WV..........Das Auto

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Φεβ 22, 2013 10:57 am

Pani_EVO έγραψε:
ΥΓ: Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί άλλαξα και τους δύο μηχανικούς γρύλους πίσω παραθύρων, που παρότι δε χρησιμοποιούνται σχεδόν καθόλου, χάλασαν και οι δύο;
για τον ιδιο λογο που επεσε χ2 το δεξι παραθυρο του ΤΤ μεσα σε 1.5 χρονο (σημερα ειναι 4 και κοστισε 65.000 σε γνωστο μου).Και το σημαντικοτερο ,ΔΕΝ το ανοιγει για να μην σκονιζεται μεσα;-)

Ας αφησουμε τις αστραπιαιες αλλαγες στην ακρη και ας δουμε τα βολαν διπλης μαζας που την ακουν μαζι με τα διπλα σετ συμπλεκτη .Μπορεις να υπολογισεις το κοστος τωρα σε ενα βελτιωμενο 1.4 VAG?Η και σε 2.0?

Και αφου ξεκινησαμε απο το tiguan και μαλιστα βενζινη,για μενα αυτος που τα αγοραζει δυστυχως νομιζει πως θα συνδυασει επιδοσεις με ανεση.Μονο που αυτα τα εργαλεια επρεπε να αγοραζονται πετρελαια για να μπορεις να πεις πως εχεις οφελος.

Και ξαναπεναλμβανω και την ερωτηση προς τον Μπαμπη ,τελικα απο τι εσπασε η φουστα?


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Pani_EVO » Παρ Φεβ 22, 2013 11:43 am

Κοίτα να δεις, ένα Tiguan 35000 - 45000 ευρώ, αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι για τα δόντια του μεροκαματιάρη με μισθό 1000 ευρώ.
Μην κοιτάς που ο ελληνάρας κάνει το σκ@τό του παξιμάδι, βάζει 80 δόσεις για να πάρει SUV 2.0cc Turbo και μετά γκρινιάζει για την κατανάλωση και την ασφάλεια. Αν έχεις να το πάρεις και να το συντηρήσεις, το παίρνεις.
Αλλιώς παίρνεις όπως έκανα εγώ ένα PUNTO EVO, αν σε παίρνει και το βρεις και προσφορά, όπως πάλι εγώ, διαλέγεις και το Turbo για να έχει γκάζι για ασφάλεια/ μούρη/ ότι γουστάρει ο καθένας και με αυτό πορεύεσαι.
Ξέρω πολλούς από τα club της Seat που ασχολούμαι από το 2004, που αγόρασαν LEON 25000+ ευρώ, τα βελτίωσαν κιόλας για να γίνουν 250 - 400 άλογα και τώρα συζητούν για καταναλώσεις, για τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα.
Υπό αυτή τη λογική, αν θέλω Tiguan 30-40k ευρώ με την άνεση και τεχνολογία του DSG, φυσικά και δε θα με νοιάξει αν μετά από 100000 χλμ χρειαστεί αλλαγή δίσκων. Αλλιώς είμαι Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ!
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Φεβ 22, 2013 12:41 pm

Εσυ μπορει να μην εισαι αλλα 7/10 ηταν σιγουρα...Και απλως τωρα "συνερχονται" απο τις μπατσες χωρις να εχουν καταλαβει τι γινεται ΑΚΟΜΑ.
Βεβαια το "Τζαμπαζιστάν" ειναι η χωρα του Ποτε :wink: για τον απλο πολιτη.

Και εσενα μπορει αν μην σε νοιαζει για το dsg ,ρωτα ομως και τον κατοχο του γρηγορου GT/GTI/R PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από forza italia » Παρ Φεβ 22, 2013 12:45 pm

