Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Δεκ 13, 2010 9:41 am

8100 ειναι το μεγιστο που εχει γραψει ο Φωτης και το οποιο το ξεχνατε..Οι 9000 ειναι το μεγιστο του valvetrain ,οπως θεωρητικα αντιστοιχα θα ειναι και ο ζυγισμενος στροφαλος σας.Βεβαιως κανεις σας δεν εχει υπολογισει το θερμικο φορτιο τοσο ψηλα.
Αληθεια ποσο συχνα εισαι διατεθιμενος να αλλαζεις λαδια PDT_Armataz_01_03 ?


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Vandal
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 4:32 am

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Vandal » Δευ Δεκ 13, 2010 1:20 pm

Λογικα θα θελει συχνα λαδια οπως και πολυ παραπανω βενζινη PDT_Armataz_01_04
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Δεκ 13, 2010 2:09 pm

To μεγιστο για μαμα μπιελες Κωνσταντινε!

Στις 8600 εβγαλε ο Κροατης στο 4πεταλουδο 14αρι 178 αλογα
;)

Νομιζω ενα στροφαρισμα 7600 θα εκανε το πουντακι πολυ μαχιμο χωρις μηχανικη κοπωση!
Τα 110 αλογα θα τα πιασει πανευκολα!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Δεκ 13, 2010 3:07 pm

Περιοδο Rebuild δεν μας λετε κυριε φωτη για τον Κροατη...;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Vandal
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 4:32 am

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Vandal » Δευ Δεκ 13, 2010 3:37 pm

Μου φαινετε πολυ καλη βελτιωση οι αρυθμιες και η καλη λειτουργια του κινητηρα με προβληματιζουν οπως επισης τι αλλο θα χρειαστει με 3 χιλιαρικα θα ειναι κομπλε ετοιμο η θα χρειαστει κιαλλα πραγματα για να δουλευει σωστα και αξιοπιστα? Επισης μηπως θα εβγαινε καλυτερα με τουρμπο και περιφερειακα απο tjet η θα εχουμε προβλημα με σασμαν κλπ? Γενικα θελει πολυ σκεψη για να φτιαχτει σωστα και με την καλυτερη επιλογη και ολοκληρωμενα ωστε να ειναι και αξιοπιστο.....
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Orange » Δευ Δεκ 13, 2010 6:07 pm

Τρια χιλιαρικα δεν ειναι η διαφορα με 'να HGT.... :wink:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Vicepresident » Δευ Δεκ 13, 2010 7:19 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Περιοδο Rebuild δεν μας λετε κυριε φωτη για τον Κροατη...;-)
Αυτό θέλω να το ακούσω κ εγώ!!
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Δεκ 13, 2010 7:28 pm

Vicepresident έγραψε:
P.A.D.R.C έγραψε:Περιοδο Rebuild δεν μας λετε κυριε φωτη για τον Κροατη...;-)
Αυτό θέλω να το ακούσω κ εγώ!!
Kαι επισης επειδη δεν γνωριζω την περιπτωση του,αλλα απο του Φωτη υπηρξε και ρεκτιφιε δλδ αυξηση και των κυβικων(λιγα μεν αλλα οχι πλεον 1368 ,οποτε και στο 1.2 οχι 1242...)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Δεκ 14, 2010 4:50 am

ωπ ωπ, παιδες με τον κροατη φοραγαμε ιδια εμβολα

3 κομματια εβγαλε η CPS τοτε "CPS special piston for S1400"
1 εγω
1 ο Κροατης
1 ο Αθηναιος με το αγωνιστηκο Panta

72.05 και τα κυβικα με ογκομετρηση γινανε 1369, συγκεκριμενα χαθηκανε αρκετα κυβικα απο την αυξηση συμπιεσης, αλλα το ωραιοτατο 12.5 περιπου που ειχα ηταν ονειρο. Και οταν εμπαινε η ms109 μεσα γινοτανε παρτυ!
Το 14αρι δεν εχει περιθωρια oversize, ειναι ηδη στα ορια. Εδω φοβαμαι οτι με 2bar θα ανοιξει το μοτερ του Abarth στα 2!

Απλα στο 1.2 βαζεις εμβολα απο 1.4 και πας περιπου στα 1310 κυβικα
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Vandal
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 4:32 am

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Vandal » Τρί Δεκ 14, 2010 1:10 pm

Παιδια εμενα με εχετε μπερδεψει παντως ανεβαινουν και τα κυβικα? Επισης τελικα τι ειναι καλυτερο να γινει και τι χρειαζετε?
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Orange » Τρί Δεκ 14, 2010 2:18 pm

Vandal έγραψε:Παιδια εμενα με εχετε μπερδεψει παντως ανεβαινουν και τα κυβικα? Επισης τελικα τι ειναι καλυτερο να γινει και τι χρειαζετε?
Να δωσεις το δικο σου και να βρεις ενα HGT.
Αντε να δωσεις κανα 1500αρι διαφορα....
Λιγοτερα απο τα μισα δηλαδη, για να "φτιαξεις" το δικο σου.....

