Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Κι όμως, και πολλαπλασιαστές έβαλαν, και τα μπεκ άλλαξαν ματαξύ τους, κι άλλα μπουζί. Το διαγνωστικό δίνει γενική περιγρεφή του συμπτώματος και όχι της αιτίας. Δε θυμάμαι πώς μου το είπαν.
Αν είναι θέμα ανταλλακτικών, να τους πάω το leasing εκεί να κάνουν τράμπα πράγματα
Αν είναι θέμα ανταλλακτικών, να τους πάω το leasing εκεί να κάνουν τράμπα πράγματα
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Λοιπόοοον. Έχουμε και λέμε. Το πρόβλημα είναι στο περίφημο σύστημα multiair.
Ο 4ος κύλινδρος είχε μηδενική συμπίεση. Ανοίγοντας το καπάκι της κυλινδροκεφαλής, ανακαλύφθηκε ότι η ζημιά δεν είναι ευκαταφρόνητη.
Η ζημιά είναι σε ένα σπείρωμα του συστήματος του multair, που φανταστείτε πιάνει μία μούφα. Δε φαγώθηκε το σπείρωμα της μούφας αλλά του multiair, το οποίο θέλει αντικατάσταση.
Το πώς συνέβη ποτέ δε θα μαθευτεί. Αστοχία υλικού; Αστοχία σπειρώματος; Ελλιπής ή υπερβολική σύσφιξη κατά την εργοστασιακή συναρμολόγηση (προφανώς με robot γίνεται); Πάντως ζημιά χρήσης δεν είναι.
Το κόστος του βασικού ανταλλακτικού του συστήματος multiair είναι 670 ευρώ. Οπότε αν βάλετε εργασία και τίποτα άλλα αναλώσιμα και περιφερειακά, η ζημιά ξεπερνάει κάμποσο το 1000άρικο.
Βέβαια το αμάξι είναι 13 μηνών, έχει μόλις 9300 χλμ, έκανε κανονικά το σέρβις του στους 12 παρά κάτι μήνες σε αντιπροσωπεία (σε αυτή που το έχω και τώρα) οπότε δεν πληρώνω κάτι, ή κανένα ψιλο - αναλώσιμο που συχνά δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι τώρα δε γνωρίζουν αν υπάρχει αυτό το ανταλλακτικό στην Ελλάδα και επίσης από τη στιγμή που θα το παραλάβουν, θέλουν και 2 ημέρες εργασία (δεν έχουν μόνο το δικό μου μέσα).
Ευτυχώς έδωσα στη γυναίκα μου το δικό μου EVO κι εγώ βολεύομαι με άλλο αμάξι της εταιρείας. Έχουν οι άνθρωποι στο συνεργείο 2 αντικατάστασης αλλά σε ποιον να πρωτοδώσουν; Δεν είναι και υποχρεωμένοι από τη FIAT, εξυπηρέτηση κάνουν στην πελατεία τους. Οπότε αφού δεν έχω θέμα με αμάξι, δε θα πληρώσω κιόλας, μένει να εύχομαι να μην έχει γίνει επαγωγικά άλλη ζημιά και παράλληλα να κάνουν σωστή επισκευή.
Αυτά λοιπόν, μετά τις ατέρμονες συζητήσεις περί αξιοπιστίας των FIAT...
ΥΓ: Μόλις βρω χρόνο θα ανεβάσω και κάτι φωτογραφίες που έβγαλα από το περίφημο σύστημα multiair και τη ζημιά του.
Ο 4ος κύλινδρος είχε μηδενική συμπίεση. Ανοίγοντας το καπάκι της κυλινδροκεφαλής, ανακαλύφθηκε ότι η ζημιά δεν είναι ευκαταφρόνητη.
Η ζημιά είναι σε ένα σπείρωμα του συστήματος του multair, που φανταστείτε πιάνει μία μούφα. Δε φαγώθηκε το σπείρωμα της μούφας αλλά του multiair, το οποίο θέλει αντικατάσταση.
Το πώς συνέβη ποτέ δε θα μαθευτεί. Αστοχία υλικού; Αστοχία σπειρώματος; Ελλιπής ή υπερβολική σύσφιξη κατά την εργοστασιακή συναρμολόγηση (προφανώς με robot γίνεται); Πάντως ζημιά χρήσης δεν είναι.
Το κόστος του βασικού ανταλλακτικού του συστήματος multiair είναι 670 ευρώ. Οπότε αν βάλετε εργασία και τίποτα άλλα αναλώσιμα και περιφερειακά, η ζημιά ξεπερνάει κάμποσο το 1000άρικο.
Βέβαια το αμάξι είναι 13 μηνών, έχει μόλις 9300 χλμ, έκανε κανονικά το σέρβις του στους 12 παρά κάτι μήνες σε αντιπροσωπεία (σε αυτή που το έχω και τώρα) οπότε δεν πληρώνω κάτι, ή κανένα ψιλο - αναλώσιμο που συχνά δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι τώρα δε γνωρίζουν αν υπάρχει αυτό το ανταλλακτικό στην Ελλάδα και επίσης από τη στιγμή που θα το παραλάβουν, θέλουν και 2 ημέρες εργασία (δεν έχουν μόνο το δικό μου μέσα).
