Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Oι ψηφοφορίες του club

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση

Τομέας Βλαβών

Κινητήρας
5
9%
Σύστημα Μετάδοσης
7
12%
Σύστημα Διεύθυνσης
9
16%
Τροχοί - Ανάρτηση - Σύστημα Φρένων
6
11%
Ηλεκτρικό Κύκλωμα - Συστήματα Ασφαλείας - Όργανα
15
26%
Αμάξωμα
3
5%
Συναρμολόγηση
8
14%
Άλλο (γράψτε τι)
4
7%
 
Σύνολο ψήφων: 57

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Μάιος 27, 2010 7:35 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Σε εμενα αναφερεσαι?

Ξεχασα να αναφερω πως οι βασεις του παπα ψηνονται και θρυμματιζονται(μαζι με ολα τα κακης ποιοτητας πλαστικα) ,αλλα αυτο ειναι κοινοτυπο :-).
Επιπλεον απο πολυ νωρις εχασα μια ταπα και δεν ο πνιχτης δεν επιανε στην μετωπη λογο των κραδασμων!
Τελευταιο ειναι το προβλημα της δεξιας ζωνης που δεν μαζευεται..
:shock: x2

(Με τον παπα ειχα το ιδιο προβλημα, με τη διαφορα οτι μου τον σπασανε στο "σερβις")



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Μάιος 27, 2010 8:56 pm

Aν το καλοσκεφτεις περα απο τις διαρροες τα αλλα απλα ηταν τυχαια και οχι τοσο σημαντικα μαλλον.Και απο μ@λ@κι@ συμβουλη δεν επιχειρησα επισκευη στην 2ετη της FIAT!!!Εξαιρειται το τιμονι που ηταν αναμενομενο και της ζωνης!Ευτυχως μεχρι στιγμης δεν ειχα ηλεκτρονικης φυσεως προβληματα οπως πολλα αλλα sporting!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από sotirisk » Τρί Ιουν 01, 2010 12:38 pm

Η βλακεία φίλτρο αέρος έχει σπάσει και σε μένα και τρίζει στις 1500.
Το χειρότερο είναι ότι και οι φύσες που έχουν οι πολλαπλασιαστές την έχουν ακούσει από τη ζέστη και τα χρόνια του κινητήρα και η αλλαγή τους δεν φαίνεται εύκολη (μάλλον όλη η πλεξούδα = χαιρετίσματα!).

Επίσης έχει αρχίσει να τα παίζει το πίσω σιλανσιέ της εξάτμισης.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιουν 01, 2010 3:18 pm

elx mk2 μοντελο 2000
χιλιομετρα
130200 αυτην την στιγμη...
και βελτιωση επιπεδου 1.
0 μηχανικα προβληματα
0 ηλεκτρολογικα προβληματα
περισυ αλλαξα ολο το συστημα των καθαριστηρων μπροστα λογω ξεπρεσαρισματοςτου ενος! αλλα ειναι μεσα στην φυσιολογικη φθορα.
και την προηγουμενη εβδομαδα υγρασια στα προστινα φωτα απο εναν @*#(@)( σε ενα πλυντηριο που τα εκανε με το πιεστικο 10 ωρες... γκρρρρρρ
ολα τα σερβις του τα κανω παντα στην φιατ (τολιας) και παντα στην ωρα τους.

δεν εχω κανενα παραπονο
μονο τριξιματα που παιζει μουσικη ολο το αμαξι...
φτιαχνεις το ενα τριξιμο και ανακαλυπτεις αλλο μετα...
αρα ψηφισα συναρολογηση γι αυτον τον λογο κυριως
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
colin_d
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 12:31 pm
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από colin_d » Τρί Ιουν 01, 2010 4:43 pm

sporting mk2 Απρίλιος 2000
165.400 χιλίομετρα
Καμία μηχανική βελτίωση
Αλλαγή λαδιώς κάθε 7.500 και σέρβις κάθε 20.000χλμ

ΜΗΧΑΝΙΚΑ
Ένδειξη θερμοκρασίας στο ταμπλό --> Διαρροή paraflu από σωληνάκι
Τρέμουλο μπροστά --> Βάση μηχανής
Αντικατάσταση ψαλιδιού μπροστά
Σκασίματα εξάτμισης --> Τρύπιο τελικό εξάτμισης (μάλλον φυσιολογική φθορά)
Καθόλου κρύος αέρας από το A/C --> αντικατάσταση ψυγείου
Μετά το άναμα της μηχανής μια μέρα το τιμόνι με το ζόρι κουνιόταν --> Κύκλωμα υδραυλ. τιμονιού (νομίζω ήταν αντλία(?) πάντως πήγε στα 280 ευρώ περίπου)
Μία μέρα άναβε η μηχανή και με τη μία έσβηνε --> Αλλαγή μπουζοκαλώδια
Στο τερμάτισμα του τιμονιού ακουγόταν έντονος μεταλλικός θόρυβος --> (Δε θυμάμαι τι ήταν!)
Πάντα ο αριστερός υαλοκαθαριστήρας στο κατέβασμα έτρεμε --> Συχνή αλλαγή του μάκτρου

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Πολλές καμένες λάμπες κυρίως μπροστά της μεσαίας σκάλας
Καμένη λάμπα πίσω αριστερά των φώτων
Καμένο tweeter αριστερά
Καμένο subwoofer
Σε πλύσιμο μια φορά με τα κλειδιά μέσα (ο έξυπνος ο αδερφός μου) κλείδωσε μόνο του
Κακή επαφή με τα καλώδια του διακόπτη για το δεξί παράθυρο

