Punto 55 6speed

Εδώ θα βρείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για όλα τα punto που έχουν κυκλοφορήσει.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

Punto 55 6speed

Δημοσίευση από Gallatin » Τρί Αύγ 09, 2005 11:29 am

Τελική ταχύτητα
με 5η 150 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση από στάση
χλμ./ώρα δ/λ
0-40 2,9
0-60 5,6
0-80 9,3
0-100 15,1
0-120 26,0

Επιτάχυνση εν κινήσει, με 3η
30-50 3,3
50-80 5,5

Επιτάχυνση εν κινήσει, με 4η
40-60 4,5
50-70 4,5
80-110 9,8
Επιτάχυνση εν κινήσει, με 5η
40-60 6,2
50-70 6,1
80-110 11,5
110-130 16,0
Επιτάχυνση εν κινήσει, με 6η
60-80 9,0
80-110 17,6
110-130 22,1


400μ. από στάση
19,4 δ/λ / 109,8 χλμ./ώρα
1000 μ. από στάση
37,0 δ/λ / 131,7 χλμ./ώρα

Σφάλμα ταχύμετρου
ένδειξη πραγματικά
60 57,0
80 77,0
100 96,0
120 117,0

Θόρυβος
40 χ.α.ω. (με 4η) 60 dbA
60 χ.α.ω. (με 4η) 66 dbA
80 χ.α.ω. (με 4η) 71 dbA
100 χ.α.ω. (με 4η) 76 dbA
120 χ.α.ω. (με 5η) 75 dbA
140 χ.α.ω. (με 6η) 77 dbA
* στο εσωτερικό, στη θέση του συνοδηγού

Κατανάλωση
Μέση τεστ 9,73 λίτρα/100 χλμ.
Μικτές συνθήκες 9,0-9,8 λίτρα/100 χλμ.
Ρεζερβουάρ 47 λίτρα
Αυτονομία 480 - 750 χλμ.
Ταξίδι * 6,3 λίτρα/100 χλμ.
* μέση ECE (25/25/50%)

Τυποποιημένη (ECE)
πόλη 7,0 λίτρα/100 χλμ.
90 5,0 λίτρα/100 χλμ.
120 6,9 λίτρα/100 χλμ.

Συνθήκες μετρήσεων
φορτίο: 2 άτομα και όργανα μετρήσεων, ρεζερβουάρ στα 2/5 Εξωτ.συνθήκες:
στεγνή άσφαλτος, θερμοκρασία 16 βαθμοί, άνεμος 4-5 μποφώρ. Ένδειξη
οδομέτρου: 3150 χλμ.

Τεχνικά Στοιχεία

Κινητήρας
4-κύλινδρος εν σειρά, τοποθετημένος εμπρός στον εγκάρσιο άξονα, με μπλοκ
από χυτοσίδηρο και αλουμινένια κυλινδροκεφαλή. Τροφοδοσία με ηλεκτρονικό
ψεκασμό μονού σημείου και ηλεκτρονική ανάφλεξη
Κυβισμός 1108 κ.εκ.
Μεγ.ισχύς 54 PS (ECE)/5500 σ.α.λ.
Μεγ.ροπή 8,7 Kg.m/3500 σ.α.λ.
Ειδική ισχύς 48,73 ΡS/λίτρο
Κιλά ανά ίππο 16
Διάμ. x διαδρομή 70 X 72 χιλ.
Βαλβίδες 2 ανά κύλινδρο
Εκκεντροφόροι 1 EEK
Συμπίεση 9,6:1

Μετάδοση
H κίνηση μεταδίδεται εμπρός με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και μηχανικό,
μονόδισκο συμπλέκτη
Σχέσεις/Ταχύτητα (στις 1000 σ.α.λ.)
1η 3,545:1 / 5,8 χλμ./ώρα
2η 2,157:1 / 9,5 χλμ./ώρα
3η 1,480:1 / 13,8 χλμ./ώρα
4η 1,121:1 / 18,3 χλμ./ώρα
5η 0,902:1 / 22,7 χλμ./ώρα
6η 0,744:1 / 28,5 χλμ./ώρα
Όπισθεν 3,818:1
Διαφορικό 4,923:1

Ανάρτηση
Εμπρός: Γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης Πίσω: Υστερούντες βραχίονες,
αντιστρεπτική ράβδος
Τιμόνι
τύπος ΚρεμαγιέραΣτροφές τιμονιού 4,25
Διάμετρος στροφής 9,7 μ.

Φρένα
Εμπρός Δίσκοι 240 χιλ.
Πίσω Ταμπούρα 180 χιλ.
Χειρόφρενο Πίσω, μηχανικό
ABS Ναι

Τροχοί
Ζάντες 5 J X 14_,
Λάστιχα 165/60 R 14
Ρεζέρβα 135/80 B 14 (ανάγκης)

Ηλεκτρικά
Μπαταρία 12V/32Ah
Γεννήτρια 800W/65A

Διαστάσεις
ΜήκοςxΠλάτοςx?Υψος 3,770x1625x1450 μ.
Μεταξόνιο 2,450 μ.
Χώρος αποσκευών 275/1080 lt
Βάρος 865 κιλά
Ωφ.Φορτίο 450 κιλά
Βάρος ρυμούλκησης 450/900 (με φρένα


http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά Χαρακτηριστικά”