GT ή HGT?

Oι ψηφοφορίες του club

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση

GT ή HGT?

GT
229
72%
HGT
91
28%
 
Σύνολο ψήφων: 320

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Οκτ 19, 2005 4:26 pm

κοιτα ο τροπος μετρησης ειναι λιγο μπακαλιστικος (λογο οτι δεν εχω ταχυτητα εξοδου που θα το εκανε πιο ακριβες)

το HGT κανει 1000μ σε 30sec δλδ 33,33μ το sec...
σε 28,9sec (υποτιθεται) οτι εχει διανησει 963,33μ

διαφορα δλδ ~37μ και ενα Punto GT εχει μηκος 3,77μ

δλδ (πολυ) χοντρικα εχουν διαφορα 10 αυτοκινητα ~2,5 κολώνες

αλλα βαζω και μια αποκληση και παμε στο περιπου 2 κολωνες (παρα κατι ψιλα...)

οπως καταλαβαινεις δεν εχει μονο σχεση η διαφορα (~1sec) αλλα και ποσα sec χειαζοντε για να διανησουν την αποσταση...

αμα ενα περασει στα 20μ και ενα αλλο στα 19μ η διαφορα σε μετρα θα ειναι 50μ αλλα σε χρονο πάλι 1sec...


Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Οκτ 19, 2005 4:27 pm

L.R.C. έγραψε:κ
αμα ενα περασει στα 20μ και ενα αλλο στα 19μ η διαφορα σε μετρα θα ειναι 50μ αλλα σε χρονο πάλι 1sec...
εννοω 20sec και 19sec... :oops: :oops: :oops:
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
johnnypatras
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από johnnypatras » Πέμ Οκτ 20, 2005 1:54 am

Λοιπόν, για να τελειώνει το θέμα και ο "εμφύλιος" ( προς θεού, δεν θα πλακωθούμε κιόλας, όλοι αγαπάμε τα puntakia μας και αυτά μας ενώνουν σε αυτόν εδώ το χώρο :wink: ), να παραθέσω κάποια facts, για να ξέρουμε πού βαδίζουμε.

Το GT είναι πιο γρήγορο στην ευθεία από στάση για τρεις και μόνον λόγους, άσχετους με τον κινητήρα. . Και για να σας προλάβω, όχι, δεν είναι η ροπή. Η ροπή παίζει ρόλο μόνο στις ρεπρίζ. Το μέγεθος που εκφράζει τη δύναμη ενός κινητήρα δεν είναι η ροπή, αλλά η ιπποδύναμη. Η ροπή είναι άμεση συσχέτισή της και εκφράζει διαφορετικό μέγεθος. Τα κινητήρια σύνολα επομένως είναι ισοδύναμα ( όταν μιλάμε για εκκινήσεις από στάση) , με μεγάλο συν του ατμοσφαιρικού 1,8 την μεγαλύτερη αξιοπιστία και την αντοχή σε συνεχόμενη πίεση.
( εγγενές χαρακτηριστικό όλων των ατμοσφαιρικών και αντίστοιχα μειονέκτημα των υπερτροφοδοτούμενων)

Μην θιχτεί κάποιος για την αξιοπιστία του 1400άρη, άλλωστε δεν έθιξα αυτήν. Το συμπέρασμα που έβγαλα παραπάνω είναι συγκριτικό.( το τονίζω για να μην γίνουν παρεξηγήσεις)

Οι λόγοι είναι άλλοι λοιπόν, για τις διαφορές στην ευθεία. Ο πρώτος λόγος είναι το βάρος. 1040 κιλα το HGT, 1000 κιλά το GT. Δεύτερος λόγος, πιο κοντό κιβώτιο το GT. Τρίτος, πιο μεγάλα ζαντολάστιχα το HGT, effectively δηλαδή "μακραίνουν" κι άλλο οι σχέσεις του.

Αυτά τα ολίγα για να κοπούν οι κουβέντες περί καλύτερου κινητήρα κτλ. Ο μόνος τομέας που πραγματικά υπερέχει ο κινητήρας είναι στις ρεπρίζ, όπου πραγματικά "ξυρίζει".

