WV..........Das Auto

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Σάβ Φεβ 23, 2013 9:54 pm

Pani_EVO έγραψε:...ας πάρει ένα KIA Ceed ή Rio, με 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης (η μόνη μάρκα) και θα είναι άρχοντας. Και εσωτερικά είναι πολύ βελτιωμένα, και εξωτερικά (υποκειμενικά) ομορφούλικα και από όλα. Αν ήταν κύριο κριτήριο η αξιοπιστία, θα έπαιζαν μόνο 3-4 μάρκες για όλους!

ΥΓ: Εμένα πάντως αν μου χάριζαν (λέμε τώρα) το punto ή ένα Tigual, δε χρειάζεται να απαντήσω τί θα διάλεγα, ε; PDT_Armataz_01_04
να σου πω κατι πανω σε αυτο??
και η carina του θειου μου, ειχα οταντην πηρε ή 7 ή 10 χρονια εγγυηση αν θυμαμαι καλα... στις 14.000χμ αλλαξε δισκο πλατο! ειχε καποιο θεμα τοτε η toyota με αυτο... οπως επισης μετα απο 1 χρονο του χαλασε η ζωνη ασφαλειας και το παραθυρο του οδηγου (χειροκινητο) δεν εκλεινε πανω-πανω! το μοτερ ομως διαμαντι, εχει 270.000χμ και συνεχιζει... μοντελο του 1994 (αγγλικη εκδοση)! οποτε δεν παιζει και τοσο ρολο η εγγυηση για εμενα! :wink:

η delta μου ειχε περιπου 240.000 χμ και δισκο πλατο δεν χρειαστηκε αλλαγη... οι μηχανισμοι των ηλεκτρικων παραθυρων χαλασαν ο ενας στην 8ετια και ο αλλος στην 15ετια... το μονο προβλημα ηταν ο ψεκασμος που χαλασε! και καθε 5ετια ηθελε αλλαγη το καζανακι της εξατμισης! παρολα αυτα, το μοτερ του οταν αποσυρθηκε ηταν επισης διαμαντι, δουλευε κανονικα... και το αμαξι ειχε νομιζω 3-4 χρονια εγγυηση...


ΥΓ:τι θα επελεγες? :razz:


ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από forza italia » Σάβ Φεβ 23, 2013 11:04 pm

την carina (ΓΙΑΠΟΝΕΖΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ) :mrgreen:
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Φεβ 23, 2013 11:50 pm

Πολλα "νομιζω" που δν ισχυουν για εκεινη την εποχη ;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Pani_EVO » Σάβ Φεβ 23, 2013 11:55 pm

1 έτος τότε οι εγγυήσεις...
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Φεβ 24, 2013 3:42 am

πραγματικα νομιζω οτι καποιοι ζουν σε αλλη χωρα..
δεν παιζει ρολο η εγγυηση ετσι??στα 5,5 χρονια τρομπα νερου στην εγγυηση σε rav και χωρις καν να το συζητησουμε.η toyota εχει εδω και πολλα χρονια το καλυτερο aftersales στην ευρωπη(+ τις πωλησεις)η εγγυηση δινεται γιατι απλα τα μηχανικα μερη αντεχουν.δεν εχει καποιο αλλο λογο.ο κατασκευαστης δεν ειναι χαζος να πληρωνει ζημιες ουτε δωρεαν service.
τα delta και τα dedra ειχαν τα περισσοτερα προβληματα στο group.(ρωτηστε τους μηχανικους και τους ηλεκτρολογους)
και εμενα εσπασε το πλατω στα 44.000 χλμ και με αφησε σε ενα χωραφι στο πουθενα και χωρις να χει πατιναρει ποτε το αμαξι.τι ψαχνεις τωρα?
ολα τα Ιταλικα σημερα ξαναλεω γιατι καποιοι δεν διαβαζετε παραπανω,οταν ειναι καινουργια ειναι πολυ καλα.λογω της κακης συναρμογης ομως με το περασμα των χιλιομετρων το αμαξι γινεται χειροτερο.
aftersales και εγγυηση ειναι το νουμερο 1 για αξιοπιστια.
το colt to czt εχει(και ειχε) 5+2 χρονια εγγυηση πραγμα πρωτοφανες για turbo.
ford 2+3 για τα καινουργια τουρμπο μοτερ 1.0 με 120 ιππους
νισσαν 1.6 turbo 3 χρονια
αυτα δεν ειναι τυχαια ουρε επειδη το αφεντικο τρελλαθηκε.
και αυτα δεν αποτελουν προσφορα,ειναι αρκετα χρονια διαμορφωμενα,
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Φεβ 24, 2013 10:03 am