Ευτυχώς έδωσα στη γυναίκα μου το δικό μου EVO κι εγώ βολεύομαι με άλλο αμάξι της εταιρείας. Έχουν οι άνθρωποι στο συνεργείο 2 αντικατάστασης αλλά σε ποιον να πρωτοδώσουν; Δεν είναι και υποχρεωμένοι από τη FIAT, εξυπηρέτηση κάνουν στην πελατεία τους. Οπότε αφού δεν έχω θέμα με αμάξι, δε θα πληρώσω κιόλας, μένει να εύχομαι να μην έχει γίνει επαγωγικά άλλη ζημιά και παράλληλα να κάνουν σωστή επισκευή.
Αυτά λοιπόν, μετά τις ατέρμονες συζητήσεις περί αξιοπιστίας των FIAT...
ΥΓ: Μόλις βρω χρόνο θα ανεβάσω και κάτι φωτογραφίες που έβγαλα από το περίφημο σύστημα multiair και τη ζημιά του.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Μολις καταλαβα οτι μιλαγαμε για multiair,δν στο ειπα για μην χασεις τον υπνο σου..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Multiair και turbo. Πιθανώς ακόμη μεγαλύτερες πιέσεις στο σύστημα.
Τον ύπνο μου δεν τον χάνω, έχω άλλα στο μυαλό μου, πόσο δε μάλλον που το αμάξι είναι σε εγγύηση. Δεν είναι συναισθηματικό το θέμα, είναι πρακτικό.
Αν είχα την παραμικρή αμφιβολία για το αν πρέπει να πληρώσω την επέκταση εγγύησης, μου έφυγε και αυτή. Απλά μέχρι τα 530 ευρώ για την 3ετία τρώγεται. Τα 750 της 4ετίας, τα 1000 της 5ετίας και τα 1300 της 6ετίας (πέραν των 2 εργοστασιακής φυσικά) είναι πολλά.
Τον ύπνο μου δεν τον χάνω, έχω άλλα στο μυαλό μου, πόσο δε μάλλον που το αμάξι είναι σε εγγύηση. Δεν είναι συναισθηματικό το θέμα, είναι πρακτικό.
Αν είχα την παραμικρή αμφιβολία για το αν πρέπει να πληρώσω την επέκταση εγγύησης, μου έφυγε και αυτή. Απλά μέχρι τα 530 ευρώ για την 3ετία τρώγεται. Τα 750 της 4ετίας, τα 1000 της 5ετίας και τα 1300 της 6ετίας (πέραν των 2 εργοστασιακής φυσικά) είναι πολλά.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Οπως ξαναεγραψα και παλιοτερα ,τα 5 ή 6 έτη ειναι καλα ,αρκει η επεκταση της εγγυησης να ειναι "σοβαρη" .Προσωπικα ,τοτε που το αγορασα , την πατησα για παραδειγμα με διαρροη σασμαν και καρτερ πριν την διετια οπου με διαβεβαιωσαν οτι δν ειχα λογο να βιαστω να τα επισκευασω.Τελικως τα πληρωσα απο την τσεπη μου αφου για να θεωρουνταν ζημια επρεπε να εχω πχ ελαττωματικο καρτερ.Απο την αλλη ,μοτερ καλοριφερ που αλλαξα ενα μηνα πριν την ληξη της πενταετιας μονο και μονο επειδη αρχιζε να βουιζει σιγουρα ηταν μια αποζημιωση.Το τιμονι δν το συζηταω καν στα 4 ετη (το περιμενα ουτως η αλλως).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Μωρέ, εγώ έχω βέβαιη και τη μίζα με το κωλο-start/stop.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Και συμφωνω οτι και μπαταρια βγαζουν τα ριμαδια και μιζα.Βεβαια η μαπταρια ειναι ειδικοα ανταλλακτικο.
Οποτε τα ζυγιζεις λοιπον και αποφασιζεις περαν της 5ετιας αν σε συμφερει να πληρωσεις καλυψη
Οποτε τα ζυγιζεις λοιπον και αποφασιζεις περαν της 5ετιας αν σε συμφερει να πληρωσεις καλυψη
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Ε, καλά, μέχρι 530 να το δεχθώ. Μετά ξεφεύγει το πράγμα και επίσης θα θεωρούνται αρκετές βλάβες ως φυσιολογική φθορά (αντλία νερού, ρουλεμάν, σινεμπλόκ, ψαλίδια, ακρόμπαρα κλπ) και θα καλύπτονται μόνο τα ηλεκτρολογικά - ηλεκτρονικά και το μοτέρ - σαζμάν.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Τα νεότερα είναι ότι το ανταλλακτικό δεν υπάρχει στην Ελλάδα και θα κάνει μία εβδομάδα να έρθει.
Δυστυχώς η FIAT HELLAS ελαχιστοποιεί ή και μηδενίζει το στοκ ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα ο πελάτης να κόβει το κεφάλι του.