εγω πηρα πριν 4 χρονια ενα t-jet με ηλιοροφη 17000ε,νομιζω οτι ηταν μονοδρομος σε σχεση με τον ανταγωνισμο,η vw εδινε τοτε το golf 1,4 με 90 aloga αν δεν κανω λαθος,με σιδερενιες ζαντες,aircondition οχι klima,δερμα ανυπαρκτο πουθενα,και δωρο το ραδιοσιντι kenwοοd των 50 ευρω,με στανταρ esp και 2 αεροσακους,πανω κατω τα ιδια και στην opel,αντιστοιχα με το φιατ επερνες:ηλιοροφη,17αρες,φρεναρες,διζωνικο,esp asr 4 αεροσακους hill control και αλλα αρκετα που βαριεμαι να γραφω....ειμαι πολυ ευχαριστημενος και απο το μοτερακι και απο την αξιοπιστια του,σε οδηγικη συμπεριφορα ποιοτητα κυλισης δεν μπαινω στο τρυπακι να σχολιασω γιατι ειναι λιγο υποκειμενικο και αναλογο του τι ζηταει ο καθενας

επισης εχω ενα toyota carina e του 93,1600cc 115 αλογα ολοζωντανα(120 το δυναμομετρουσαν),με 210.000χλμ,το αμαξακι εχει διαμαντι μοτερ,ανυπαρκτη οδηγικη συμπεριφορα,ανυπαρκτα φρενα(κανεις τον σταυρο σου πριν φρεναρεις) αλλα σε αποζημειωνει σε ολα τα υπολοιπα,ποιοτητα εσωτερικου(ειναι σαν να βγηκε τωρα απο το εργοστασιο)διαμαντι μοτερ τερσς αξιοπιστιας οπως ειπα και ποιο πανω με πολυ μικροτερη καταναλωση ακομα και απο συχρονα μοτερ του 2012

ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα,η καθε μαρκα εχει τα ατου της,αλλα δεν μπορω να ακουω οτι και η φιατ δεν εχει τα δικα της
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Pani_EVO » Παρ Φεβ 22, 2013 1:59 pm

forza italia έγραψε: ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα,η καθε μαρκα εχει τα ατου της,αλλα δεν μπορω να ακουω οτι και η φιατ δεν εχει τα δικα της
Αν το λες για εμένα, με 2 ίδια Punto εγώ και η γυναίκα μου, ασχέτως αν το ένα είναι leasing - εγώ το επέλεξα κι αυτό, λες να θεωρώ ότι τα Fiat δεν έχουν τα καλά τους;
Όμως δε μπορώ να διαβάζω ότι τα VAG είναι για τα μπάζα, τα honda και τα toyota δεν είναι και αυτά τέλεια, ενώ τα mk2 μόνο από ηλεκτρική κρεμαγιέρα πάσχουν και τέρμα, άρα τα fiat είναι τέρατα αξιοπιστίας. Όποιος θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο, ας πάρει ένα KIA Ceed ή Rio, με 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης (η μόνη μάρκα) και θα είναι άρχοντας. Και εσωτερικά είναι πολύ βελτιωμένα, και εξωτερικά (υποκειμενικά) ομορφούλικα και από όλα. Αν ήταν κύριο κριτήριο η αξιοπιστία, θα έπαιζαν μόνο 3-4 μάρκες για όλους!

ΥΓ: Εμένα πάντως αν μου χάριζαν (λέμε τώρα) το punto ή ένα Tigual, δε χρειάζεται να απαντήσω τί θα διάλεγα, ε; PDT_Armataz_01_04
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από forza italia » Παρ Φεβ 22, 2013 3:26 pm

οχι ρε pani-evo,δεν τα εγραψα για σενα προσωπικα,γενικα η αληθεια ειναι καπου στην μεση,ουτε τα fiat ειναι τερατα αξιοπιστιας ουτε τα vw,αλλα προτεριματα εχει το ενα και αλλα το αλλο,δεν υπαρχει συγκριση,παντως γενικα απο τοτι βλεπω και ακουω,τα δικα μας εχουν κυριως χαζοπροβληματακια τα οποια λυνονται ευκολα σχετικα και μικρο κοστος,ενω αντιθετα τα vag δεν πασχουν απο τετοια χαζα συχνα προβληματακια,αλλα η ζημιες που βγαζουν οταν τις βγαζουν ειναι σοβαρες με μεγαλα κοστολογια
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Φεβ 22, 2013 3:51 pm

Υπό αυτή τη λογική, αν θέλω Tiguan 30-40k ευρώ με την άνεση και τεχνολογία του DSG, φυσικά και δε θα με νοιάξει αν μετά από 100000 χλμ χρειαστεί αλλαγή δίσκων. Αλλιώς είμαι Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ

ναι εχει\ς απολυτο δικιο αλλα αυτη ειναι η φυσιολογικη φθορα και επακολουθο της χρησης του αυτοκινητου
να βαρεσει διαλυσηυ ομως το μοτερ με κοστος 2500ε στα 30.000 ειναι ανεπιτρεπτο!!!! καινουριο αμαξι ειναι!!!!

