DIESEL
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
DIESEL
Πολλα ακουγονται για απελευθερωση του diesel στα μεγαλα κεντρα!!! Τι ξερετε?? Τι εχετε ακουσει??? Ποια η γνωμη σας? Μα πανω απ'ολα θα παιρνατε diesel εσεις οι ιδιοι??
- az0uz0u
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 10, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Καποτε το diesel ηταν καλο γιατι ηταν πολυ Φθηνο ενω οι κινητηρες ηταν πολυ αξιοπιστοι αφου εβγαζαν 500.000 χλμ +.Επισης τα οχηματα αγοραζονταν με μακρυ "μελλον".Στα αρνητικα του ηταν η μικρη ιπποδυναμη καιτο βαρος.Πλεον το πετρελαιο κοστιζει οσο η βενζινη,κανεις δεν αγοραζει αυτοκινητο για να κανει 500.000 χλμ(εκτος και αν ειναι εππαγγελματιας-αλλα και παλι ...) η καταναλωση ειναι παραπλησια των βενζινοκινητων οσο αυξανεται το κυνηγι των ιππων και ετσι δεν εχεις λογο να αγορασεις..Επισης στα μειον παραμνει η εκλυση της αιθαλης(εστω σε αρκετα μειωμενο βαθμο σε σχεση με το παρελθον).
Οποτε βενζινη και παλι βενζινη..
Οποτε βενζινη και παλι βενζινη..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Wolverin
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 358
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2004 9:06 am
- Τοποθεσία: Κοζανη
- ad_astra
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 19, 2006 11:05 pm
- Τοποθεσία: Πειραιας
Για μενα η επομενη επιλογη θα ηταν σιγουρα diesel...
Οι κινιτηρες ντιζελ εχουν πια προχωρησει παρα πολυ τεχνολογικα μιας και λογω της αυξανομενης ζητησης, οι εταιριες τα χωνουν χοντρα στη εξελιξη τους...Τα ντιζελ αυτοκινητα δεν ειναι πια μαουνες που στην καθε γκαζια αμολανε και 2 λιτρα μαυρο καπνο σαν τα αθανατα κιτρινα Nissan Bluebird...
Ειναι οικονομικοτεροι και, αν εξαιρεθει η αιθαλη, λιγοτερο ρυπογονοι απο τους βενζινοκινητηρες...
Σιγουρα εχουν μειονεκτηματα, απλα για μενα υπερτερουν στη συγκριση...
Και δε μου αρεσει να ακουω για ιπποδυναμεις και τετοια...οταν μιλαμε για 100 με 150 ιππους.
Αν γινοταν το επομενο αυτοκινητο μου θα ηταν αυτοματο και ντιζελ...
Οι κινιτηρες ντιζελ εχουν πια προχωρησει παρα πολυ τεχνολογικα μιας και λογω της αυξανομενης ζητησης, οι εταιριες τα χωνουν χοντρα στη εξελιξη τους...Τα ντιζελ αυτοκινητα δεν ειναι πια μαουνες που στην καθε γκαζια αμολανε και 2 λιτρα μαυρο καπνο σαν τα αθανατα κιτρινα Nissan Bluebird...
Ειναι οικονομικοτεροι και, αν εξαιρεθει η αιθαλη, λιγοτερο ρυπογονοι απο τους βενζινοκινητηρες...
Σιγουρα εχουν μειονεκτηματα, απλα για μενα υπερτερουν στη συγκριση...
Και δε μου αρεσει να ακουω για ιπποδυναμεις και τετοια...οταν μιλαμε για 100 με 150 ιππους.
Αν γινοταν το επομενο αυτοκινητο μου θα ηταν αυτοματο και ντιζελ...
