1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από vasilis10 » Σάβ Ιούλ 03, 2010 12:39 pm

Χθες δοκίμασα με ενα Polo 1.2 tsi (2 καβαλο)...
Ημασταν φαναρι, δεν ξεκινησαμε τεζα.. εγω πατησα λιγο πρωτη για να τον τσιγκλισω, κ αλλαξα νωρις σχετικα... ουσιατικα πατημα εγινε με 2α δικια μου κ το πολο να ξεκιναει καλα οταν ηταν μισο κενο πισω μου (προφανως 2α κ αυτο).
Περιεργη διακυμανση... οσο εχω 2α το βλεπω να πλησιαζει.. βαζω 3η κλειδωνω 1 αμαξι εγω μπροστα.. οσο ανοιγω 3η παλι πλησιαζει.. βαζω 4η κλειδωνων κ ξανα ειμαι 1 αμαξι μπροστα...
Τελικα μεχρι τα 140 περιπου που σταματησαμε ηταν σκαρτο 1 αμαξι πισω.
Αυτο εγινε στην Καβουριου προς βαρκιζα στο ανηφορικο κομματι (ευνοειται το tsi).

Απο σταση δεν θα υπαρχει επαφη λογο του asr που δεν βγαινει σ αυτα κ οπως μου πε το παιδι δεν ξεκιναει καθολου καλα.

Πιστευω με σωστο πατημα 1ες ρολ απο 30-35 σε ευθεια θα γινει μαχη κ ολα θα κριθουν απτο ποσο θα αντεξει το σασμαν μου!!!



Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από punto1410 » Σάβ Ιούλ 03, 2010 1:49 pm

Το τι ες άι έχει μακρύ σασμαν και γι αυτό και του ξεκόλλαγες σε κάποια σημεία.Με αυτά που μας είπες είναι προφανές πως ρίχνει πολύ σε μκ2β sporting.
Ησουν κι εσύ δικάβαλος?
Αν όχι, τότε περνάει και 1ο στάδιο....άντε γειαααα.....
Καθόλου μάχη δε θα γίνει.
Που να ανοίξει και το άστρωτο μοτέρ του.
Που να ταν μόνος του...
Δε ξέρουμε και αν το πήγε τάπα...
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από vasilis10 » Σάβ Ιούλ 03, 2010 2:44 pm

Eιπα ημουν μονος μου εγω.. με μια κοπελα αυτος..
Δεν εγινε σωστο πατημα μιας κ ξεκινησαμε ουσιαστικα 2ες κ σε ανηφορα...
Θα γινει χαβαλες 400ρι απο 1ες.. ολα dsg βγαινουν αυτα?? γιατι αυτο ηταν τετοιο...
Ειναι πολυ μαχιμο κ δυνατο δεν αντιλεγω... κ σαν καροτσα προσωπικα μαρεσει πολυ...
Σιγουρα δεν ηταν αντιπροσωπευτικό πατημα... πιο πολυ μετρα του πηρα κ μου πηρε...

Δυσκολος αντιπαλος.. κατηγοριας tjet-c2 vts-sss... ισως να τους ριχνει κ ολας (μαματα ολα)...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιούλ 03, 2010 3:16 pm

1410 αν διαβαζες ολα τα σχολια δεν θα ειχες αυτο το υφος.
Επισης Βασιλη μερικα ποστ πιο πισω απαντησα στον Gazofonix πως υπαρχει εκδοση με χειροκινητο 6αρι.Σαφως για πιο αξιοκρατικα αποτελεσματα.Τελος στα t-jet δεν μπορει να ριξει γιατι το t-jet εχει και 4 κιλα παραπανω ροπη απο 1.4 μοτερ ενω το βαρος τους δεν διαφερει τοσο.
Βεβαιως σημασια εχει που πατας(στροφες και χλμ).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από polatov » Σάβ Ιούλ 03, 2010 3:28 pm

