PanosMK2A έγραψε:Τα Corsa σπάγαν επειδή στεγνώναν 4κύλινδρο από βλακείες των προγραμματιστών.Αν θεωρούμε ένα 1600 με 197 άλογα πιεσμένο , τότε το 1400 με τα 180 πως το θεωρούμε νορμάλ και λέμε ότι κυκλοφορούν πολλά 250+ safe κτλπ κτλπ?
Ή μήπως θεωρούμε τη Fiat πιο αξιόπιστη από την Opel?
Το όλο το θέμα είναι οι δικλείδες ασφαλείας που έχει ο εγκέφαλος και πως τις παρακάμπτει/απενεργοποιεί ένας προγραμματιστής.Εγώ ΔΕΝ ξέρω τι έχει και τι δεν έχει ο εγκέφαλος του Corsa , απλά σκέψεις κάνω πως γίνεται να σπάει ένα μοτέρ 1600 με 200 άλογα που ΔΕΝ το λες πιεσμένο.Μη ξεχνάμε ότι λέτε για abarth με 250 άλογα SAFE.
Aναφερω παραπανω μια αποψη γιατι σπαγανε γιατι ολοι θελουν και το τελευταιο αλογο κανεις δεν εμεινε χωρις αλογα παραλογα απο πρωτο σταδιο..
Θεωρω πως corsa opc φπε,cooler με 220 ps ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Δεν φταινε για ολα οι προγραμματιστες φταιμε και εμεις οι κατοχοι.
Στο εξωτερικο δεν υπαρχει περιπτωση να σου ρυθμισουν αμαξι οταν αλλαξεις downpipe,εισαγωγη,μυδια,στρειδια ΣΟΥ βαζουν ενα προγραμμα και ΤΕΛΟΣ.