παντως συμφωνω με φορτσα οτι ναι τα φιατ βγαζουν χαζοπροβληματα... εμενα εχει καψει φλατζα (κοινο προβλημα σε ολα τα 1,2) αλλα και ο προηγουμενος το ειχε κανει μπουρδελο το μοτερ ειχε στροφαρει 11500 και το εκανε ανακατασκευη
στην ανακατασκευη λοιπον βαλανε φλατζα ιμιτα κακης ποιοτητας με αποτελεσμα μετα απο 85κ χλμ να παει για αλλγη!!!

επειτα σασμαν!!! το ειχα παρει να γρατζουναει και απο αμελια μου εσπασε μετα απο 80κ χλμ αφου δεν το ειχα συντηρησει ποτε και του επινα το αιμα!!!!
και ο πατερας μου ελεγε να και τα φιατ δεν ειναι καλα και και και

ε πριν 2 μηνες η αξιοπιστη μερσεντες του ε200 δεν επαιρνε τις ταχυτητες το αυτοματο κιβωτιο με 35κ χλμ
αμαξι 3 χρονων!!!! και η αξιοπιστη μερσεντες εκαψε τον εγκεφαλο του σασμαν (η πλακετα) κοστος 1200ε τιμη φιλικη απο την μερσεντες!!!!!

ειναι δηλαδη να ευχεσαι να μην χαλασει!!!

η το αλλο τερας αξιοπιστιας κατα τον πατερα μου το χαιλουξ!!! ειναι τογιοτα βλεπεις!!! την π[ρωτη εβδομαδα ηλεκτρολογικο προβλημα στο παραθυρο του συνοδηγου!!! ανεβοκατεβναινε μονο απο τον διακοπτη του οδηγου... απο του συνοδηγου λειτουργουσε μονο οταν ηθελε!!!! μας το αλλαξανε με τον διακοπτη του εκθεσιακου γιατι ειναι κολλητος του πατερα μου ο αντιπροσωπος...
επειτα το χαιλουξ ειναι 2 χρονων η εξατμιση ολη σκουρια, ψαλιδια σκουρια γενικα πολυ σκουρια απο κατω... και οχι μονο το δικο μας, το ειχα παει για σερβις και ηταν αλλα 2... στα ιδια ακριβως σημεια σκουρια!!!!

μετα λενε για τα φιατ!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Klimis18
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Οκτ 01, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: MENIDI
Επικοινωνία:

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Klimis18 » Παρ Φεβ 22, 2013 4:23 pm

Εγω ενα εχω να πω χαιρομαι που εχω φιατ ! και δεν μου σπανε τα πιστονια ! Παρολου που το πινω ολοι μερα !
ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΤΩΧΟΠΑΙΔΑ ΜΕ ΑΚΡΙΒΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ !!!

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Παρ Φεβ 22, 2013 4:35 pm

μια χαρα ειναι τα fiat...
απο τα πιο καλα μοτερ στην αγορα πλεον... και χωρις προβληματα στα ηλεκτρικα τα τελευταια χρονια!
για καθιστε να σκεφτειτε το εξης:
multijet: κορυφαιοι πετρελαιοκινητηρες...
twinair: ο πρωτος 2κυλινδρος κινητηρας που βγαζει 85 αλογα (τωρα και ο νεος με τα 105) και χωρις τελη κυκλοφοριας!
multiair: δεν εχω ακουσει κανενα παραπονο!
t-jet: παρα πολυ καλα μοτερ επισης... και δεν καινε και λαδι!
και τα τελευταια χρονια πολλα μοτερ του fiat group εχουν παρει βραβεια...

δεν ξερω εσεις τι λετε, εμενα μου αρεσουν παρα πολυ τα νεα μοντελα της fiat...

