτα τα χλμ.Καιω και αλλο 1/4 μεσα στην Θεσσαλονικη.Αλλα 120 ισως και 150 χλμ.Με λιγο κινηση,περιφεριακο,πατηματα,βολτες δεξια αριστερα.Χαβαλε χλμ δλδ.Οταν γυριζω Καστορια εχω ακομα 1.4 ρεζερβουαρ.(χωριτηκοτητα αν θυμαμε καλα 45 λιτρα γιατι εβαλα προχτες απο βαθυ λαμπακι -σε εμας αναβει πολυ νωρις αρκετα πριν το κοκκινο- κοντα στο min και πηρε 40 λιτρα.Αντε να ειχε αλλα 5 μεσα.
Θες αλλο παραδειγμα.To νεο clio που εχουμε στο μαγαζι ειναι 1.5 dci 75 αλογα.Καιει περιπου στα 6-6.5 λιτρα.
3ο.Ανεβηκε ο Giorgis Thess απο Θεσσαλονικη με Corsa 1.3 diesel 95ari εππαγελματικο (αρα πιο ελαφρυ) με πολυυυυυ στρωτη οδηγιση (120-130) και εκαψε 6.5 λιτρα.
Μηπως τελικα τα 7 λιτρα που καιω εγω δεν ειναι πολλα?Μηπως καποιος καπου εχει χαθει στην μεταφραση?Θυμαμε ενα accent 1.3 2000 μοντελο που αν πηγαινες με 110-120 επιανες απο Θεσσαλονικη-Αθηνα-και βενζινη ξανα καπου στην Λαμια.!!!!!!!!
Ο Dionioann με μκ2 σπορτιγκ (μαμα) Θεσσαλονικη Καστορια με 90-110 εκαιγε κανα 5 λιτρα αν θυμαμε καλα.
Το Fabiaκι που εχω που η 5η ειναι πιο κοντη και απο 1η σε ταξιδι με 140-150 που εχει περιπου 5000στροφες θελει 8 με 8.2 λιτρα.Και ο υπολογιστης του οπως σε ολα τα VW ειναι αρκετα ακριβεις στα δεδομενα του.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Πανο δυστιχος ρε φιλε..........εχω δικιο.
Φουλαρισα Αλβανια.Γυρισα Καστορια.3 μερες πανε ελα δουλεια κλπ 100χλμ συνολο.Ο δεικτης σημερα στης 18.00 ηταν ενα τσικ κατω απο την γραμμη του Full.Ξεκινησα για Αθηνα.Απο Καστορια-Γρεβενα-Καλαμπακα-Τρικαλα-Καρδιτσα-Δομοκο-Λαμια-Αθηνα.Μεχρι Λαμια ο δρομος ειναι λιγο Εγνατια (κανα 50χλμ) και ολο το αλλο επαρχιακο κομματι.Με ανηφορες-κατηφορες,φορτηγα,ευθειες.Ειμαι στην Μεταμορφωση τωρα εχοντας κανει 5 ωρες ακριβως.Οδηγιση φυσιολογικη μεχρι Λαμια και μετα σταθερα με 130-140 δλδ 3500-4000 στροφες με 6η.Οσο και στην Εγνατια δλδ.ΔΕΝ αναψε λαμπακι ακομα (ειπαμε αναβει αναμεσα στο 1/4 και στο Εmty) και συνολο εχω κανει 610.Δλδ τα 650 τα εχει για να φτασει στην αρχη του Emty.Αν το παω και με "αγχος" μην καψει τοτε τα 700 τα γλυκοκοιταει.Και ολα αυτα με βελτιωμενο......10ετιας+.Μεση καταναλωση στο trip ειναι 15.3 χλμ/λιτρο δλδ περιπου στα 6.5 λιτρα/100.Δλδ εχει καψει 39λιτρα απο τα 45 του ρεζερβουαρ.Ξερω οτι μολις αναψει λαμπακι περνει 40λιτρα ακριβως.