ΤΩΡΙΝΑ
Μη επαναφορά της ζώνης του οδηγού
Μη σύρσιμο των καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού όταν πέφτουν οι πλάτες
Το πλαστικό που για το νερό στο πίσω τζάμι δεν ρίχνει νερό
Τρίξιμο πεντάλ συμπλέκτη
Απαραίτητο συμπλήρωμα λαδιού αρκετά πιο συχνά σε σχέση με παλαιότερα

Edit: Από τα 85 με 90 χιλιάδες χλμ, δεν έχει κάνει κιχ!Όλα αυτά είναι μέχρι τα 90.000χλμ περίπου. Τα τωρινά, δε τα θεωρώ σημαντικά και εδώ και πολλά χιλιάδες χλμ όλα καλά πάνε.. :mrgreen:
Ρε δε δουλεύει το ποντίκι να 'ουμ
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από Vicepresident » Τρί Ιουν 01, 2010 6:10 pm

Παλι καλα γιατι θα σου ελεγα να το πεταξεις..........
αχχαχαχαχαχαχα
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
colin_d
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 12:31 pm
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από colin_d » Τρί Ιουν 01, 2010 9:03 pm

Χαχα όντως, αν συνέχιζε σε αυτό τον ρυθμό μέχρι τώρα θα το έβαφα στο χρώμα του Punto της υπογραφής μου και θα έκανε παρέα στα χταπόδια και στους κολιούς :lol: :lol:
Ρε δε δουλεύει το ποντίκι να 'ουμ
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από saxon_747 » Τετ Αύγ 11, 2010 8:44 pm

Πριν 2 βδομαδες, πηρε τον μπουλο το πισω δεξι αμορτισερ, αλλαχτηκαν και τα 2 εντος εγγυησης.

Χθες ψοφησε ο γρυλος του δεξιου παραθυρου:
Η τιμη που μου εδωσε αντιπροσωπεια της Fiat, ηταν περιπου 200€ +εργασια PDT_Armataz_01_02
Σε καποιο αλλο συνεργειο (ο "δικος" μου ειναι διακοπες) μου ζητησαν 200€ κομπλε
PDT_Armataz_01_02
Στο ιντερνετ, βρηκα valeo με 100€ αλλα τελικα αγορασα ενα με 80€ απο το καταστημα που συνηθως ψωνιζω ανταλλακτικα.
:!:
Ανοιξα την ταπετσαρια, ανεβασα το παραθυρο αλλα μου φανηκε οτι δεν ειμαι ικανος για τετοια εργασια και επιστρατευσα μελος του φορουμ να αναλαβει κατοπιν αδρας αμοιβης. :mrgreen:
(Ευχαριστω φιλε, ξερεις εσυ.)

panos2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
Τοποθεσία: xalandri

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από panos2 » Τρί Αύγ 17, 2010 9:26 am

παιδια εμενα ειναι σπορτινγκ 1.400 2005 αγοραστηκε καινουριο εχει τωρα 115000χλμ εχουμε και λεμε αισθητηρας ροπης τιμονιου απο τοτε που το πηρα αλλαχτηκε στα 40.000χλμ εγγυηση θερμοστατης ανοιχτος στα 60.000χλμ αλλαχτηκε στην εγγυηση βαση της μηχανης στα 80.000χλμ αλλαχτηκε στην εγγυηση στα 105.000χλμ εσπασε η ντιζα στο κιβωτιο ταχυτητων κοστος 80ευρω αυτο εγινε λογω κακης χρησης αφου το προηγουμενο βραδυ το ειχα ξεπατωσει στις καρφωτες.στα 105.000χλμ ειδα απο κατω εχει ιδρωσει βαλβολινη απο τα ιμιαξονια του κιβωτιου μου ειπαν οταν σταζει θα το αλλαξουμε.καλα ειναι πιστευω αν εξαιρεσουμε το ηλεκτρικο τιμονι.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Νοέμ 05, 2010 3:39 pm

Τα μαρκουτσια των φρενων τι ειναι αραγε?Anyway αν και ηταν ευκαιρια να μπουν υψηλης ,αντικατασταθηκαν με εργοστασιακα στο σερβις των 100.000 χλμ αφου ειχαν αρχισει να σκανε.
PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Νοέμ 05, 2010 6:35 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Τα μαρκουτσια των φρενων τι ειναι αραγε?Anyway αν και ηταν ευκαιρια να μπουν υψηλης ,αντικατασταθηκαν με εργοστασιακα στο σερβις των 100.000 χλμ αφου ειχαν αρχισει να σκανε.
PDT_Armataz_01_01
Σκασανε εξωτερικα?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Νοέμ 05, 2010 8:11 pm

PDT_Armataz_01_34
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από Vicepresident » Παρ Νοέμ 05, 2010 9:04 pm

Και σε έμενα στα ίδια χιλιόμετρα ξεκίνησαν τα σκασιματάκια!!!
Τυχαίο????
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Νοέμ 05, 2010 9:10 pm

Ελα ντε..Απλως μου εκανε εντυπωση γιατι κανεις αλλος δεν εχει τυχει να το αναφερει ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Νοέμ 05, 2010 9:15 pm

εμενα τωρα στο σερβις των 135000 βρηκαμε το ενα και αλλαχθηκε
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ψηφοφορίες”