Παράπονο δεν έχω από την αντιπροσωπεία που το έχω, προσφέρθηκαν να μου δώσουν αμάξι εξυπηρέτησης, το οποίο δε θα χρειαστώ τουλάχιστον μέχρι τη Δευτέρα, αφού εξυπηρετούμαι με ένα Primera από την εταιρεία μου. Μάλιστα το αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, και να τρακάρω, το αναλαμβάνουν αυτοί, είτε με μικτή είτε με δικό τους ρίσκο.
Έτσι λοιπόν το αμάξι θα είναι έτοιμο στο τέλος της επόμενης εβδομάδας (2 εβδομάδες μέσα). Ελπίζω να γίνει σωστή επισκευή και να μην έχω τα ίδια στο μέλλον.
Δυστυχώς η FIAT HELLAS ελαχιστοποιεί ή και μηδενίζει το στοκ ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα ο πελάτης να κόβει το κεφάλι του.
Παράπονο δεν έχω από την αντιπροσωπεία που το έχω, προσφέρθηκαν να μου δώσουν αμάξι εξυπηρέτησης, το οποίο δε θα χρειαστώ τουλάχιστον μέχρι τη Δευτέρα, αφού εξυπηρετούμαι με ένα Primera από την εταιρεία μου. Μάλιστα το αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, και να τρακάρω, το αναλαμβάνουν αυτοί, είτε με μικτή είτε με δικό τους ρίσκο.
Έτσι λοιπόν το αμάξι θα είναι έτοιμο στο τέλος της επόμενης εβδομάδας (2 εβδομάδες μέσα). Ελπίζω να γίνει σωστή επισκευή και να μην έχω τα ίδια στο μέλλον.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Και ενώ είχε δώσει χρόνο παράδοσης του ανταλλακτικού η FIAT 1 εβδομάδα, το έφερε γρηγορότερα και το αμάξι είναι έτοιμο.
Αλλάχτηκε η μονάδα του multiair (μονάδα uniair λέγεται το ανταλλακτικό), τα λάστιχα του επάνω καπακιού και 1 μπουζί.
Στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι η πρώτη φορά που η Fiat στην Ελλάδα αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα. Η μονάδα uniair θα σταλεί στην Ιταλία για να ελεγχθεί ο λόγος της αστοχίας. Πάλι project car σε προβλήματα έγινε το FIAT μου (μετά τα πρωτοφανή προβλήματα του Marea από το 2000 και το πρωτοεμφανιζόμενο πρόβλημα που εμφάνiσε αισθητήρας του start/stop το 2010 το άλλο EVO που έχω leasing.
Αλλάχτηκε η μονάδα του multiair (μονάδα uniair λέγεται το ανταλλακτικό), τα λάστιχα του επάνω καπακιού και 1 μπουζί.
Στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι η πρώτη φορά που η Fiat στην Ελλάδα αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα. Η μονάδα uniair θα σταλεί στην Ιταλία για να ελεγχθεί ο λόγος της αστοχίας. Πάλι project car σε προβλήματα έγινε το FIAT μου (μετά τα πρωτοφανή προβλήματα του Marea από το 2000 και το πρωτοεμφανιζόμενο πρόβλημα που εμφάνiσε αισθητήρας του start/stop το 2010 το άλλο EVO που έχω leasing.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
ρε δεν κανεις ενα ευχελαιο? χαχαχαχα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Επειδή σκοπεύω να αγοράσω την επέκταση εγγύησης για +3 χρόνια, ζήτησα από την αντιπροσωπεία να προσπαθήσουν είτε να μου εξασφαλίσουν έκπτωση στην 3ετία, είτε στην τιμή της 3ετίας να πάρω 1-2 χρόνια επιπλέον, λόγω της περίεργης βλάβης.
Για να δούμε...
Τουλάχιστον δεν πλήρωσα τίποτα για τη ζημιά!
Για να δούμε...
Τουλάχιστον δεν πλήρωσα τίποτα για τη ζημιά!
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
αυτο που λεει ο Κωστας Πανο! βαλε και τα 3 fiat για ενα ευχελαιο!!
ειναι λιγο γκαντεμια παντως... να σου βγαζουν προβληματα που δεν εχουν ξαναβγει!
οσο για το s&s, αφου ειχα επιλογη να μην το βαλλω στο αμαξι, δεν το εβαλα! το θεωρω περιττο και την μπαταρια ταλαιπωρει!
ειναι λιγο γκαντεμια παντως... να σου βγαζουν προβληματα που δεν εχουν ξαναβγει!
οσο για το s&s, αφου ειχα επιλογη να μην το βαλλω στο αμαξι, δεν το εβαλα! το θεωρω περιττο και την μπαταρια ταλαιπωρει!
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Οπως έγραψα πολλάκις, το start/stop ταλαιπωρεί κυρίως τη μίζα, η οποία είναι πολύ ακριβότερη της μπαταρίας σα βλάβη, συν το ότι η όποια οικονομία είναι ελάχιστη.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
στα 160.000χλμ και 9 ετη αλλαξα και τους 4 πολλαπλασσιαστες κοστος 149ε magneti marelli στο μκ2βσπορτινγκ.