Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Εκκινησεις χωρις asr απενεργοποιημενο.Μονο αν ειχες πολυ δυνατο punto ,πχ 250+ αλογα δν θα ειχε τοσο σημασια .
Oσο για το msr ,εχει να κανει με τον κινητηρα οπως ο περιγραφει ο Παναγιωτης πιο πανω αλλα οχι σε λαθος κατεβασματα.Ενεργει στα αποτομα κατεβασματα οταν το οδοστρωμα ειναι γλιστερο.Για φαντασου να κατεβασεις αποτομα δευτερα σε φρενα πανικου και να γλιστραει ο δρομος..
Oσο για το msr ,εχει να κανει με τον κινητηρα οπως ο περιγραφει ο Παναγιωτης πιο πανω αλλα οχι σε λαθος κατεβασματα.Ενεργει στα αποτομα κατεβασματα οταν το οδοστρωμα ειναι γλιστερο.Για φαντασου να κατεβασεις αποτομα δευτερα σε φρενα πανικου και να γλιστραει ο δρομος..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
ωπα εννοεις σε γρηγορες εκκινησεις εχουμε asr on ή off τελικα?
και για το msr αυτο ειναι που δεν καταλαβαινω ρε παιδια, χωρις να το αμφισβητω το συστημα, αν πηγαινω εγω σε γλιστερο και σηκωθω ορθιος πανω στα φρενα σε περιπτωση πανικου, και επιπλεον κατεβασω, το μοτερ θα ειναι που θα μπλοκαρει τους τροχους η τα φρενα?
ενα αυτο και ενα αλλο χωρις φρενα καθολου, δλδ πηγαινω εγω με 140 χλμ και 4η κιβωτιο και μου τη βαραει και κουμπωνω--αν την παρει--2α, υπαρχει περιπτωση να μπλοκαρουν οι τροχοι? και αν μπλοκαραν πως θα αντιδρουσε αυτο το συστημα? απο αυτα που διαβαζω στο ιντερνετ λεει οτι διαχειριζεται τη ροπη του κινητηρα....μου φαινεται περιεργο.
μπλοκαρισμα απο κατεβασαμ δεν εχω παθει ποτε, οχι οτι το επιδιωκω ομως. το εχει παθει κανενας?
και για το msr αυτο ειναι που δεν καταλαβαινω ρε παιδια, χωρις να το αμφισβητω το συστημα, αν πηγαινω εγω σε γλιστερο και σηκωθω ορθιος πανω στα φρενα σε περιπτωση πανικου, και επιπλεον κατεβασω, το μοτερ θα ειναι που θα μπλοκαρει τους τροχους η τα φρενα?
ενα αυτο και ενα αλλο χωρις φρενα καθολου, δλδ πηγαινω εγω με 140 χλμ και 4η κιβωτιο και μου τη βαραει και κουμπωνω--αν την παρει--2α, υπαρχει περιπτωση να μπλοκαρουν οι τροχοι? και αν μπλοκαραν πως θα αντιδρουσε αυτο το συστημα? απο αυτα που διαβαζω στο ιντερνετ λεει οτι διαχειριζεται τη ροπη του κινητηρα....μου φαινεται περιεργο.
μπλοκαρισμα απο κατεβασαμ δεν εχω παθει ποτε, οχι οτι το επιδιωκω ομως. το εχει παθει κανενας?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Εκ παραδρομης η διπλη αρνηση.Εκκινησεις το asr απενεργοποιημενο.Βεβαιως αναφερομαι σε στεγνο δρομο και οχι βρεγμενο.Εκει παιζουν ρολο αλλα πραγματα.
Οσον αφορα το msr 2α και 140 δν γινεται παρα μονο κανιβαλικα.Κατεβασμα 2α και 80 ομως γινεται ..Παρολα αυτα αν δοκιμασεις να πατησεις φρενο και ταυτοχρονα να κατεβασεις ταχυτητα θα δεις οτι κλωτσαει το αυτοκινητο.Το msr εκει ενεργοποειται και κραταει λιγες στροφες παραπανω στον κινητηρα.Βεβαιως αυτο το φρεναρισμα το χρησιμοποιεις σε πολυ εκτακτη αναγκη γιατι οταν θελεις να εχεις τον απολυτο ελεγχο του οχηματος πρεπει να εχεις 2 χερια στο τιμονι και οχι ενα.