Με δεδομένα τα παραπάνω, θεωρώ ότι το HGT στέκεται παραπάνω από αξιοπρεπώς στην ευθεία δίπλα στο GT.

Μόνο εκεί όμως...με τις πρώτες στροφές, όπου στην έξοδο το GT θα παλεύει να βρει πρόσφυση πετάγοντας μούτρα μέχρι...το πάτωμα, το HGT θα είναι ήδη στην επόμενη ευθεία, καθ'οδόν προς την επόμενη στροφή. Τώρα, όσοι επιμένουν να συγκρίνουν τα αυτοκίνητα με βάση κολώνες και...κεραίες της ΔΕΗ, τι να πω...απλά κρίμα!

Αυτά παιδιά και προσοχή, για να μην παρεξηγηθώ : ειλικρινώς φιλικά τα λεώ και με καμία διάθεση να πυροδοτήσω κλίμα. Απλά κατέθεσα τις όποιες γνώσεις μου. :)
Ζήσε τη ζωή σου!!!

Ευτυχής ( πανευτυχής!!! :lol: ) κάτοχος Punto HGT !! :D

Bubby 's Community : http://www.viennas.net/cs

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Πέμ Οκτ 20, 2005 9:35 am

Αυτο που λες ειναι αρκετα λαθος οσο αφορα την ροπη...

Πέζει μεγάλο ρόλο!!!

Ειδικα οσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα....

και όσο για το σασμαν αυτα ειναι τα χιλιομετρα που αντιστοιχουν στις 7000...

HGT
1 - 51
2 - 88
3 - 129,6
4 - 171,2

GT
1 - 56
2 - 97,6
3 - 144
4 - 188,8

τωρα ποιο ειναι πιο "κοντο"...???

Οπως καταλαβαινεις... δεν ειναι θεμα σασμαν... αφου στην 3η τα 15χλμ διαφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Πέμ Οκτ 20, 2005 2:18 pm

johnnypatras έγραψε:Λοιπόν, για να τελειώνει το θέμα και ο "εμφύλιος" ( προς θεού, δεν θα πλακωθούμε κιόλας, όλοι αγαπάμε τα puntakia μας και αυτά μας ενώνουν σε αυτόν εδώ το χώρο :wink: ), να παραθέσω κάποια facts, για να ξέρουμε πού βαδίζουμε.

Το GT είναι πιο γρήγορο στην ευθεία από στάση για τρεις και μόνον λόγους, άσχετους με τον κινητήρα. . Και για να σας προλάβω, όχι, δεν είναι η ροπή. Η ροπή παίζει ρόλο μόνο στις ρεπρίζ. Το μέγεθος που εκφράζει τη δύναμη ενός κινητήρα δεν είναι η ροπή, αλλά η ιπποδύναμη. Η ροπή είναι άμεση συσχέτισή της και εκφράζει διαφορετικό μέγεθος. Τα κινητήρια σύνολα επομένως είναι ισοδύναμα ( όταν μιλάμε για εκκινήσεις από στάση) , με μεγάλο συν του ατμοσφαιρικού 1,8 την μεγαλύτερη αξιοπιστία και την αντοχή σε συνεχόμενη πίεση.
( εγγενές χαρακτηριστικό όλων των ατμοσφαιρικών και αντίστοιχα μειονέκτημα των υπερτροφοδοτούμενων)

Μην θιχτεί κάποιος για την αξιοπιστία του 1400άρη, άλλωστε δεν έθιξα αυτήν. Το συμπέρασμα που έβγαλα παραπάνω είναι συγκριτικό.( το τονίζω για να μην γίνουν παρεξηγήσεις)

Οι λόγοι είναι άλλοι λοιπόν, για τις διαφορές στην ευθεία. Ο πρώτος λόγος είναι το βάρος. 1040 κιλα το HGT, 1000 κιλά το GT. Δεύτερος λόγος, πιο κοντό κιβώτιο το GT. Τρίτος, πιο μεγάλα ζαντολάστιχα το HGT, effectively δηλαδή "μακραίνουν" κι άλλο οι σχέσεις του.