οσο για το linea που ειναι made in turkey, πολλα νεα μοντελα της toyota που φτιαχνονται δηλαδη?? για αυτην γιατι δεν λετε τιποτα?

το bravo επισης ειναι πολυ αξιολογο αυτοκινητο! και δεν παιζουν ρολο οι πωλησεις του... δεν πηγε και ασχημα... απλα δεν το προωθησαν σωστα το μοντελο... η fiat εχει θεμα με το marketing, οχι με τα μοντελα της!
η vw marketing εχει... για αυτο και πουλαει!


εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος που εχω fiat... ουτε τριζουν πλεον, ουτε προβληματα στα ηλεκτρικα εχουν και εχουν πολυ καλα μοτερ... προσωπικα δεν το εχω μετανιωσει καθολου!!! :wink: θα ξαναγοραζα ανετα fiat... και πολυ πιο ανετα lancia ή alfa romeo!

@Pani_EVO φιλε Πανο, εχει καμια σχεση ομως το marea με την σημερινη fiat?
απο τα punto σου δηλαδη εχεις παραπονα με τριγμους κλπ??
εμενα το puntακι μου δεν τριζει παντως, πιστευω οτι εχει πολυ καλη συναρμολογηση!
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Παρ Φεβ 22, 2013 5:19 pm

εγω οτι καινουργιο punto εχω μπει ενω στην αρχη νομιζω οτι μπαινω σε group vag στην πρωτη λακουβα ανωμαλια καταλαβαινεις οτι εχει fiat.κουδουνιζει.ολα τα fiat τα ιδια.μετα τα 10.000 χλμ την ακουνε τα ακρομπαρα(ημιμπαρα πως τα λενε) της κρεμαγιερας ,τα σινεμπλοκ,ο δισκος αρχιζει κανει τα δικα του.η αναρτηση αρχιζει και κανει τα δικα της.οποτε πηγαινα στο συνεργειο και μπαινοβγαζαμε στην ραμπα τα αυτοκινητα μολις ανεβαινε η μπροστα ροδα στην ραμπα..κρα κρα κρα ολα..αυτο λεγεται ΚΑΚΗ ποιοτητα συναρμογης.επισης σε μερικα σημεια σε ολα τα punto τα πλαστικα δεν ειναι ιδιας ποιοτητας.κλασσικο παραδειγμα σε ολα ειναι τα πλαστικα που παταει η εταζερα.ιδια κατασκευη ιδια ποιοτητα απο το μκ1 μεχρι την mito qv με το σειριακο...
προφανως ξαναλεω και γω δεν ειναι αχρηστα τα fiat.αλλα προφανως και το group vag εχει τα δικα του.
ρε παιδια δε ξερω ακουγομαι τοσο παραλογος.το 2008 ηταν ενας φιλος αναμεσα σε bravo 155 και A3 sportsback 1.8 tsi.δηλαδη που πας ρε καραμητρο.καμια επαφη..
δηλαδη ειναι τυχαιο που τωρα παιρνεις bravo t-jet με 4-5 χιλιαρικα??
αυτο λεω αυτη τη στιγμη νομιζω παιρνεις abarth με κατω απο 10000 και πριν τεσσερα χρονια κοστιζε 20..εννοειται οτι τωρα τα αξιζει τα λεφτα του συγκριτικα.ασυναγωνιστα μαλιστα..
οπως και γω θεωρω οτι ενα bravo με 155 αλογα και 6000 τα αξιζει χωρις δευτερη κουβεντα.
εδω συζηταμε οτι η fiat εχει ακριβα αυτοκινητα για αυτο που πουλαει πλεον.
ειναι Γερμανικη τιμη με Ιταλικα προβληματα και ποιοτητα.
πας να χτυπισεις τωρα την κατηγορια με την giullietta με τα 265 με το s3??Για αυτο δεν παει μπροστα το group..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
AKIS P
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3527
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από AKIS P » Παρ Φεβ 22, 2013 6:19 pm

Γιωργος punto έγραψε:μια χαρα ειναι τα fiat...
απο τα πιο καλα μοτερ στην αγορα πλεον... και χωρις προβληματα στα ηλεκτρικα τα τελευταια χρονια!
για καθιστε να σκεφτειτε το εξης:
multijet: κορυφαιοι πετρελαιοκινητηρες...
twinair: ο πρωτος 2κυλινδρος κινητηρας που βγαζει 85 αλογα (τωρα και ο νεος με τα 105) και χωρις τελη κυκλοφοριας!
multiair: δεν εχω ακουσει κανενα παραπονο!
t-jet: παρα πολυ καλα μοτερ επισης... και δεν καινε και λαδι!
και τα τελευταια χρονια πολλα μοτερ του fiat group εχουν παρει βραβεια...