"YOU THINK I AIN'T WORTH A DOLLAR...BUT I FEEL LIKE A MILLIONAIRE"
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 395
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 28, 2005 1:57 pm
- Τοποθεσία: Νίκαια
και γω υπερ του diesel ειμαι.για να τα χρησιμοποιουν σε τοσες χωρες της ευρωπης και του κοσμου κατι θα ξερουν.σιγουρα δεν ειναι τοσο δυνατο ενα diesel με ενα αντιστοιχων κυβικων βενζινης αλλα αν παρεις, για παραδειγμα ενα διλιτρο turbo diesel με 25-27 kgr ροπης (και παλι σιγουρα ενα turbo βενζινης αντιστοιχης ροπης ειναι πιο δυνατο) και με καταναλωση 25-30% λιγοτερη απο ενα 1600 ατμοσφαιρικο τοτε συνδιαζεις δυναμη με οικονομια.και τα λιγα αλογα μου βγαζουν τα diesel ειναι οχι λογω ελλειψης ροπης αλλα γιατι βγαζουν δυναμη πολυ χαμηλα για οικονομια(οπως τα ταξι).σε λιγο καιρι ομως που θα βγαζουν και πολλα αλογα τοτε θα συμφερουν ακομα περισσοτερο.για παραδειγμα το lancia ypsilon 1.9 TDI με 150 αλογα σας χαλαει;
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 845
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 6:13 pm
λογο δομησ τουσ οι κινητηρεσ diesel ειναι αξιοπιστοι....ειναι πιο απλοι στον τροπο λειτουργιασ....η καυση γινεται ωσ γνωστον με συμπιεση....αν το πετρελαιο ηταν τοσο φθηνο οπωσ πριν 5-6 χρονια θα αξιζε ωσ οικονομικη μετακινηση τωρα δεν νομιζω οτι αξιζει...παντωσ και η skoda βγαζει το fabia RS με diesel κινητηρα και 130HP....οπου ειναι και το γρηγοροτερο τησ σειρασ...γιατι αραγε???
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
- twilight
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 176
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2006 9:38 pm
- Τοποθεσία: Bravo 1.4 12V
- Επικοινωνία:
Ενα απο τα πραγματα που δεν μου αρεσει στους κινητηρες diesel ειναι ο ηχος που βγαζουν.
Σε ολα τα αλλα συμφερουν παρ'ολο που η τιμη του diesel πλησιαζει την βενζινη (αν και εχω δει σε ενα πρατηριο εδω Χαλκιδικη να ξεπερναει την βενζινη) και παντα θα εχει μικροτερη καταναλωση για την ιδια ιπποδυναμη. Εγω που δουλευω αυτον σε βενζιναδικο εχω παρατηρησει οτι ολοι οι αλλοδαποι τουριστες που ερχονται με δικα τους αυτοκινητα, το 90% εχουν diesel.
Σε ολα τα αλλα συμφερουν παρ'ολο που η τιμη του diesel πλησιαζει την βενζινη (αν και εχω δει σε ενα πρατηριο εδω Χαλκιδικη να ξεπερναει την βενζινη) και παντα θα εχει μικροτερη καταναλωση για την ιδια ιπποδυναμη. Εγω που δουλευω αυτον σε βενζιναδικο εχω παρατηρησει οτι ολοι οι αλλοδαποι τουριστες που ερχονται με δικα τους αυτοκινητα, το 90% εχουν diesel.
Μέσαντζείζ ιν γκρικλίς σήριουσλη ριστρέην γιορ κομιουνικέϊσον αμπίλιτυ
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
τα diesel τα σημερινα και ιδιως στο μελλον εχουν πολλα καλα!μικρη καταναλωση,τεραστια ροπη,μεγαλη αντοχη κινητηρα σε σχεση με ενα βενζινοκινητηρα!ΑΛΛΑ στην ελλαδα για μενα το προβλημα ειναι επειδη το εχω ψαξει το θεμα εχουμε χαλια πετρελαια κινησης!!!οταν εχουν σωστα καυσιμα τοτε σιγουρα θα παρω diesel!
- darkx
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 443
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 24, 2006 11:50 am
- Τοποθεσία: Roma
- Επικοινωνία: