MK1 Vs MK2 Vs MK2b

Oι ψηφοφορίες του club

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

MK1 Vs MK2 Vs MK2b

MK1
66
35%
MK2
69
36%
MK2b
56
29%
 
Σύνολο ψήφων: 191

Άβαταρ μέλους
johnnyy
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 04, 2004 6:51 pm
Τοποθεσία: Athina-Peristeri
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από johnnyy » Σάβ Νοέμ 19, 2005 1:44 am

Μκ1 στεγνα ! και αλλωστε ειναι και οι αποψη που εχει ο κοσμος περα του Punto CLub Ειναι απο τα πιο ομορφα μοντελα που εβγαλε .. Ισως γιατι για μενα ολα τα καινουργια αυτοκινητα που φαινονται ολα ιδια... Το Punto to Μκ1 το ξεχωριζεις απο αποσταση...



Άβαταρ μέλους
#KAR
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2004 6:09 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευση από #KAR » Σάβ Νοέμ 19, 2005 1:48 am

:wink: :wink:

Το Punto to Μκ1 το ξεχωριζεις απο αποσταση...

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Σάβ Δεκ 30, 2006 1:07 am

Έχω mk2b και μου αρέσει πολύ (συμφωνώ με τον johnnypatras) αλλα ψηφίζω GT δαγκωτό γιατί είναι τρελό γκάζι και έχει γράψει ιστορία αδέρφια...
(απαντάω και ψηφίζω με καθηστέρηση αλλά εγώ τώρα το είδα)
:cool: :cool:

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Σάβ Δεκ 30, 2006 1:21 am

μκ2β, συγνωμη παιδια, αλλα για μενα ειναι κουκλι. αλλιως θα χα παρει καποιο αλλο μοντελο φιατ. μιλαμε φυσικα για εμφανιση... αν μιλαμε για μοτερ οκ gt δαγκωτο, αλλα απο εμφανιση mk2b.

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Σάβ Δεκ 30, 2006 3:12 am

Φίλε g εγκρίνω και επαυξάνω...
Από το topic: Τι πούντο έχεις: "Ξέχασα να πω ότι το πρώτο ελαφρύ εγκεφαλικό το έπαθα όταν είδα αυτό το punto στο italiaspeed και σε συνδιασμό με την ιταλο-πουντοασθένια
που είχα απο παλιά εκείνη την ημέρα αποφάσισα τι αυτοκίνητο θα πάρω!
http://www.italiaspeed.com/2004/motor_s ... /1612.html"
...μόλις βγήκα από την εντατική με τον ορό και τη μάσκα οξυγόνου κοτσαρισμένα τους το'σκασα και γύρναγα τις αντ/πείες να βρώ Punto!!! (με παντόφλες και την
ποδιά-νυχτικιά με την τρύπα πίσω στη Spicar, ακόμα γελάνε...)

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Σάβ Δεκ 30, 2006 10:48 am

Λοιπόν, mk2b επειδή αυτό έχω(ο καθένας ψηφίζει το δικό του από ότι βλέπω) αλλά επειδή είναι το πιο σύγχρονο,αξιόπιστο,ευρύχωρο,με τα πιο αξιόπιστα ηλεκτρονικά,με καλύτερα πλαστικά και ιγότερο πουσαρισμένα μοτέρ από όλα τα άλλα...

Mk2b δαγκωτό!

Άβαταρ μέλους
vassilispuntosport
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Οκτ 27, 2004 9:30 pm
Τοποθεσία: Γαλλια-Ισπανια-Ιταλια-Πορτογαλια και Μαρόκο!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από vassilispuntosport » Σάβ Δεκ 30, 2006 12:07 pm

Οτιδήποτε εκτός από ΜΚ2b γιατι το εχω και με εχει τρελάνει στα προβλήματα!! Εξωτερικά μαρέσει καλύτερα από όλα τάλλα αλλά μηχανικά υστερεί δυστυχώς!!
32 000 χλμ και 5 χώρες σε 6 μήνες και το μόνο που ζήτησε ήταν φίλτρο αέρα!! Πάρτε εσεις άλλη μάρκα!! Τα fiat δεν είναι καλά!!