δεν ξερω εσεις τι λετε, εμενα μου αρεσουν παρα πολυ τα νεα μοντελα της fiat...

οσο για το linea που ειναι made in turkey, πολλα νεα μοντελα της toyota που φτιαχνονται δηλαδη?? για αυτην γιατι δεν λετε τιποτα?

το bravo επισης ειναι πολυ αξιολογο αυτοκινητο! και δεν παιζουν ρολο οι πωλησεις του... δεν πηγε και ασχημα... απλα δεν το προωθησαν σωστα το μοντελο... η fiat εχει θεμα με το marketing, οχι με τα μοντελα της!
η vw marketing εχει... για αυτο και πουλαει!


εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος που εχω fiat... ουτε τριζουν πλεον, ουτε προβληματα στα ηλεκτρικα εχουν και εχουν πολυ καλα μοτερ... προσωπικα δεν το εχω μετανιωσει καθολου!!! :wink: θα ξαναγοραζα ανετα fiat... και πολυ πιο ανετα lancia ή alfa romeo!

@Pani_EVO φιλε Πανο, εχει καμια σχεση ομως το marea με την σημερινη fiat?
απο τα punto σου δηλαδη εχεις παραπονα με τριγμους κλπ??
εμενα το puntακι μου δεν τριζει παντως, πιστευω οτι εχει πολυ καλη συναρμολογηση!
οντως γιωργο και εγω συνεχεια παρατηρω οτι τον τελευταιο καιρο βγαζει πολυ καινοτομες ιδεες και τεχνολογιες....και μαλιστα ο κουμπαρος του πατερα μου που ειναι χρονιααααα μεσα στην φιατ μηχανικος και μαλιστα εχει παρει πολλες φορες τιτλο καλυτερου μηχανικου στην ευρωπη τα ιδια λεει....οτι τα προβληματα στα φιατ δεν ειναι τιποτα μπροστα σ αυτα στα γερμανικα και ιδιαιτερα μου ειπε τα bmw ειναι τα πιο προβληματικα...λεει οτι δεν υπαρχει μερα που να μην ερθει ενα bmw με γερανο στο συνεργειο...το ειδα αλλωστε και με τα ματια μου...σειρα Χ3 τρια στη σειρα και τα τρια μοτερ και διπλα σειρα 5 για τον ιδιο ακριβως λογο............το οτι ολα τα αμαξια εχουν προβληματα ανεξαρτητως μαρκας ειναι και το αυτονοητο και δεν επρεπε καν να ειναι θεμα σχολιασμου(αλλωστε αν δεν χαλουσαν να πουλησουν ανταλλακτικα θα κλεινανε και τα συνεργεια και οι αντιπροσωπειες...δεν θα υπηρχε λογος υπαρξης τους) το θεμα ειναι....οπως αναφερεται και πιο πανω...οτι τα φιατ επισκευαζονται με ενα αρκετα χαμηλο κοστος σε σχεση με καποιες ακριβες μαρκες ας το πουμε ετσι......και αλλο ενα αμαξι που το πηρες λογου χαρη 10.000 να σου βγαλει ενα προβλημα που κοστιζει περιπου στα 500-700 ευρω και αλλο ενα αμαξι που το πηρες 30.000 η και 40.000 να σου βγαλει 2 χιλιαρικα και ζημια και μοσο μαλλον οταν ακομα δεν εχει στρωσει ουτε τον κινητηρα καλα καλα :wink: τωρα οσο για τα πλαστικα και αυτα ευθυνονται και οι δρομοι μας αλλα και δεν θα κοιταξω σε μια αγορα αυτοκινητου πρωτα την ποιοτητα των πλαστικων αλλα φυσικα την αξιοπιστια.......αναθεμα αν ειναι τα καλυτερης ποιοτητας πλαστικα και το υπολοιπο αμαξι ειναι να μην πω για τι PDT_Armataz_01_06
WE RIDE TILL WE DIE!!!!

