Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Soso
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 8:24 pm
Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
Γεια σας παιδιά θέλω να θέσω το παρακάτω καίριο ερώτημα Ο αδερφός μου κάνει μια έρευνα αγοράς αφού θα δώσει το παλιό του αυτοκίνητο και είναι ανάμεσα σε cabrio και sporting και τα δύο τα θέλει με a/c (ίσως το κάμπριο όχι και τόσο). Από γκάζι θα είναι το ίδιο αφού έχουν το ίδιο μοτέρ έτσι?από τιμές τι παίζει? εσείς τί προτείνετε? ρωτάω γιατί αν και τα κάμπριο είναι ωραία αυτοκίνητα δεν πολυκυκλοφορύν τόσο και αναρωτιόμαστε γιατί.... ευχαριστώ.
___________________________________________________________________
edit by Orange:Μεταφορα στα σχολια, μιας και ειναι περισσοτερο προς σχολιασμο το θεμα
παρα τεχνικο...
edit by P.A.D.R.C:Προσθηκη δημοψηφισματος κατ'απαιτηση της Sosos
___________________________________________________________________
edit by Orange:Μεταφορα στα σχολια, μιας και ειναι περισσοτερο προς σχολιασμο το θεμα
παρα τεχνικο...
edit by P.A.D.R.C:Προσθηκη δημοψηφισματος κατ'απαιτηση της Sosos
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P.A.D.R.C την Τρί Ιουν 08, 2010 2:38 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Λόγος: Μεταφορα στην καταλληλη θεματικη εννοτητα.
Λόγος: Μεταφορα στην καταλληλη θεματικη εννοτητα.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Cabrio vs Sporting
Γενικα ολα τα cabrio ειναι βαρυτερα απο τα αντιστοιχα κλειστα .Η απαντηση στο "γιατι αυτο?" ειναι απλη.Αφου λειπει ο ουρανος ,που κραταει το αμαξι ενωμενο,λειτουργει σαν κλωβος, και δεν επιτρεπει τις στρεβλωσεις,οι σχεδιαστες ενισχυουν τα πλαινα και το πατωμα.Eτσι δικαιολογειται η διαφορα στο βαρος που μπορει να ειναι ~100 κιλα..
Το γιατι δεν κυκλοφορουν ειναι μεγαλη κουβεντα.Αν παρουμε παραδειγμα το μκ1 punto cabrio.Αρχικα εβγαινε 1.600 με 90 ιππους και 1.2 με 60 .Τοτε υπηρχε φορολογια για το 1.6 ,ενω ως cabrio ηταν και πιο ακριβο ..
Επιπλεον ειναι soft-top που σημαινει πως και ακριβη ειναι η οροφη οταν χαλαει ,και χαλαει ευκολα(επιπλεον σκιζεται και καιγεται).Και βεβαια δεν καθεσαι σε βρεγμενο καθισμα !Αρα πρεπει να εχεις και γκαραζ..
Σιγουρα ενδιαφερουσα προταση ειναι τα τελευταια 1.2 86hp εκδοσεις elx & sporting.Αν ειναι να παρει καποιο, ας ειναι αυτα που ειναι συνηθως ειναι full extra..Και πιστεψε με το A/C παντα χρειαζεται!
Το γιατι δεν κυκλοφορουν ειναι μεγαλη κουβεντα.Αν παρουμε παραδειγμα το μκ1 punto cabrio.Αρχικα εβγαινε 1.600 με 90 ιππους και 1.2 με 60 .Τοτε υπηρχε φορολογια για το 1.6 ,ενω ως cabrio ηταν και πιο ακριβο ..
Επιπλεον ειναι soft-top που σημαινει πως και ακριβη ειναι η οροφη οταν χαλαει ,και χαλαει ευκολα(επιπλεον σκιζεται και καιγεται).Και βεβαια δεν καθεσαι σε βρεγμενο καθισμα !Αρα πρεπει να εχεις και γκαραζ..
Σιγουρα ενδιαφερουσα προταση ειναι τα τελευταια 1.2 86hp εκδοσεις elx & sporting.Αν ειναι να παρει καποιο, ας ειναι αυτα που ειναι συνηθως ειναι full extra..Και πιστεψε με το A/C παντα χρειαζεται!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Soso
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 8:24 pm
Re: Cabrio vs Sporting
το cabrio ίδιο μοτέρ με το σπορτιν δεν βγήκε γιατί στα τεχνικά χαρακτηριστικά βρήκα αυτό
"το 1997 \"ηρθαν\" οι καινουριοι κινητηρες 1242κκ 16v(86hp) και αντικατεστησαν στο cabrio και στο sporting τους 1581κκ. επισης εγιναν πολλες αλλαγες στα περισοτερα μοντελα οπος υδραυλικο τιμονι,κλιματισμος,σαλονι, "
δηλαδή με 85 άλογα? μιλάω για χρονολογίες μέχρι 1999 δηλ. μκ1 και για τα δύο. άμα είναι με 60 άλογα τί να το κάνουμε θα είναι ψόφιο.