Αυτά τα ολίγα για να κοπούν οι κουβέντες περί καλύτερου κινητήρα κτλ. Ο μόνος τομέας που πραγματικά υπερέχει ο κινητήρας είναι στις ρεπρίζ, όπου πραγματικά "ξυρίζει".

Με δεδομένα τα παραπάνω, θεωρώ ότι το HGT στέκεται παραπάνω από αξιοπρεπώς στην ευθεία δίπλα στο GT.

Μόνο εκεί όμως...με τις πρώτες στροφές, όπου στην έξοδο το GT θα παλεύει να βρει πρόσφυση πετάγοντας μούτρα μέχρι...το πάτωμα, το HGT θα είναι ήδη στην επόμενη ευθεία, καθ'οδόν προς την επόμενη στροφή. Τώρα, όσοι επιμένουν να συγκρίνουν τα αυτοκίνητα με βάση κολώνες και...κεραίες της ΔΕΗ, τι να πω...απλά κρίμα!

Αυτά παιδιά και προσοχή, για να μην παρεξηγηθώ : ειλικρινώς φιλικά τα λεώ και με καμία διάθεση να πυροδοτήσω κλίμα. Απλά κατέθεσα τις όποιες γνώσεις μου. :)


ρε φιλε θα μας τρελανεις?τα 40 κιλα κανουν τη διαφορα?τα 4-5 κιλα ροπης δεν σου λενε κατι?λες για την διαμετρο των ζαντων.δηλαδη αν βαλει 15αρες και σto gt(που ολα φορανε) θα τα περνατε?οσο για την στροφες παλιωσε η καραμελα.και αν ηθελες τοσο πολυ αμαξι για στροφες που συνεχως λες για πιστες γιατι δεν πηρες ενα ραλυ?

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Πέμ Οκτ 20, 2005 2:24 pm

40 kg κανουν διαφορα!!!
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Πέμ Οκτ 20, 2005 3:00 pm

Off topic...πόσα κιλά είναι τα πίσω καθίσματα και το καθισμα του συνοδηγου στο mk2??? :D
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Πέμ Οκτ 20, 2005 4:08 pm

L.R.C. έγραψε:40 kg κανουν διαφορα!!!
συμφωνω οτι το βαρος παιζει μεγαλο ρολο αλλα τα 40 κιλα δεν δικαιολογουν τις διαφορες.συμβαλουν κι αυτα αλλα δεν και 150 κιλα.δηλαδη αν για παραδειγμα οι 2 οδηγοι εχουν καμμια 30 κιλα διαφορα με βαρυτερο αυτο του gt παει η διαφορα.

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Πέμ Οκτ 20, 2005 4:13 pm

andrew έγραψε:
L.R.C. έγραψε:40 kg κανουν διαφορα!!!
συμφωνω οτι το βαρος παιζει μεγαλο ρολο αλλα τα 40 κιλα δεν δικαιολογουν τις διαφορες.συμβαλουν κι αυτα αλλα δεν και 150 κιλα..
συμφωνω απολυτα...
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
Yelfig
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2004 1:21 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-Μαρούσι

Δημοσίευση από Yelfig » Πέμ Οκτ 20, 2005 5:20 pm

Επίσης το ότι το HGT έχει μεγαλύτερο ζαντολάστιχο...δε λέει κάτι...
Ο κατασκευαστής το διάλεξε σε άμεση σχέση με το σασμάν...
Θέλω να πώ ότι μπορούσε να έβαζε 16άρες και να κόντενε κ άλλο το σασμάν και να πήγαινε το ίδιο....

Εφόσον είναι τα εργοστασιακά ζαντολάστιχα δεν αξίζει να λέμε ότι πάιζει ρόλο..

Άβαταρ μέλους
johnnypatras
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από johnnypatras » Παρ Οκτ 21, 2005 12:24 am

L.R.C. έγραψε:Αυτο που λες ειναι αρκετα λαθος οσο αφορα την ροπη...

Πέζει μεγάλο ρόλο!!!

Ειδικα οσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα....