Μην μενεις στα χρονια αλλα και στα χλμ που σε περιοριζουν ;-)

Και επιστρεφοντας στα VW ,αφηνοντας τα λουσα στην ακρη, ποσοι εχετε μιλησει με μηχανικους ευθυγραμμισης να σας μιλησουν και για τα δεσιματα τους ,ποσο μαλλον για τα υπεροχα ψαλιδια με τα "μποσικα" εξ'εργοστασιου.Κρακ-κρουκ με το καλημερα σας σε πατημα.
Βεβαια ο αδαης θα πει "Εχει αλουμινενια ψαλιδια.Εσενα εχει?" και μετα ψαξε απο cupra για να ερθει στα ισα του .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Κυρ Φεβ 24, 2013 1:56 pm

παιδια οι delta ειχαν προβληματα επειδη τις ξεσκιζαν... δεν υπηρχε 2λιτρη delta οταν πηγαινα στο συνεργειο που να μην ειχε φαει σκισιμο... τους πετουσαν τα ματια εξω!
αντιθετα οι 1.4αρες που ηταν 8βαλβιδες και με βαρυ αμαξωμα, οποτε οσο σκισιμο και να του εριχνες το αμαξι δεν πηγαινε και πολυ, κρατουσαν περισσοτερο... και τα ειχαν ιδιοκτητες για καθημερινη χρηση και οχι σκισιμο (οπως ο πατερας μου)...


dedra πολυ καλου μου φιλου, εχει 300.000+ χμ και συνεχιζει... δεν το ξεσκισε ομως ποτε το αμαξι! αρα παιζει ρολο και ποιοι τα ειχαν τα αμαξια...
οπως και του θειου μου η carina (μεχρι να την δωσει στην γυναικα του που πραγματικα την εχει γ@μ#σει στο δισκο-πλατο, κοπανηματα κλπ και εχει γινει κουδουνιστρα, οσο την ειχε και την φροντιζε ο θειος, το αμαξι ηταν και αυτο επισης αριστο!

με ολα αυτα θελω να πω οτι παιζει ρολο και η συντηρηση! και πολλες delta τοτε τρωγαν σκισιμο γερο απο πιτσιρικαδες!

τωρα σχετικα με την vw... δεν τους δικαιολογω σε παρα πολλους τομεις... ισως να ειμαι λιγο "σκληρος" με το group vag, αλλα εδωσα πολλα λεφτα για οσα χρονια ειχα το αμαξι... βαρεθηκα! για αυτο και ξαναγυρισα στον ιταλο, ελπιζοντας να με βγαλει ασπροπροσωπο οπως το delta...
και απο συναρμολογηση δειχνει οκ το fiat μεχρι στιγμης, ανετα το συγκρινω με του fabia...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Γιωργος punto την Πέμ Σεπ 05, 2013 12:53 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Φεβ 24, 2013 4:26 pm

σχετικα με τις ευθυγραμμισεις που αναφερθηκε πιο πανω
εχει παει ο Grigio σε γνωστο λαστιχα του αιγιου
εκει ηταν ενας με ενα γκολφ που ειδε το αμαξι και το καταλαβε οτι αυτος ηταν που ετρεχε Super Lap
του κανει καλα μπαινεις πιστα και το αμαξι δεν εχει στραβωσει ακομη?
του κανει ο grigio οχι ποτε δεν εχει αλλαχθει τοσα χρονια κατι
και κανει ο αλλος εγω μια φορα ανεβηκα γρηγορα φτερη και στραβωσα τα ψαλιδια!!!