σε t-jet δεν ριχνει με τιποτα.
το dsg απο σταση δεν ειναι καλο και επισης πρεπει να ξερεις να το δουλευεις για να παει σωστα το αμαξι,
νομιζω Βασιλη οτι αν ειχες και εσυ 2 ατομα και πηγαινατε απο σταση με το χειροκινητο παλι μονο 1η-2α δικια σου οτι του κραταγες μετα δεν εχεις δυναμη συγκριτικα με αυτο.
διαβαζετε και λιγο παραπισω στα topic./.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιούλ 03, 2010 4:51 pm

Αγαπητε Παναγιωτη.Καπου εχεις χασει την εννοια της δυναμης .Το συγκεκριμμενο TSI ψοφαει μετα τις 5000 στροφες (σ.α.λ μεγιστης ιπποδυναμης) .Αυτο σημαινει οτι πρεπει να καταφυγει στην επομενη σχεση.Το Punto εχει αλλες 1000 (800 κατα το εργοστασιο).Απο σταση λοιπον και σε πατημα κοντρας ολες οι αλλαγες πεφτουν μετα την ροπη .Διαφορετικα ,με την ιδια λογικη ΟΛΑ τα type-r θα ετρωγαν * με το μετρο απο τα τουρμπατα εφαμιλων επιδοσεων αυτοκινητα .Ομως αυτο δεν συμβαινει..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από andrew » Σάβ Ιούλ 03, 2010 8:34 pm

εγω πιστευω πως απτα 1200 τα tsi τρωμε τουλαχιστον 2 κολωνες στα 400μ.και ευκολα κιολας.
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από vasilis10 » Σάβ Ιούλ 03, 2010 10:33 pm

αντρεα συμφωνω... είναι αλλού... το καταλαβα χθες μην κοιτας που τα μασαω...!!!

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Ιούλ 04, 2010 3:49 am

Kωσταντινε δεν εχω χασει τιποτα.οπου και να πεσουν οι στροφες την στιγμη που το punto θα βαλει τεταρτη γεια σας...θα δεις τον Γερμανο να χανεται.
τι ψοφαει τωρα γιατι τρελλαινομαι.τα νουμερα παραπισω που εχω γραψει δεν τα ειδες.συνειδητοποιεις για τι διαφορα ροπης και δυναμης μιλαμε??μαλλον οχι..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Ιούλ 04, 2010 7:02 am

Ακριβως.Τα νουμερα τι λενε ?17+ κιλα ροπη .Δεν το λες και θαυμα .Επισης για οποιον ειδε το το βιντεο στα κοκκινα(κοφτης ?) ,δλδ στις 6000σ.α.λ. το αμαξι εχει 80χ.α.ω με 2α και 110 με 3η ..

Απο εκει και περα ,ναι εχει 10 ιππους διαφορα ,καθως και καποια κιλα επιπλεον..Ψαξτε να βρειτε κανενα βιντεο 0-190(θεωρητικη τελικη) να δουμε τι πιανει..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από Pani_EVO » Κυρ Ιούλ 04, 2010 10:31 am

dimitrispapalel έγραψε:
Gazofonix έγραψε:Αν και ειμαστε off-topic επετρεψε μου.Στα GT μονο ελαχιστα δεν ηταν τα προβληματα.Ηταν και ειναι παμπολα,αρκετα σοβαρα και φυσικα ακριβα.
Τα 140 και τα 125 ειναι σιγουρα σε καλυτερη μοιρα (το 125 δεν εχει καν κομπρεσορα) αλλα και παλι καπου λιιιιγο πονανε.Στο προσεχες μελλον θα εχουμε ασφαλη συμπερασματα για την αντοχη τους.

