Το ecodrive κοστίζει...

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Pani_EVO » Σάβ Ιαν 19, 2013 9:40 pm

... αν είναι να τα φάμε στον ψυχίατρο.
Εν ολίγοις, εχθές και σήμερα είχα δύο επαγγελματικά ταξίδια, σε Αργολίδα και Τρίπολη. Σύνολο κάτι λιγότερο από 650 χλμ. Είπα λοιπόν να δοκιμάσω να τα κάνω με το Racing που για κάποιο λόγο μου καίει λιγότερο από το Sport με ένα ρεζερβουάρ, δηλαδή 45 λίτρα και ότι παίρνει μέχρι το λαιμό.
Ειδικά η διαδρομή προς Αργολίδα έχει αρκετό επαρχιακό κομμάτι που προσφέρεται για οικονομία. Αλλά και στην εθνική οδηγούσα αργά, μέχρι 120, αντε 130 σε καμία κατηφόρα αλλά στις ανηφόρες έκοβα.
Εν ολίγοις, τζάμπα η τουρμπίνα και τα καλά της. Με όλα αυτά πέτυχα ένα 7,2lt και επιστροφή στο όριο.
Με 8lt θα πήγαινα κανονικά, χωρίς να οδηγώ τόσο προσεκτικά και θα είχα κάψει 7 ευρώ παραπάνω στα 630 χλμ περίπου. Αφού για να καταλάβετε, επί πολλα χλμ συνταξίδευα στην εθνική με ένα peugeot 207 με 5 γιαγιάδες μέσα.
Μη διαβάζετε πληρωμένες δοκιμές δημοσιογράφων, εννοείται ότι οι καταναλώσεις που λέει το εργοστάσιο είναι ουτοπικές αλλα μην ακούτε και τις θεωρίες οτι αν είναι πιο δυνατό το αμάξι είναι οικονομικό. Δέν ξέρω αν η τεχνολογία multiair τελικά δεν είναι οικονομική ή φταίει σχέση μετάδοσης, πάντως τα παραπάνω δεν ισχύουν στο punto evo multiair turbo.
Και επειδή δεν καπνίζω, δεν πολυπίνω καφέδες, τα παιδιά και η δουλειά δε μου αφήνουν χρόνο για διασκεδαση, αποφάσισα να σταματήσω να ασχολούμαι με την κατανάλωση και να οδηγώ σαν άνθρωπος. Έτσι κι αλλιώς δεν τρέχω ιδιαιτερα, οπότε για ένα λίτρο στα εκατό παραπάνω, ας μην τα φάω στον ψυχίατρο. Άλλωστε όπως λέω: once turbo, forever turbo!

Αυτά με την εξομολόγηση ενός παρολίγον θύματος του ecodrive!


Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Ιαν 19, 2013 10:53 pm

Ε πρακτικά αν δεν είσαι κάφτης να πηγαίνεις όλες τις ταχύτητες στον κόφτη δεν κερδίζεις κάτι ουσιαστικό στο ταξίδι με το να πας 10-20 χιλιόμετρα κάτω. Το turbo βοηθάει στο να μην ανεβάζεις πολλές στροφές αφού πηγαίνεις με καλή ροπή από χαμηλά. Επίσης το multiair λογικά καίει λιγότερο από το tjet, άρα γενικά δεν αξίζει να ασχολείσαι για νορμάλ συνθήκες.

Αυτό που λένε οι δημοσιόγραφοι είναι ότι αν το αμάξι είναι πολύ βαρύ, αναγκαστικά του βάζουν κοντό κιβώτιο και πίνει τον άμπακο. Τέτοιο παράδειγμα είναι το 307 1.4, έχω οδηγήσει το 16v και πραγματικά καίει σαν bravo 150ρι και παει και σαν κότα.

Άβαταρ μέλους
christosl
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από christosl » Κυρ Ιαν 20, 2013 1:04 am

Εγω θα πω το εξης. Κάθε χειμώνα εγω κάνω πολυ συχνα την διαδρομή Πάτρα-Καλάβρυτα(125χλμ απο το σπιτι μου). Εχει τύχει να την οδηγώ με διάφορα αυτοκίνητα και έχω δει διαφορες καταναλώσεις. Έχω πάει με Leon 1.4 TSi (με αναρτησεις απο cupra) αρκετα γρηγορα και έκαψε 7,2λτ/100χλμ και επίσης έχω παει με Auris 1.33 101ps (και καλα οικονομικο με μεση καταναλωση κατασκευαστη 5,9λτ) πηγα πολυ πιο νορμαλ απο οτι ειχα παει με το Leon και έκαψα 7,7λτ/100χλμ !!! τα πρωτα 75χλμ ειναι εθνικη και τα υπολοιπα 50χλμ ειναι βουνο και ανηφορα.
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........