και όσο για το σασμαν αυτα ειναι τα χιλιομετρα που αντιστοιχουν στις 7000...

HGT
1 - 51
2 - 88
3 - 129,6
4 - 171,2

GT
1 - 56
2 - 97,6
3 - 144
4 - 188,8

τωρα ποιο ειναι πιο "κοντο"...???

Οπως καταλαβαινεις... δεν ειναι θεμα σασμαν... αφου στην 3η τα 15χλμ διαφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!

LRC, η ροπή του κινητήρα δεν παίζει ρόλο στην εκκίνηση από στάση( στις ρεπρίζ σαφώς και παίζει, το τόνισα αυτό). Κι αυτό γιατί πάντα μας ενδιαφέρει η ροπή που , πολλαπλασιαζόμενη από σασμάν και διαφορικά και στροφές του κινητήρα, φτάνει στο δρόμο. Η ονομαστική ροπή του κινητήρα στις "τάδε" σαλ. αυτή καθ'εαυτή δεν λέει τίποτα.

Θέλεις χαρακτηριστικό παράδειγμα;;; Το Type-R με περίπου 20 κιλά ροπής και 200 άλογα είναι πιο γρήγορο στην ευθεία από το GTI με 29 περίπου κιλά και 200 επίσης άλογα. Και, να σου πω, προσωπική μου εκτίμηση είναι πως αν είχαν το ίδιο βάρος, θα ήταν πάνω κάτω στα ίσια όσον αφορά επιδόσεις στην ευθεία. Κι αυτό, γιατί εκεί σημασία έχει η ισχύς του κινητήρα και μόνο.

Οι σχέσεις του HGT που έχεις βάλει είναι σωστές, εκτός της 2ας, που είναι περίπου στα 92-95 χλμ. ( ακριβώς δεν θυμάμαι, θα δω αύριο αν θες)

Για το GT όμως εγώ βρήκα αυτές :

1st: 48 km/h

2nd: 83 km/h

3rd: 121 km/h

4th: 162 km/h

από εδώ : http://www.puntopower.com/gt.html

γι'αυτό και μίλησα για κοντές σχέσεις. Είναι λάθος σε αυτό το site;;

yelfig, συμφωνώ μαζί σου, δεν κάνω αντιπαράθεση, απλά καταθέτω facts και προσπαθώ να αναλύσουμε όλοι μαζί τους λόγους.
:wink:

andrew, μην τα παίρνεις μεμονωμένα, μόνο τα ζαντολάστιχα ή μόνο την διαφορά βάρους. Αν βάλεις όλους τους λόγους μαζί, θα βγάλεις νόημα.

Το βάρος παίζει αρκετα σημαντικό ρόλο, 40 κιλά δεν είναι καθόλου αμελητέα. Είναι όπως το είπες : συμβάλλουν, μαζί με τους 2 άλλους λόγους.

Όσον αφορά περί καραμέλας στο θέμα των στροφών, κάτι γνωρίζεις για κρεμαστάρια της αλεπούς κτλ. κτλ........:wink:

Γιατί δεν πήρα rallye;; Πολύ καλή ερώτηση κι ευχαρίστως να σου απαντήσω, γιατί το σκεφτόμουν πολύ πριν κάνω αγορά αυτοκινήτου.. Πρώτον και κυριότερον, μηδέν παθητική ασφάλεια ρε γμτ!! Έτσι και τρακάρεις με δαύτα, πολύ πιθανόν να μην βγεις από κει μέσα. Σκέτο χαρτί είναι σε θέματα σύγκρουσης. Το Punto έχει και τα 4 αστέρια του και αυτό λέει πολλά. Δεύτερον, δεν ήθελα μεταχειρισμένο. Και τρίτον, το rallaki μπορεί κάποιες φορές, παρά τον διασκεδαστικό και πολύ γρήγορο χαρακτήρα του, να γίνει επικίνδυνο, ειδικά στις ελληνικές -γλιστρίδες-ασφάλτους ( που μας πάει, εμμέσως πλην σαφώς, και πάλι στον πρωτό λόγο, αυτόν της παθητικής ασφάλειας).
Ζήσε τη ζωή σου!!!

