GT ή HGT?

Oι ψηφοφορίες του club

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση

GT ή HGT?

GT
229
72%
HGT
91
28%
 
Σύνολο ψήφων: 320

Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

GT ή HGT?

Δημοσίευση από Gallatin » Τετ Ιουν 15, 2005 11:05 pm

GT ή HGT? και γιατι????
εγω θελω GT πρωτα απο ολα γιατι ειναι αρκετα γρηγορο ακομα και μαμα συν οτι εχει μια μικρη πρεζα που λεγεται τουρμπινα!!!!
δεν ξεκολας με τπτ..........


http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από arpas » Τετ Ιουν 15, 2005 11:25 pm

HGT κυρίως λόγω εμφάνισης.Αν και δεν υπολείπεται σε γκάζι σημαντικά σε σχέση με το GT. Αυτό το κόκκινο λογότυπο που είχε το GT πάντως σκίζει...

Άβαταρ μέλους
puntogtman
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2851
Εγγραφή: Τετ Απρ 14, 2004 12:38 pm
Τοποθεσία: Κρυονέρι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από puntogtman » Τετ Ιουν 15, 2005 11:53 pm

gt και ξερο ψωμι...καμμια επαφη με hgt...πιο στυλατο πιο αγριο πιο ομορφο απο ολες τις πλευρες!!!μπορει να λενε οτι δεν εχουν μεγαλη διαφορα σε επιδωσεις αλλα πιστεψτε με η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη...απο μπαμ και ρεπριζ το hgt μενει πολυ πισω!!!τελικη εχουμε ιδια!!!γενικα το hgt δε πουλησε τοσο γιατι δεν ηταν ο ''πραγματικος'' αντικαταστατης του gt...που οπως και να το κανουμε ειναι ενα ονομα που εχει αφησει και θα συνεχιζει για πολλα χρονια ακομα...στα γνωστα στεκια ειναι παντα παρων!!!απο τα αυτοκινητα που μισηθηκαν θανασιμα απο τους γαλλους γερμανους και ιαπωνες!!!απιαστο και απαιχτο....!!!οταν οι ιταλοι βαλουν φαντασια βγαζουν πουντοτζιτα!!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
HGTolis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Τετ Σεπ 01, 2004 1:52 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από HGTolis » Πέμ Ιουν 16, 2005 8:42 am

Giati HGT ,giati ine 1.pio omorfo 2.pio grigoro apo to GT 3. 1800cc atmosfera .An ke exi pio liga aloga apo to GT Logo tou VDF to moter trelenete se olo to fasma tis ipodinamis ( akomi den exo vri mama GT pou na me perasi ,ola menoun 1,5 amaxi piso ,ine oreo na vlepis to kolaraki tou HGT ,Tha ithela na iha GT mono gia afto to logo :D .
To HGT den poulise oso to GT giati otan vgike ipirhe tekmirio ke itan apagoreftiko.Episis to simataki exi ta idia lefta oso ena 1.600cc ke i asfalia mia apo ta idia, poli den ta xeroun afta! Pantos to HGT ine poli pio grigoro apo oso fandazeste! Osi to exoun Xeroun giati!!!! :wink:
Εικόνα Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Πέμ Ιουν 16, 2005 8:49 am

Πιο γρήγορο από το gt λίγο δύσκολο. Ακόμα και περιοδικά που τα έχουν συγκρίνει βγάζουν το gt πιο γρήγορο. Εγω πάντως ψηφίζω hgt με τουρμπίνα δαγκωτό!!! και bye bye gt!!!
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
HGTolis
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Τετ Σεπ 01, 2004 1:52 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από HGTolis » Πέμ Ιουν 16, 2005 9:14 am

Ta periodika mpori na grafoun, Omos Fanari me Fanari Leei ALLA :evil:
Εικόνα Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ENG.
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τρί Μαρ 23, 2004 10:28 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από ENG. » Πέμ Ιουν 16, 2005 9:52 am

puntogtman έγραψε: οταν οι ιταλοι βαλουν φαντασια βγαζουν πουντοτζιτα!!!
Σωστός.
edizione finale

Άβαταρ μέλους
Achilleas GT
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
Τοποθεσία: Vrilissia

Δημοσίευση από Achilleas GT » Πέμ Ιουν 16, 2005 9:57 am

Turbo for ever!!!!GTγια τα 21kg ροπης και γιατι ειναι ποιο βελτιοσημο.