Giallo HGT mk2b

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Pani_EVO » Κυρ Ιαν 20, 2013 7:42 am

Το Leon TSI που ανέφερες, επειδή το είχαμε οικογενειακό αμάξι μας (leasing) πριν το Punto που πήραμε ήταν μακράν πιο οικονομικό από το EVO σε όλες τις συνθήκες. Στο ταξίδι βοηθούσε η μακρυά 6η.
Το Auris που έχει με Leasing ο συνεργάτης μου στη δουλειά επίσης είναι πολύ οικονομικό και 7 - 7,2lt έχει σε αστικές μετακινήσεις. Βέβαια είναι ένα εντελώς αδιάφορο οδηγικά αμάξι, όπως είναι και το Yaris 1.3 που είχα στην περίοδο 2007-2010 (Πύργος - Αθήνα με λίγη προσοχή 5,5lt/100km).
Παιδιά δεν είναι τα 10-20 χλμ και ο χρόνος ταξιδιού. Το γνωρίζω ότι ακόμη και στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη πρακτικά κανένα τέταρτο κερδίζεις, αφού υπάρχουν κομμάτια που για λόγους ασφαλείας και το φόβο των ραντάρ έτσι κι αλλιώς δεν τρέχεις.
Είναι ότι στο ecodrive με ένα αμάξι που έχει δύναμη, πρέπει να έχεις συνεχώς το μυαλό σου στο γκάζι γιατί με λίγο γκάζι (αλλά και περισσότερη κατανάλωση) το αμάξι ανεβάζει χιλιόμετρα. Δεν είναι "ξεκούραστο" να έχεις το νου σου στις ανηφόρες να αφήνεις γκάζι γιατί αν το κρατήσεις σταθερό το αμάξι διατηρεί την ταχύτητα του, λόγω δύναμης, αλλά αν δεις την κατανάλωση εκείνη την ώρα, εκτινάσσεται. Δεν είναι νορμάλ τρόπος οδήγησης.
Τέλος, το ecodrive έχει και μία άλλη αρχή που ενίοτε μπορεί να αποβεί επικίνδυνη και ειδικά στις πόλεις. Είναι το να προσπαθείς να μην πατάς φρένο. Το να έχεις σε μερικά σημεία το πόδι σου ελαφρά στο φρένο σημαίνει ότι είσαι σε ετοιμότητα να φρενάρεις αν χρειαστεί. Αλλά και στον επαρχιακό, το να κόψεις ελάχιστα με το φρένο πριν από μία απότομη στροφή μπορεί να κάνει θαύματα στο κράτημα και επίσης να σε προφυλάξει από εκπλήξεις σε στροφές χωρίς ορατότητα, όπου μπροστά σου μπορεί να είναι το οτιδήποτε.

Α, ρε κερατάδες πολιτικοί πώς μας καταντήσατε!!!
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Ιαν 20, 2013 8:46 pm

Τελικα ευτυχως που εχω αμαξι........10ετιας.Με τα ΟΛΑΑΑΑ οσα του εχω κανει η καταναλωση στην καθημερινοτητα ειναι στα 7.2 λιτρα (και απορω αν για τα 7 + 7 χλμ σπιτι δουλεια προλαβενει να μπει σε κανονικη λειτουργεια μιας και η θερμοκρασιες παιζουν κοντα στο μηδεν κια πολλες φορες πολυ πιο κατω και εγω βαζω μπρος και φευγω παντα με κρυο μοτερ) και στα ταξιδια αν παω οπως θελω (σταθερα 140-150 στις ευθειες και γκαζι οπου εχει ανηφορα,επιθετικα σε επαρχιακα κομματια κλπ)καει 6.5 με 7.Προχτες που ανεβηκαμε παρεα με τον Forza απο Θεσσαλονικη για Καστορια ειχαμε και την παιδικη χαρα μας (κατι 200αρες ξεγηρισμενες,κατι ψυχολογικα που δημιουργησαμε σε ενα clio,κατι κοφταρισματα 3τες και 4αρτες,κατι πατηματα εν κινηση κλπ) εκαψα..........7.5 λιτρα.Θυμηζω οτι το αμαξι εχει το κανονικο βαρος του + το ηχοσυστιμα + τα μπακετ με τις μαμα βασεις + κατι πραγματα πισω,δεν εχει ξηλωμενο τπτ και εχει και εμενα μεσα που ειμαι 93 κιλα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 21, 2013 10:35 am

Gazofonix έγραψε:Τελικα ευτυχως που εχω αμαξι........10ετιας.Με τα ΟΛΑΑΑΑ οσα του εχω κανει η καταναλωση στην καθημερινοτητα ειναι στα 7.2 λιτρα (και απορω αν για τα 7 + 7 χλμ σπιτι δουλεια προλαβενει να μπει σε κανονικη λειτουργεια μιας και η θερμοκρασιες παιζουν κοντα στο μηδεν κια πολλες φορες πολυ πιο κατω και εγω βαζω μπρος και φευγω παντα με κρυο μοτερ) και στα ταξιδια αν παω οπως θελω (σταθερα 140-150 στις ευθειες και γκαζι οπου εχει ανηφορα,επιθετικα σε επαρχιακα κομματια κλπ)καει 6.5 με 7.Προχτες που ανεβηκαμε παρεα με τον Forza απο Θεσσαλονικη για Καστορια ειχαμε και την παιδικη χαρα μας (κατι 200αρες ξεγηρισμενες,κατι ψυχολογικα που δημιουργησαμε σε ενα clio,κατι κοφταρισματα 3τες και 4αρτες,κατι πατηματα εν κινηση κλπ) εκαψα..........7.5 λιτρα.Θυμηζω οτι το αμαξι εχει το κανονικο βαρος του + το ηχοσυστιμα + τα μπακετ με τις μαμα βασεις + κατι πραγματα πισω,δεν εχει ξηλωμενο τπτ και εχει και εμενα μεσα που ειμαι 93 κιλα.
Με ποια ηλεκτρικα ολα αυτα?

Oσο για το eco drive ,με 90 χλμ οικονομικο ειναι και ενα OPC 250+ αλογα.Μολις ομως το χαιδεψεις λιγακι τοτε πειναει σαν δεινοσαυρος.Απλως μεσα στην πολη ενα 1.4 δν ζηταει οτι ζηταει το 2λιτρο που πχ εχω εγω το οποιο χωρις τουρμπισματα κατω απο 10-9.5 δν πεφτει σιγουρα,σε αντιθεση με ανοιχτο δρομο που βλεπεις και 6,5αρια.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Δευ Ιαν 21, 2013 6:27 pm

Λοιπόν έλεγα να ανοίξω σχετικό θέμα αλλά με πρόλαβε ο Pani_EVO.

Όπως πιθανώς να ξέρετε έχω ένα Fiat Grande Punto t-jet 5-θυρο. Το Σαββατοκύριακο πήγα από Έδεσσα στα Σέρρας :cool: και ξανά πίσω. Από το κέντρο της μιας πόλης, στο κέντρο της άλλης. Όπως φαίνεται στο παρακάτω βιντεάκι η συνολική απόσταση ήταν 328,7km, ο χρόνος ήταν 4:45 και η μέση ταχύτητα 69km/h. Εν τέλει η μέση κατανάλωση ήταν 5.0l/100km.

http://www.youtube.com/watch?v=RVqW49-fn9I

Για την ακρίβεια στη διαδρομή Έδεσσα - Σέρρας η κατανάλωση ήταν 4.8l/100km, λόγω υψομετρικής διαφοράς, ενώ στην επιστροφή ήταν λογικά 5.2l/100km.
Η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν περίπου 10οC. Και στις δύο διαδρομές είχα ανοιχτό κλιματισμό και CD-player, ενώ στην επιστροφή είχα αναμμένα και τα φώτα επειδή επέστρεφα βράδυ. Το συνολικό φορτίο ήταν γύρω στα 180kg και περίπου μισό ντεπόζιτο βενζίνης Shell V-Power.

Για όσους δεν γνωρίζουν την διαδρομή από τα 160km, τα 20km είναι μέσα από πόλεις και χωριά (50km/h), τα 90km είναι επαρχιακός δρόμος μονής λωρίδας (70-90km/h) και τα 50km είναι τύπου Εγνατία (100-130km/h). Τέλος υπάρχουν περίπου 20 φανάρια ανά κατεύθυνση.

Αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν μεγαλύτερη, πιστεύω ότι η κατανάλωση θα ήταν μικρότερη κατά περίπου 0.2l/100km.

Μην νομίζετε ότι ήμουν όλη την ώρα με τα μάτια στο καντράν. Απλά μέσα στις κατοικημένες περιοχές πήγαινα με την κίνηση, όπως και στους επαρχιακούς δρόμους αλλιώς με 80-90km/h, και στην Εγνατία με 100km/h.

Πιστεύω ότι ο τρόπος οδήγησης παίζει μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση, αν δεν είναι ο πιο βασικός.
Δείτε και το παρακάτω βιντεάκι του Top Gear σχετικά με την κατανάλωση, και το σχόλιο του Clarkson στο τέλος του βίντεο.

http://www.youtube.com/watch?v=JmxUsGiGp3w

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 21, 2013 6:33 pm

Happy_Grigio έγραψε: Αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν μεγαλύτερη, πιστεύω ότι η κατανάλωση θα ήταν μικρότερη κατά περίπου 0.2l/100km.
Αυτο που το στηριζεις?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Δευ Ιαν 21, 2013 6:44 pm

Αυτό είναι ένα παραπλήσιο θέμα που είχα ανοίξει:

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=16522

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Δευ Ιαν 21, 2013 6:50 pm

P.A.D.R.C έγραψε:
Happy_Grigio έγραψε: Αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν μεγαλύτερη, πιστεύω ότι η κατανάλωση θα ήταν μικρότερη κατά περίπου 0.2l/100km.
Αυτο που το στηριζεις?
Όταν ο κινητήρας είναι κρύος έχει μεγαλύτερη κατανάλωση. Έτσι, στην αρχή, μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, καίει παραπάνω. Αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος (άρα και ο κινητήρας "κρύος") είναι υψηλή, τότε ο κινητήρας ανεβάζει πιο γρήγορα θερμοκρασία και πιάνει την πιο χαμηλή κατανάλωση. Δεν έχω κάνει κάποιο υπολογισμό, απλά από την εμπειρία μου σε καταναλώσεις χειμώνα και καλοκαίρι, κάπου εκεί πρέπει να παίζει.

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Pani_EVO » Δευ Ιαν 21, 2013 6:59 pm

Όμως συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Άλλο η κίνηση σε επαρχιακό και περιαστικό δίκτυο και άλλο στην εθνική οδό.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 21, 2013 7:45 pm

Happy_Grigio έγραψε:
P.A.D.R.C έγραψε:
Happy_Grigio έγραψε: Αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν μεγαλύτερη, πιστεύω ότι η κατανάλωση θα ήταν μικρότερη κατά περίπου 0.2l/100km.
Αυτο που το στηριζεις?
Όταν ο κινητήρας είναι κρύος έχει μεγαλύτερη κατανάλωση. Έτσι, στην αρχή, μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, καίει παραπάνω. Αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος (άρα και ο κινητήρας "κρύος") είναι υψηλή, τότε ο κινητήρας ανεβάζει πιο γρήγορα θερμοκρασία και πιάνει την πιο χαμηλή κατανάλωση. Δεν έχω κάνει κάποιο υπολογισμό, απλά από την εμπειρία μου σε καταναλώσεις χειμώνα και καλοκαίρι, κάπου εκεί πρέπει να παίζει.
Aυτο που λες ισχυει μονο οταν το βαζεις μπροστα.Απο ενα σημειο και μετα ο κινητηρας αποκτα σταθερη "ελαχιστη" θερμοκρασια .Σε συνδυασμο με το αλλο σου το τοπικ σημασια εχει το υψομετρο ως προς την πυκνοτητα του αερα.
Επισης αν ο αερας ηταν καλος ζεστος δν θα χρησιμοποιουνταν τα ic ουτε θα ειχες καλυτερο αβανς(απεναντι στα πειρακια του καλοκαιριου) οταν ειναι κρυο το καυσιμο μειγμα.

Οσο για το υπολοιπο θεμα η οικονομια αναλογως του κιβωτιου συνηθως επιτυγχανεται με ταχυτητες κατω των 100χ.α.ω .Πχ στο δικο του που ειναι κοντυτερο απο το αντιστοιχο 5αρι ,ναι μεν στα 60 χλμ κουμπωνω 6η και περπαταω αλλα για να δω 4.5λ/100 πρεπει να κινηθω στην εθνικη με ισως και λιγοτερα απο 80 χ.α.ω (ταχυτητα στην οποια σιγουρα δν παιζουν ρολο τα 195/50/15 ελαστικα αντι των 185/55/15).Βεβαια οταν σε σχεση την απλη εκδοση των 1.4 που φοραει ελαστικα φαρδους 175 τοτε ισως και αυτη η διαφορα να παιζει ρολο.
PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Ιαν 21, 2013 10:11 pm

Κωσταντινες γιατι με ρωτας για τα ηλεκτρικα?Και σε ποιο κομματι αναφερεσε?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Ιαν 22, 2013 10:33 am

Εχει σημασια ποιο body computer φορας και ποια μπεκ αντιστοιχα.Γιατι μπορει να εχεις σαφως υψηλοτερη συμπιεση απο ενα μαμα 1.4 αλλα και η καταναλωση που περιγραφεις για αυτο το στυλ οδηγησης μου φαινεται χαμηλη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Το ecodrive κοστίζει...

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Ιαν 22, 2013 11:17 am

Εγκεφαλος απο 1.2,body απο 1.2,πλεξουδα 1,2 μπεκ απο 1.4 (αλλα και στο 1,2 το ιδιο εκανε μιας και την προχη την ρυθμιζει το προγραμμα).Και σαν τσεκαρισμα φυσικα βλεπω και τον δεικτη βενζινης.Σαν αποκλειση βαρια βαρια να εχει μισο λιτρο στα 100χλμ και αυτο μονο στα ζορισμενα ταξιδια
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”