DIESEL
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 390
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2004 1:59 pm
Μόνο το γεγονός ότι ο βαθμός απόδοσης του πετρελαιοκινητήρα είναι μεγαλύτερος από αυτού του βενζινοκινητήρα είναι λόγος για να πάρουμε όλοι ντίζελ. Για την ίδια ιπποδύναμη καίει σημαντικά λιγότερο πετρέλαιο. Ένα 1.9 με 150 ίππους για παράδειγμα καίει λιγότερο από 8 λίτρα πετρέλαιο/100 χιλιόμετρα. Πόσο ακριβώς καίει ένα 1.8Τ 150 άλογα βενζίνη; Σίγουρα αρκετά παραπάνω από 10λίτρα/100 χιλιόμετρα...
- spirakos
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 13, 2004 3:33 pm
- Τοποθεσία: Athina-Galatsara
Για εμένα τα αρνητικά του πετρελαίου είναι οι επικίνδυνοι ρύποι(πιο πολύ για τα μικροσωματίδια που δεν μπορούν να περιοριστούν λόγω έλλειψης καταλύτη και βλάπτουν πολύ την υγεία μας) αλλά και η μειωμλενη ιπποδύναμη, σε σύγκριση πάντα με έναν βενζινοκινητήρα ίδιου κυβισμού.
Στα θετικά συγκαταλέγω την μειωμένη κατανάλωση(σε σχέση με έναν βενζινοκινητήρα ίδιου κυβισμού), την αυξημένη ροπή (στις χαμηλές στροφές) κάτι που δεν έχει ο βενζινοκινητήρας και την φθηνότερη συντήρηση από την άποψη ότι δεν έχεις να συντηρείς το σύστημα ανάφλεξης(μπουζί πολλαπλασιαστές κτλ), αφού δεν υπάρχει!!!
Με λίγα λόγια σαν μηχανή υποκλίνομαι στην Diesel αλλά η βενζίνη σου προσφέρει άλλες....συγκινήσεις....
Στα θετικά συγκαταλέγω την μειωμένη κατανάλωση(σε σχέση με έναν βενζινοκινητήρα ίδιου κυβισμού), την αυξημένη ροπή (στις χαμηλές στροφές) κάτι που δεν έχει ο βενζινοκινητήρας και την φθηνότερη συντήρηση από την άποψη ότι δεν έχεις να συντηρείς το σύστημα ανάφλεξης(μπουζί πολλαπλασιαστές κτλ), αφού δεν υπάρχει!!!
Με λίγα λόγια σαν μηχανή υποκλίνομαι στην Diesel αλλά η βενζίνη σου προσφέρει άλλες....συγκινήσεις....
...This is not a toy...
- Dreamcatcher
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 980
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
- Τοποθεσία: Salonica
- Επικοινωνία:
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Jim-Armao
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 04, 2007 12:32 pm
- Τοποθεσία: Ν. Επιβάτες - Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
60-100 4,5
80-120 <7
Όλα τα λεφτά είναι η ροπή στο diesel.
Και όταν βαριέσαι και πας χαλαρά, 6η με 1200 στροφές και καις και κάτω από 5lt/100km
Το μόνο μειονέκτημα που ακόμα δεν μπορώ να συνηθίσω είναι ο θόρυβος, ειδικά στο ρελαντί.
80-120 <7
Όλα τα λεφτά είναι η ροπή στο diesel.
Και όταν βαριέσαι και πας χαλαρά, 6η με 1200 στροφές και καις και κάτω από 5lt/100km
Το μόνο μειονέκτημα που ακόμα δεν μπορώ να συνηθίσω είναι ο θόρυβος, ειδικά στο ρελαντί.
Μια ζωή Fiatάκιας.
85-91 Fiat 1800 ( Μοντέλο 1959 )
91-97 Fiat Morreti ( Μια παραλαγή του Amico - 127 )
97-06 Fiat Bravo SX 1.4 ( Αν δεν ρουφούσε τόση βενζίνη θα ήταν άριστο )
06-ΧΧ Fiat Grande Punto Sporting Multijet 130
85-91 Fiat 1800 ( Μοντέλο 1959 )
91-97 Fiat Morreti ( Μια παραλαγή του Amico - 127 )
97-06 Fiat Bravo SX 1.4 ( Αν δεν ρουφούσε τόση βενζίνη θα ήταν άριστο )
06-ΧΧ Fiat Grande Punto Sporting Multijet 130
- blade87
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 207
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 04, 2011 8:44 pm
- Τοποθεσία: Χαλκιδική