punto evo 135hp

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: punto evo 135hp

Δημοσίευση από rxbkrs » Τετ Οκτ 06, 2010 9:39 pm

chevroletcorvette έγραψε:Αυτό τουρμπίζει πιο ψηλά απ'ότι τουρμπίζει το T-Jet;
Γνωρίζει κανείς;



Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: punto evo 135hp

Δημοσίευση από rxbkrs » Τετ Οκτ 06, 2010 9:42 pm

Όσον αφορά τη ροπή αυτού του αμαξιού, έχω την εντύπωση πως επίτηδες την άφησαν ίδια με του T-Jet...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: punto evo 135hp

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Οκτ 07, 2010 2:33 pm

ολα ειναι θεμα marketing για τις τιμες δυναμης/ροπης
Mito 135 μετρηθηκε 152αλογα
To ιδιο παιδι πατησε με T-Jet 120hp (και τα 2 καραμαμα) και η διαφορα ηταν 3-4 κενα υπερ του ΜιΤο

Ναι το multiair εχει περισσοτερο lag απο τα T-Jet!

Οσο για την τουρμπινα, βασιζεται πανω στην GT1446R του SS Τ-Jet

;)
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
mixalios tjet
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 21, 2010 6:43 pm

Re: punto evo 135hp

Δημοσίευση από mixalios tjet » Πέμ Οκτ 07, 2010 5:21 pm

καλά τα μιτο δεν έχουν τα ηλεκτρονικά που δεν βγαίνουν ???


άμα έριξε σε μαμά tjet 3-4 πάει να πει ότι είναι σχεδόν δίπλα σε abarth ή παλιό mito 155 ...



Υ.Γ. 1) αυτή η καινούργια τουρμπίνα πρέπει να είναι πιο μικρή απο την vl36 αφού με παράλληλο έβγαλε λιγότερα απο 170 άλογα ... οπότε το setup abarth θα είναι για καιρό best seller ... και ίσως και πιο οικονομικό ...
2) οπότε η χειρότερη απόκριση στα χαμηλά σε σχέση με το tjet είναι κυρίως λόγω μεγαλύτερου lag της τουρμπίνας του evo ...
ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος απο επίσημες αντιπροσωπείες ... ρωτήστε με πμ

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: punto evo 135hp

Δημοσίευση από rxbkrs » Πέμ Οκτ 07, 2010 9:33 pm

hammersword έγραψε:ολα ειναι θεμα marketing για τις τιμες δυναμης/ροπης
Mito 135 μετρηθηκε 152αλογα
To ιδιο παιδι πατησε με T-Jet 120hp (και τα 2 καραμαμα) και η διαφορα ηταν 3-4 κενα υπερ του ΜιΤο

Ναι το multiair εχει περισσοτερο lag απο τα T-Jet!

Οσο για την τουρμπινα, βασιζεται πανω στην GT1446R του SS Τ-Jet

;)
Αυτό το αμάξι αν και φοράει τον ίδιο κινητήρα με το Mito Multiair 135, έχει πολύ διαφορά με μαμά GP Abarth; Επίσης, αυτό το αυτοκίνητο το βρήκα δυναμομετρημένο 149 άλογα.

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: punto evo 135hp

Δημοσίευση από Pani_EVO » Πέμ Οκτ 07, 2010 11:09 pm

Τί να σας πω ρε παιδιά, εμένα στο δρόμο δε μου κάνει για αμάξι 150+ ίππων. Δεν έχω εμπιστοσύνη στις δυναμομετρήσεις των περιοδικών. Δεν ξέρω με τί "ειδκές" ρυθμίσεις, με τί "ιδανικές" συνθήκες θερμοκρασίας και τροφοδοσίας αέρα του μοτέρ και τέλος με τί "ζουμιά" μπορεί να τα μετράνε.
Βέβαια, τα άλογα έγιναν στραγάλια σήμερα και εκεί που νομίζεις ότι έχεις αίσθηση δύναμης, σου χαλάει τη ... σούπα ο incognito οδηγός με τα σούπερ ντούπερ άλογα, που σε κερνάει τα καρότσια σου να τον θυμάσαι.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: punto evo 135hp

Δημοσίευση από rxbkrs » Πέμ Οκτ 07, 2010 11:40 pm

Pani_EVO έγραψε:Τί να σας πω ρε παιδιά, εμένα στο δρόμο δε μου κάνει για αμάξι 150+ ίππων. Δεν έχω εμπιστοσύνη στις δυναμομετρήσεις των περιοδικών. Δεν ξέρω με τί "ειδκές" ρυθμίσεις, με τί "ιδανικές" συνθήκες θερμοκρασίας και τροφοδοσίας αέρα του μοτέρ και τέλος με τί "ζουμιά" μπορεί να τα μετράνε.
Βέβαια, τα άλογα έγιναν στραγάλια σήμερα και εκεί που νομίζεις ότι έχεις αίσθηση δύναμης, σου χαλάει τη ... σούπα ο incognito οδηγός με τα σούπερ ντούπερ άλογα, που σε κερνάει τα καρότσια σου να τον θυμάσαι.
Τι να πω. Τουλάχιστον στον τροχό, γνωρίζεις πόσα άλογα βγάζει; Επίσης, τι βάρος (δοκιμασμένο από περιοδικό) έχει. Από κανονικό, ο κατασκευαστής δίνει 1155 κιλά... Απ'την άλλη, το T-Jet δοκιμασμένο, ζυγίζει 1.232 κιλά ενώ ο κατασκευαστής δίνει κι εδώ 1155 κιλά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”