Κακα τα ψεματα.
Τα 105 max 115 hp που θα παρεις απο την βελτιωση του δικου σου, πρεπει να δωσεις ενα πολυ μεγαλο ποσο, που σιγουρα δεν αξιζει και απο την αλλη, μετα απο δυο-τρεις μηνες, παλι λιγα θα σου φαινονται.
Με το 1.8VFD σαν βαση και δινοντας τα ιδια χρηματα, βγαζεις για πλακα 150~160hp, χαλαρα και αξιοπιστα.
Με λιγα παραπανω, φτανεις και τα 180, παλι χωρις προβληματα κα ιχωρις καν να ανοιξεις μοτερ.....
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Vandal
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 4:32 am

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Vandal » Τρί Δεκ 14, 2010 3:07 pm

Ναι αλλα λογικα θα θελει συμαζεμα επισης δεν με βολευει που ειναι διπορτο γιατι ειναι πιο στενα πισω και επισης οσα εχω δει εχουν τουλαχιστον 100 χιλιαδες χιλιομετρα εμενα ειναι ακομα στα 37 χιλιαδες χιλιομετρα απο το 2002 που το εχω παρει αυτο που σκευτομαι ειναι μηπως να αλλαξω μοτερ στο δικο μου να βαλω απο hgt η απο coupe η του t-jet αν γινετε βεβαια....
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από GRIGIO » Τρί Δεκ 14, 2010 3:13 pm

Βασικά φίλε μου απο οσο εχω καταλάβει βασικότερα θες να αυξήσεις ιπποδύναμη χωρίς να εισαι γνωστης του θέματος....Απλά πές μας αρχικά μέχρι ποσα εισαι διατεθιμένος να ρίξεις στο αμάξι....Επίσης να πώ πως προσωπικά προτιμώ το N/A αμάξι για αξιόπιστο σκισιμο σε σχέση με το turbάτο.... Προσωπικά φοράω εκκεντροφόρους απο 1,2 sporting 1ης γενιάς (το 87άρι) και εχω απλά ελαφρώσει το βολάν μου.Το πρόγραμμα επιβάλεται μετά απο τα εκκεντρα.Στο δικό μου αμάξι το πρόγραμμα ειναι costum-made απο τη RevLimit του hammersword... Ωστοσο θα ήθελα να αγριέψω τους εκκεντροφόρους μου ισως στον Μπούμπη.Αλλα μιλάμε γενικότερα για καλή και οικονομική βελτίωση και κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ καθώς το αμαξι εχει στενά περιθώρια στην πίστα...

Άβαταρ μέλους
Vandal
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 4:32 am

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Vandal » Τρί Δεκ 14, 2010 3:25 pm

Θα μπορουσα να ριξω αρκετα λεφτα απλα θελω να ξερω τι επιλογες εχω για να γινει μια σωστη και ολοκληρωμενη βελτιωση γιατι οντως δεν ξερω και πολλα απο βελτιωση. :mrgreen: Τους εκκεντροφορους τους σκευτομουν και εγω αλλα τα παιδια μου ειπαν οτι ο εγγεφαλος του μκ2 δεν μπορει να τους διαχειριστει οποτε και με το προγραμμα θα κανει αρυθμιες... PDT_Armataz_01_04
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Σφυριλατο μοτερ 1.2 16v?

Δημοσίευση από Orange » Τρί Δεκ 14, 2010 9:51 pm

Φιλε Vandal, πραγματικα δε ξερω τι αλλο να σου, για να σε μεταπεισω.
Με τα χλμ, μπορει να εχεις δικιο, αλλα υπαρχει και περιπτωση για το αντιθετο.
Δηλαδη περισσοτερες φθορες εχει ενα "μικρο" μοτερ που δουλευει υπερωριες, απ΄ενα "μεγαλο" μοτερ που θα δουλευει στις περισσοτερες των περιπτωσεων, "χαλαρα".

Απ΄την αλλη, με 5000 περιπου, το HGT φτανει περιπου τα 170~180 αλογα, ξεκουραστα, αξιοπιστα και χωρις να ανοικτει το μοτερ του.
Το Sporting 1.2 16V, με τα ιδια χρηματα φτανεις 105~115 αλογα, αναλογος περιπτωσεων (στροφαρισμα-τουρμπο).
Και στις δυο περιπτωσεις ομως, θα ΄χεις μεγαλυτερες φθορες απ΄οτι εχεις τωρα και επιπροσθετα το προβλημα μεταδοσης που θα αποκτησεις, με τη χρηση turbo.

Μεγαλο ρολο παιζει και η χρηση που το θελεις. πραγμα που δεν εχει αναφερθει μεχρι τωρα.
Δηλαδη θελεις αυτη η μετατροπη-βελτιωση να μεταλλαξει το αυτοκινητο σου σε αρχοντα των φαναριων ή επειδη εχεις καποιες βλεψεις για στροφαρισματα σε πιστες και γενικα τον μηχανοκινητο αθλητισμο?
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”