Ρε τρελε εχεις t-jet & mk2B και δεν μπορεις να τις συγκρινεις μονος σου?..hammersword έγραψε:P.A.D.R.C μπορεις να τσεκαρεις αν η πεταλουδα ειναι ιδια με την δικια μας, σαν ν μ φαινεται λιγο μεγαλυτερη.......
Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2007 1:12 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Μάλλον οτι άν για κάποιο λόγο (ελάφρομα αμφιβόλου ποιότητας και μελέτης κλπ) χάσει το ζύγισμα του, τότε καθώς περιστρέφεται με μεγάλη ταχύτητα σπάει και μετατρέπετε σε φρίσμυ... κ ότι πάρει ο χάρος....P.A.D.R.C έγραψε:Τι εννοεις "αποσταση βολης"?
- Happy_Grigio
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 692
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Όσον αφορά το βολάν, αν δεν κάνω λάθος έχει να κάνει με το μέγεθος του συμπλέκτη, και την επιπλέον ροπή που πρέπει να διαχειριστεί. Τα δύο links του e-per είναι για το κιτ συμπλέκτη του T-jet και των ατμοφαιρικών 1.2-1.4:
συμπλεκτης #1
συμπλεκτης #2
Το βάρος για το T-jet του κιτ συμπλέκτη είναι 4700gr, ενώ για τα ατμοσφαιρικά 4000-4200gr.
Για το βολάν:
βολαν
Δίνει για t-jet 9250gr και για τα ατμοσφαιρικά 1.2 και 1.4 16v 6700gr και για 1.4 8v 7150gr. Οπότε η διαφορά δεν είναι τεράστια.
________________________________________________________________________________________________
Orange edit that!!Λογο μεγεθους των link, χαλαγε το layout της σελιδας μας.
Αυτο διορθωθηκε.
συμπλεκτης #1
συμπλεκτης #2
Το βάρος για το T-jet του κιτ συμπλέκτη είναι 4700gr, ενώ για τα ατμοσφαιρικά 4000-4200gr.
Για το βολάν:
βολαν
Δίνει για t-jet 9250gr και για τα ατμοσφαιρικά 1.2 και 1.4 16v 6700gr και για 1.4 8v 7150gr. Οπότε η διαφορά δεν είναι τεράστια.
________________________________________________________________________________________________
Orange edit that!!Λογο μεγεθους των link, χαλαγε το layout της σελιδας μας.
Αυτο διορθωθηκε.
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
χμμ να δεν χρειαζεται ελαφρωμα οποιος θελει να δοκιμασει μπορει να βαλει απο το 1.4.. ειναι 2 κιλα κατω... αλλα νομιζω οτι για καποιο λογο υπαρχει το βαρυτερο βολαν εκει...
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
ελεγα μπας κ γλυτωνα το λυσιμο στο T-Jet γιατι μ φαινεται αθλος με ολη αυτη την πλαστικουρα.... αλλα θα το προσπαθησω
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 10, 2009 10:47 am
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Τελικά τα 8.9sec 0-100 που δινει η FIAT, με τις 17αρες ζαντες ειναι εφικτα? Εγω κάτω απο 9.8 δεν εχω καταφερει, χωρίς πολλες προσπάθειες βέβαια, με ενα χρονομετρο στο χερι που το σταματαω μολις η βελονα παει λιιιγο πιο κατω απο τα 100 στο κοντερ καθως θεωρω οτι θα χανει λιγο. Βέβαια ειμαι ακομα στα 5500 χλμ.., ή χανω στο συγχρονισμο του χρονομετρου, ή ειμαι κουλός στις επιταχυνσεις απο σταση..
Τα στρωμενα tjetακια τα πλησιαζουν εύκολα τα 9.0 sec? Μιλαω για μαμα παντα ετσι..