Οσον αφορα το msr 2α και 140 δν γινεται παρα μονο κανιβαλικα.Κατεβασμα 2α και 80 ομως γινεται ..Παρολα αυτα αν δοκιμασεις να πατησεις φρενο και ταυτοχρονα να κατεβασεις ταχυτητα θα δεις οτι κλωτσαει το αυτοκινητο.Το msr εκει ενεργοποειται και κραταει λιγες στροφες παραπανω στον κινητηρα.Βεβαιως αυτο το φρεναρισμα το χρησιμοποιεις σε πολυ εκτακτη αναγκη γιατι οταν θελεις να εχεις τον απολυτο ελεγχο του οχηματος πρεπει να εχεις 2 χερια στο τιμονι και οχι ενα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
ελα να σε παω μια βολτα με το hilux να καταλαβεις τιβκανει το msr το κανω πολλες φορες για πλακα... κατεβασμα δευτερας χωρις το ποδι στο γκαζι και αποτομο.αφημα του συμπλεκτη καιβακους τα λαστιχα να ουρλιαζουν...
βεβαια αυτο το κανει γιαττι τουρμποντιζελ ειναι εχει πολυ δυναμη καιβστο χαλαρο.να το κανεις
βεβαια αυτο το κανει γιαττι τουρμποντιζελ ειναι εχει πολυ δυναμη καιβστο χαλαρο.να το κανεις
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
δηλαδη καταλιγουμε οτι στο αποτομο κατεβασμα το msr δινει λιγο παραπανω δυναμη στους τροχους για να μην ''μπλοκαρουν''?
αυτο βεβαια μου ακουγεται κατα του φρεναρισματος.
αυτο βεβαια μου ακουγεται κατα του φρεναρισματος.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Στιγμιαιο ειναι και αμεσως μετα επωφελεισαι το φρενο του κινητηρα .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Happy_Grigio
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 692
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΙΤΑΛΙΑΝΟΙ , που μου πουλήσατε αυτοκίνητο και καλά με 0-100km/h κάτω από 9sec.
Και τόσα χρόνια έλεγα, πόσο κουλός μπορεί να είμαι και δεν πλησιάζω καν τα 8.9sec.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ.
Μετά από 5,5 χρόνια τι ανακαλύπτω. Τα 8.9sec είναι λέει της έκδοσης Dynamic. Η έκδοση Sport λέει ότι κάνει τα 0-100km/h σε 9,3sec. ΤΙΙΙΙ;;;;;
Το χιλιόμετρο μισό δευτερόλεπτο πάνω; Από τα 30,1s στα 30,6s. Είστε καλά;
http://www.fiatpress.com/download/SYSTE ... Jet_ST.pdf
Την πληροφορία μου την αποκάλυψε ο ίδιος ο Snowden.
Καλά εντάξει, έψαχνα για κάτι άλλο στο internet και βρήκα αυτό.
Τώρα πέρα από την πλάκα, εντύπωση μου κάνει η διαφορά των 0,4s, δηλαδή 4.5%. Μηχανολογικά ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το ίδιο. Το μόνο που είναι διαφορετικό είναι η μάζα του αυτοκινήτου (Η έκδοση Sport είναι λίγο πιο βαριά από την Dynamic), η διάμετρος του τροχού και η ροπή αδράνειας του τροχού (Η μεγάλη ζάντα των 17" της Sport πρέπει να γυρνά δυσκολότερα).
Η διάμετρος του τροχού στην Dynamic (185/65R15) που δίνουν είναι 621.5mm, ενώ της Sport (205/45R17) είναι 616.3mm. Πράγμα που σημαίνει ότι η Sport θα έπρεπε να έχει προβάδισμα 0,84%.
Ακόμη και η 16αρα ζάντα (195/55 R16) έχει διάμετρο 620.9mm. Δηλαδή πάλι η Sport υπερέχει 0,75%.
Η έκδοση Sport από την Dynamic, αν θυμάμαι καλά, είχε παραπάνω ημιμπάκετ καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενου, αεροτομή, πλαϊνά μαρσπιέ, χρωμιομένη μπούκα εξάτμισης, ηλεκτρονικό κλιματισμό (αντί a/c), διαφορετικά ελατήρια και φυσικά διαφορετικά ζαντολάστιχα. Η διαφορά λόγω των χρόνων επιτάχυνσης, θα έπρεπε να είναι 55kg, που μου φαίνεται μεγάλη για τον έξτρα εξοπλισμό. Αν εξαιρέσεις καθίσματα, ελατήρια και ζαντολάστιχα, οι διαφορές είναι γραμμάρια.
Όντως πάντως όλα τα περιοδικά που κάνανε δοκιμές, έβγαζαν το 0-100 σε 9.1-10.3s. Πιο κοντά έπεσε το Power Techniques και το Auto Τρίτη.
Και τόσα χρόνια έλεγα, πόσο κουλός μπορεί να είμαι και δεν πλησιάζω καν τα 8.9sec.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ.
Μετά από 5,5 χρόνια τι ανακαλύπτω. Τα 8.9sec είναι λέει της έκδοσης Dynamic. Η έκδοση Sport λέει ότι κάνει τα 0-100km/h σε 9,3sec. ΤΙΙΙΙ;;;;;
Το χιλιόμετρο μισό δευτερόλεπτο πάνω; Από τα 30,1s στα 30,6s. Είστε καλά;
http://www.fiatpress.com/download/SYSTE ... Jet_ST.pdf
Την πληροφορία μου την αποκάλυψε ο ίδιος ο Snowden.
Καλά εντάξει, έψαχνα για κάτι άλλο στο internet και βρήκα αυτό.
Τώρα πέρα από την πλάκα, εντύπωση μου κάνει η διαφορά των 0,4s, δηλαδή 4.5%. Μηχανολογικά ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το ίδιο. Το μόνο που είναι διαφορετικό είναι η μάζα του αυτοκινήτου (Η έκδοση Sport είναι λίγο πιο βαριά από την Dynamic), η διάμετρος του τροχού και η ροπή αδράνειας του τροχού (Η μεγάλη ζάντα των 17" της Sport πρέπει να γυρνά δυσκολότερα).
Η διάμετρος του τροχού στην Dynamic (185/65R15) που δίνουν είναι 621.5mm, ενώ της Sport (205/45R17) είναι 616.3mm. Πράγμα που σημαίνει ότι η Sport θα έπρεπε να έχει προβάδισμα 0,84%.
Ακόμη και η 16αρα ζάντα (195/55 R16) έχει διάμετρο 620.9mm. Δηλαδή πάλι η Sport υπερέχει 0,75%.
Η έκδοση Sport από την Dynamic, αν θυμάμαι καλά, είχε παραπάνω ημιμπάκετ καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενου, αεροτομή, πλαϊνά μαρσπιέ, χρωμιομένη μπούκα εξάτμισης, ηλεκτρονικό κλιματισμό (αντί a/c), διαφορετικά ελατήρια και φυσικά διαφορετικά ζαντολάστιχα. Η διαφορά λόγω των χρόνων επιτάχυνσης, θα έπρεπε να είναι 55kg, που μου φαίνεται μεγάλη για τον έξτρα εξοπλισμό. Αν εξαιρέσεις καθίσματα, ελατήρια και ζαντολάστιχα, οι διαφορές είναι γραμμάρια.
Όντως πάντως όλα τα περιοδικά που κάνανε δοκιμές, έβγαζαν το 0-100 σε 9.1-10.3s. Πιο κοντά έπεσε το Power Techniques και το Auto Τρίτη.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Επιασες την διαμετρο και αφησες το φαρδος ..Στο χλμ κανει διαφορα,να εισαι σιγουρος.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)