+1000..απειρα τα προβληματα τους!! PDT_Armataz_01_02
Θα μου επιτρέψετε να έχω εμπεριστατωμένη άποψη, ως κάτοχος και ενός Leon 1.4 TSI. Είναι το μοτέρ με τα 125 (θεωρητικά) άλογα, χωρίς κομπρέσσορα. Έχω 37000 χλμ, από τις 30000 χλμ δε με πρόγραμμα.
Παρουσίασε μια μικρή κατανάλωση λαδιού μέχρι την πρώτη αλλαγή, αλλά πλέον όχι. Για το ίδιο με προϊδέασαν και για το EVO Muntiair turbo μου βέβαια, ότι μπορεί να παρουσιάσει κατανάλωση λαδιού μέχρι την πρώτη αλλαγή.
Κατά τα άλλα το TSI μου δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Αυτά που διαβάζετε ότι το μοτέρ ξεφουσκώνει μετά τις 5000 στροφές είναι αληθές, αν και βελτιώθηκε με το πρόγραμμα λίγο. Όμως έχει βγάλει όλη τη ροπή από τις 1800 στροφές και τη δύναμη από λίγο παραπάνω, οπότε μπορείς να κινείσαι πολύ σβέλτα χωρίς να παίζεις με κόκκινα. Σε επίπεδο κόντρας όμως, οι στροφές χρειάζονται. Εγώ όμως που δεν κάνω κόντρες, προτιμώ αυτά τα μοτέρ, όπως και το Multiair turbo.
Για τα 170άρια Golf GT όντως ακούγονται διάφορα και δε μπορεί να μην έχουν βάση.

ΥΓ: Σε μία κόντρα μην ξεχνάτε και την παράμετρο "οδηγοί". Αν η διαφορά των αυτοκινήτων δεν είναι χαώδης, μπορεί να επηρεάσει το άλλαγμα σε λάθος στροφές ή ο φόβος του ενός να πιέσει το μοτέρ του.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Ιούλ 04, 2010 12:13 pm

Pani_Evo μιλωντας για το 125αρι μοτερ καλα το λες για θεωρητικα μιας και ειναι "στον τροχο"
Βεβαια εχεις αρκετο βαρος και μακρυ (αλλα με καλη κλημακωση) σασμαν οποτε η λυση "επαναπρογραματισμος" ειναι μονοδρομος αν εχεις εστω και λιγες οδηγικες απαιτησεις παραπανο.Το ιδιο ισχυει και για τον 1.2 TSI που ειναι και το μοτερακι που εξεταζουμε σε αυτην την "ατυπη" κοντρα-συγκριση.
Οσο για το "ξεφουσκωμα" στις 5000rpm ειναι πολυ λογικο μιας και η τουρμπινα τους ειναι μικρη και εργοστασιακα δεν εχει λογο να παει παραπανω μιας και μεχρι εκει εχει αποδοσει τα μεγιστα και απο ροπη και απο αλογα.Εκει φαινετε και ο οδηγος.Δλδ ποσο καλα ξερει αυτο που εχει στα χερια του.
Για την καταναλωση λαδιου ολα μα ολα ΠΡΕΠΕΙ να καινε λαδια.Αλλιως θα κολλησουν.Ειναι τοσο μεγαλες οι απαιτησεις σε λυπανση και τοσο ξερη η αμολυβη βενζινη που η καταναλωση λαδιου επιβαλλετε.
Για τα περι αξιοπιστιας (λογο επαγγελματος) θα σου αναφερω μονο οτι το 170αρι εχει απειρες πιθανοτητες να σκορπισει ανα πασα ωρα και στιγμη.Ειναι οριακο ως προς την αντοχη για την ιπποδυναμη που εχει..Το 140 που ειναι πιο χαλαρο δεν παρουσιαζε τοσο προβληματα ενω στο 125 (και φανταζομαι και στο 105) λογο απουσιας κομπρεσορα τα πραγματα ειναι σαφως πιο νορμαλ.Ειναι ενα απλο τουρμπισιο με οτι και αν αυτο συνεπαγετε ή απαιτει απο τον χρηστη του (πχ δεν το σβηνουμε αμμεσος μετα απο πλακωματα ή ταξιδι)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από punto1410 » Κυρ Ιούλ 04, 2010 12:26 pm

