Περι Βελτιωσεων

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από tzagasdog » Σάβ Απρ 30, 2011 3:02 pm

PanosMK2A έγραψε:Τα Corsa σπάγαν επειδή στεγνώναν 4κύλινδρο από βλακείες των προγραμματιστών.Αν θεωρούμε ένα 1600 με 197 άλογα πιεσμένο , τότε το 1400 με τα 180 πως το θεωρούμε νορμάλ και λέμε ότι κυκλοφορούν πολλά 250+ safe κτλπ κτλπ?
Ή μήπως θεωρούμε τη Fiat πιο αξιόπιστη από την Opel?

Το όλο το θέμα είναι οι δικλείδες ασφαλείας που έχει ο εγκέφαλος και πως τις παρακάμπτει/απενεργοποιεί ένας προγραμματιστής.Εγώ ΔΕΝ ξέρω τι έχει και τι δεν έχει ο εγκέφαλος του Corsa , απλά σκέψεις κάνω πως γίνεται να σπάει ένα μοτέρ 1600 με 200 άλογα που ΔΕΝ το λες πιεσμένο.Μη ξεχνάμε ότι λέτε για abarth με 250 άλογα SAFE.
καλα καλα υπερβολες.
Το μονο που εχει πραγματικα αρνητικο ο tjet ειναι ο θαλαμος καυσης...

αν και τα πιστονια του ειναι μακραν πιο ανθεκτικα απο του opc...
δεν θα βρεις ευκολα λιωμενο πιστονι σε tjet σε αντιθεση με opc. Και δεν φταινε παντα οι προγραμματιστες αλλα και οι επιλογες της οπελ.

Προσφατα ειδαμε οτι και τα μαμα πιστονια tjet αντεχουν οσο δεν υπαρχει προαναφλεξη, και η μαμα πολλαπλη εξαγωγης ειναι απο καλο υλικο και ας λεγαν ολοι οτι ανοιγει σαν τριανταφυλλο.... και η φλατζα ειναι τρομερα ποιοτικη.



Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Απρ 30, 2011 4:56 pm

Πλακα πλακα.................μονο σπασμενε γωνιες εχουν τα T-jet και αυτο συνηθως απο "πυρακια" ειτε απο χαμηλη ποιοτητα βενζινης και πλακωματα ειτε απο κομμενους knock (μεγαλο λαθος).
Σε αντιθεση τα OPC αν και παρουσιαζουν σχεδον το ιδιο προβλημα εχουν την ταση να λιωνουν εκτος απο το να σπανε............ PDT_Armataz_01_03

Οσο για τα αλογα.........αλλο να περνεις +20 με κανιβαλους τροπους και αλλο να βαλεις και 100 με σωστα βηματα. :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

PanosMK2A
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2010 10:12 am
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: EVO ABARTH

Δημοσίευση από PanosMK2A » Κυρ Μάιος 01, 2011 1:02 pm

tzagasdog έγραψε: καλα καλα υπερβολες.
Το μονο που εχει πραγματικα αρνητικο ο tjet ειναι ο θαλαμος καυσης...

αν και τα πιστονια του ειναι μακραν πιο ανθεκτικα απο του opc...
δεν θα βρεις ευκολα λιωμενο πιστονι σε tjet σε αντιθεση με opc. Και δεν φταινε παντα οι προγραμματιστες αλλα και οι επιλογες της οπελ.

Προσφατα ειδαμε οτι και τα μαμα πιστονια tjet αντεχουν οσο δεν υπαρχει προαναφλεξη, και η μαμα πολλαπλη εξαγωγης ειναι απο καλο υλικο και ας λεγαν ολοι οτι ανοιγει σαν τριανταφυλλο.... και η φλατζα ειναι τρομερα ποιοτικη.
Τώρα τι ακριβώς μου συγκρίνεις?Αμάξι 120 άλογα με 197?Μήπως να συγκρίνουμε το MK2B με Scuderia?
Δε νομίζω να έχει το ίδιο αγοραστικό κοινό το t-jet με το Corsa OPC καθώς και ούτε την ίδια χρήση.Τέσπα , ο καθένας έχει τις απόψεις του και λέει ότι θέλει.
Πάντως καλό θα ήταν να λείπουν συγκρίσει τέτοιο στυλ , γιατί το μόνο που προκαλείται είναι γέλιο.
Όταν οι άλλοι πατάνε φρένο , εμείς πατάμε γκάζι.

