Περι Βελτιωσεων

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από andreaspunto » Πέμ Απρ 28, 2011 2:33 pm

PanosMK2A έγραψε:Τα Corsa σπάγαν επειδή στεγνώναν 4κύλινδρο από βλακείες των προγραμματιστών.Αν θεωρούμε ένα 1600 με 197 άλογα πιεσμένο , τότε το 1400 με τα 180 πως το θεωρούμε νορμάλ και λέμε ότι κυκλοφορούν πολλά 250+ safe κτλπ κτλπ?
Ή μήπως θεωρούμε τη Fiat πιο αξιόπιστη από την Opel?

Το όλο το θέμα είναι οι δικλείδες ασφαλείας που έχει ο εγκέφαλος και πως τις παρακάμπτει/απενεργοποιεί ένας προγραμματιστής.Εγώ ΔΕΝ ξέρω τι έχει και τι δεν έχει ο εγκέφαλος του Corsa , απλά σκέψεις κάνω πως γίνεται να σπάει ένα μοτέρ 1600 με 200 άλογα που ΔΕΝ το λες πιεσμένο.Μη ξεχνάμε ότι λέτε για abarth με 250 άλογα SAFE.

Aναφερω παραπανω μια αποψη γιατι σπαγανε γιατι ολοι θελουν και το τελευταιο αλογο κανεις δεν εμεινε χωρις αλογα παραλογα απο πρωτο σταδιο..
Θεωρω πως corsa opc φπε,cooler με 220 ps ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Δεν φταινε για ολα οι προγραμματιστες φταιμε και εμεις οι κατοχοι.
Στο εξωτερικο δεν υπαρχει περιπτωση να σου ρυθμισουν αμαξι οταν αλλαξεις downpipe,εισαγωγη,μυδια,στρειδια ΣΟΥ βαζουν ενα προγραμμα και ΤΕΛΟΣ.


Punto T-jet TD04..

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από andreaspunto » Πέμ Απρ 28, 2011 2:36 pm

forza italia έγραψε:abarth 250 αλογα ειναι safe με κατεβασμενη συμπιεση
τα κυβικα φυσικα και παιζουν τον ρολο τους αλλα δεν ειναι απολυτο,για παραδειγμα παρε ενα 1800 ατμοσφαιρα τουρμπισε το και σηκωσε πιεση 1.5(και πολυ λεω) 99% θα σπασει,τι θελω να πω οτι τα κυβικα δεν παιζουν τον πρωτο ρολο αλλα τα εντοσθια(μπιελες πιστονια κτλ) και φυσικα η συμπιεση
με τα corca δεν ξερω τι παιζει και γιατι σπανε, γενικα μιλαω

Για ναι ειναι κατι safe και να πεις πως ειναι πρεπει να υπαρχουν δεκαδες αυτοκινητα που να κυκλοφορουν ετσι χωρις να παθουν τιποτα και στατιστικα να το πεις.
1,2 η 3 δεν μου λεει απολυτως τιποτα.

Υγ αυτα που εχουν κατεβασμενη συμπιεση ειναι πιο ασφαλη απο τα υπολοιπα.

Αλλα t-jet/tb ΣΤΟΚ κινητητηρας πανω απο 220 αλογα θεωρω πως ειναι επικινδυνος.
Punto T-jet TD04..

PanosMK2A
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2010 10:12 am
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από PanosMK2A » Πέμ Απρ 28, 2011 2:46 pm

Αν και το έχουμε ξεσκίσει στο Off Topic θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις.

1)Με ΦΠΕ+I/C πάει μόνο 220?
2)Πως γίνεται να μη σου ρυθμίζουν αμάξι στο εξωτερικό από τι στιγμή που υπάρχει APR( μπορεί να στο ρυθμίζει με δικά της περιφερειακά ) , Miltek , BMC , Pipercross κτλπ κτλπ?Όλα τα αμάξια δλδ που φοράνε εξάτμιση πάνε αρρύθμιστα?

Για την ακρίβεια σπάγανε επειδή ο εγκέφαλος δε μπορούσε να ελένξει την επιπρόσθετη πίεση από κάποια εισαγωγή για παράδειγμα , και βάραγε όρια στη τουρμπίνα , με αποτέλεσμα να στεγνώνει από καύσιμο και να γίνεται το μοτέρ παλιοσίδερα.Τώρα γιατί τα περισσότερα σπάγανε στο 4 κύλινδρο δε γνωρίζω , ίσως ελλατωματικό μπεκ?
Όταν οι άλλοι πατάνε φρένο , εμείς πατάμε γκάζι.