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Pani_EVO » Παρ Φεβ 22, 2013 10:04 pm

Πάντως, για να σας πω δικές μου εμπειρίες και όχι τρίτων, 2008 - 2012 είχαμε ένα Leon 1.4 TSI το οποίο οδηγούσε κυρίως η γυναίκα μου. Εγώ εκείνη την τετραετία είχα σε leasing αρχικά ένα Yaris 1.3 και μετά το EVO.
Καλό το Punto EVO, αλλά για 2000 ευρώ διαφορά η ύπαρξη Cruise Control το οποίο λατρεύει σε μεγάλο ταξίδι, τα απίστευτα σπορ καθίσματα, το πολύ καλύτερο τράβηγμα χαμηλά, η ποιότητα κύλισης και η ησυχία στην καμπίνα, η πιο ομαλή ανάρτηση παρά το ότι ήταν σπορ έκδοση με 17άρες, η μακρυά 6η που ήταν απόλαυση και οικονομία στα ταξίδια, το γενικότερα οικονομικό μοτέρ (παρά το ότι του είχα πρόγραμμα), ο καλύτερος εξοπλισμός με μόνη έλλειψη το ESP (είχε TCS) θα με έκαναν να το ξαναεπιλέξω, αν το έβρισκα σε προσφορά.
Το αμάξι δε μου παρουσίασε προβλήματα παρά το ότι το "συντηρούσε" η Hertz και δεν έκαιγε ούτε γραμμάριο λάδι, όπως βέβαια δεν έκαψε και ο Multiair turbo παρά το ότι η Hertz έκανε αλλαγή στις 30000 χλμ.
Πραγματικά το Leon είναι το καλύτερο αμάξι που είχαμε και το αποχωριστήκαμε με πολύ στεναχώρια (δε μας το πούλαγε η Hertz). Ακόμη θυμάμαι το σερί ταξίδι που έκανα Αθήνα - Ξάνθη με μία ελάχιστη στάση για ανεφοδιασμό. Πραγματικά το αγάπησα σε αυτό το ταξίδι.

Έχω μάθει όμως να κάνω επιλογές αυτοκινήτων με βάση το value for money και δε δένομαι με μάρκες. Μάλλον ο αντικαταστάτης του Leasing EVO μου θα είναι το νέο Clio 1.5 diesel, που αν επιβεβαιωθεί η τιμή που πήρα, θα είναι σούπερ.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Φεβ 23, 2013 4:26 pm

Υπάρχουν 2 ειδών 'ποιότητες κατασκευής'.
Η 'απτή' ποιότητα (δηλαδη πράγματα που πιάνεις και βλέπεις με το χέρι) και η 'πραγματική' ποιότητα (κινητήρας, αμάξωμα, ηλεκτρικά κλπ.).

Είναι προφανές ότι τα VW/Audi υπερτερούν σε απτή ποιότητα των fiat/alfa. Οι alfa όμως υπερτερούν σε στυλ (προσωπική γνώμη). Προτιμώ το cuore sportivo από το tank του δευτέρου παγκοσμίου (αν και παραδέχομαι ότι έχουν κάνει άλματα στη σχεδίαση του εσωτερικού και στο γενικότερο design). Οπότε αυτό που βλέπει ο καταναλωτής (απτή ποιότητα + design) είναι μια η άλλη, και γι' αυτό και πουλάνε ακόμη οι alfa και τα fiat.