Άβαταρ μέλους
kostas_yaraki
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από kostas_yaraki » Κυρ Μάιος 01, 2011 3:37 pm

Πάνο το corsa όμως μην ξεχνάς πως είναι και 200 κυβικά περισσότερα και φοράει σεβαστά μεγαλύτερη τουρμπίνα ..
Αναλογικά αν το πας δηλαδή, το tjet-άκι (αμπάρθ σετάπ) είναι πολύ πιο αξιόλογο .
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς

PanosMK2A
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2010 10:12 am
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από PanosMK2A » Κυρ Μάιος 01, 2011 3:43 pm

Άλλο t-jet και άλλο t-jet abarth setup.Abarth setup πόσα κυκλοφορούνε και με τι χιλιόμετρα?2?3?
Εγώ δεν υποστιρίζω ότι τα Corsa είναι άσπαστα αμάξια κτλπ κτλπ , αλλά μη λένε και ότι κόβονται σα το χαρτόνι.Μαμά κυκλοφορούνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ με 70000+ χλμ απροβλημάτιστα.
Όταν οι άλλοι πατάνε φρένο , εμείς πατάμε γκάζι.

Άβαταρ μέλους
Giorgis_thess
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από Giorgis_thess » Κυρ Μάιος 01, 2011 5:09 pm

PanosMK2A έγραψε:Άλλο t-jet και άλλο t-jet abarth setup.Abarth setup πόσα κυκλοφορούνε και με τι χιλιόμετρα?2?3?
Εγώ δεν υποστιρίζω ότι τα Corsa είναι άσπαστα αμάξια κτλπ κτλπ , αλλά μη λένε και ότι κόβονται σα το χαρτόνι.Μαμά κυκλοφορούνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ με 70000+ χλμ απροβλημάτιστα.
Βάλε και ένα 4 ή ένα 5 μπροστά απο τα νούμερα σου και θα είσαι μέσα.Μόνο εδώ μέσα γράφουνε καμιά 20ριά μέλη με τέτοιο setup

Μαμά συνήθως είναι άσπαστα τα OPC, με το που βάλεις χέρι, καλό είναι να βάλεις και κανα σκορδάκι μέσα ή κανα σταυρό (αναλόγως τα πιστεύω του καθενός) εκτός αν ξέρεις τι ζητάς και σε ποιόν θα το αφήσεις να το αναλάβει..Αυτό βέβαια είναι γενικός κανόνας σε όλα τα βελτιωμένα, αλλα στα OPC ίσως είναι λίγο πιο ''αυστηρος''...

Διαφωνώ οτι το gp sporting tjet και το OPC δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό...Το ίδιο άτομο θα αγόραζε και το ένα και το άλλο...Δεν είναι λίγα τα άτομα με 120άρι tjet που γλυκοκοιτάνε και τα OPC....Απλά το OPC απευθύνεται σε κοινό που έχει να διαθέσει και τα 6-7 χιλιάρικα παραπάνω που κοστίζει σε σχέση με το punto..


ΥΓ.
PanosMK2A έγραψε: Πάντως καλό θα ήταν να λείπουν συγκρίσει τέτοιο στυλ , γιατί το μόνο που προκαλείται είναι γέλιο.
Εγώ πάντως ακόμα γελάω με το toledo και την ''12άρα'' συμπίεση...

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από andreaspunto » Κυρ Μάιος 01, 2011 7:50 pm

PanosMK2A έγραψε:Άλλο t-jet και άλλο t-jet abarth setup.Abarth setup πόσα κυκλοφορούνε και με τι χιλιόμετρα?2?3?
Εγώ δεν υποστιρίζω ότι τα Corsa είναι άσπαστα αμάξια κτλπ κτλπ , αλλά μη λένε και ότι κόβονται σα το χαρτόνι.Μαμά κυκλοφορούνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ με 70000+ χλμ απροβλημάτιστα.

Πολλα.

Το δικο μου εχει 47000 χιλιομετρα αλλα καμια κοντρα. :cool:
Punto T-jet TD04..