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από forza italia » Πέμ Απρ 28, 2011 2:56 pm

andreaspunto έγραψε:
forza italia έγραψε:abarth 250 αλογα ειναι safe με κατεβασμενη συμπιεση
τα κυβικα φυσικα και παιζουν τον ρολο τους αλλα δεν ειναι απολυτο,για παραδειγμα παρε ενα 1800 ατμοσφαιρα τουρμπισε το και σηκωσε πιεση 1.5(και πολυ λεω) 99% θα σπασει,τι θελω να πω οτι τα κυβικα δεν παιζουν τον πρωτο ρολο αλλα τα εντοσθια(μπιελες πιστονια κτλ) και φυσικα η συμπιεση
με τα corca δεν ξερω τι παιζει και γιατι σπανε, γενικα μιλαω

Για ναι ειναι κατι safe και να πεις πως ειναι πρεπει να υπαρχουν δεκαδες αυτοκινητα που να κυκλοφορουν ετσι χωρις να παθουν τιποτα και στατιστικα να το πεις.
1,2 η 3 δεν μου λεει απολυτως τιποτα.

Υγ αυτα που εχουν κατεβασμενη συμπιεση ειναι πιο ασφαλη απο τα υπολοιπα.

Αλλα t-jet/tb ΣΤΟΚ κινητητηρας πανω απο 220 αλογα θεωρω πως ειναι επικινδυνος.
συμφωνω απολυτα,οντως πρεπει να περιμενουμε να δουμε τι θα κανουν σε βαθος χρονου αλλα μεχρι στιγμης δεν παρουσιαζουν τιποτα σοβαρο και κυκλοφορουν καμποσο καιρο
γενικα παντως οταν λεει καποιος safe ενα αμαξι ειναι καθαρα υποκειμενικο,ποτε ειναι safe δηλαδη το οριζει ο καθενας μονος του συμφωνα με τις δικες του απαιτησεις,αλλος θεωρει safe ενα αμαξι που το εχει κλειστο σε ενα γκαραζ το βγαζει εξω μονο για 1-2 κοντρες και μετα μεσα,αλλος το βγαζει εθνικη και κανει 100χλμ με 220,και αλλος το λιωνει σε καθε φαναρι και ευθια καθε μερα :shock:
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
kostas_yaraki
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από kostas_yaraki » Πέμ Απρ 28, 2011 3:01 pm

Πάνο μην τα μπερδεύεις.

3 πράγματα μας ενδιαφέρουν σε ένα μοτέρ:
α) εντόσθια
β) συμπίεση
γ) στροφάρισμα

α) Ένα Fiat δεν σημαίνει ότι επειδή είναι Fiat έχει χειρότερα εντόσθια (πιστόνια στην προκειμένη) από ένα Opel. Όπως έχει αποδειχτεί τα εντόσθια του corsa είναι χαρτί, έχουν αναφερθεί ανησυχητικά φαινόμενα ακόμα και σε ΦΕ corsa που η επιπρόσθετη πίεση είναι ελάχιστη .

β) Τι συμπίεση δουλεύει ένα μοτέρ ; Θερμοκρασία στους θαλάμους καύσης; Με τι τουρμπίνα; Τι εισαγωγή; Τι εξαγωγή; Πόσο "ελεύθερα" δουλεύει ; Όσο μεγαλύτερη η συμπίεση τόσο μικρότερη η πίεση που μπορεί να δουλέψει η τουρμπίνα (safe μιλάμε,κλειστό μοτέρ)

γ) Σημαντικό.. Τι γίνεται με στροφάρισμα; Πόσοι από εδώ γνωρίζουν ότι ένα μοτέρ για να πάει από τις 6000rpm στις 6.500rpm με ίδια πίεση καταπονείται περίπου 2,5 φορές περισσότερο; Ποιος προγραμματιστής βάζει πρόγραμμα και το σκέφτεται αυτό; Οι περισσότεροι ανεβάζουν κόφτη απλά επειδή "αντέχουν οι μπιέλες" αδιαφορώντας για τις μακροπρόθεσμες συνέπειες στα υπόλοιπα μέρη του μοτέρ.

Για το ότι σπάνε 4ο κύλινδρο είναι πολλά τα ενδεχόμενα.. Πρώτον, μπορεί να οφείλεται σε κακοσχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής ή εξαγωγής . Το μπεκ αποκλείεται επειδή το μπεκ 4ου λειτουργεί συνδυαστικά με το μπεκ 2ου άρα αν υπήρχε πρόβλημα σε αυτό θα υπήρχαν και άλλα συμπτώματα στην λειτουργία του μοτέρ (άλλωστε δεν γίνεται σε όλα τα opc το 4ο μπεκ να είναι κλασμένο) .

