Αρχικά, για το θέμα της ροπής : ούτε τα χιλιόμετρα παίζουν ρόλο. Σου λέω, μην κοιτάς τι ροπή δίνει ο κινητήρας, αλλά τι ροπή βγαίνει στον τροχό, αφού έχει περάσει από σασμάν και διαφορικό. Για παράδειγμα, ασχέτως υψηλών ταχυτήτων ή μη, ένα αυτοκίνητο με μικρή ροπή και πολύ-πολύ κοντό κιβώτιο θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορο από ένα άλλο με μεγάλη ροπή, αλλά θεόμακρο κιβώτιο . Όλα έχουν να κάνουν με το κιβώτιο και το διαφορικό, όταν μιλάμε για ροπή και όχι η ροπή του κινητήρα. Και όλα αυτά, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.L.R.C. έγραψε:1) ειπα οτι η ροπη παιζει ρόλο ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑjohnnypatras έγραψε:
LRC, η ροπή του κινητήρα δεν παίζει ρόλο στην εκκίνηση από στάση( στις ρεπρίζ σαφώς και παίζει, το τόνισα αυτό). Κι αυτό γιατί πάντα μας ενδιαφέρει η ροπή που , πολλαπλασιαζόμενη από σασμάν και διαφορικά και στροφές του κινητήρα, φτάνει στο δρόμο. Η ονομαστική ροπή του κινητήρα στις "τάδε" σαλ. αυτή καθ'εαυτή δεν λέει τίποτα.
Θέλεις χαρακτηριστικό παράδειγμα;;; Το Type-R με περίπου 20 κιλά ροπής και 200 άλογα είναι πιο γρήγορο στην ευθεία από το GTI με 29 περίπου κιλά και 200 επίσης άλογα. Και, να σου πω, προσωπική μου εκτίμηση είναι πως αν είχαν το ίδιο βάρος, θα ήταν πάνω κάτω στα ίσια όσον αφορά επιδόσεις στην ευθεία. Κι αυτό, γιατί εκεί σημασία έχει η ισχύς του κινητήρα και μόνο.
Οι σχέσεις του HGT που έχεις βάλει είναι σωστές, εκτός της 2ας, που είναι περίπου στα 92-95 χλμ. ( ακριβώς δεν θυμάμαι, θα δω αύριο αν θες)
Για το GT όμως εγώ βρήκα αυτές :
1st: 48 km/h
2nd: 83 km/h
3rd: 121 km/h
4th: 162 km/h
από εδώ : http://www.puntopower.com/gt.html
γι'αυτό και μίλησα για κοντές σχέσεις. Είναι λάθος σε αυτό το site;;
2)οι σχεσεις που εδωσα ειναι στις 7000rpm...
το Punto Power δινει σχεσεις σε διαφορετικες στροφες... αλλα αυτο δεν ειναι παραδειγμα για το ποιο σασμαν ειναι πιο "κοντο"... πρεπει να συγκριθουν στις ιδιες στροφες... και εκει φαινεται ολοκαθαρα οτι το HGT ειναι ΠΟΛΥ πιο κοντο...[/img]
Για το θέμα σύγκρισης κιβωτίων, δεν είχα δει πως αναφερόσουν στις 7.000 στροφές, sorry. Και, το puntopower δεν ανέφερε τις στροφές, αλλά μάλλον αναφερόταν στις στροφές κοντά στον κόφτη. Ίσως να έπρεπε από την αρχή να αναφέρουμε τις σχέσεις στα κιβώτια, για να είναι πιο ξεκάθαρο. Το HGT έχει :
1st speed 3.909 : 1
2nd speed 2.238 : 1
3rd speed 1.520 : 1
4th speed 1.156 : 1
5th speed 0.872 : 1
Final drive 3.866 : 1 (σχέση διαφορικού)
Πρέπει να έχεις δίκιο πάντως και όντως το GT να έχει πιο μακριές σχέσεις. Φαίνεται και λογικό, γιατί του επιτρέπουν να μοιράσει καλύτερα τη μεγάλη του ροπή. Ενώ το HGT, με μικρότερη ροπή χρειάζεται πιο κοντό κιβώτιο και περιστροφή σε υψηλότερες στροφές ( γύρω στις 600 παραπάνω). Οπότε, my fault στο συγκεκριμένο σημείο.