καλα καλα υπερβολες.PanosMK2A έγραψε:Τα Corsa σπάγαν επειδή στεγνώναν 4κύλινδρο από βλακείες των προγραμματιστών.Αν θεωρούμε ένα 1600 με 197 άλογα πιεσμένο , τότε το 1400 με τα 180 πως το θεωρούμε νορμάλ και λέμε ότι κυκλοφορούν πολλά 250+ safe κτλπ κτλπ?
Ή μήπως θεωρούμε τη Fiat πιο αξιόπιστη από την Opel?
Το όλο το θέμα είναι οι δικλείδες ασφαλείας που έχει ο εγκέφαλος και πως τις παρακάμπτει/απενεργοποιεί ένας προγραμματιστής.Εγώ ΔΕΝ ξέρω τι έχει και τι δεν έχει ο εγκέφαλος του Corsa , απλά σκέψεις κάνω πως γίνεται να σπάει ένα μοτέρ 1600 με 200 άλογα που ΔΕΝ το λες πιεσμένο.Μη ξεχνάμε ότι λέτε για abarth με 250 άλογα SAFE.
Το μονο που εχει πραγματικα αρνητικο ο tjet ειναι ο θαλαμος καυσης...
αν και τα πιστονια του ειναι μακραν πιο ανθεκτικα απο του opc...
δεν θα βρεις ευκολα λιωμενο πιστονι σε tjet σε αντιθεση με opc. Και δεν φταινε παντα οι προγραμματιστες αλλα και οι επιλογες της οπελ.
Προσφατα ειδαμε οτι και τα μαμα πιστονια tjet αντεχουν οσο δεν υπαρχει προαναφλεξη, και η μαμα πολλαπλη εξαγωγης ειναι απο καλο υλικο και ας λεγαν ολοι οτι ανοιγει σαν τριανταφυλλο.... και η φλατζα ειναι τρομερα ποιοτικη.