Γενικά μας έφαγε η θεωρία της τσίτας. Δηλαδή αν ένα μοτέρ ξέρουμε πως αντέχει 200 άλογα ο Έλληνας θα το πάει 205 και ας ξέρει πως ρισκάρει.
Είναι μία ηλίθια νοοτροπία που τελικά οφελεί μόνο τους μηχανικούς .

Τα opc πάντως (τα corsa) μέχρι στιγμής έχουν δείξει πως αν δεν έχεις σκοπό να βάλεις το χέρι στην τσέπη τα αφήνεις μαμά . Στην Ελλάδα τουλάχιστον κάποιος από τους "γνωστούς" προγραμματιστές δεν έχει βγάλει μία light συνταγή που δεν θα με φόβιζε αν είχα ένα τέτοιο αμάξι .
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από andreaspunto » Πέμ Απρ 28, 2011 3:09 pm

forza italia έγραψε:
andreaspunto έγραψε:
forza italia έγραψε:abarth 250 αλογα ειναι safe με κατεβασμενη συμπιεση
τα κυβικα φυσικα και παιζουν τον ρολο τους αλλα δεν ειναι απολυτο,για παραδειγμα παρε ενα 1800 ατμοσφαιρα τουρμπισε το και σηκωσε πιεση 1.5(και πολυ λεω) 99% θα σπασει,τι θελω να πω οτι τα κυβικα δεν παιζουν τον πρωτο ρολο αλλα τα εντοσθια(μπιελες πιστονια κτλ) και φυσικα η συμπιεση
με τα corca δεν ξερω τι παιζει και γιατι σπανε, γενικα μιλαω

Για ναι ειναι κατι safe και να πεις πως ειναι πρεπει να υπαρχουν δεκαδες αυτοκινητα που να κυκλοφορουν ετσι χωρις να παθουν τιποτα και στατιστικα να το πεις.
1,2 η 3 δεν μου λεει απολυτως τιποτα.

Υγ αυτα που εχουν κατεβασμενη συμπιεση ειναι πιο ασφαλη απο τα υπολοιπα.

Αλλα t-jet/tb ΣΤΟΚ κινητητηρας πανω απο 220 αλογα θεωρω πως ειναι επικινδυνος.
συμφωνω απολυτα,οντως πρεπει να περιμενουμε να δουμε τι θα κανουν σε βαθος χρονου αλλα μεχρι στιγμης δεν παρουσιαζουν τιποτα σοβαρο και κυκλοφορουν καμποσο καιρο
γενικα παντως οταν λεει καποιος safe ενα αμαξι ειναι καθαρα υποκειμενικο,ποτε ειναι safe δηλαδη το οριζει ο καθενας μονος του συμφωνα με τις δικες του απαιτησεις,αλλος θεωρει safe ενα αμαξι που το εχει κλειστο σε ενα γκαραζ το βγαζει εξω μονο για 1-2 κοντρες και μετα μεσα,αλλος το βγαζει εθνικη και κανει 100χλμ με 220,και αλλος το λιωνει σε καθε φαναρι και ευθια καθε μερα :shock:
Για μενα το αυτοκινητο ειναι εργαλειο οπου και σημαινει καθημερινη μετακινηση,βολτα,ταξιδια,πατηματακια.
Ετσι οριζεται για μενα(υποκειμενικη αποψη) το safe.
Εχει φθασει σε ενα σημειο Α και για να παει στο Β θελουν ενισχυση τα σωθικα μερη.
Eμενα τωρα ειναι θεωρω 195 ps +_και για να παει παραπανω θελει ενισχυση σε σωθικα μερη.
Αυτη ειναι η δικη μου αποψη καθως και του προγραμματιστη και του μηχανικου μου.
Punto T-jet TD04..

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από andreaspunto » Πέμ Απρ 28, 2011 3:17 pm

PanosMK2A έγραψε:Αν και το έχουμε ξεσκίσει στο Off Topic θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις.

1)Με ΦΠΕ+I/C πάει μόνο 220?
2)Πως γίνεται να μη σου ρυθμίζουν αμάξι στο εξωτερικό από τι στιγμή που υπάρχει APR( μπορεί να στο ρυθμίζει με δικά της περιφερειακά ) , Miltek , BMC , Pipercross κτλπ κτλπ?Όλα τα αμάξια δλδ που φοράνε εξάτμιση πάνε αρρύθμιστα?