Τώρα για την πραγματική ποιότητα, όλο το παιχνίδι είναι στο πού αποφάσισαν να κάνουν περικοπές ώστε να μεγιστοποιήσουν το κέρδος αλλά και τι ΔΕΝ σκέφτηκαν κατά το design/έπιασαν κατά το QC ώστε να το διορθώσουν.
Εκεί όλες οι εταιρίες έχουν τα προβλήματά τους. Σίγουρα για να υπάρχουν τόσα VW με σοβαρά προβλήματα είτε ο έλεγχος δεν είναι επαρκής είτε έχουν πολύ ψηλά περιθώρια ανοχών (για μεγιστοποίηση κέρδους). Και φυσικά άλλος ένας τεράστιος παράγοντας είναι η πολυπλοκότητα του κάθε οχήματος. Όταν βγάζεις έναν κινητήρα που έχει turbo, compressor, dsg, 50 εγκεφαλάκια από αερόσακους, κιβώτιο, κλιματισμό, ψυχαγωγία και ό,τι άλλο υπάρχει ε δεν είναι και τόσο απίθανο να χαλάσει κάτι. Το πρόβλημα είναι στο πόσο στοιχίζει η επισκευή του, και εκεί όλα τα αυτοκίνητα είναι προβληματικά (και τα fiat μέσω επίσημης αντιπροσωπείας είναι ασύμφορα στη συντήρηση).

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Σάβ Φεβ 23, 2013 9:37 pm

χωρις να θελω να επιτεθω σε κανεναν σας, οσοι παραπονιεστε, γιατι πηρατε fiat και οχι καποια γκολφω, λεον κλπ??? πραγματικα απορω!

οσοι εχετε απο grande punto και μετα, εχετε τριγμους στο αμαξι???
βεβαια οποιος εχει σκληρες αναρτησεις λογικο ειναι να εχει καποιος ψιλοτριγμους... εμενα παντως το αμαξι εχει 12.000 χμ και δεν κανει κιχ μεχρι στιγμης!! και ενας τριγμος απο το πισω μερος ηταν απο βλακια που εκανα στην αντιπροσωπεια οταν κοιταξαμε κατι στο πισω ηχειακι των αισθητηρων παρκαρισματος, ο μαστορας αφησε καποια καλωδια με φισσες εξω απο την θεση τους και κοπαναγαν στην ακρη... τις εβαλα στην θεση τους και ολα οκ!! εχω ρωτησει ιδιοκτητες με punto ακομα και το μοντελο πριν το grande και κανεις δεν μου εχει πει οτι τριζει... ενας απο αυτους μου ειπε μονο για την εταζερα.

το μονο παραπονο που εχω απο το πουντο ειναι οτ σε καποιες γερες λακουβες η αναρτηση ειναι μηδεν... πολυ φθηνιαρικη!

και επειδη ειχα αμαξι του vag πριν το φιατ, βλαστημισα την ωρα και την στιγμη που το πηρα... το μονο θετικο οτι δεν ετριζε, τιποτα αλλο!
και ειχαμε και προβληματα ακομα και με βλακιες, οπως η πλαφονιερα αναβε οποτε ηθελε μεσα στην καμπινα, στο πορτ παγκαζ για να αναψει επρεπε πριν το ανοιξεις να κανεις τον σταυρο σου κλπ... για να μην θυμιθω οποτε το επλενα και το ειχα εξω στο δρομο, μετα μολις το επαιρνα, εβρισκα κομματακια απο σιδερα του a/c... ή οποτε εβρεχε, επρεπε να βρω υποστεγο για να μην μπασει νερα... και αλλα πολλα που δεν θελω να τα θυμαμαι!
αυτοκινητο 6 ετων και πουληθηκε στα 100.000χμ! απολυτα δυσαρεστημενος!

αν θελω αμαξι με ποιοτητα και καλα πλαστικα θα επαιρνα lancia... vag oxι ξανα...
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Σάβ Φεβ 23, 2013 9:43 pm

να πω επισης οτι δεν παιζει ρολο η ποιοτητα των πλαστικων μονο για τους τριγμους, αλλα και η συναμολογηση! και απο νεα μοντελα φιατ δεν εχω ακουσει θεμα τριγμων απο ταμλο κλπ... θα ηθελα να ακουσω και δικες σας εμπειριες...


σχετικα με το dsg, οκ, μπορει τεχνολογικα να ειναι καλο... τι να το κανω ομως αν ειναι να το χρυσοπληρωσω στην αγορα του αυτοκινητου, να μου μεινει στο χερι και μετα να ξαναχρειαστει να το χρυσοπληρωσω για να το φτιαξω? ευχαριστω, δεν θα παρω... λεφτα για πεταμα στα συνεργεια δεν εχω!
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”