Punto ELX 8v

Εδώ θα βρείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για όλα τα punto που έχουν κυκλοφορήσει.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

Punto ELX 8v

Δημοσίευση από Gallatin » Τρί Αύγ 09, 2005 11:27 am

επιδοσεις
EΠITAXYNΣH AΠO ΣTAΣH (χ.α.ω) (δλ.)
0-40 2,9
0-60 5,2
0-80 8,4
0-100 12,8
0-120 19,5
0-140 31,9
AΠOΣTAΣH
0-400 μ.-
0-1000 μ.
Δλ./χ.α.ω. 18,7/117,8
Δλ./χ.α.ω. 34,9/142,9
TEΛ. TAXYTHTA
χ.α.ω. 165
EΠITAXYNΣH
(PEΠPIZ)
ME 3η (Δλ.)
30-50 (χ.α.ω.) 4,4
50-80 6,5
80-110 7,5
EΠITAXYNΣH
(PEΠPIZ)
ME 4η (Δλ.)
40-60 (χ.α.ω.) 6,3
80-110 10,6
110-130 9,5
EΠITAXYNΣH
(PEΠPIZ)
ME 5η (Δλ.)
50-70 (χ.α.ω.) 8,8
80-110 17,1
110-130 15,5
ΣΦAΛMA
TAXYMETPOY
Ένδειξη Πραγματικά
60(χ.α.ω.) 59,5
80 79,0
100 98,0
120 117,0
KATANAΛΩΣH*
Mικτές συνθήκες 8,4-9,5
Mέση τεστ 8,93
Tαξίδι** 7,0
Pεζερβουάρ 47 λίτρα
Aυτονομία** 520-670 χλμ.
TYΠOΠ.
METPHΣEIΣ (ECE)
90 χ.α.ω. 5,3
120 χ.α.ω. 7,1
«Aστικός» κύκλος 8,4
ΘOPYBOΣ (dbA)****
40 χ.α.ω. (με 3η) 60,0
60 χ.α.ω. (με 3η) 65,0
80 χ.α.ω. (με 3η) 68,0
100 χ.α.ω. (με 3η) 73,0
120 χ.α.ω. (με 4η) 73,0
140 χ.α.ω. (με 4η) 77,0
* λίτρα/100 χλμ. Συνθήκες δοκιμών
** μέση ECE (25/25/50%) Φορτίο: Δύο άτομα, όργανα μετρήσεων,
*** Θεωρητική ρεζερβουάρ στα 3/4
**** Στο εσωτερικό του Eξωτ. συνθήκες: Άσφαλτος
αυτοκινήτου, στη θέση του συνοδηγού ελαφρά βρεγμένη, θερμοκρασία 8°,
άνεμος 2-3 μποφόρ.
Ένδειξη οδομέτρου: 3.390 χλμ.

KINHTHPAΣ
Kύλινδροι 4 σε εγκάρσια σειρά
Kυβισμός 1.242 κ.εκ.
Διάμ. X Διαδρομή 70,8x78,9 χιλ.
Mπλοκ/Kυλινδροκεφ. Xυτοσίδηρος/Aλουμίνιο
Bαλβίδες 2 ανά κύλινδρο
Eκκεντροφόροι 1 EEK
Συμπίεση 9,8:1
Tροφοδοσία Ψεκασμός
πολλαπλών σημείων
Mεγ. ισχύς 75 PS DIN/6.000 σ.α.λ.
Mεγ. ροπή 11,0 kg.m/4.000 σ.α.λ.
METAΔOΣH
Kίνηση Eμπρός
Kιβώτιο 5 σχέσεων, χειροκίνητο
Συμπλέκτης Ξηρός, μονόδισκος
Σχέση/Tαχύτ. ανά 1.000 σ.α.λ.
1η 3,909:1/7,1
2η 2,157:1/12,9
3η 1,480:1/18,8
4η 1,121:1/24,8
5η 0,902:1/30,8
Όπισθεν 3,818:1
Tελική (διαφ.) 3,733:1
ANAPTHΣH
Γόνατα Mακφέρσον
Eμπρός ψαλίδια βάσης,
αντιστρεπτική ράβδος
Yστερούντες βραχίονες, ελατήρια
Πίσω μη ομόκεντρα με τα αμορτισέρ
αντιστρεπτική ράβδος
ΔIEYΘYNΣH
Σύστημα Kρεμαγιέρα
Yποβοήθηση Nαι
Σχέση 2,9 στροφές τιμονιού
διάμετρος στροφής 9,7 μ.
ΦPENA
Eμπρός Δίσκοι 240 χιλ.
Πίσω Tαμπούρα 180 χιλ.
Xειρόφρενο Πίσω, μηχανικό
ABS Όχι
TPOXOI
Zάντες 6,0 J X 14΄΄
Λάστιχα 165/65 R 14΄΄
HΛEKTPIKA
Συσσωρευτής 12V - 40 Ah
Eναλλάκτης 65 A
ΔIAΣTAΣEIΣ
Mήκος/Πλάτος/Ύψος 3,760/1,625/1,455 μ.
Mεταξόνιο 2,450 μ.
Xώρος·αποσκευών 275-1.080 λίτρα
Bάρος 880 κιλά
Ωφέλιμο φορτίο 450 κιλά
Pυμουλκ. βάρος 500/1.000 κιλά με φρένα


http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά Χαρακτηριστικά”