Grande Punto... η συνέχεια???

Oι ψηφοφορίες του club

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Είναι το Grande φυσική συνέχεια της οικογένειας Punto ή έγινε όντως Grande???

Φυσικα και είναι!!!
25
30%
Όχι!!! Πλέον είναι κάτι διαφορετικο...
59
70%
 
Σύνολο ψήφων: 84

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Grande Punto... η συνέχεια???

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Απρ 26, 2006 12:50 pm

Λοιπόν...

το νεο Punto έφτασε... (εδω και πολυυυ καιρο)

τι γνωμη έχετε για αυτο???

ειναι συνέχεια του Punto MK1 και ΜΚ2, ΜΚ2Β???

Η Fiat άλλαξε στρατηγικη και πήγε για κάτι μεγαλύτερο??? η κράτησε την κλασική συνταγη???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος L.R.C. την Τετ Απρ 26, 2006 1:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Απρ 26, 2006 12:50 pm

Fiat Grande Punto
Specs sheet - 1368 cc petrol engine

OUTFITS ACTIVE - DYNAMIC

ENGINE 1.4 - 8V – 77 bhp

No. of cylinders, arrangement 4, in line, front transverse

No. of valves 2

Bore x stroke (mm) 72.0 x 84.0

Capacity (cc) 1368

Environmental compatibility EURO 4

Emissions control EOBD

Compression ratio 11:1

Max. power output: bhp-EC (kW-EC) 77 (57)

at rpm 6000

Peak torque: kgm-EC (Nm-EC) 11.7 (115)

at rpm 3000

Timing (control) 1 OHC

with mechanical tappets

Fuel feed MPI electronic sequential phased

Ignition Static with digital electronic control



TRANSMISSION

Drive front

Clutch control hydraulic

Gearbox, no. of speeds 5

Ratios:

1st 3.909 : 1

2nd 2.158 : 1

3rd 1.480 : 1

4th 1.121 : 1

5th 0.921 : 1

6th /

Reverse 3.818 : 1

Gearbox family C514

Final drive 4.071



STEERING

Type rack and pinion

with electric drive

Turning circle (m) 10



BRAKES - D (disc) - T (drum)

Front: (mm) D257 x 22 (ventilated)

Rear: (mm) T228



SUSPENSION

Front independent MacPherson,

telescopic dampers, anti-roll bar with

spherical joint links

Rear torsion axle and crossbeam.

Telescopic hydraulic dampers



MEASUREMENTS

Wheelbase (mm) 2510

Front/rear track* (mm) front 1473 - rear 1466

Length/Width/Height* (m) 4030 / 1687 / 1490

Luggage compartment VDA (dm3) 275

WHEELS

Tyres 175/65 R15''

Optional 185/65 R15"



ELECTRICAL SYSTEM (12V)

Battery capacity without climate control (Ah) 40

Battery capacity with climate control (Ah) 50

Alternator without climate control: (A) 70

Alternator with climate control: (A) 70



WEIGHTS - SUPPLIES

Kerb weight DIN (kg) 1025 (3-door) - 1040 (5-door)

front axle 625 (3-door) - 630 (5-door)

rear axle 400 (3-door) - 410 (5-door)

Max. weight towable (kg) not braked 400 / 1000

Fuel tank (litres) 45



PERFORMANCE

Top speed (km/h) 165

Acceleration (sec.): 0 - 100 km/h 13.2

0 - 1000 m sec 34.5



EC FUEL CONSUMPTION (l/100 km)

EC Directive 1999/100

urban cycle 7.7

out of town cycle 5.2

combined cycle 6.1

CO2 exhaust emissions (g/Km) 145
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Απρ 26, 2006 12:54 pm

Punto MK1 ELX 75

KINHTHPAΣ
1.2 8v
Kύλινδροι 4 σε εγκάρσια σειρά
Kυβισμός 1.242 κ.εκ.
Διάμ. X Διαδρομή 70,8x78,9 χιλ.
Mπλοκ/Kυλινδροκεφ. Xυτοσίδηρος/Aλουμίνιο
Bαλβίδες 2 ανά κύλινδρο
Eκκεντροφόροι 1 EEK
Συμπίεση 9,8:1
Tροφοδοσία Ψεκασμός
πολλαπλών σημείων
μεγιστη ισχυ bhp(kW) ανα σαλ. 73 (54) 5500
μεγιστη ροπη: kgm (Nm) ανα σαλ. 10,8 (106) α 4000
ηλεκτρικος εξοπλησμος (12V)
μπαταρια: χωριτικοτητα (Ah) 40 (50 με συναγερμο)
Alternator εναλλακτης(A) 65 (75 με κλιματισμο)


