Γνωρίζει κανείς;chevroletcorvette έγραψε:Αυτό τουρμπίζει πιο ψηλά απ'ότι τουρμπίζει το T-Jet;
punto evo 135hp
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: punto evo 135hp
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: punto evo 135hp
Όσον αφορά τη ροπή αυτού του αμαξιού, έχω την εντύπωση πως επίτηδες την άφησαν ίδια με του T-Jet...
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: punto evo 135hp
ολα ειναι θεμα marketing για τις τιμες δυναμης/ροπης
Mito 135 μετρηθηκε 152αλογα
To ιδιο παιδι πατησε με T-Jet 120hp (και τα 2 καραμαμα) και η διαφορα ηταν 3-4 κενα υπερ του ΜιΤο
Ναι το multiair εχει περισσοτερο lag απο τα T-Jet!
Οσο για την τουρμπινα, βασιζεται πανω στην GT1446R του SS Τ-Jet
Mito 135 μετρηθηκε 152αλογα
To ιδιο παιδι πατησε με T-Jet 120hp (και τα 2 καραμαμα) και η διαφορα ηταν 3-4 κενα υπερ του ΜιΤο
Ναι το multiair εχει περισσοτερο lag απο τα T-Jet!
Οσο για την τουρμπινα, βασιζεται πανω στην GT1446R του SS Τ-Jet
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- mixalios tjet
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 21, 2010 6:43 pm
Re: punto evo 135hp
καλά τα μιτο δεν έχουν τα ηλεκτρονικά που δεν βγαίνουν ???
άμα έριξε σε μαμά tjet 3-4 πάει να πει ότι είναι σχεδόν δίπλα σε abarth ή παλιό mito 155 ...
Υ.Γ. 1) αυτή η καινούργια τουρμπίνα πρέπει να είναι πιο μικρή απο την vl36 αφού με παράλληλο έβγαλε λιγότερα απο 170 άλογα ... οπότε το setup abarth θα είναι για καιρό best seller ... και ίσως και πιο οικονομικό ...
2) οπότε η χειρότερη απόκριση στα χαμηλά σε σχέση με το tjet είναι κυρίως λόγω μεγαλύτερου lag της τουρμπίνας του evo ...
άμα έριξε σε μαμά tjet 3-4 πάει να πει ότι είναι σχεδόν δίπλα σε abarth ή παλιό mito 155 ...
Υ.Γ. 1) αυτή η καινούργια τουρμπίνα πρέπει να είναι πιο μικρή απο την vl36 αφού με παράλληλο έβγαλε λιγότερα απο 170 άλογα ... οπότε το setup abarth θα είναι για καιρό best seller ... και ίσως και πιο οικονομικό ...
2) οπότε η χειρότερη απόκριση στα χαμηλά σε σχέση με το tjet είναι κυρίως λόγω μεγαλύτερου lag της τουρμπίνας του evo ...
ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος απο επίσημες αντιπροσωπείες ... ρωτήστε με πμ
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: punto evo 135hp
Αυτό το αμάξι αν και φοράει τον ίδιο κινητήρα με το Mito Multiair 135, έχει πολύ διαφορά με μαμά GP Abarth; Επίσης, αυτό το αυτοκίνητο το βρήκα δυναμομετρημένο 149 άλογα.hammersword έγραψε:ολα ειναι θεμα marketing για τις τιμες δυναμης/ροπης
Mito 135 μετρηθηκε 152αλογα
To ιδιο παιδι πατησε με T-Jet 120hp (και τα 2 καραμαμα) και η διαφορα ηταν 3-4 κενα υπερ του ΜιΤο
Ναι το multiair εχει περισσοτερο lag απο τα T-Jet!
Οσο για την τουρμπινα, βασιζεται πανω στην GT1446R του SS Τ-Jet
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: punto evo 135hp
Τί να σας πω ρε παιδιά, εμένα στο δρόμο δε μου κάνει για αμάξι 150+ ίππων. Δεν έχω εμπιστοσύνη στις δυναμομετρήσεις των περιοδικών. Δεν ξέρω με τί "ειδκές" ρυθμίσεις, με τί "ιδανικές" συνθήκες θερμοκρασίας και τροφοδοσίας αέρα του μοτέρ και τέλος με τί "ζουμιά" μπορεί να τα μετράνε.
Βέβαια, τα άλογα έγιναν στραγάλια σήμερα και εκεί που νομίζεις ότι έχεις αίσθηση δύναμης, σου χαλάει τη ... σούπα ο incognito οδηγός με τα σούπερ ντούπερ άλογα, που σε κερνάει τα καρότσια σου να τον θυμάσαι.
Βέβαια, τα άλογα έγιναν στραγάλια σήμερα και εκεί που νομίζεις ότι έχεις αίσθηση δύναμης, σου χαλάει τη ... σούπα ο incognito οδηγός με τα σούπερ ντούπερ άλογα, που σε κερνάει τα καρότσια σου να τον θυμάσαι.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: punto evo 135hp
Τι να πω. Τουλάχιστον στον τροχό, γνωρίζεις πόσα άλογα βγάζει; Επίσης, τι βάρος (δοκιμασμένο από περιοδικό) έχει. Από κανονικό, ο κατασκευαστής δίνει 1155 κιλά... Απ'την άλλη, το T-Jet δοκιμασμένο, ζυγίζει 1.232 κιλά ενώ ο κατασκευαστής δίνει κι εδώ 1155 κιλά.Pani_EVO έγραψε:Τί να σας πω ρε παιδιά, εμένα στο δρόμο δε μου κάνει για αμάξι 150+ ίππων. Δεν έχω εμπιστοσύνη στις δυναμομετρήσεις των περιοδικών. Δεν ξέρω με τί "ειδκές" ρυθμίσεις, με τί "ιδανικές" συνθήκες θερμοκρασίας και τροφοδοσίας αέρα του μοτέρ και τέλος με τί "ζουμιά" μπορεί να τα μετράνε.
Βέβαια, τα άλογα έγιναν στραγάλια σήμερα και εκεί που νομίζεις ότι έχεις αίσθηση δύναμης, σου χαλάει τη ... σούπα ο incognito οδηγός με τα σούπερ ντούπερ άλογα, που σε κερνάει τα καρότσια σου να τον θυμάσαι.