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από andreaspunto » Κυρ Μάιος 01, 2011 7:58 pm

Giorgis_thess έγραψε:
PanosMK2A έγραψε:Άλλο t-jet και άλλο t-jet abarth setup.Abarth setup πόσα κυκλοφορούνε και με τι χιλιόμετρα?2?3?
Εγώ δεν υποστιρίζω ότι τα Corsa είναι άσπαστα αμάξια κτλπ κτλπ , αλλά μη λένε και ότι κόβονται σα το χαρτόνι.Μαμά κυκλοφορούνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ με 70000+ χλμ απροβλημάτιστα.
Βάλε και ένα 4 ή ένα 5 μπροστά απο τα νούμερα σου και θα είσαι μέσα.Μόνο εδώ μέσα γράφουνε καμιά 20ριά μέλη με τέτοιο setup

Μαμά συνήθως είναι άσπαστα τα OPC, με το που βάλεις χέρι, καλό είναι να βάλεις και κανα σκορδάκι μέσα ή κανα σταυρό (αναλόγως τα πιστεύω του καθενός) εκτός αν ξέρεις τι ζητάς και σε ποιόν θα το αφήσεις να το αναλάβει..Αυτό βέβαια είναι γενικός κανόνας σε όλα τα βελτιωμένα, αλλα στα OPC ίσως είναι λίγο πιο ''αυστηρος''...

Διαφωνώ οτι το gp sporting tjet και το OPC δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό...Το ίδιο άτομο θα αγόραζε και το ένα και το άλλο...Δεν είναι λίγα τα άτομα με 120άρι tjet που γλυκοκοιτάνε και τα OPC....Απλά το OPC απευθύνεται σε κοινό που έχει να διαθέσει και τα 6-7 χιλιάρικα παραπάνω που κοστίζει σε σχέση με το punto..


ΥΓ.
PanosMK2A έγραψε: Πάντως καλό θα ήταν να λείπουν συγκρίσει τέτοιο στυλ , γιατί το μόνο που προκαλείται είναι γέλιο.
Εγώ πάντως ακόμα γελάω με το toledo και την ''12άρα'' συμπίεση...

Σωστος Γιωργη.
Punto T-jet TD04..

Άβαταρ μέλους
balantisuno
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: Τρί Ιαν 11, 2011 1:37 am
Τοποθεσία: Βορ.Αν. Θεσσαλονίκης
Επικοινωνία:

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από balantisuno » Κυρ Μάιος 01, 2011 9:33 pm

εγώ πιστεύω παιδιά ότι η abarth είχε την ίδια σκέψη με το παλιό κινητήρα τις,
το Uno turbo!

που τότες έκανε έναν κινητήρα αξιόπιστο όπου θα κάνει τα 0-100χλμ σε κάτω απο 8 sec. :shock:
και τελική κάτι πάνω απο 200χλμ ανα ώρα :!: :shock: :grin: :!:
& Ήταν αυτοκίνητο το οποίο να μπορούσε να βελτιωθεί ωστε να ξεπεράσει την εργοστασιακή του ιπποδύναμη κατα 2 φορές
και να είναι και αξιόπιστο. :grin:

έτσι τώρα έκανε και τα 4 μοντέλα τις :!: :!: :grin:
και ακόμα
πιστεύω ότι η τεχνολογία τις T-Jet & Multi-Air με τους turbo κινητήρες θα έβαλε το χεράκι τις η Abarth!

και κάτι ακόμα!
Η Ιταλοί είναι τρελοί και φτιάχνουν πυραυλάκια!
και οι υπόλοιπες εταιρίες προσπαθούν να τους φτάσουν! :grin: :cool: :grin: :mrgreen:
να δούμε όμως πότε θα γίνει αυτό!
balantisuno+uniaris=Uno
_______ ______ _______

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από forza italia » Κυρ Μάιος 01, 2011 10:37 pm

φιλε πανο οπως καταλαβες καλυτερα να μην γραφεις και συγκρινεις για πραγματα που δεν ξερεις*** γιατι και εσυ φαινεσε ή εισαι ασχετος και γενικα εχουμε καραφλιασει με αυτα που λες

***οπως 3πλασιο εισερχομενος αερας με μια φιλτροχοανη,12αρα συμπιεση TOLEDO,αστοχια υλικου σε ολα τα CORSA στο 4αρτο μπεκ,και αλλα που εχεις γραψει παλαιωτερα κατα καιρους και δεν θυμαμαι γιατι δεν ειχα δωσει σημασια

ολα τα παραπανω δεν τα γραφω για να σου την πω,αλλα για να καταλαβεις οτι δεν ειναι κακο να γραφουμε "χαζομαρες",αλλα πρεπει να τις παραδεχομαστε οταν τις γραφουμε και να μην το συνεχιζουμε το θεμα....