μεταδοση
κινηση εμπρος
σχεσεις κυβωτιου ταχητητων
1η 3,909:1
2α 2,157:1
3η 1,480:1
4η 1,121:1
5η 0,902:1
οπισθεν 3,818:1
τελικη σχεση (αριθμος δοντιων) 3,733:1 (56/15)


τροχοι
λαστιχα 165/65 R 14 T 165/65 R 14 78 T


διευθυνση
κρεμαγιερα υδραυλικα υποβοηθουμενη
διαμετρος κυκλου (m) 9,7


αναρτηση
Γόνατα Mακφέρσον
Eμπρός ψαλίδια βάσης,
αντιστρεπτική ράβδος
Yστερούντες βραχίονες, ελατήρια
Πίσω μη ομόκεντρα με τα αμορτισέρ
αντιστρεπτική ράβδος


Φρενα
εμπρος: δισκοι 240χιλ.
πισω: ταμπουρα 180χιλ


σασι-διαστασεις
καθισματα 5
πορτες 3/5
μηκος x πλατος (mm)
3770x1625 (ELX)
υψος (mm) 1450 (3p ELX) - 1445 (5p ELX)
μεταξονιο (mm) 2450
μετατροχιο (mm) 1369/1352
χωρος αποσκευων (dm3) 275-1080
βαρος - χωριτικοτητες
ρεζερβουαρ (litres) 47
βαρος αδειο (kg) 880 (3p)/895 (5p)
μεγιστο ρυμουλκουμενο βαρος (kg) 1000


επιδοσεις
ταχητητα με 1000σαλ με 4η (5th) (km/h) 24,7 (38.)
τελικη ταχητητα (km/h) 170
επιταχινση (δευτερολεπτα): - 0 to 100 km/h 12,0
(με 2 ατομα και 20 κιλα φορτιο) - 0 to 1000 m 34,5


καταναλωση (l/100 km)
- εντος πολης κυκλος 9,5
- εκτος πολης κυκλος 5,6
- μεικτος κυκλος 7,1
ριποι CO2 (g/km) 167
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος L.R.C. την Τετ Απρ 26, 2006 1:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
tsioufff
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2304
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm

Δημοσίευση από tsioufff » Τετ Απρ 26, 2006 1:12 pm

εμενα μπροστα μου θυμηζει μαζερατι και πισω ford focus. αν δεν ειχε το σημα της fiat μαλλον δε θα καταλαβαινα οτι ειναι punto. προτειμω τα προηγουμενα μοντελα αλλα απο φωτογραφιες που εχω δει και το grande φτιαχνετε ομορφα.

Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Τετ Απρ 26, 2006 1:37 pm

Ναι αν τουμπανιαστεί είναι πολύ κουκλί. Αν στην θλεση του σήματος fiat βάλεις ford θα κορο'ι'δέψει πολύ κόσμο.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τετ Απρ 26, 2006 1:53 pm

upomoni se osous 8eloune kati poio grigoro ,
8a skasoune miti kai oi turbates grigores ekdosis tou grande siga siga....
prosopika h oli sunergasia oso kai na epefere kalo , emena me xalase .
alla auto den paei na einai prosopiki mou gnwmi panta !

eutixos pou h Ntechnology epeleje to gnwsto 2litro sunolo tis alfa romeo gia to agwnistiko montelo k paramenei ITALIKO amaji...:-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Απρ 26, 2006 1:58 pm

απο οσο ξερω τα Turbατα 1.4 & 1.6 θα βγουν ΜΟΝΟ σε περιπτωση που τα απλα πανε καλα (αρκετα καλα για την ακριβεια) σε πωλησεις...

δεν ειναι σιγουρο ακομα...
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
johnnypatras
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από johnnypatras » Τετ Απρ 26, 2006 2:09 pm

Φυσικά και είναι, είναι η λογική συνέχεια του Punto, εναρμονισμένο με τις νέες απαιτήσεις της κατηγορίας του.

Η στρατηγική άλλαξε ελαφρώς, το αμάξωμα μεγάλωσε λίγο , αλλά η συνταγή είναι η ίδια και θα οδηγήσει το μοντέλο σε μεγάλη επιτυχία!

Από μια άποψη, ίσως ναι, είναι πλέον κάτι διαφορετικό, προς το καλύτερο όμως!!

Και επειδή θα πάει πολύ καλά στις πωλήσεις, θα γουν και οι καλές εκδόσεις! :wink:
Ζήσε τη ζωή σου!!!