Φουλαρισα Αλβανια.Γυρισα Καστορια.3 μερες πανε ελα δουλεια κλπ 100χλμ συνολο.Ο δεικτης σημερα στης 18.00 ηταν ενα τσικ κατω απο την γραμμη του Full.Ξεκινησα για Αθηνα.Απο Καστορια-Γρεβενα-Καλαμπακα-Τρικαλα-Καρδιτσα-Δομοκο-Λαμια-Αθηνα.Μεχρι Λαμια ο δρομος ειναι λιγο Εγνατια (κανα 50χλμ) και ολο το αλλο επαρχιακο κομματι.Με ανηφορες-κατηφορες,φορτηγα,ευθειες.Ειμαι στην Μεταμορφωση τωρα εχοντας κανει 5 ωρες ακριβως.Οδηγιση φυσιολογικη μεχρι Λαμια και μετα σταθερα με 130-140 δλδ 3500-4000 στροφες με 6η.Οσο και στην Εγνατια δλδ.ΔΕΝ αναψε λαμπακι ακομα (ειπαμε αναβει αναμεσα στο 1/4 και στο Εmty) και συνολο εχω κανει 610.Δλδ τα 650 τα εχει για να φτασει στην αρχη του Emty.Αν το παω και με "αγχος" μην καψει τοτε τα 700 τα γλυκοκοιταει.Και ολα αυτα με βελτιωμενο......10ετιας+.Μεση καταναλωση στο trip ειναι 15.3 χλμ/λιτρο δλδ περιπου στα 6.5 λιτρα/100.Δλδ εχει καψει 39λιτρα απο τα 45 του ρεζερβουαρ.Ξερω οτι μολις αναψει λαμπακι περνει 40λιτρα ακριβως.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Μαλλον πρεπει να φτιαξω κι εγω συμπιεση..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Φουλαρισμα σημερα το απογευμα....40 λιτρα ακριβως.Και εχω περισσοτερη βενζινη απο οτι οταν ξεκινησα.Οποτε ξανατσεκαρισμο και το trip αλλα και η χωριτηκοτητα.
Τελικα ολη αυτη η τεχνολογια τι κανει?Φταχνουν τοσα πολλα πραγματα για να κερδισουν ξανα αυτο που ειχαν πριν 10 χρονια?
Κωσταντινε εσενα που ειναι εργοστασιακο 14αρι ποσο σου καει?
Τελικα ολη αυτη η τεχνολογια τι κανει?Φταχνουν τοσα πολλα πραγματα για να κερδισουν ξανα αυτο που ειχαν πριν 10 χρονια?
Κωσταντινε εσενα που ειναι εργοστασιακο 14αρι ποσο σου καει?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Δν μπορω να σου πω με ακριβεια γιατι εγω οταν οδηγω οικονομικα δν θετω οριο ταχυτητας αλλα οριο καταναλωσης.Σιγουρα ομως με 130-140 δν εχω τοσο λιγο.Στις 4000σαλ δλδ 140χαω χτυπαει για πλακα 10αρι και για να τα κρατησει παει και 12.Στις χαμηλοτερες ταχυτητες μεχρι 110 παιζει απο 5.5 μεχρι 6.5-6.8 και το λιγοτερο που μπορεις να δεις στην εθνικη ειναι 4.5 με 70 χαχαχαχαχαχαχα
Βεβαιως εμενα απο το ΙΚΤΕΟ βγηκε 1150(η μηπως 1140) κιλα με 195 ελαστικα.
παντως με προσεκτικη οδηγηση(οχι αργη) μπορεις να εχεις μεση καταναλωση 6-6.5λ/100 και ενα πληρες ντεποζιτο(μεχρι το λαιμο καλυτερα) να σου βγαλει 650 χλμ χωρις ρεζερβα.
Βεβαιως εμενα απο το ΙΚΤΕΟ βγηκε 1150(η μηπως 1140) κιλα με 195 ελαστικα.
παντως με προσεκτικη οδηγηση(οχι αργη) μπορεις να εχεις μεση καταναλωση 6-6.5λ/100 και ενα πληρες ντεποζιτο(μεχρι το λαιμο καλυτερα) να σου βγαλει 650 χλμ χωρις ρεζερβα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Κι εγώ τα ίδια, τώρα που οδηγάω μόνο πόλη έχω 11.1.
Εθνική το λιγότερο σε μέση είναι 7.7 όταν πήγαινα σαν κότα (80) λόγω χιονιών.
Με εθνική 143 σταθερά GPS καίω υποθέτω γύρω στα 9-10 εξαρτάται και από τις ανηφόρες / κατηφόρες!
Εθνική το λιγότερο σε μέση είναι 7.7 όταν πήγαινα σαν κότα (80) λόγω χιονιών.
Με εθνική 143 σταθερά GPS καίω υποθέτω γύρω στα 9-10 εξαρτάται και από τις ανηφόρες / κατηφόρες!