Για την ακρίβεια σπάγανε επειδή ο εγκέφαλος δε μπορούσε να ελένξει την επιπρόσθετη πίεση από κάποια εισαγωγή για παράδειγμα , και βάραγε όρια στη τουρμπίνα , με αποτέλεσμα να στεγνώνει από καύσιμο και να γίνεται το μοτέρ παλιοσίδερα.Τώρα γιατί τα περισσότερα σπάγανε στο 4 κύλινδρο δε γνωρίζω , ίσως ελλατωματικό μπεκ?

1)Αυτοι που θελουν να εχουν αυτοκινητο μακροπροθεσμα ΠΡΕΠΕΙ να απιδιωξουν τετοιες ιπποδυναμεις.
Οι αλλοι πανε και 235++.

2)Η Apr δεν ρυθμιζει Corsa opc.
Δεν πανε αρυθμιστα αλλα πανε συγκρατημενα γιατι οι εκει ιδιοκτητες ειναι πιο ωριμοι απο εμας.
Punto T-jet TD04..

PanosMK2A
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2010 10:12 am
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από PanosMK2A » Πέμ Απρ 28, 2011 3:36 pm

Μιλάς ότι δε ρυθμίζουν Corsa συγκεκριμένα ή όλα τα αμάξια?Το χασα κάπου.

1)Κώστα , το ότι δουλεύει συνδιαστικά δεν έχει να λέει κάτι.Μπορεί σε μια μαζική παραγωγή , το 4 μπεκ να ήταν ελλατωματικό.Λέμε τώρα.Επίσης το ότι θα ανέβει ο κόφτης δε λέει κάτι , από τι στιγμή που το αμάξι έχει προδιαγραφές.Cupra APR Stage 3 δες που έχει το κόφτη?
2000 στροφές σχεδόν πάνω από το εργοστάσιο.Είδες κανένα κλασμένο?
Εγώ προσωπικά όχι και ξέρω παιδί που το έχει 15000+ χλμ έτσι.

2)Για τη συμπίεση συμφωνώ , αλλά μη ξεχνάς ότι τα toledo 20v δουλεύαν σχεδόν 12 συμπίεση και είναι ΣΚΥΛΙΑ.

Γιάρις σε σένα απευθύνομαι.
Πόσα εργοστασιακά Glanza έχουν σπάσει?
Άπειρα.
Πόσα Punto GT?
Άπειρα.
Πόσα Leon?
Άπειρα.
Άρα δεν έχει σημασία τόσο το αν ένα αμάξι δουλεύει πιεσμένο , όσο ο οδηγός του και τα όργανα που έχει.Αν πατάς σα βλαμμένος 3 φανάρια και το πυρόμετρο έχει πάει 1000+ , λογικό δεν είναι να κλάσει το αμάξι?Αν πατάς όμως με το ίδιο αμάξι 15 φανάρια ΟΧΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ και το πυρόμετρο μείνει 850-900 τότε δεν έχεις κανένα θέμα , είτε δουλεύεις συμπίεση 300 είτε 10.
Λίγους ξέρεις που τα ξεσκίζουν και μετά τα σβήνουν και φεύγουν?
Πόσοι ξέρουν ότι όταν το νερό φτάσει στους 90 , το λάδι είναι ακόμα σχεδόν στους 50?Λίγοι.
Οι περισσότεροι(μαζί και γω στις αρχές που δε το ξερα) με το που πηγαίνει στους 90 ο δείκτης αρχίζουν και το ξεσκίζουν.
Όταν οι άλλοι πατάνε φρένο , εμείς πατάμε γκάζι.

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

EVO ABARTH

Δημοσίευση από forza italia » Πέμ Απρ 28, 2011 6:50 pm

2)Για τη συμπίεση συμφωνώ , αλλά μη ξεχνάς ότι τα toledo 20v δουλεύαν σχεδόν 12 συμπίεση και είναι ΣΚΥΛΙΑ.

τα toledo 20V δεν ειναι τουρμπατο οποτε ειναι ατυχες το παραδειγμα,αλλα και το 12 συμπιεση που λες ακομα και για ατμοσφαιρα το κοβω πολυ χλωμο,κανενα 10αρι εχει συμπιεση και πολυ του ειναι
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από andreaspunto » Πέμ Απρ 28, 2011 9:01 pm

Το toledo εχει συμπιεση 9.5 προς 1.
Punto T-jet TD04..