-_- Das auto...... -_-
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Φεβ 24, 2013 4:56 pm

Που να δεις και "γαλλικο" ..Στραντζαριστη λαμαρινα κυριολεκτικα :wink:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
AKIS P
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3527
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από AKIS P » Κυρ Φεβ 24, 2013 5:04 pm

kostas013 έγραψε:σχετικα με τις ευθυγραμμισεις που αναφερθηκε πιο πανω
εχει παει ο Grigio σε γνωστο λαστιχα του αιγιου
εκει ηταν ενας με ενα γκολφ που ειδε το αμαξι και το καταλαβε οτι αυτος ηταν που ετρεχε Super Lap
του κανει καλα μπαινεις πιστα και το αμαξι δεν εχει στραβωσει ακομη?
του κανει ο grigio οχι ποτε δεν εχει αλλαχθει τοσα χρονια κατι
και κανει ο αλλος εγω μια φορα ανεβηκα γρηγορα φτερη και στραβωσα τα ψαλιδια!!!


-_- Das auto...... -_-
:lol: :lol: :lol: :lol:
WE RIDE TILL WE DIE!!!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Φεβ 24, 2013 5:33 pm

και οσο για τους τριγμους...
το punto μου 11 χρονων τοτε, με 150.000 χιλιομετρα
toyota aygo 1 ετους 10-12.000 χιλιομετρα

Punto με κονι κιτρινο ρυθμιση ποτε μαλακο (της κονι το μαλακο, ειναι και παλι σκληρο) και 3 ποντους χαμηλωμα με ειμπαχ
aygo μαμα!!

περισσοτερο τριζει το aygo!!! και λεω τωρα για οταν το αιγκο ηταν καινουριο... κατι κοπαναει οταν θελει μεσα στην πορτα του οδηγου (απ οτι ειδα κοινο προβλημα σε ολα τα αιγκο) και νομιζεις οτι θα βγει ο γκοτζιλα απο μεσα!!! επισης τριζει ολο το τζαμι- πορτπαγκαζ πισω ενα συνεχες γκλιτσι γκλιτσι απο πισω που κανει τα νευρα τουμπανα
ρε τι WD εχω ριξει, τι σπρει σιλικονης ενα σκασμο πραγματα, μεχρι και τσιμουχα αλλαξαμε και ο θορυβος εκει παραμενει
το πουντο μεσα ακουγεται λογω παλαιοτητας πλεον η κολωνα του οδηγου και πλεον και τα πισω σινεμπλοκ!!! αλλα και παλι τριζει πλεον το πουνο 13 χρονων λιγοτερο απο αιγκο 3 χρονων!!!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Φεβ 24, 2013 8:32 pm

εγω οταν μιλαω αναφερω τι ισχυει στην Ελλαδα και τι ισχυει γενικα.και μεις ειχαμε niva και δεν ειχε βγαλει ουτε ενα προβλημα.ετυχε!
εδω μιλαμε για το τι συμβαινει.το τι ακουσα και ειδα και τι εχει ενας ξαδερφος δεν ειναι και το καλυτερο κριτηριο.
τα Ιταλικα εχουν προβληματα οσο και τα γαλλικα κατα τη γνωμη μου.
τα μονα χειροτερα θεωρω οτι ειναι τα rover και σημερινα mg.
το punto εχει κακη καροτσα,εγω με τις πιστες ειδα διαφορα απο την πρωτη στιγμη.εχει χασει πολυ ακαμψια..καλα ευθυγραμμιση χαλια μαυρα.1 κερπ και διαλυθηκαν ολες οι ρυθμισεις.εχουμε καλα ψαλιδια παντως..!αντεχουν.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Φεβ 24, 2013 8:36 pm

η καροτσα του πουντο ειναι απλα καλη!!!!!!! υπαρχουν πολυ χειροτερες απο αμαξια που τα θεωρουμε πολυ καλυτερα!!! οσο για την ευθυγραμμιση εγω που ειμαι κανιβαλος στην οδηγηση και στα κερμπς ποτε δεν εχασε τιποτα!!!!!
τα σεισεντο σε αναβασεις κλπ εχουν γραψει ιστορια αυτα τα αμαξακια... η καροτσα τους ειναι πολυ πισω σε σχεση με το πουντο και πολλα αλλα
αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα

βεβαια να τονισουμε πως δεν ειναι ενα αμαξακι που ειναι απο μαμα κατασκευασμενο για πιστα, ενα απλο 1,2 εχουμε ρε παναγιωτη!!!!! ειναι για καθημερινη χρηση, το οτι εμεις τα κανουμε οτι τα κανουμε ειναι αλλο θεμα!!!!
στο κατω κατω αν θες για πιστα πας στον χερμπι και στο κανει μπετο!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Φεβ 24, 2013 9:34 pm