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Καλά, τα νούμερα σου Σωτήρη είναι υπερβολικά. 11.1 για να κάψω πρέπει να κινούμαι αποκλειστικά στο κέντρο της πόλης με αρκετό μποτιλιάρισμα. Θα έλεγα ότι σε μικτή κίνηση κέντρου πόλεων και λεωφόρων (τύπου Λ. Κηφισού, Λ. Συγγρού, Λ. Κηφισίας, Λ. Μεσογείων) είμαι κάτω από 9 λίτρα.
Με 80 στην εθνική θα είχα μάλλον 6,5.
Στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη έχω κάψει 9,6 σε ταξίδι που πήγαινα σε πολλά σημεία με 170 - 180 (όπου δε φοβόμουν ραντάρ) και ειδικά στα ανηφορικά κομμάτια που δε βαράνε τα πιστόλια το πατούσα αρκετά.
Με 80 στην εθνική θα είχα μάλλον 6,5.
Στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη έχω κάψει 9,6 σε ταξίδι που πήγαινα σε πολλά σημεία με 170 - 180 (όπου δε φοβόμουν ραντάρ) και ειδικά στα ανηφορικά κομμάτια που δε βαράνε τα πιστόλια το πατούσα αρκετά.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Είναι ναι αλλά κάνω 2-3 λεπτά ζέσταμα για 5-10 λεπτά διαδρομή, και αν έχει υγρασία κλπ. μπορεί να κάτσω και 10 λεπτά ακίνητος μέχρι να ζεσταθεί.
Η κατανάλωση είναι πιο αυξημένη σε μένα γιατί φοράω πρόγραμμα και προφανώς καίει κάτι παραπάνω.
Οπότε σίγουρα δεν είναι το ιδανικό μέτρο σύγκρισης. Σε γενικές γραμμές πάντως υπολογίσω 500 με 550 χιλιόμετρα το ρεζερβουάρ. 650 δεν νομίζω ότι βγάζω πάντως.
Η κατανάλωση είναι πιο αυξημένη σε μένα γιατί φοράω πρόγραμμα και προφανώς καίει κάτι παραπάνω.
Οπότε σίγουρα δεν είναι το ιδανικό μέτρο σύγκρισης. Σε γενικές γραμμές πάντως υπολογίσω 500 με 550 χιλιόμετρα το ρεζερβουάρ. 650 δεν νομίζω ότι βγάζω πάντως.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Το ecodrive κοστίζει...
ισα ισα που ενα σωστο προγραμμα σε κανει να καις λιγοτερο (αν πηγαινεις σαν ανθρωπος και οχι σαν κανιβαλος της ασφαλτου)
επειτα αυτο το ζεσταμα κανει και κακο στον καταλυτη και στον κινητηρα!!!!!
καλο θα ειναι να το αφηνεις να πεσουν λιγο οι στροφες και να ξεκινησεις...
εσυ του κανεις κακο ετσι
επειτα αυτο το ζεσταμα κανει και κακο στον καταλυτη και στον κινητηρα!!!!!
καλο θα ειναι να το αφηνεις να πεσουν λιγο οι στροφες και να ξεκινησεις...
εσυ του κανεις κακο ετσι
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Το ecodrive κοστίζει...
Mε το προγραμμα αλλαζει.Κι εγω που ειχα δοκιμασει καποτε ενα ολη η διαφορα ηταν μεχρι τις 4.000 και ρουφαγε ακαταπαυστα.Και ολο αυτο συνεβαινε γιατι ειχε αποτομο ανοιγμα πεταλουδας...
Τωρα για το σωστο προγραμμα ολα ειναι σχετικα.Και αυτο γιατι αν ο χ προγραμματιστης το κανει φτωχο στις 1900-2000 για να γινει οικονομικο, εγω που παταω 6ες εκει μαλλον θα εχω προβλημα..
Το 1.4 παντως σε εργοστασιακη μορφη μπορει να δειξει 6/100 σε ταξιδι και να βγαλει 680 χλμ με ενα ρεζερβουαρ.
Τωρα για το σωστο προγραμμα ολα ειναι σχετικα.Και αυτο γιατι αν ο χ προγραμματιστης το κανει φτωχο στις 1900-2000 για να γινει οικονομικο, εγω που παταω 6ες εκει μαλλον θα εχω προβλημα..
Το 1.4 παντως σε εργοστασιακη μορφη μπορει να δειξει 6/100 σε ταξιδι και να βγαλει 680 χλμ με ενα ρεζερβουαρ.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)