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Απρ 28, 2011 9:33 pm

PanosMK2A έγραψε:Αν και το έχουμε ξεσκίσει στο Off Topic θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις...........
Εχετε το "Γνωθεις αυτων" καποιες φορες.............. PDT_Armataz_01_01
Συνεχιστε εδω ΟΤΙ θελετε να σχολιασετε περι βελτιωσεων. :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από andreaspunto » Πέμ Απρ 28, 2011 11:36 pm

Gazofonix έγραψε:
PanosMK2A έγραψε:Αν και το έχουμε ξεσκίσει στο Off Topic θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις...........
Εχετε το "Γνωθεις αυτων" καποιες φορες.............. PDT_Armataz_01_01
Συνεχιστε εδω ΟΤΙ θελετε να σχολιασετε περι βελτιωσεων. :wink:
Thanks. :wink:
Punto T-jet TD04..

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από forza italia » Πέμ Απρ 28, 2011 11:56 pm

PDT_Armataz_01_40 ευχαριστουμε gazofonix :mrgreen: :mrgreen:
για την ακριβια 10.3 προς 1 αν μπορει να θεωρηθει αξιοπιστη η πηγη
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=207867
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

PanosMK2A
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2010 10:12 am
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από PanosMK2A » Παρ Απρ 29, 2011 12:47 pm

Μπορεί να κάνω και λάθος τότε , πάντως ένα toledo έπαιζε συμπίεση 11+ και μάλιστα το θυμάμαι γιατί συζήταγα με το παλικάρι και μου λεγε ότι το βιβλίο service του λέει χρήση 98oct και με 95ρα βαράει πυράκια συνέχεια.
Όταν οι άλλοι πατάνε φρένο , εμείς πατάμε γκάζι.

Άβαταρ μέλους
kostas_yaraki
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από kostas_yaraki » Παρ Απρ 29, 2011 5:05 pm

Πάνο όταν δουλεύεις 12 συμπίεση ουσιαστικά σχεδόν τερματίζεις την 100άρα βενζίνη ..
Άρα αυτοκίνητο που έχει τέτοια συμπίεση απλά δεν είναι εργοστασιακό .

Όλα τα σπασίματα έχουν αιτία .
Τα starlet και punto gt που αναφέρεις είχαν το πλεονέκτημα-μειονέκτημα πως είχαν μηχανικό τούρμπο, καμία βαλβίδα και περιορισμό. Ο κάθε ιδιοκτήτης έδινε αβανς, σήκωνε πίεση, έκανε ό,τι ήθελε χωρίς καν πρόγραμμα.

Σαν αποτέλεσμα τα περισσότερα πήγαιναν άκλαυτα από πυράκια/λούκια πιστονιών .
Στα στάρλετ επίσης υπήρχε κακοτεχνία στην εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής , στον 3ο κύλινδρο ο αυλός ήταν ο μισός από ό,τι στους άλλους με αποτέλεσμα 9 στα 10 ανοιγμένα να παρουσιάζουν πιο έντονη φθορά στον 3ο κύλινδρο .

Το στροφάρισμα που αναφέρεις στο cupra δεν το γνωρίζω αλλά δεν είναι και ενδεικτικό.
Αν χτυπάει δηλαδή 8άρες κλειστό μοτέρ safe (και το safe δεν είναι 15.000χλμ) τότε με σκληρότερα ελατήρια θα γίνει honda :D

Έπειτα, η θερμοκρασία νερού/λαδιού είναι αιτία για πρόωρη φθορά αλλά όχι και για σπάσιμο (εντός λογικών ορίων).
Σε ένα πάτημα το λάδι από 50 έχει πάει 80-90 ..
Και στο σβήσιμο, αυτό που θα πονέσει είναι το κάτριτζ της τουρμπίνας, όχι τόσο το μοτέρ.

Τέλος πάντων , μηχανικοί δεν είμαστε και δεν μπορώ να μαντέψω γιατί πονάνε τα corsa.
Μέσες-άκρες συμφωνώ με αυτά που έγραψε ο Αντρέας , κάθε κατασκευή για τον α,β λόγο έχει τα όρια της και όταν τα πλησιάζουμε είναι λογικό να έχουμε παρατράγουδα .

Τέλος , όταν ένα μοτέρ δουλεύει σωστά όσα πατήματα και να κάνεις το πυρόμετρο θα πρέπει να είναι σταθερό (στο ανώτατο σημείο του) .
Αν φτάσεις στο σημείο να βλέπεις 1000άρια στο πυρόμετρο τότε πρέπει να ψαχτείς ..
Εγώ μία φορά είδα λίγο πάνω από 1000 για κάποια δευτερόλεπτα και το μοτέρ όταν ανοίχτηκε ήταν πουρές.. Όμως είχε πρόβλημα από πριν και δεν δούλευε όπως έπρεπε..
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”