Λοιπον κυριοι 2 μερες ελειψα και εχω διαβασει τα απιστευτα.Πραγματικα δλδ καπου κατι εχει χαθει.Δεν μπορω να καταλαβω πως γινετε να κοιτατε το δεντρο και να χανετε το δασος.Εχω διαβασει σε 2 σελιδες που γραφτικαν πραγματα τα οποια γραφτηκαν μονο για να γραφτουν.
Δεν θα σχσολιασω κατι παραπανο σε αυτον το τομεα.

Στο διαταυτα τωρα.Μετα απο μερικες ωρες δουλειας (ριξιμο πιστονια στο μπλοκ,δεσιμο κεφαλης,κλεισιμο καρτερ κλπ) και αντιμετωπισεις τεχνικων προβληματων (σχεδον ολο το απογευμα της Παρασκευης εψαχνα να βρω ειδικα εργαλεια για τον χρονισμο του μοτερ) μπηκα Σαββατο 10 το πρωι στο μαγαζι και στης 23.55 (με διαλειμα μονο για 1 τυροπιτα κυριολεκτικα) το αμαξι πατησε το 1ο του μιζαρισμα.Σπιτι λοιπον κατα της 1 το βραδι και σημερα νωρις το μεσημερακι πηγα για να το κλεισω.Νερα,ελεγχος θερμοκρασιας,κλεισιμο ποδιας,δοκιμη (κανα 10αρια χλμ) πηραν λιγη ωρα και το απογευμα το αμαξι παραδοθηκε στον ιδιοκτητη του.1η εντυπωση ειναι οτι το αμαξι παει πιο ζωηρα,ακουγετε λιγοτερο και περνει μπρος πιο ευκολα.Αρα ολη εκεινη η μαυριλα που ειχε πιασει στα μολις 30.000 χλμ δικαιολογει τα παραπονα οσων εχουν FSI η Tsi και δεν τα φουλαρουν μονιμος με 100αρα V Power ή δεν τα σκιζουν ολη μερα.(αν αντεξουν).Επομενη κινηση ειναι το αμαξι να φυγει Κοζανη στην αντ/πεια (και οχι Καστορια για δικους μου λογους) για remap και μετα απο λιγα χλμ να ελεγχει για τυχον διαροες.
Συνολικο κοστος (οσο θα εβγαινε αν ηταν το αμαξι στο ονομα μου) 650ε και περιλαμβανει full σετ φλαντζες επισκευης,καινουριο πιστονι (γνησιο),σετ ελατηρια,σετ κουζινετα,οδηγους βαλβιδων (που ηταν για τα αναθεμα),μηχανουργειο για πλανιαρισμα-τριψιμο βαλβιδων-ελεγχο φορεα και εκκεντροφορων,ελεγχο πιστονιων κλπ,καινουρια μπουζι,καινουρια λαδια (5/30) και φ.λαδιου + μερικα αναλωσημα και μεταφορικα πανε-ελα Θεσσαλονικη το κεφαλαρι.

Στα bonus εχουμε και μια μπαταρια 56Αh και 480Α Bosch που την ειχα καβαντζα (1 χρονου απο τρακαρισμενο) γιατι ο απιθανος ο Γερμανος για 1η τοποθετηση ειχε.......44Ah και 360Α εκκινηση.Και εννοειτε οτι μεσα στα 3 χρονια το αμαξι ειχε μεινει και 2 φορες απο μπαταρια η οποια φυσικα........δεν ειναι μερος της εγγυησης παρα μονο για 6 μηνες και η αντ/ση της γινετε μια ιδια.Επισης μετα απο την επισκευη καταλαβα γιατι σχεδον κανεις δεν αναλαμβανει την επισκευη αυτου το κινητηρα και ολοι τους αλλαζουν.Μιλαμε για πολυυυυυυυ δουλεια και ακομα πιο πολλες βιδες.Το απολυτο χαος.Το τεχνολογικο διαμαντι ειναι μιας χρησης.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Φεβ 24, 2013 10:54 pm

τι εννοεις ειναι μιας χρησης Μπαμπη?
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”