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από arpas » Σάβ Δεκ 30, 2006 1:53 pm

αλλά επειδή είναι το πιο σύγχρονο,αξιόπιστο,ευρύχωρο,με τα πιο αξιόπιστα ηλεκτρονικά,με καλύτερα πλαστικά και ιγότερο πουσαρισμένα μοτέρ από όλα τα άλλα...

Mk2b δαγκωτό!
ποια διαφορα σε ηλεκτρονικα,πλαστικά,ευρυχωρια και αξιοπιστια μεταξυ μκ2-μκ2β?

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Σάβ Δεκ 30, 2006 2:25 pm

Kατ αρχήν μόνο το αμάξωμα να δεις είναι πιο ψηλό το mk2b και έχει όλα τα ηλεκτρονικά από bosch πλην μονάδας τιμονιού. Τα πλαστικά σαν ποιότητα είναι αναβαθμισμένα και με κλύτερη αισθητική(έφυγε εκείνο το ελεεινό κατ εμέ γκρί ανοιχτό ) και γενικότερα σε σχεση με το mk2a έχει προσεχθεί πιο πολύ η λεπτομέρεια.

Το mk2a είχε πάαααρα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά του...

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Σάβ Δεκ 30, 2006 6:07 pm

mk2 γιατι το b με χαλαει πισω..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ottoman
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2006 1:30 pm
Τοποθεσία: haidari city kai ...

Δημοσίευση από ottoman » Σάβ Δεκ 30, 2006 6:14 pm

μκ2β παρολο που εχω μκ2α
ειναι πιο ωραιο και πιο γρηγορο

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από arpas » Σάβ Δεκ 30, 2006 11:06 pm

Kατ αρχήν μόνο το αμάξωμα να δεις είναι πιο ψηλό το mk2b
οταν λες αμαξωμα εννοεις μονο τη μασκα?γιατι πουθενα αλλου δεν διαφερουμε....Το υπολοιπο αμαξωμα ειναι εντελως copy paste...Τι εννοεις??
έχει όλα τα ηλεκτρονικά από bosch πλην μονάδας τιμονιού
ενω το μκ2 τι μαρκα ηλεκτρονικα εχει?
Τα πλαστικά σαν ποιότητα είναι αναβαθμισμένα
ειναι ακριβως η ιδια πιστεψε με.....τυχαινει να εχει η κοπελα μου μκ2β.....
με κλύτερη αισθητική(έφυγε εκείνο το ελεεινό κατ εμέ γκρί ανοιχτό )
γουστα ειναι αυτα, αλλα υπηρχαν και 2 εκδοσεις (sound και sporting)με μαυρο ταμπλώ για οποιον δεν του άρεζε το γκρι ανοικτο..Κατ εμε το πιο ανοικτο γκρι ορισμενων εκδοσεων μκ2β ειναι ακομη πιο ελεεινο..........
γενικότερα σε σχεση με το mk2a έχει προσεχθεί πιο πολύ η λεπτομέρεια.
σε ποιο σημειο??εσωτερικα το μονο που διαφερει ειναι το καντραν....εξωτερικα το αμαξι ειναι σαφεστατα επηρεασμενο απο το προτελευταιο πολο.....Το μκ2β μονο με ιταλικο αυτοκινητο δε μοιαζει εξωτερικα....
Το mk2a είχε πάαααρα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά του...
ξερεις πολλους με μκ2?Φτου να μην το ματιασω και το δικο μου και αρκετων φιλων μου με το ιδιο αυτοκινητο δεν εχει βγαλει ΚΑΝΕΝΑ ηλεκτρονικο προβλημα.....
Εμφανησιακα παντως μου αρεσει μονο το μκ2β σπορτινγκ λογω των πολυ ωραιων προφυλακτηρων του....Τα απλα μκ2β κατα τη γνωμη μου δειχνουν πολυ αθωα...
φλικα παντα...