Τα στρωμενα tjetακια τα πλησιαζουν εύκολα τα 9.0 sec? Μιλαω για μαμα παντα ετσι..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jimikoukou την Δευ Ιούλ 20, 2009 11:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Tελικα τι εγινε με την πεταλουδα hammersword?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
μπηκε η πεταλουδα. Το αμαξι πηρε ΠΑΡΑ πολυ, αλλα διαβαζε αλλο Part Number κ αναβε λαμπακι. Σεταριστηκαν οι χαρτες της πεταλουδας γιατι δεν ειχα χαμηλη υποπιεση (40 - 45kpa) στο ρελαντι κ την εφερα στα 28-30 kpa. To αμαξι δουλευε ρολοι απλα λογο του οτι διαβαζε διαφορετικο Part Νο της πεταλουδας απο το S3 αναβε το λαμπακι.
Ημουν ετοιμος να ανοιξω την πεταλουδα κ να αλλαξω το Part No απο το hexdump του τσιπ oποτε θα εσβηνε κ το λαμπακι αλλα τελικα εδωσα το αμαξι....
Εν αναμονη στο Abarth, μην νομιζεις οτι θα μεινει με αυτη την τσιμπλα πεταλουδα.
Σορρυ για το offtopic
Ημουν ετοιμος να ανοιξω την πεταλουδα κ να αλλαξω το Part No απο το hexdump του τσιπ oποτε θα εσβηνε κ το λαμπακι αλλα τελικα εδωσα το αμαξι....
Εν αναμονη στο Abarth, μην νομιζεις οτι θα μεινει με αυτη την τσιμπλα πεταλουδα.
Σορρυ για το offtopic
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
Βασικα αυτο εννοουσα οσον αφορα την πεταλουδα!P.A.D.R.C έγραψε:Ρε τρελε εχεις t-jet & mk2B και δεν μπορεις να τις συγκρινεις μονος σου?..hammersword έγραψε:P.A.D.R.C μπορεις να τσεκαρεις αν η πεταλουδα ειναι ιδια με την δικια μας, σαν ν μ φαινεται λιγο μεγαλυτερη.......
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
πωπω.... οτι να ναι... βασικα δεν το κοιταξα ποτε... Θα κοιταξω τωρα την μαμα του T-Jet κ θα σ πω διαμετρο...
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- jimfan007
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 17, 2008 6:45 pm
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
καλησπερα παιδια,μηπως θυμαται κανενας ποση στρεπτικη ακαμψια εχει το grande punto?υπηρχε καπου ενας πινακας πιο παλια στο Forum αλλα δεν τον βρισκω
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
19700 για το 3θυρο συμφωνα με αυτο το site:
http://www.autozine.org/html/Fiat/Punto.html
η λεξη-κλειδι ειναι torsional rigidity
http://www.autozine.org/html/Fiat/Punto.html
η λεξη-κλειδι ειναι torsional rigidity
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
απο πιέσεις του turbo τι ξέρουμε?μπορεί ο εργοστασιακός εγκέφαλος από την obd να δείξει πιέσεις σε δυναμομέτρηση?
μάλλον ονειράκι βλέπω ε?
έχω μία δυναμομέτρηση στο δικό μου αλλά δεν λέει κάτι για πιέσεις.
μάλλον ονειράκι βλέπω ε?
έχω μία δυναμομέτρηση στο δικό μου αλλά δεν λέει κάτι για πιέσεις.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
ποια τα χαρακτηριστικα των εκκεντροφορων τπυ t jet και του grande abarth???
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
ρε παιδια και κατι αλλο, το MPI δεν είναι άμεσως ψεκασμός όπως τα TSI έτσι? δηλαδή τα μπεκ δεν ψεκάζουν απευθείας μέσα στον κύλινδρο, αλλά πιο πριν και κάνουν μίγμα νωρίτερα το οποίο μπαίνει μέσα στον κύλινδρο.
μέχρι εδώ καλά τα λέω?
και η τουρμπίνα του t jet μαμά ποια είναι?
του abarth είναι garett vl36, ίδια με bravo 150 και mito qv?
το essesse και τα 500αράκια τα abarth τι τουρμπίνα φοράνε?
μέχρι εδώ καλά τα λέω?
και η τουρμπίνα του t jet μαμά ποια είναι?
του abarth είναι garett vl36, ίδια με bravo 150 και mito qv?
το essesse και τα 500αράκια τα abarth τι τουρμπίνα φοράνε?