Άβαταρ μέλους
GT28R
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Τρί Απρ 05, 2005 4:02 pm
Τοποθεσία: ΛΑΚΩΝΙΑ

Δημοσίευση από GT28R » Πέμ Ιουν 16, 2005 12:22 pm

GT γιατι κατα τη γνωμη μου ειναι ποιο ομορφο και σιγουρα καμια σχεση σε επιδοσεις με το HGT.Το τουρμπακι ειναι ολα τα λεφτα!ειδικα αν ειναι και μεγαλυτερο...

Άβαταρ μέλους
Chameleon
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 435
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 8:03 pm
Τοποθεσία: Κερατσίνι

Δημοσίευση από Chameleon » Πέμ Ιουν 16, 2005 12:40 pm

Θα ψηφίσω το HGT για δύο λόγους:

Πρώτον: Είναι κατά την ταπεινή μου άποψη πολύ ομορφότερο απο το GT, με γωνίες και όχι καμπύλες που έχει το GT.

Δεύτερον: Ειναι κατά πολύ περισσότερο βελτιώσιμο με καλύτερα αποτελέσματα. Ο λόγος ειναι τα περισσότερα κυβικά (1800) που βγάζουν περισσότερα άλογα απο το μοτέρ του 1400. Και όσοι πούν ναι αλλά άμα βάλεις κορμό 1600 και αλλάξεις έμβολα, μπιέλες, πεταλούδες, τούρμπο, intercooler, εγκέφαλο κλπ... Έχω να τους πώ το εξής: Βάλτε όλα αυτά στο HGT, να δούμε ποιό ΄θα είναι γρηγορότερο... :wink:
Άλλωστε δεν νομίζω να υπάρχει στην Ελλάδα εντελώς μαμά GT, γιατί λοιπόν συγκρίνετε τα GT με τα μαμά HGT...?
Αλλαγή τουρμπίνας εσείς..? (T25)
Tούρμπισμα εμείς και βγάζουμε πάνω απο 210 άλογα με την μία...!

Άβαταρ μέλους
nick_NOS
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 608
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2004 11:44 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από nick_NOS » Πέμ Ιουν 16, 2005 12:54 pm

gt και τα μυαλα στα καγκελα!

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Πέμ Ιουν 16, 2005 12:58 pm

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο πιο εύκολα βελτιώνεις ένα ήδη τουρμπάτο μοτέρ από το να τουρμπίσεις ένα ατμοσφαιρικό. Για επιδόσεις τώρα για νορμάλ αυτοκίνητα το gt είναι μπροστά σχεδόν παντού από το hgt. Το drive αν θυμάμαι καλά είχε κάνει συγκρητικό των δύο αυτοκινήτων. Βέβαια το hgt ήταν έτη φωτός μπροστά στο θέμα πλαισίου-κράτημα.
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
PuntoGTR
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Παρ Μαρ 26, 2004 10:47 am
Τοποθεσία: Χολαργός

Δημοσίευση από PuntoGTR » Πέμ Ιουν 16, 2005 2:05 pm

Sonicboom έγραψε:Για να λέμε και του στραβού το δίκιο πιο εύκολα βελτιώνεις ένα ήδη τουρμπάτο μοτέρ από το να τουρμπίσεις ένα ατμοσφαιρικό
...Κανόνας... :!:
...και βέβαια πιο δύσκολα σπάει μια και τα "εσωτερικά" του έχουν μεγαλύτερες ανοχές...(βλέπε πχ μπιέλες)
PuntoGT 4 ever

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Πέμ Ιουν 16, 2005 2:14 pm

GT με τρέλα!!!!

ΜΑΚΡΑΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ απο HGT.....και απο στάση...

απο ρεπρίζ....

εκκλησίες δεν κλέβουμε κύριοι....

Σε ομορφιά τα έχω μαζί...

σε βελτιωσιμότητα.... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΦΗ... ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ GT....

Σε στρίψιμο... δεν ξέρω... λογίκα τα HGT στρίβει καλύτερα λόγο ατμόσφαιρας...



Οσο για τα φανάρια.... ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ την ΑΛΗΘΕΙΑ για αυτό όσοι πήραν HGT κάνουν την πάπια σε αυτα!!!!
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Πέμ Ιουν 16, 2005 2:50 pm

...στρίβει καλύτερα λόγω πλαισίου.
Εικόνα
.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ψηφοφορίες”