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Κυρ Δεκ 31, 2006 3:00 am

φιλε arpas επειδη ειχα το μκ2 sporting και τωρα εχω το μκ2b sporting οι διαφορες ποιοτικα και οδηγικα ειναι οι εξης!εξωτερικα να αρχισω το δεξι μπροστινο φαναρι στο μκ2 με το που το πλυνεις ή βρεξει θολωνει!αυτο συμβαινει σεδον σε ολα τα μκ2 λογω στεγανοποιησης!ενω στο μκ2β δεν γινεται αυτο!επισης ειναι πολυ πιο σωστα μελετημενη η γεωμετρια της αναρτησης στο μκ2β απο οτι στο μκ2 το οποιο καπαναγε πολυ κατα την γνωμη μου!ειναι οντως πιο ψηλο εστω και λιγο σαν αμαξωμα!ενω ηλεκτρικα το μκ2β το δεν μου εχει κανει ουτε τσικ εδω και τρια χρονια παρολου που εχει πιο πολλα ηλεκτρικα βοηθηματα οπως esp,asr,msr,hill hilder κ.α. ενω το μκ2 που ειχα για 2 χρονια με ειχε αφησει απο ηλεκτρικα!και λογω της καλυτερα μελετημενης αναρτησεις,μεγαλυτερα ζαντολαστιχα(sporting),καλυτερες πειδοσεις(sporting) και των πολλων ηλεκτρονικων βοηθηματων το κανει πιο ασφαλες απο το μκ2 το οποιο δνε τα ειχε!!!για μενα το πιο ωραιο για μενα ειναι το μκ2 αλλα ειχε μονο τρεις κινητηρες για επιλογη,ειχε καποια ποιοτικα και οδηγικα (sporting)μεινονεκτηματα σε σχεση με το μκ2β,το πιο δυνατο και με προσωπικοτητα ειναι το gt αλλα εχουμε ακουσει πολλα για τα ηλεκτρικα τους προβληματα οποτε ψηφιζω το πιο ολοκληρωμενο που ειναι ειναι μκ2β που δεν εχει κατι το αξεπεραστο απο τα υπολοιπα αλλα δεν εχει κανενα απολυτως χτυπητο μειονεκτημα αξιοπιστιας οπως τα προηγουμενα!αυτη ειναι η γνωμη μου!

Futura
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1505
Εγγραφή: Δευ Αύγ 07, 2006 9:12 am

Δημοσίευση από Futura » Κυρ Δεκ 31, 2006 9:45 am

Kαθε μοντελο εχει και τον ξεχωριστο του χαρακτηρα..Στο ΜΚ1 (που εχω κιολας
)με τρελενει το πως απο τα μπροστινα φαναρια αρχιζει και φουσκωνει προς τα
πισω..Απο το μκ2 μαρεσει ο τετραγωνισμος που εχει και μπροστα τα τετραγωνα
φαναρια σε συνδιασμο με το καπο που δινει ενα αγριο τονο..Το μκ2β παλι
με τρελενει με τους ΤΕΛΕΙΟΥΣ μαμα προφυλακτηρες και τις καμπυλες στα
μπροστινα φαναρια..Ωστοσο GT1 απλα τα σπαει..Οχι μονο επειδη το εχω αλλα
επειδη μου καθετε πολυ καλυτερα στο ματι..! :grin:
Εικόνα
1994 Fiat Punto GT wannabe veyron λεει ρε..!

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Πέμ Ιαν 25, 2007 8:36 pm

Φίλε Futura συμφωνώ σε όλα, αλλά να βάλω και το κερασάκι...
υπάρχει τίποτα πιο απειλητικό στους καθρεφτες άλλων αυτοκινήτων απο ένα PUNTO GT μαμά ή τέρμα φτιαγμένο,
ψηλό ή "κροταλία" (που κάπου εδώ μέσα διάβασα..), από το 1994 μέχρι σήμερα? κάνουν λοιπόν όλοι δεξιά αμέσως
ακόμα και αν αυτό που τους έχει "κολλήσει" πίσω είναι ΜΚ1 sporting...μην ακούσω οτι υπαρχει και το Evo VI γιατι είναι άσχετη η σύγκριση...
ανήκει σε άλλη κατηγορία...και δεν υπήρχε πριν το 2000 (στην Ελλάδα) !!! :smile: :smile: :smile:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ψηφοφορίες”