Ευτυχής ( πανευτυχής!!! :lol: ) κάτοχος Punto HGT !! :D

Bubby 's Community : http://www.viennas.net/cs

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Δημοσίευση από vdsracing » Παρ Οκτ 21, 2005 12:42 am

Η ροπή σαφώς μετράει στην κόντρα.Ανοίξτε μαμά gt και hgt μια φορά βούτα και μετά ανάβαση κερατέα και δείτε διαφορές...Στην κατηφόρα (βούτα) ευνοείται η ατμόσφαιρα αλλά σε ανηφόρα φουσκώνει καλύτερα η τουρμπίνα και ξυρίζει.

Sonicboom εγω που έβγαλα καθίσματα-πατάκια-εργαλεία-ρεζέρβα στο mk2 8v που εχει ελαφρύτερο σαλόνι από το sporting(μη διαιρούμενο πίσω,χωρίς προσκέφαλα κτλ) ζύγιζαν εμπειρικά 20-25 κιλά...Και η διαφορά είναι εμφανής!!!Δοκίμασε το.....(δουλειά δεν είχε ο διάολος...) :lol:
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Δημοσίευση από vdsracing » Παρ Οκτ 21, 2005 12:43 am

Να συμπληρώσω κάτι πολύ σημαντικό,οτι μετράνε μεν πόσα άλογα εχεις αλλά πάρα πολύ μετράει και σε ποιές στροφές τα βγάζεις και πόσο κοντή ή μακρυα μετάδοση εχεις.
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Παρ Οκτ 21, 2005 9:18 am

johnnypatras έγραψε:
LRC, η ροπή του κινητήρα δεν παίζει ρόλο στην εκκίνηση από στάση( στις ρεπρίζ σαφώς και παίζει, το τόνισα αυτό). Κι αυτό γιατί πάντα μας ενδιαφέρει η ροπή που , πολλαπλασιαζόμενη από σασμάν και διαφορικά και στροφές του κινητήρα, φτάνει στο δρόμο. Η ονομαστική ροπή του κινητήρα στις "τάδε" σαλ. αυτή καθ'εαυτή δεν λέει τίποτα.

Θέλεις χαρακτηριστικό παράδειγμα;;; Το Type-R με περίπου 20 κιλά ροπής και 200 άλογα είναι πιο γρήγορο στην ευθεία από το GTI με 29 περίπου κιλά και 200 επίσης άλογα. Και, να σου πω, προσωπική μου εκτίμηση είναι πως αν είχαν το ίδιο βάρος, θα ήταν πάνω κάτω στα ίσια όσον αφορά επιδόσεις στην ευθεία. Κι αυτό, γιατί εκεί σημασία έχει η ισχύς του κινητήρα και μόνο.

Οι σχέσεις του HGT που έχεις βάλει είναι σωστές, εκτός της 2ας, που είναι περίπου στα 92-95 χλμ. ( ακριβώς δεν θυμάμαι, θα δω αύριο αν θες)

Για το GT όμως εγώ βρήκα αυτές :

1st: 48 km/h

2nd: 83 km/h

3rd: 121 km/h

4th: 162 km/h

από εδώ : http://www.puntopower.com/gt.html

γι'αυτό και μίλησα για κοντές σχέσεις. Είναι λάθος σε αυτό το site;;
1) ειπα οτι η ροπη παιζει ρόλο ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ

2)οι σχεσεις που εδωσα ειναι στις 7000rpm...

το Punto Power δινει σχεσεις σε διαφορετικες στροφες... αλλα αυτο δεν ειναι παραδειγμα για το ποιο σασμαν ειναι πιο "κοντο"... πρεπει να συγκριθουν στις ιδιες στροφες... και εκει φαινεται ολοκαθαρα οτι το HGT ειναι ΠΟΛΥ πιο κοντο...[/img]
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Παρ Οκτ 21, 2005 9:23 am

συγκεκριμενα αυτες ειναι οι σχεσεις του GT (στο PuntoPower) στις 6000...
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ψηφοφορίες”