"το 1997 \"ηρθαν\" οι καινουριοι κινητηρες 1242κκ 16v(86hp) και αντικατεστησαν στο cabrio και στο sporting τους 1581κκ. επισης εγιναν πολλες αλλαγες στα περισοτερα μοντελα οπος υδραυλικο τιμονι,κλιματισμος,σαλονι, "
δηλαδή με 85 άλογα? μιλάω για χρονολογίες μέχρι 1999 δηλ. μκ1 και για τα δύο. άμα είναι με 60 άλογα τί να το κάνουμε θα είναι ψόφιο.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Cabrio vs Sporting
Αυτο σου εξηγησα πιο πανω.Πρωτα υπηρχε 1.600cc με 90 ιππους 8v και μετα ηρθαν τα 1.2(8v και 16V) και σταματησε η παραγωγη του 1.6 .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Soso
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 8:24 pm
Re: Cabrio vs Sporting
μήπως μπορεί να μπει ένα πολλ ?
- jimmm
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 905
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 27, 2009 5:16 pm
Re: Cabrio vs Sporting
+1P.A.D.R.C έγραψε:Γενικα ολα τα cabrio ειναι βαρυτερα απο τα αντιστοιχα κλειστα .Η απαντηση στο "γιατι αυτο?" ειναι απλη.Αφου λειπει ο ουρανος ,που κραταει το αμαξι ενωμενο,λειτουργει σαν κλωβος, και δεν επιτρεπει τις στρεβλωσεις,οι σχεδιαστες ενισχυουν τα πλαινα και το πατωμα.Eτσι δικαιολογειται η διαφορα στο βαρος που μπορει να ειναι ~100 κιλα..
Το γιατι δεν κυκλοφορουν ειναι μεγαλη κουβεντα.Αν παρουμε παραδειγμα το μκ1 punto cabrio.Αρχικα εβγαινε 1.600 με 90 ιππους και 1.2 με 60 .Τοτε υπηρχε φορολογια για το 1.6 ,ενω ως cabrio ηταν και πιο ακριβο ..
Επιπλεον ειναι soft-top που σημαινει πως και ακριβη ειναι η οροφη οταν χαλαει ,και χαλαει ευκολα(επιπλεον σκιζεται και καιγεται).Και βεβαια δεν καθεσαι σε βρεγμενο καθισμα !Αρα πρεπει να εχεις και γκαραζ..
Σιγουρα ενδιαφερουσα προταση ειναι τα τελευταια 1.2 86hp εκδοσεις elx & sporting.Αν ειναι να παρει καποιο, ας ειναι αυτα που ειναι συνηθως ειναι full extra..Και πιστεψε με το A/C παντα χρειαζεται!
- Soso
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 8:24 pm
Re: Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
+1 σε ποιο απόλα? το ότι είναι πιο βαρύ δεν ξέρω κατά πόσο είναι αρνητικό αυτό όλα τα άλλα λύνονται...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
Αγαπητη Σωσω.
Καταρχην το πιο καινουργιο μκ1 στην καλυτερη ειναι 11 ετων..Ε δεν το λες και καινουργιο..Βεβαια αν του αδερφου σου ειναι 25 ετων ,τοτε σιγουρα ειναι προοδος..
Απο εκει και περα πληθωρα ανταλλακτικων δεν νομιζω να υπαρχει για τα cabrio αφου ειναι και σχετικα σπανια.Οπως σου ειπα και νωριτερα οι υφασματινες οροφες ειναι αναλωσιμες αφου με τον καιρο καιγονται ,τρυπανε ευκολα και γενικοτερα ειναι επιρρεπεις στις εισροες νερου.Το κοστος αντικαταστασης τους δε, ειναι αρκετα υψηλο ,ακομα και οταν δεν μιλαμε για αυθεντικη αντιπροσωπειας!
Στο θεμα των επιδοσεων σαφως και το sporting ειναι πιο γρηγορο και πιο στριφτερο αφου εχει πιο δεμενο αμαξωμα και λιγοτερο βαρος.