P.A.D.R.C έγραψε:1410 αν διαβαζες ολα τα σχολια δεν θα ειχες αυτο το υφος.
Επισης Βασιλη μερικα ποστ πιο πισω απαντησα στον Gazofonix πως υπαρχει εκδοση με χειροκινητο 6αρι.Σαφως για πιο αξιοκρατικα αποτελεσματα.Τελος στα t-jet δεν μπορει να ριξει γιατι το t-jet εχει και 4 κιλα παραπανω ροπη απο 1.4 μοτερ ενω το βαρος τους δεν διαφερει τοσο.
Βεβαιως σημασια εχει που πατας(στροφες και χλμ).
Δεν έχω ύφος, γραπτός λόγος. :cool:
Αλλά τι? διαφωνείς?
Ο βασίλης έχει σπορτινγκ 1ο στάδιο με χταπόδι.
Το πόλο ήταν δικάβαλο.
Δεν ήταν ένα σωστό πάτημα, αλλά κανείς δεν ηρθε με φόρα. κοινώς δεν ήταν χαβαλές.
Πήραν και οι 2 μια εικόνα.
Το πόλο είχε +1 άτομο.
Πήγαν κόπιο.
Αρα αν ήταν μόνος ο βασίλης, θα ήταν πίσω........και 2 καρότσια.
Αν ήταν ο βασίλης μαμά......+2-3........4-5.
Οσο τρώει από ένα tjet δλδ, μέχρι τα 600 μέτρα.
Αρα το πόλο πιθανότατα πηγαίνει φέτες με tjet.
Λογικό, βάση και κιλών/ίππο(δυναμομετρημένων).
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από Pani_EVO » Κυρ Ιούλ 04, 2010 12:29 pm

Αυτό με το ότι δεν το σβήνουμε αμέσως δεν ισχύει για το 125άρι του VAG τόσο πολύ, γιατί το intercooler του είναι υδρόψυκτο, άρα η τουρμπίνα του δεν πυρώνει. Να σας πω, δεν ξέρω ο Multiair Turbo αν έχει κλασσικό intercooler αέρα, αλλά έτσι φαντάζομαι πως θα είναι.
Μιλώντας για την τουρμπίνα του 125αριού 1.4 TSI, βελτιωτής είχε πει είναι πως πρόκειται για τη μικρότερη τουρμπίνα που έχει δει, και έτσι εξηγείται ότι έχει δύναμη από πολύ χαμηλά (πιο χαμηλά από του Multiair turbo όπως το καταλαβαίνω στην πράξη) και το ξεφούσκωμα ψηλά (νωρίτερα από του Multiair turbo).
Κάτι ανάλογο πιστεύω θα ισχύει και στο 105άρι 1.2 TSI, άρα το σετάκι μοτέρ - σαζμάν δεν είναι "κοντράδικα". Στις ρεπρίζ βέβαια το turbo κάνει τη διαφορά, όσο μικρό και αν είναι.
Μη συγκρίνετε μόνο μέγιστες τιμές ιπποδύναμης και ροπής αλλά και καμπύλες. Στην καθημερινή οδήγηση, στην οικονομία και στα ανοίγματα εν κινήσει, οι καμπύλες τύπου "τραπέζι" από χαμηλά, είναι αυτές που υπερέχουν.

Πάντως παιδιά, χωρίς να έχω εμπειρία του T-jet, ο Multiair Turbo έχει ήχο που σε ξεσηκώνει.


Η επόμενη μου κίνηση είναι να βρω τρόπο να κάνω άνοιγμα μεταξύ των LEON 1.4 TSI με πρόγραμμα και Punto EVO Multiair Turbo που έχω, αλλά για να μη χρησιμοποιήσω τη γυναίκα μου που είναι άσχετη, πρέπει να βρω τρόπο να ανοίξω... μόνος μου...
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 1.2 tsi vs Sporting mk2b ?

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Ιούλ 04, 2010 1:41 pm

επειδη μαλλον καποιοι δεν θελετε να πιστεψετε καποια πραγματα.
121 ιππους και 20,2 κιλα ροπης εβγαλαν στο sκoda yeti.κανενας tsi μεχρι σημερα δεν ειχε τα αλογα που δηλωνε το group vag.
και το οτι στις 5000 ξεφουσκωνει δεν μου λεει τιποτα κανεις αλλαγη και πριν τις 5000 και πεφτεις στην τουρμποροπη σου και γεια σας.
σαφως και δεν ειναι 105 αλογα το polo.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”