Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Εδώ θα βρείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για όλα τα punto που έχουν κυκλοφορήσει.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Φεβ 27, 2009 10:03 pm

hammersword έγραψε:P.A.D.R.C μπορεις να τσεκαρεις αν η πεταλουδα ειναι ιδια με την δικια μας, σαν ν μ φαινεται λιγο μεγαλυτερη.......
Ρε τρελε εχεις t-jet & mk2B και δεν μπορεις να τις συγκρινεις μονος σου?.. :grin:


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

somone
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2007 1:12 pm

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από somone » Παρ Φεβ 27, 2009 10:06 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Τι εννοεις "αποσταση βολης"?
Μάλλον οτι άν για κάποιο λόγο (ελάφρομα αμφιβόλου ποιότητας και μελέτης κλπ) χάσει το ζύγισμα του, τότε καθώς περιστρέφεται με μεγάλη ταχύτητα σπάει και μετατρέπετε σε φρίσμυ... κ ότι πάρει ο χάρος....

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Σάβ Φεβ 28, 2009 10:44 am

Όσον αφορά το βολάν, αν δεν κάνω λάθος έχει να κάνει με το μέγεθος του συμπλέκτη, και την επιπλέον ροπή που πρέπει να διαχειριστεί. Τα δύο links του e-per είναι για το κιτ συμπλέκτη του T-jet και των ατμοφαιρικών 1.2-1.4:

συμπλεκτης #1

συμπλεκτης #2

Το βάρος για το T-jet του κιτ συμπλέκτη είναι 4700gr, ενώ για τα ατμοσφαιρικά 4000-4200gr.

Για το βολάν:

βολαν

Δίνει για t-jet 9250gr και για τα ατμοσφαιρικά 1.2 και 1.4 16v 6700gr και για 1.4 8v 7150gr. Οπότε η διαφορά δεν είναι τεράστια.
________________________________________________________________________________________________
Orange edit that!!Λογο μεγεθους των link, χαλαγε το layout της σελιδας μας.
Αυτο διορθωθηκε.

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από tzagasdog » Σάβ Φεβ 28, 2009 6:29 pm

χμμ να δεν χρειαζεται ελαφρωμα οποιος θελει να δοκιμασει μπορει να βαλει απο το 1.4.. ειναι 2 κιλα κατω... αλλα νομιζω οτι για καποιο λογο υπαρχει το βαρυτερο βολαν εκει...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Σάβ Φεβ 28, 2009 9:11 pm

ελεγα μπας κ γλυτωνα το λυσιμο στο T-Jet γιατι μ φαινεται αθλος με ολη αυτη την πλαστικουρα.... αλλα θα το προσπαθησω
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

jimikoukou
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ Ιουν 10, 2009 10:47 am

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από jimikoukou » Δευ Ιούλ 20, 2009 4:11 pm

Τελικά τα 8.9sec 0-100 που δινει η FIAT, με τις 17αρες ζαντες ειναι εφικτα? Εγω κάτω απο 9.8 δεν εχω καταφερει, χωρίς πολλες προσπάθειες βέβαια, με ενα χρονομετρο στο χερι που το σταματαω μολις η βελονα παει λιιιγο πιο κατω απο τα 100 στο κοντερ καθως θεωρω οτι θα χανει λιγο. Βέβαια ειμαι ακομα στα 5500 χλμ.., ή χανω στο συγχρονισμο του χρονομετρου, ή ειμαι κουλός στις επιταχυνσεις απο σταση..
Τα στρωμενα tjetακια τα πλησιαζουν εύκολα τα 9.0 sec? Μιλαω για μαμα παντα ετσι..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jimikoukou την Δευ Ιούλ 20, 2009 11:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιούλ 20, 2009 4:59 pm

Tελικα τι εγινε με την πεταλουδα hammersword?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Ιούλ 20, 2009 11:16 pm

μπηκε η πεταλουδα. Το αμαξι πηρε ΠΑΡΑ πολυ, αλλα διαβαζε αλλο Part Number κ αναβε λαμπακι. Σεταριστηκαν οι χαρτες της πεταλουδας γιατι δεν ειχα χαμηλη υποπιεση (40 - 45kpa) στο ρελαντι κ την εφερα στα 28-30 kpa. To αμαξι δουλευε ρολοι απλα λογο του οτι διαβαζε διαφορετικο Part Νο της πεταλουδας απο το S3 αναβε το λαμπακι.

Ημουν ετοιμος να ανοιξω την πεταλουδα κ να αλλαξω το Part No απο το hexdump του τσιπ oποτε θα εσβηνε κ το λαμπακι αλλα τελικα εδωσα το αμαξι....

Εν αναμονη στο Abarth, μην νομιζεις οτι θα μεινει με αυτη την τσιμπλα πεταλουδα.

Σορρυ για το offtopic
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιούλ 22, 2009 7:29 pm

P.A.D.R.C έγραψε:
hammersword έγραψε:P.A.D.R.C μπορεις να τσεκαρεις αν η πεταλουδα ειναι ιδια με την δικια μας, σαν ν μ φαινεται λιγο μεγαλυτερη.......
Ρε τρελε εχεις t-jet & mk2B και δεν μπορεις να τις συγκρινεις μονος σου?.. :grin:
Βασικα αυτο εννοουσα οσον αφορα την πεταλουδα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Ιούλ 22, 2009 9:49 pm

πωπω.... οτι να ναι... βασικα δεν το κοιταξα ποτε... Θα κοιταξω τωρα την μαμα του T-Jet κ θα σ πω διαμετρο...
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
jimfan007
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Πέμ Απρ 17, 2008 6:45 pm

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από jimfan007 » Πέμ Μαρ 18, 2010 11:34 pm

καλησπερα παιδια,μηπως θυμαται κανενας ποση στρεπτικη ακαμψια εχει το grande punto?υπηρχε καπου ενας πινακας πιο παλια στο Forum αλλα δεν τον βρισκω

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Μαρ 18, 2010 11:39 pm

19700 για το 3θυρο συμφωνα με αυτο το site:
http://www.autozine.org/html/Fiat/Punto.html

η λεξη-κλειδι ειναι torsional rigidity
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

vlachos1990
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από vlachos1990 » Τρί Νοέμ 27, 2012 1:57 am

απο πιέσεις του turbo τι ξέρουμε?μπορεί ο εργοστασιακός εγκέφαλος από την obd να δείξει πιέσεις σε δυναμομέτρηση?
μάλλον ονειράκι βλέπω ε?
έχω μία δυναμομέτρηση στο δικό μου αλλά δεν λέει κάτι για πιέσεις.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Νοέμ 28, 2012 12:00 am

ποια τα χαρακτηριστικα των εκκεντροφορων τπυ t jet και του grande abarth???
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

vlachos1990
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς

Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)

Δημοσίευση από vlachos1990 » Πέμ Νοέμ 29, 2012 11:00 pm

ρε παιδια και κατι αλλο, το MPI δεν είναι άμεσως ψεκασμός όπως τα TSI έτσι? δηλαδή τα μπεκ δεν ψεκάζουν απευθείας μέσα στον κύλινδρο, αλλά πιο πριν και κάνουν μίγμα νωρίτερα το οποίο μπαίνει μέσα στον κύλινδρο.
μέχρι εδώ καλά τα λέω?

και η τουρμπίνα του t jet μαμά ποια είναι?
του abarth είναι garett vl36, ίδια με bravo 150 και mito qv?
το essesse και τα 500αράκια τα abarth τι τουρμπίνα φοράνε?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά Χαρακτηριστικά”