Οσον αφορα τις τιμες δεν μπορω να σε βοηθησω...Αλλα δεν νομιζω τα 500-1000 που θα διαφερουν να θεωρουνται τοσο μεγαλη διαφορα .Βεβαιως οι τιμες τους ειναι 3-4 χιλιαδες ευρω - Θα ειναι χαζος(κατα την αποψη μου) οποιος πληρωσει παραπανω..
Καταρχην το πιο καινουργιο μκ1 στην καλυτερη ειναι 11 ετων..Ε δεν το λες και καινουργιο..Βεβαια αν του αδερφου σου ειναι 25 ετων ,τοτε σιγουρα ειναι προοδος..
Απο εκει και περα πληθωρα ανταλλακτικων δεν νομιζω να υπαρχει για τα cabrio αφου ειναι και σχετικα σπανια.Οπως σου ειπα και νωριτερα οι υφασματινες οροφες ειναι αναλωσιμες αφου με τον καιρο καιγονται ,τρυπανε ευκολα και γενικοτερα ειναι επιρρεπεις στις εισροες νερου.Το κοστος αντικαταστασης τους δε, ειναι αρκετα υψηλο ,ακομα και οταν δεν μιλαμε για αυθεντικη αντιπροσωπειας!
Στο θεμα των επιδοσεων σαφως και το sporting ειναι πιο γρηγορο και πιο στριφτερο αφου εχει πιο δεμενο αμαξωμα και λιγοτερο βαρος.
Οσον αφορα τις τιμες δεν μπορω να σε βοηθησω...Αλλα δεν νομιζω τα 500-1000 που θα διαφερουν να θεωρουνται τοσο μεγαλη διαφορα .Βεβαιως οι τιμες τους ειναι 3-4 χιλιαδες ευρω - Θα ειναι χαζος(κατα την αποψη μου) οποιος πληρωσει παραπανω..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
Εγω θα επελεγα sporting.
Το Cabrio βασιζεται στην απλη εκδοση, δεν ειναι "καθαροαιμο" και σχεδιασμενο απο την αρχη σα καμπριο και αυτο ειναι αρκετο για να μη το προτιμησω.
Το Cabrio βασιζεται στην απλη εκδοση, δεν ειναι "καθαροαιμο" και σχεδιασμενο απο την αρχη σα καμπριο και αυτο ειναι αρκετο για να μη το προτιμησω.
- Soso
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 8:24 pm
Re: Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
22. αλλά πολύ σπάνιο και τούρμπο.P.A.D.R.C έγραψε:Αγαπητη Σωσω.
Καταρχην το πιο καινουργιο μκ1 στην καλυτερη ειναι 11 ετων..Ε δεν το λες και καινουργιο..Βεβαια αν του αδερφου σου ειναι 25 ετων ,τοτε σιγουρα ειναι προοδος..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
Saab ειναι..?ή μηπως 220 Rover?
edit..ακυρο το rover γιατι βγηκαν πιο μετα (20 ετων..)
edit..ακυρο το rover γιατι βγηκαν πιο μετα (20 ετων..)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Soso
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 8:24 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
Mετατροπη
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- jimmm
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 905
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 27, 2009 5:16 pm
Re: Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
+1 για το sporting-κουκουλες και τετοια κουλα μακρυα.................θα μπαζει νερο,και θα πλενει τα δοντια του σαν το mr beanSoso έγραψε:+1 σε ποιο απόλα? το ότι είναι πιο βαρύ δεν ξέρω κατά πόσο είναι αρνητικό αυτό όλα τα άλλα λύνονται...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto mk1: Cabrio vs Sporting - Ποιό προτιμάτε-ψηφίστε!
Και αφου δεν εγραψε και κανενας την αποψη του ,ας την πω εγω..
cabrio γιατι ειναι αερατο(αδιαφορω για το κρυο τον χειμωνα ) παρολο που η οροφη ειναι ενα ζητημα αν εχει προβλημα. Ομως ειναι απο τα λιγα ,ενω το sporting ειναι παλιο και φαινεται ,την στιγμη που αγοραζεις πιο φρεσκο μκ2 .
Εννοειται δεν σκεφτομαι για μετατροπη σε GT κανενος εκ των δυο .
cabrio γιατι ειναι αερατο(αδιαφορω για το κρυο τον χειμωνα ) παρολο που η οροφη ειναι ενα ζητημα αν εχει προβλημα. Ομως ειναι απο τα λιγα ,ενω το sporting ειναι παλιο και φαινεται ,την στιγμη που αγοραζεις πιο φρεσκο μκ2 .
Εννοειται δεν σκεφτομαι για μετατροπη σε GT κανενος εκ των δυο .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)