ΥΓ: μου χρωστας ενα ραντεβου στα laserline clinics για εκτιμηση ζημιων :mrgreen: :mrgreen: :lol: PDT_Armataz_01_28 PDT_Armataz_01_28
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από andreaspunto » Κυρ Μάιος 01, 2011 11:14 pm

balantisuno έγραψε:εγώ πιστεύω παιδιά ότι η abarth είχε την ίδια σκέψη με το παλιό κινητήρα τις,
το Uno turbo!

που τότες έκανε έναν κινητήρα αξιόπιστο όπου θα κάνει τα 0-100χλμ σε κάτω απο 8 sec. :shock:
και τελική κάτι πάνω απο 200χλμ ανα ώρα :!: :shock: :grin: :!:
& Ήταν αυτοκίνητο το οποίο να μπορούσε να βελτιωθεί ωστε να ξεπεράσει την εργοστασιακή του ιπποδύναμη κατα 2 φορές
και να είναι και αξιόπιστο. :grin:

έτσι τώρα έκανε και τα 4 μοντέλα τις :!: :!: :grin:
και ακόμα
πιστεύω ότι η τεχνολογία τις T-Jet & Multi-Air με τους turbo κινητήρες θα έβαλε το χεράκι τις η Abarth!

και κάτι ακόμα!
Η Ιταλοί είναι τρελοί και φτιάχνουν πυραυλάκια!
και οι υπόλοιπες εταιρίες προσπαθούν να τους φτάσουν! :grin: :cool: :grin: :mrgreen:
να δούμε όμως πότε θα γίνει αυτό!

Τα t-jet ειναι απλοι δομικα κινητηρες και φαινονται αξιοπιστοι αν δεν ξεπερναει καποιος τα εσκαμμενα.
Ερωτηση:
Εχεις δει πολλα παλια fiat στα 300+ αλογα που να ειναι και αξιοπιστα?
Εγω ελαχιστα.
Οι Ιταλοι ειναι τρελοι και ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΗΘΙΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
Οι υπολοποιες εταιρειες το εχουν κανει..
Αυτη την στιγμη το πιο γρηγορο ιταλικο μοντελο ειναι η gullieta tbi με τα 235 το οποιο παει σαν t-jet/abarth 190+ αλογων μεχρι τα 200 χιλ. παπαλα δηλαδη..
Οι αλλες εταιρειες:

Leon cupra 2
Astra Opc
Golf Gti
Focus St κτλ
Punto T-jet TD04..

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Μάιος 01, 2011 11:16 pm

μια διορθωση

golf R 2λιτρο 270 αλογα!!! :) τερατακι
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από andreaspunto » Κυρ Μάιος 01, 2011 11:19 pm

kostas013 έγραψε:μια διορθωση

golf R 2λιτρο 270 αλογα!!! :) τερατακι
Μιλαω για το golf vi gti με τα 211 τα οποια σε dyno ειναι 220-230 ps.
To r ειναι αλλη φαση.
Punto T-jet TD04..

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Μάιος 01, 2011 11:20 pm

ναι αλλα μιλας για τις κορυφαιες εκδοσεις αρα πιο σωστο ειναι το R τες πα οπως και να εχει ειναι πιο δυνατα απο το abarth ομως μην ξεχναμε την διαφορα κυβικων που παιζουν! το γολφ βγαζει 2λιτρο μοτερ για το πιο γρηγορο
η φιατ εχει 1400....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: Περι Βελτιωσεων

Δημοσίευση από andreaspunto » Κυρ Μάιος 01, 2011 11:23 pm

kostas013 έγραψε:ναι αλλα μιλας για τις κορυφαιες εκδοσεις αρα πιο σωστο ειναι το R τες πα οπως και να εχει ειναι πιο δυνατα απο το abarth ομως μην ξεχναμε την διαφορα κυβικων που παιζουν! το γολφ βγαζει 2λιτρο μοτερ για το πιο γρηγορο
η φιατ εχει 1400....
Διαβασε τι εγραψα πιο πριν.
Punto T-jet TD04..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”