Ευτυχής ( πανευτυχής!!! :lol: ) κάτοχος Punto HGT !! :D

Bubby 's Community : http://www.viennas.net/cs

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Άβαταρ μέλους
#KAR
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2004 6:09 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευση από #KAR » Τετ Απρ 26, 2006 4:33 pm

--------------------------------------------------------------------------------
Ναι αν τουμπανιαστεί είναι πολύ κουκλί. Αν στην θλεση του σήματος fiat βάλεις ford θα κορο'ι'δέψει πολύ κόσμο


Ή θα κοροιδευουν τα πουντο και θα λενε οτι θελουν να μοιασουν στα FOCUS

Άβαταρ μέλους
puntogtman
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2851
Εγγραφή: Τετ Απρ 14, 2004 12:38 pm
Τοποθεσία: Κρυονέρι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από puntogtman » Πέμ Απρ 27, 2006 9:06 am

κι εγω ακουσα οτι θα βγουν αν πανε καλα οι απλες εκδοσεις...!!!αντε να δουμε τι θα δουμε!!!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
castoras
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2872
Εγγραφή: Δευ Οκτ 03, 2005 12:57 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευση από castoras » Πέμ Απρ 27, 2006 9:17 am

Σαν αμαξωμα θελουν να ακολουθησουν τον ανταγωνισμο και το μεγαλωσαν.Αρα καμια σχεση με τα προηγουμενα.Σαν μοτερ,για την ωρα,αλλαξε ο Μανωλιος κι εβαλε τα ρουχα του αλλιως.Το θεμα ειναι οτι η Fiat πλεον δεν πουλαει οπως παλια και αν ισχυει αυτο που λεγεται,οτι αν δεν πανε καλα τα απλα μοντελα δεν θα βγουν τουρμπατα,τοτε μαλλον δεν θα πρεπει να τα περιμενουμε.....Κριμα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από arpas » Πέμ Απρ 27, 2006 1:13 pm

και αν ισχυει αυτο που λεγεται,οτι αν δεν πανε καλα τα απλα μοντελα
Νο 1 σε πωλησεις δεν εχει βγει στην Ευρώπη???
Παιδια εμενα μου αρσει αρκετα και το βλεπω πολυ πιθανο να αγορασω το sposting (οχι αμεσα παντως). Και εσωτερικα και εξωτερικα το αμαξι ειναι τουλαχιστον μια κατηγορια πανω σε ποιοτητα. Το εσωτερικο του δειχνει και ειναι ποιοτικο και νεανικο, ενω εξωτερικα απλα ειναι ΙΤΑΛΙΚΟ...
Οσο αφορα τη μηχανη δεν ξερω για το 95ps, παντως το 77ps το οποιο οδηγησα σημερα, φαινεται σχετικα αδυναμο μιας και παει λιγο καλυτερα απο το μκ2 το 60αρι και λιγο χειροτερα απο το 80αρι. Ωστόσο εναν μεσο οδηγο που δεν επιζητα και πολλες συγκινησεις θα τον ικανοποιησει πιστευω...Ας ελπισουμε να πανε ολα καλα και να ερθουν με το καλο οι γρηγοροτερες εκδοσεις.

Άβαταρ μέλους
#KAR
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2004 6:09 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευση από #KAR » Πέμ Απρ 27, 2006 4:55 pm

Ισως το μοτερ να μην ειναι αυτο που τραβαει τον κοσμο....
αν βγαλει την τουρμπατη εκδοση πουλησουν δε πουλησουν τα πρωτα σιγουρα θα παει καλυτερα

Άβαταρ μέλους
grandeBILL
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από grandeBILL » Πέμ Απρ 27, 2006 11:20 pm

μολις παραγγειλα το sporting... απ'οτι εχω ακουσει θα βγαλει δυο τουρμπατα 1.6 160αλογα και 2.0 200 αλογα

Άβαταρ μέλους
Banned
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 13, 2004 6:35 pm

Δημοσίευση από Banned » Παρ Απρ 28, 2006 12:20 am

8V με ιδιο σασμαν, μονο με πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης, extra 145 κιλα, και λιγο πιο πανω συμπιεση και 126 κυβικα για να ρθουμε στα ισα. Σαν να συγκρινω τον εαυτο μου του τωρα και τον εαυτο μου οπως θα ηταν πριν 10 χρονια. Τοτε σπιτικο φαι και τωρα goodys. Ιδιο αμαξι ειναι, ας αγγαλιασουμε ολοι τον εγγονο :D
ΕικόναΕικόνα ΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ψηφοφορίες”