Δημοσίευση
από Gazofonix » Κυρ Φεβ 24, 2013 9:34 pm
Λοιπον κυριοι 2 μερες ελειψα και εχω διαβασει τα απιστευτα.Πραγματικα δλδ καπου κατι εχει χαθει.Δεν μπορω να καταλαβω πως γινετε να κοιτατε το δεντρο και να χανετε το δασος.Εχω διαβασει σε 2 σελιδες που γραφτικαν πραγματα τα οποια γραφτηκαν μονο για να γραφτουν.
Δεν θα σχσολιασω κατι παραπανο σε αυτον το τομεα.
Στο διαταυτα τωρα.Μετα απο μερικες ωρες δουλειας (ριξιμο πιστονια στο μπλοκ,δεσιμο κεφαλης,κλεισιμο καρτερ κλπ) και αντιμετωπισεις τεχνικων προβληματων (σχεδον ολο το απογευμα της Παρασκευης εψαχνα να βρω ειδικα εργαλεια για τον χρονισμο του μοτερ) μπηκα Σαββατο 10 το πρωι στο μαγαζι και στης 23.55 (με διαλειμα μονο για 1 τυροπιτα κυριολεκτικα) το αμαξι πατησε το 1ο του μιζαρισμα.Σπιτι λοιπον κατα της 1 το βραδι και σημερα νωρις το μεσημερακι πηγα για να το κλεισω.Νερα,ελεγχος θερμοκρασιας,κλεισιμο ποδιας,δοκιμη (κανα 10αρια χλμ) πηραν λιγη ωρα και το απογευμα το αμαξι παραδοθηκε στον ιδιοκτητη του.1η εντυπωση ειναι οτι το αμαξι παει πιο ζωηρα,ακουγετε λιγοτερο και περνει μπρος πιο ευκολα.Αρα ολη εκεινη η μαυριλα που ειχε πιασει στα μολις 30.000 χλμ δικαιολογει τα παραπονα οσων εχουν FSI η Tsi και δεν τα φουλαρουν μονιμος με 100αρα V Power ή δεν τα σκιζουν ολη μερα.(αν αντεξουν).Επομενη κινηση ειναι το αμαξι να φυγει Κοζανη στην αντ/πεια (και οχι Καστορια για δικους μου λογους) για remap και μετα απο λιγα χλμ να ελεγχει για τυχον διαροες.
Συνολικο κοστος (οσο θα εβγαινε αν ηταν το αμαξι στο ονομα μου) 650ε και περιλαμβανει full σετ φλαντζες επισκευης,καινουριο πιστονι (γνησιο),σετ ελατηρια,σετ κουζινετα,οδηγους βαλβιδων (που ηταν για τα αναθεμα),μηχανουργειο για πλανιαρισμα-τριψιμο βαλβιδων-ελεγχο φορεα και εκκεντροφορων,ελεγχο πιστονιων κλπ,καινουρια μπουζι,καινουρια λαδια (5/30) και φ.λαδιου + μερικα αναλωσημα και μεταφορικα πανε-ελα Θεσσαλονικη το κεφαλαρι.
Στα bonus εχουμε και μια μπαταρια 56Αh και 480Α Bosch που την ειχα καβαντζα (1 χρονου απο τρακαρισμενο) γιατι ο απιθανος ο Γερμανος για 1η τοποθετηση ειχε.......44Ah και 360Α εκκινηση.Και εννοειτε οτι μεσα στα 3 χρονια το αμαξι ειχε μεινει και 2 φορες απο μπαταρια η οποια φυσικα........δεν ειναι μερος της εγγυησης παρα μονο για 6 μηνες και η αντ/ση της γινετε μια ιδια.Επισης μετα απο την επισκευη καταλαβα γιατι σχεδον κανεις δεν αναλαμβανει την επισκευη αυτου το κινητηρα και ολοι τους αλλαζουν.Μιλαμε για πολυυυυυυυ δουλεια και ακομα πιο πολλες βιδες.Το απολυτο χαος.Το τεχνολογικο διαμαντι ειναι μιας χρησης.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες