Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
GRANDE PUNTO
-1.4 120hp 16v SPORT 3π-
--ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ--
-Aρ. Κυλίνδρων διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
-Ανάφλεξη στατική, ηλεκτρονική, ψηφιακά ελεγχόμενη
-Διάμετρος Χ διαδρομή (mm) 72.0 Χ 84.0
-Έλεγχος εκπομπής ρύπων τριοδικός καταλύτης με 2 θερμαινόμενους αισθητήρες "λ" - EOBD
-Κάυσιμο Βενζίνη
-Κυβισμός (κυβ. εκ.) 1368
-Μέγιστη ισχύς HP - (kW) / σ.α.λ. 120 (88) / 5000
-Μέγιστη ροπή Nm-CE (kgm-CE) ) / σ.α.λ. 206 (21) / 2000
-Σύστημα χρονισμού (έλεγχος) 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (υδραυλικά ωστήρια)
-Σχέση συμπίεσης: 9,8 : 1
-Τροφοδοσία: χρονιζόμενος σειριακός ηλεκτρονικός ψεκασμός MPI με υπερσυμπιεστή σταθερής γεωμετρίας (turbo) και Intercooler
--ΜΕΤΑΔΟΣΗ--
-Κιβώτιο ταχυτήτων: Μηχανικό 5 σχέσεων + όπισθεν
-Κίνηση:Εμπρός
-Συμπλέκτης:Υδραυλικός
--ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ--
Τύπος:Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση - Dualdrive
--ΦΡΕΝΑ--
Εμπρός : Διάμετρος mm Δ 284 (αεριζόμενοι)
Πίσω: Διάμετρος mm Δ 264
Φρένα με ABS και ESP (Electronic Stability Program)
--ΑΝΑΡΤΗΣΗ--
-Εμπρός: ανεξάρτητη με γόνατα McPherson, τηλεσκοπικά αμμορτισέρ, αντιστρεπτική δοκό (ειδικά ελατήρια σε έκδοση SPORT)
-Πίσω: ημιάκαμπτος άξονας, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμμορτισέρ
--ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ--
-Μεταξόνιο (mm) 2510
-Μήκος (mm) 4030
-Πλάτος (mm) 1687
-Ύψος έτοιμο για κίνηση (mm) 1490
-Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 ελάχιστο-275
-Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 μέγιστο (με αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα)-1030
--ΤΡΟΧΟΙ--
-Ελαστικά: 205/45 R 17V και ζάντες αλουμινίου (SPORT)
--ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (12V)--
-Εναλλακτήρας μεγ. Τάση (Α)- 70
-Χωρητικότητα συσσωρευτή (Ah) - 50
--ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ--
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας-1155 kg
Δεξαμενής καυσίμων (σύνολο) /ρεζέρβας 45
Μέγιστο ρυμουλκούμενο φορτίο χωρίς / με φρένα (kg) --400/1000
--ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ--
Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr/km) :155
Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα : 8,9
Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός: 8.7/5.4/6.6
Μέγιστη Ταχύτητα :195
_________________________________________________________________
edit by Orange:"Εγραψες" φιλε!!Ευχαριστουμε!
-1.4 120hp 16v SPORT 3π-
--ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ--
-Aρ. Κυλίνδρων διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
-Ανάφλεξη στατική, ηλεκτρονική, ψηφιακά ελεγχόμενη
-Διάμετρος Χ διαδρομή (mm) 72.0 Χ 84.0
-Έλεγχος εκπομπής ρύπων τριοδικός καταλύτης με 2 θερμαινόμενους αισθητήρες "λ" - EOBD
-Κάυσιμο Βενζίνη
-Κυβισμός (κυβ. εκ.) 1368
-Μέγιστη ισχύς HP - (kW) / σ.α.λ. 120 (88) / 5000
-Μέγιστη ροπή Nm-CE (kgm-CE) ) / σ.α.λ. 206 (21) / 2000
-Σύστημα χρονισμού (έλεγχος) 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (υδραυλικά ωστήρια)
-Σχέση συμπίεσης: 9,8 : 1
-Τροφοδοσία: χρονιζόμενος σειριακός ηλεκτρονικός ψεκασμός MPI με υπερσυμπιεστή σταθερής γεωμετρίας (turbo) και Intercooler
--ΜΕΤΑΔΟΣΗ--
-Κιβώτιο ταχυτήτων: Μηχανικό 5 σχέσεων + όπισθεν
-Κίνηση:Εμπρός
-Συμπλέκτης:Υδραυλικός
--ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ--
Τύπος:Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση - Dualdrive
--ΦΡΕΝΑ--
Εμπρός : Διάμετρος mm Δ 284 (αεριζόμενοι)
Πίσω: Διάμετρος mm Δ 264
Φρένα με ABS και ESP (Electronic Stability Program)
--ΑΝΑΡΤΗΣΗ--
-Εμπρός: ανεξάρτητη με γόνατα McPherson, τηλεσκοπικά αμμορτισέρ, αντιστρεπτική δοκό (ειδικά ελατήρια σε έκδοση SPORT)
-Πίσω: ημιάκαμπτος άξονας, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμμορτισέρ
--ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ--
-Μεταξόνιο (mm) 2510
-Μήκος (mm) 4030
-Πλάτος (mm) 1687
-Ύψος έτοιμο για κίνηση (mm) 1490
-Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 ελάχιστο-275
-Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 μέγιστο (με αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα)-1030
--ΤΡΟΧΟΙ--
-Ελαστικά: 205/45 R 17V και ζάντες αλουμινίου (SPORT)
--ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (12V)--
-Εναλλακτήρας μεγ. Τάση (Α)- 70
-Χωρητικότητα συσσωρευτή (Ah) - 50
--ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ--
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας-1155 kg
Δεξαμενής καυσίμων (σύνολο) /ρεζέρβας 45
Μέγιστο ρυμουλκούμενο φορτίο χωρίς / με φρένα (kg) --400/1000
--ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ--
Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr/km) :155
Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα : 8,9
Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός: 8.7/5.4/6.6
Μέγιστη Ταχύτητα :195
_________________________________________________________________
edit by Orange:"Εγραψες" φιλε!!Ευχαριστουμε!
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Να'σαι καλά Κ.Πορτοκαλί!
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- Happy_Grigio
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 692
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Μερικές γενικές συμπληρώσεις, αλλά και πιο ειδικές για 5θυρο και για τις άλλες εκδόσεις :
--ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ--
Αντιρρυπαντικές προδιαγραφές: Euro 4
--ΜΕΤΑΔΟΣΗ--
Σχέσεις Κιβωτίου Ταχυτήτων:
1η: 3.909
2α: 2.238
3η: 1.444
4η: 1.029
5η: 0.838
Όπισθεν: ?
Σχέση Διαφορικού: 3.733
--ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ--
Διάμετρος Στροφής: 10.0m (Dynamic-Racing) / 11.0m (Sport)
--ΦΡΕΝΑ--
ABS με EBD και ESP με ASR, MSR, Brake Assist και Hill Holder
--ΑΝΑΡΤΗΣΗ--
Εμπρός: Ανεξάρτητη διάταξη μεταξύ των τροχών, με γόνατα McPherson, τηλεσκοπικά αμμορτισέρ, αντιστρεπτική δοκό με ντίζες σύνδεσης με μπίλια (ειδικά ελατήρια για έκδοση Sport)
-Πίσω: Τροχοί συνδεδεμένοι μέσω στρεπτού άξονα και αντιστρεπτικής δοκού, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμμορτισέρ
--ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ--
Μετατρόχιο εμπρός / πίσω (mm): 1473 / 1466
Αεροδυναμικός συντελεστής (Cd): 0.31
Μετωπική επιφάνια (m2) 2.51
--ΤΡΟΧΟΙ--
Ελαστικά (δεν δέχονται αλυσίδες χιονιού):
195/55R16H και ζάντες αλουμινίου (Dynamic / Racing)
205/45R17V και ζάντες αλουμινίου (Sport)
--ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ--
Βάρος κενού οχήματος (με όλα τα υγρά) (kg): 1155 (3θυρο) - 1170 (5θυρο)
Βάρος οχήματος (με όλα τα υγρά) και οδηγό 75kg (kg): 1230 (3θυρο) - 1245 (5θυρο)
Μέγιστο επιτρεπτό βάρος οχήματος (kg): 1715 (3θυρο) - 1730 (5θυρο)
Μέγιστο βάρος φόρτωσης (kg): 560
Μέγιστο βάρος στον κοσταδόρο (kg): 60
Μέγιστο βάρος στην οροφή (kg): 75
0 έως 1000m (sec): 30.6
--ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ--
Εκπομπές NOx (g/km): 0,031
--ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ--
Αντιρρυπαντικές προδιαγραφές: Euro 4
--ΜΕΤΑΔΟΣΗ--
Σχέσεις Κιβωτίου Ταχυτήτων:
1η: 3.909
2α: 2.238
3η: 1.444
4η: 1.029
5η: 0.838
Όπισθεν: ?
Σχέση Διαφορικού: 3.733
--ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ--
Διάμετρος Στροφής: 10.0m (Dynamic-Racing) / 11.0m (Sport)
--ΦΡΕΝΑ--
ABS με EBD και ESP με ASR, MSR, Brake Assist και Hill Holder
--ΑΝΑΡΤΗΣΗ--
Εμπρός: Ανεξάρτητη διάταξη μεταξύ των τροχών, με γόνατα McPherson, τηλεσκοπικά αμμορτισέρ, αντιστρεπτική δοκό με ντίζες σύνδεσης με μπίλια (ειδικά ελατήρια για έκδοση Sport)
-Πίσω: Τροχοί συνδεδεμένοι μέσω στρεπτού άξονα και αντιστρεπτικής δοκού, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμμορτισέρ
--ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ--
Μετατρόχιο εμπρός / πίσω (mm): 1473 / 1466
Αεροδυναμικός συντελεστής (Cd): 0.31
Μετωπική επιφάνια (m2) 2.51
--ΤΡΟΧΟΙ--
Ελαστικά (δεν δέχονται αλυσίδες χιονιού):
195/55R16H και ζάντες αλουμινίου (Dynamic / Racing)
205/45R17V και ζάντες αλουμινίου (Sport)
--ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ--
Βάρος κενού οχήματος (με όλα τα υγρά) (kg): 1155 (3θυρο) - 1170 (5θυρο)
Βάρος οχήματος (με όλα τα υγρά) και οδηγό 75kg (kg): 1230 (3θυρο) - 1245 (5θυρο)
Μέγιστο επιτρεπτό βάρος οχήματος (kg): 1715 (3θυρο) - 1730 (5θυρο)
Μέγιστο βάρος φόρτωσης (kg): 560
Μέγιστο βάρος στον κοσταδόρο (kg): 60
Μέγιστο βάρος στην οροφή (kg): 75
0 έως 1000m (sec): 30.6
--ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ--
Εκπομπές NOx (g/km): 0,031
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
πολυ σπεσιαλ αυτα μαγκες κ μπραβο....
Μπας κ ξερουμε τα χαρακτηριστηκα των εκκεντροφορων? εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο light απο το Sporting....
PADRC μπορεις να τσεκαρεις στο eper τους κωδικους ή καποιος αλλος τελος παντων?
Με ενδιαφερει ιδιαιτερα το θεμα...
Μπας κ ξερουμε τα χαρακτηριστηκα των εκκεντροφορων? εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο light απο το Sporting....
PADRC μπορεις να τσεκαρεις στο eper τους κωδικους ή καποιος αλλος τελος παντων?
Με ενδιαφερει ιδιαιτερα το θεμα...
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
ειναι διαφορετικοι οι κωδικοι αλλα εχουν ιδια γραναζια αφου ειναι και ιδιοι μοτερ αλλωστε.οποτε αντι καποιος να βαλεις τους colombo που εχει βγαλει για το tjet βαζει αυτους που εχει η colombo για το μκ2β.θα τρωνε γερη σφαλιαρα η βαλδιδες . . .
- RUD
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1885
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
- Τοποθεσία: Athens
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Όταν λέει "Μέγιστο βάρος στον κοσταδόρο (kg): 60" εννοεί μέγιστο ριμουλκομενο βάρος ?
- Happy_Grigio
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 692
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Όχι, εννοεί το βάρος που πέφτει (κάθετα) πάνω στην μπίλια του κοτσαδόρου. Τα ρυμουλκούμενα φορτία είναι αυτά που έγραψε ο Devious (400kg χωρίς φρένα και 1000kg με φρένα).
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Aναφορικα με τον κινητηρα εχουμε επιπλεον:
Κυλινδροκεφαλή:Σε δύο τεμάχια, υπερκεφαλή και κεφαλή από κράμα αλουμινίου
Κορμός κινητήρα :Από χυτοσίδηρο
Στρόφαλος:Από ατσάλι με 8 αντίβαρα και 5 βάσεις στήριξης
Διανομή:Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, γραναζωτή μετάδοση της κίνησης με ανάκτηση των ανοχών από τον άξονα εισαγωγής σε αυτόν της εξαγωγής, υδραυλικά ωστήρια, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διαχείριση κινητήρα :Σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού-ανάφλεξης Bosch ME 7.9.10 A1
Τροφοδοσία καυσίμου :Σύστημα με επανακυκλοφορία του καυσίμου
Ανάφλεξη :Με μονούς πολλαπλασιαστές (pencil coil)
Σειρά ανάφλεξης : 1 - 3 - 4 - 2
Λίπανση :Δυναμική με γραναζωτή αντλία που έχει κομβία στον άξονα και σύστημα green filter
Ψύξη :Με υγρό με δυναμική κυκλοφορία μέσω της φυγόκεντρης αντλίας και στεγανοποιημένο κύκλωμα· ψυγείο και πρόσθετο δοχείο υπερχείλισης
Τόπος παραγωγής :Εργοστάσιο Termoli (Ιταλία)
Οι κινητήρες τεχνολογίας T-jet βασίζονται πάνω στην πετυχημένη σειρά κινητήρων FIRE της Fiat & Ο κινητήρας FIRE Turbo είναι η εξέλιξη του ατμοσφαιρικού FIRE 1.4 16V MPI.
Κυλινδροκεφαλή:Σε δύο τεμάχια, υπερκεφαλή και κεφαλή από κράμα αλουμινίου
Κορμός κινητήρα :Από χυτοσίδηρο
Στρόφαλος:Από ατσάλι με 8 αντίβαρα και 5 βάσεις στήριξης
Διανομή:Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, γραναζωτή μετάδοση της κίνησης με ανάκτηση των ανοχών από τον άξονα εισαγωγής σε αυτόν της εξαγωγής, υδραυλικά ωστήρια, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διαχείριση κινητήρα :Σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού-ανάφλεξης Bosch ME 7.9.10 A1
Τροφοδοσία καυσίμου :Σύστημα με επανακυκλοφορία του καυσίμου
Ανάφλεξη :Με μονούς πολλαπλασιαστές (pencil coil)
Σειρά ανάφλεξης : 1 - 3 - 4 - 2
Λίπανση :Δυναμική με γραναζωτή αντλία που έχει κομβία στον άξονα και σύστημα green filter
Ψύξη :Με υγρό με δυναμική κυκλοφορία μέσω της φυγόκεντρης αντλίας και στεγανοποιημένο κύκλωμα· ψυγείο και πρόσθετο δοχείο υπερχείλισης
Τόπος παραγωγής :Εργοστάσιο Termoli (Ιταλία)
Οι κινητήρες τεχνολογίας T-jet βασίζονται πάνω στην πετυχημένη σειρά κινητήρων FIRE της Fiat & Ο κινητήρας FIRE Turbo είναι η εξέλιξη του ατμοσφαιρικού FIRE 1.4 16V MPI.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
ρε παιδια τι βολαν ειναι αυτο? το διπλασιο απο το ατμοσφαιρικο....... Κατι πρεπει να γινει κ εκει.... δεν μπορουμε να αφησουμε με αυτο το βολαν αυτο το αμαξι.... Παναϊα μ'.....
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
πολλα τουρμπο μοτερ μικρου κυβισμου παντως εχουν μεγαλο βολαν...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Αν και δεν ειναι του θεματος ,σημασια εχει το βαρος ή το μεγεθος?αν δεν ζυγιστει μην προτρεχετε ..
Btw την "ακουει" ευκολα το συγκεκριμμενο ανταλλακτικο αν ζοριστει..
Btw την "ακουει" ευκολα το συγκεκριμμενο ανταλλακτικο αν ζοριστει..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
και ειναι και σε αποσταση βολης αν για χ,y λογο φυγει απο την θεση του...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Τι εννοεις "αποσταση βολης"?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
P.A.D.R.C μπορεις να τσεκαρεις αν η πεταλουδα ειναι ιδια με την δικια μας, σαν ν μ φαινεται λιγο μεγαλυτερη.......
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- RUD
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1885
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
- Τοποθεσία: Athens
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Ευχαριστώthanpap έγραψε:Όχι, εννοεί το βάρος που πέφτει (κάθετα) πάνω στην μπίλια του κοτσαδόρου. Τα ρυμουλκούμενα φορτία είναι αυτά που έγραψε ο Devious (400kg χωρίς φρένα και 1000kg με φρένα).